کفش طبی مردانه

0

کفش‌های طبی بیشتر مورد استفاده افرادی قرار می‌گیرند که از بیماری‌های مخصوص پا رنج برده و یا به فکر جلوگیری از پا درد و یا بیماری‌های دیگر هستند. کفش‌های طبی در دو دسته مردانه و زنانه قرار گرفته و افراد می‌توانند نسبت به خرید هر یک از آن‌ها اقدام کنند. البته بهتر است بدانید خرید کفش طبی مردانه تنها مناسب آقایانی نیست که از بیماری رنج می‌برند. تقریبا تمامی افراد می‌توانند از این مدل کفش‌ها استفاده کنند. از آنجایی که تنوع طرح و برند تولید کننده این کفش‌های طبی در بازار بسیار بوده و نوع فیک آن‌ها به فراوانی یافت می‌شود، ما در این مقاله از مجله بونگ سعی داریم؛ بهترین‌ها را به شما معرفی کنیم تا بتوانید نسبت به خرید کفش طبی مردانه اصل و با کیفیت اقدام کنید.

راهنمای خرید کفش طبی مردانه

قبل از خرید کفش طبی مردانه، توجه به یکسری نکات الزامی می‌باشد که در زیر به هر یک از این نکات پرداخته‌ایم:

استحکام کفش: یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید حین خرید کفش طبی مردانه به خاطر داشته باشید، میزان استحکام کفش است. کفش طبی که از استحکام خوبی برخوردار است معمولا می‌تواند در حالت پیاده‌روی و یا دویدن، نیروی وارده را به صورت کاملا مساوی بین پاهای شما تقسیم کرده و از خسته شدن زودهنگام پاهای شما جلوگیری کند.

اندازه کفش: یکی دیگر از پارامترهای مهم در خرید این محصول، توجه به اندازه کفش می‌باشد. اگر در خرید کفش طبی مردانه به این نکته توجه نکنید و کفشی با سایز کوچک و یا حتی بزرگ خریداری کنید، به مشکل خواهید خورد. استفاده از کفش‌های سایز کوچک‌تر باعث می‌شود فشار زیادی به پاهای شما وارد شده و خون نتواند به راحتی در پا گردش داشته باشد. کفش‌های بزرگ نیز به مرور زمان باعث ساییدگی پاها خواهند شد.

پنجه کفش: همانقدر که توجه به سایز کفش در خرید کفش طبی مردانه پر اهمیت است، اندازه پنجه کفش نیز اهمیت دارد. کفشی مناسب است که پنجه آن نه تنگ و نه گشاد باشد. در حقیقت می‌توان گفت فاصله انگشت شست شما تا کفش باید حدود ۱ سانتی متر باشد.

پاشنه: پاشنه‌های بلند و یا عدم وجود پاشنه باعث می‌شود پاهای شما به سرعت خسته شوند. در حقیقت کفش‌های طبی استاندارد، معمولا دارای پاشنه‌های ۱.۵ تا ۴ سانتی‌متری هستند. حتی کفش‌های طبی مردانه نیز از این قاعده مستثنی نخواهند بود.

وجود بالشتک در قسمت زبانه و یا یقه کفش و همچنین قیمت، جنس و کیفیت مواد به کار رفته در تولید این دسته از کفش‌ها، از دیگر ویژگی‌هایی است که باید در هنگام خرید کفش طبی مردانه و یا زنانه به آن‌ها توجه کنید.

معرفی ۵ تا از بهترین کفش‌های طبی مردانه

کفش طبی مردانه مدل لئو ۰۱۴۵

کفش طبی مردانه ۰۱۴۵، از جمله کفش‌هائیست که دارای طراحی ساده و شیکی می‌باشد. این کفش در برابر سایش مقاوم بوده و احساس راحتی را در هنگام راه رفتن به شما هدیه می‌کند. زیره این کفش از جنس TPU می‌باشد. کفش طبی مردانه ۰۱۴۵، از جمله کفش‌هائیست که می‌تواند فشار وارده به پاهای شما را تا حد زیادی کاهش داده و از خستگی زودهنگام پاها جلوگیری کند. استفاده از چرم طبیعی، ظاهر شیک و همچنین دوام و کیفیت بالا از ویژگی‌هائیست که این محصول را خاص و منحصر به فرد کرده است. خرید کفش طبی مردانه مدل ۰۱۴۵ به افرادی توصیه می‌شود که می‌خواهند از درد پای خود جلوگیری کنند.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه کفش طبی مردانه مدل لئو ۰۱۴۵

 

کفش طبی مردانه مدل ۲۲۰

کفش مردانه مدل ۲۲۰، یکی دیگر از کفش‌های طبی است که به صورت روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. خرید کفش طبی مردانه ۲۲۰ بیشتر به افراد میانسال توصیه می‌شود. زیرا؛ دارای طراحی شیک و ساده‌ای می‌باشد. جنس این کفش طبی از چرم طبیعی است. چرم‌های طبیعی از دوام و کیفیت فوق‌العاده بالایی برخوردار می‌باشند و در صورتی که از این مدل کفش‌ها به خوبی نگهداری کنید، می‌توانید تا سال‌ها این مدل کفش را بپوشید. این کفش دارای کفی ساده و قابل تعویض بوده و به واسطه داشتن پنجه‌ی پهن، از خسته شدن پاهای افراد میانسال جلوگیری می‌کند. کفش ۲۲۰ می‌تواند فشارهای وارده به پاهای شما را نیز تا حد زیادی کاهش دهد. قابلیت ارتجاعی و انعطاف‌پذیری بالا از دیگر ویژگی‌های این کفش طبی محسوب می‌شوند.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه کفش طبی مردانه مدل ۲۲۰

 

کفش طبی مردانه مدل ۰۱

اگر به واسطه کار خود، فعالیت روزانه زیادی دارید و این فعالیت‌ها در انتهای روز باعث کمر درد و یا پا درد شما می‌شوند، بهتر است نسبت به خرید کفش طبی مردانه اقدام کنید. کفش طبی مردانه ۰۱، یکی از بهترین کفش‌هاست که می‌تواند در هنگام پیاده‌روی‌ها و یا ایستادن‌های طولانی مدت از خستگی زودهنگام پاهای شما جلوگیری کند. کفش طبی ۰۱ دارای زیره پلی اورتان و کفی ساده می‌باشد. این محصول ترکیبی از چرم طبیعی و چرم مصنوعی است. به همین دلیل است که از زیبایی و طراحی فوق‌العاده زیبایی برخوردار می‌باشد. پنجه پهن، انعطاف‌پذیری، قابلیت ارتجاعی و همچنین دوام این محصول از جمله مواردی هستند که باعث شده‌اند افراد زیادی نسبت به خرید این کفش طبی اقدام کنند. اگر می‌خواهید کفشی راحت، سبک و با کیفیت را خریداری کنید، انتخاب و خرید کفش طبی مردانه ۰۱ می‌تواند یکی از گزینه‌های شما باشد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه کفش طبی مردانه مدل ۰۱

 

کفش طبی مردانه مدل ۰۱۴

تولیدات چرمی از گذشته تاکنون طرفداران خاص خود را دارند. کفش‌های چرمی که از چرم طبیعی تولید شده‌اند، یکی از پرطرفدارترین تولیدات چرمی هستند. زیبایی، دوام و کیفیت بالا از جمله دلایلی می‌باشند که باعث شده‌اند افراد بسیاری نسبت به خرید کفش چرمی اقدام کنند. کفش طبی مردانه مدل ۰۱۴، یکی از انواع کفش‌های چرم طبی است که از فروش فوق‌العاده‌ای برخوردار می‌باشد. این کفش در رنگ مشکی تولید و روانه بازار شده است. رنگ مشکی همواره با تمامی رنگ‌ها قابل ست شدن می‌باشد. این مدل کفش دارای فرمی یکسره و نوکی گرد است. برای اینکه بتوانید کفش را به راحتی بپوشید، در قسمت رویه آن مقداری کش بکار رفته است. جنس زیره کفش طبی ۰۱۴، از پلی‌اورتان می‌باشد. اگر می‌خواهید نسبت به خرید کفش طبی مردانه اقدام کرده و کفشی منعطف را خریداری کنید، این کفش طبی می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه کفش طبی مردانه مدل ۰۱۴

 

کفش طبی مردانه شهر چرم مدل ۳۹۰۹۹-۱

کفش مردانه ۳۹۰۹۹-۱، یکی از پرفروش‌ترین و بهترین کفش‌های طبی مردانه است که مورد رضایت بسیاری از کاربران و خریداران قرار گرفته است. جنس زیره این مدل کفش از پلی اورتان می‌باشد. به همین دلیل بسیار سبک بوده و در برابر اصطکاک با زمین از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. جنس بسیار با کیفیت این کفش باعث شده است تا به آسانی ترک نخورد. کفش ۳۹۰۹۹-۱ از چرم طبیعی تولید شده است. به همین دلیل از کیفیت و دوام فوق‌العاده بالایی برخوردار می‌باشد. کفی طبی و استاندارد این مدل کفش طبی باعث می‌شود فشار وارده به مچ و کف پای شما تا حد زیادی کاهش پیدا کرده و پاهای شما خسته نشوند. اگر قصد خرید کفش طبی مردانه اصل و با کیفیت را دارید، به فروشگاه اینترنتی دیجی کالا مراجعه کرده و بعد از مقایسه قیمت‌ها، سفارشات خود را ثبت کنید.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه کفش طبی مردانه شهر چرم مدل ۳۹۰۹۹-۱

 

امتیاز دهید