بهترین مارک ست براش آرایشی

0

بسیاری از خانم‌ها آرایش کردن را دوست داشته و آن را به عنوان لذت‌بخش‌ترین کار دنیا محسوب می‌کنند. زیرا؛ زیبایی ظاهری برای خانم‌ها از اهمیت بالایی برخودار می‌باشد. این افراد سعی می‌کنند برای داشتن یک آرایش کامل و بدون نقص، از وسایل آرایشی کاربردی و درجه یک استفاده کنند. وسایلی همچون لوازم آرایش، پالت‌های کاربردی، ست براش و مدادهای آرایشی در دسته وسایل آرایشی قرار می‌گیرند. ما در این مقاله به بررسی نکات و ویژگی‌های بهترین مارک ست براش آرایشی پرداخته‌ایم تا شما بتوانید پرفروش‌ترین ست براش را با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی خریداری نمایید. برای شناخت پرفروش‌ترین و بهترین مارک ست براش آرایشی، کافیست کمی از وقت خود را صرف مطالعه این مقاله از مجله بونگ نمایید.

براش آرایشی چیست؟

لازمه‌ی یک آرایش تمیز، کامل و بی عیب، داشتن وسایل باکیفیت و استفاده از هر وسیله مختص به یک قسمت از صورت می‌باشد. امروزه در کیف لوازم آرایشی هر خانم حداقل یک ست براش کامل یافت می‌شود. اما؛ بسیاری از این افراد کاربرد تمامی براش‌ها را نمی‌دانند. قبل از این که بخواهیم انواع براش را به شما معرفی کنیم، لازم است یک تعریف کاربردی درباره براش آرایشی بدانید! براش آرایشی، در حقیقت مجموعه‌ای از قلموهای آرایش صورت است که در زبان انگلیسی با نام براش شناخته می‌شوند. استفاده از براش آرایشی باعث می‌شود کاربر بتواند یک آرایش حرفه‌ای انجام دهد. هر یک از براش‌ها کاربرد متفاوتی داشته و برای یک قسمت خاص از صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر به فکر خرید بهترین مارک ست براش آرایشی هستید، لازم است با انواع براش و کاربرد هر یک از آن‌ها آشنا باشید!

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ست براش آرایشی موجود در بازار

انواع براش آرایشی و کاربرد آن‌ها

براش پودر: براش‌های گرد، پهن و بزرگ نیز برای پودر فیکس و یا پنکیک مورد استفاده قرار می‌گیرند. براش‌های مخصوص پودر بیشتر از باقی براش‌ها استفاده می‌شوند.

براش کرم‌پودر: براش‌های متراکم، پهن و صاف به عنوان براش‌های کرم‌‌پودر شناخته می‌شوند. این دسته از براش‌ها می‌توانند کرم‌پودر را به خوبی روی پوست پخش کنند، بدون اینکه مقدار زیادی از کرم‌پودر هدر رود! براش‌های مخصوص کرم‌پودر در پرفروش‌ترین و بهترین مارک ست براش آرایشی قرار دارند.

براش بادبزنی: اگر بعد از زدن پنکیک یا پودر فیکس مقداری از پودر روی صورت شما باقی‌ماند، می‌توانید از فن براش یا براش بادبزنی برای پاک‌کردن آن‌ها استفاده نمایید. علاوه بر این‌ها براش‌های بادبزنی برای زدن هایلایتر در قسمت استخوان گونه نیز مناسب می‌باشند. براش‌های بادبزنی در تمامی ست‌های براش دیده نمی‌شوند. شما با خرید کامل‌ترین و بهترین مارک ست براش آرایشی این مدل براش را مشاهده خواهید کرد.

براش کانتورینگ: یکی دیگر از براش‌های پرکاربرد، براش کانتورینگ می‌باشد. این مدل براش در اکثر ست‌های براش وجود دارد. براش کانتورینگ به زاویه‌سازی صورت کمک می‌کند. این دسته از براش‌ها بسیار باریک و مسطح هستند. شما می‌توانید براش‌ کانتورینگ را در بهترین مارک ست براش آرایشی مشاهده نمایید.

براش سایه: معمولا ظریف‌ترین و کوچکترین براش موجود در کامل‌ترین ست براش آرایشی، براش مخصوص سایه چشم می‌باشد. ظریف بودن این براش به دقیق‌تر و حرفه‌ای‌تر شدن آرایش چهره شما کمک می‌کند.

 براش رژگونه: براش‌های رژگونه دارای سطح صاف و بسیار نرم هستند تا بتوانند رنگ بیشتری را به گونه‌های شما منتقل کنند. این نوع براش از جمله قلموهاییست که در کامل‌ترین و بهترین مارک ست براش آرایشی یافت می‌شود.

براش رژلب: یکی دیگر از براش‌های کاربردی که برای زدن رژلب‌های پالتی مورد استفاده قرار می‌گیرد، براش‌های هم‌سایز با لب هستند. این براش‌ها به افراد کمک می‌کنند تا بتوانند رژ لب‌های ترکیبی و زیبایی را بسازند.

براش ابرو: براش‌هایی که دارای سری کج هستند، برای ابرو مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دسته از براش‌ها به شما کمک می‌کنند تا بتوانید ابروهای خود را زاویه‌دار کرده و یا آن‌ها را هاشور بزنید. براش ابرو نیز در بسیاری از محصولاتی که با عنوان بهترین مارک ست براش آرایشی شناخته می‌شوند، وجود دارد.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ست براش آرایشی موجود در بازار

راهنمای خرید بهترین مارک ست براش آرایشی

توجه به نوع مو براش: موهای براش از مهم‌ترین مواردی هستند که در هنگام خرید بهترین مارک ست براش آرایشی باید مورد توجه قرار گیرند. موهای براش در یکی از دو دسته‌ی طبیعی (موی بز، سمور، سنجاب و…) و یا مصنوعی (سنتتیک) قرار می‌گیرند. براش‌های با موی طبیعی، قیمت بالاتری داشته و از دوام کم‌تری برخوردارند. علاوه بر این‌ها، تهیه این دسته از براش‌ها با آزار و اذیت حیوانات در ارتباط خواهد بود. اما؛ براش‌های دارای موی مصنوعی از قیمت پایین‌تر و دوام بالاتری برخوردارند. در واقع جنس این دسته از براش‌ها پلی‌استر و نایلون می‌باشد. میکاپ آرتیست‌ها بر این باورند که براش با موهای طبیعی برای محصولات پودری، نظیر پنکیک، رژگونه و… مناسب بوده و برای کرم‌پودر و محصولات کرمی، براش با موهای مصنوعی انتخاب بهتری خواهد بود.

جنس دسته براش: یکی دیگر از مواردی که معمولا مورد توجه افراد قرار می‌گیرد، جنس دسته براش است. جنس دسته براش‌ها از پلاستیک مات یا شفاف، چوب و… می‌باشد. برخی از براش‌ها نیز دارای طراحی فانتزی می‌باشند. در نتیجه؛ در هنگام خرید بهترین مارک ست براش آرایشی به جنس دسته توجه کنید و سعی کنید محصولی را خریداری کنید که موهای براش به راحتی از دسته جدا نشوند.

داشتن جعبه یا کاور براش: همانطور که می‌دانید، موهای براش مستعد آلودگی بوده و می‌توانند آلودگی‌های بسیاری را درون خود نگه‌دارند. آلوده شدن براش منجر به ایجاد جوش و یا آکنه روی پوست شما خواهد شد. از این رو؛ در خرید بهترین مارک ست براش آرایشی، داشتن و یا نداشتن جعبه و کاور مخصوص را مد نظر قرار دهید.

تراکم موهای براش: تراکم موهای براش از عوامل موثر دیگر در کیفیت آرایش به شمار می‌رود. هر چه تراکم موهای براش بیشتر باشد، مواد آرایشی بهتر روی پوست شما پخش شده و آرایش شما زیباتر به نظر می‌رسد.

قیمت ست براش: قیمت یکی از پارامترهای مهم در خرید محصولات مختلف است. در خرید بهترین مارک ست براش آرایشی، عواملی چون؛ جنس موها، جنس دسته، داشتن جعبه، کیفیت و همچنین برند روی قیمت براش تاثیر می‌گذارند. سعی کنید براشی را خریداری نمایید که قیمت به صرفه‌ای نسبت به کیفیت داشته باشد.

خرید بهترین مارک ست براش آرایشی برای برخی از افراد بسیار سخت است. از این رو؛ ما در ادامه این مقاله از بونگ ۱۰ تا از پرفروش‌ترین و بهترین برندهای براش را به شما معرفی کرده و مشخصات هر یک را برای شما آورده‌ایم. شما با مطالعه این قسمت از مقاله ست براش، می‌توانید کاربردی‌ترین و به صرفه‌ترین ست را خریداری نمایید.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ست براش آرایشی موجود در بازار

معرفی ۱۰ تا از برترین و پرفروش‌ترین ست براش

ست براش آرایشی بی اچ کاسمتیک مدل Q12

اگر به دنبال ابزار مناسب برای آرایش حرفه‌ای هستید! اگر می‌خواهید بهترین مارک ست براش آرایشی را با قیمتی مناسب خریداری کنید! اگر کیفیت براش‌ها بیش از هر چیز دیگری برای شما اهمیت دارد! به شما پیشنهاد می‌کنیم، مجموعه ۱۲ عددی براش بی اچ کاسمتیک را خریداری نمایید. این ست، کامل‌ترین ست براش موجود در بازار بوده و دارای انواع براش با کاربردهای متنوع می‌باشد. براش‌های بی اچ کاسمتیک دارای بدنه‌ای ظریف و کم وزن هستند. در نتیجه؛ شما می‌توانید از این دسته براش‌های آرایشی برای آرایش‌ها و یا گریم‌های حرفه‌ای استفاده کنید.

براش‌های Q12 از برند کاسمتیک در یک کیف زیبا و شیک قرار گرفته و شامل؛ براش کرم‌پودر، ابرو، پودر، سایه چشم، رژلب، براش آرایشی چشم، براش کانتورینگ، براش خط چشم و خط لب می‌شوند. البته برخی از براش‌ها در دو سایز مختلف موجود بوده و این مجموعه ۱۲‌تایی را تشکیل داده‌اند. وجود متنوع‌ترین براش‌ها، کیفیت بالا، کیف براش، اتصال محکم موهای براش با بدنه و همچنین قیمت مناسب باعث شده‌اند تا نام براش Q12 از برند بی اچ کاسمتیک در دسته بهترین مارک ست براش آرایشی قرار گیرد.

 

بهترین مارک ست براش آرایشی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ست براش آرایشی موجود در بازار

 

ست براش آرایشی اربن دیکی مدل Naked

یکی دیگر از پرفروش‌ترین و بهترین مارک ست براش آرایشی که دارای کاربردی‌ترین براش‌ها برای استفاده روزانه است، مجموعه ۷ عددی براش اربن دیکی مدل Naked می‌باشد. این براش‌ها در دو رنگ نقره‌ای و بژ موجود بوده و دارای جعبه فلزی نیز می‌باشند. در نتیجه؛ دیگر نگرانی از بابت آلودگی و ایجاد جوش روی صورت برای کاربران وجود نخواهد داشت. براش‌های سایه، پودر، رژگونه، ابرو، رژلب و کانتورینگ درون جعبه زیبا و محکم این محصول قرار گرفته‌اند. این ست ۷ عددی از کیفیت بالایی برخوردار بوده و برای استفاده روزانه مناسب‌ترین انتخاب است. جهت خرید ست اربن دیکی مدل Naked با قیمتی ارزان می‌توانید به فروشگاه دیجی کالا مراجعه نمایید.

 

بهترین مارک ست براش آرایشی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ست براش آرایشی موجود در بازار

 

ست براش آرایشی نوپو مدل چوبی

اگر برای آرایش حرفه‌ای چشم و لب به دنبال خرید یک مجموعه کامل براش هستید، به شما پیشنهاد می‌دهیم ست ۱۲ عددی نوپو را خریداری کنید. این مدل براش‌ها دارای دسته‌های چوبی بوده و از ظرافت بالایی برخوردار می‌باشند. این مجموعه ۱۲ عددی تمام لوازم مورد نیاز برای یک آرایش و یا گریم تخصصی را در اختیار کاربران و یا میکاپ آرتیست ها قرار می‌دهد. ست براش نوپو مدل چوبی برای کشیدن خط چشم، خط لب، سایه زاویه‌دار معمولی و همچنین برای زاویه‌دار کردن صورت مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این مجموعه براش‌ها در سایزهای مختلفی وجود داشته و از کاربردهای مختلفی برخوردار می‌باشند. تنها عیب این ست دوست‌داشتنی و حرفه‌ای نداشتن جعبه است که برای رفع این مشکل می‌توانید یک کیف مخصوص برای براش‌های خود خریداری نمایید. شما می‌توانید این محصول باکیفیت را با عنوان بهترین مارک ست براش آرایشی از دیجی کالا خریداری کنید.

 

بهترین مارک ست براش آرایشی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ست براش آرایشی موجود در بازار

 

ست براش آرایشی مدل نئونی

از آنجایی که یکی از لازمه‌های آرایش حرفه‌ای و تمیز، استفاده از بهترین مارک ست براش آرایشی است، به شما کاربران توصیه می‌کنیم براش‌های ۱۰ عددی نئونی را خریداری نمایید. این دسته از براش‌ها علاوه بر کیفیت بالا از زیبایی منحصر به فردی برخوردار بوده و در ۲۲ رنگ جذاب و زیبا به بازار عرضه شده‌اند. خرید این ست کاربردی باعث می‌شود در آرایش چهره برای هر قسمت صورت از براش مخصوص خود استفاده کرده و آرایشی حرفه‌ای و تمیز داشته باشید. جنس موهای براش نئونی، مصنوعی بوده و دارای دسته‌ای از جنس پلاستیک محکم و مقاوم است. سری براش به بدنه آن کاملا محکم متصل شده و در هنگام استفاده لق نمی‌زند.

براش فوندانسیون، پودر، رژگونه صاف و زاویه‌دار، بادبزنی، نقطه‌گذاری، کانتورینگ، کرم‌پودر، ریمل، ابرو، لب، مژه و همچنین قلموهای سر صاف و سر کج درون بسته‌بندی این مجموعه کامل وجود دارند. کاربرانی که نسبت به خرید این مجموعه کاربردی اقدام کرده‌اند از خرید خود راضی بوده و این براش‌های رنگی نئونی را به عنوان بهترین مارک ست براش آرایشی به دیگر کاربران و خریداران معرفی می‌کنند. برای اطمینان از خرید خود می‌توانید به بخش نظرات کاربران این محصول در فروشگاه دیجی کالا مراجعه نمایید!

 

بهترین مارک ست براش آرایشی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ست براش آرایشی موجود در بازار

 

ست براش آرایشی مدل ۶۹۶۶

اگر به دنبال خرید بهترین مارک ست براش آرایشی کاربردی و اقتصادی می‌گردید، به شما پیشنهاد می‌دهیم ست براش ۶۹۶۶ را در لیست انتخاب‌های خود قرار دهید. این ست شامل کاربردی‌ترین براش‌ها در یک بسته‌بندی ۵ عددی می‌باشد. براش‌های ۶۹۶۶ شامل؛ براش پودر، سایه، کانتور، ابرو و رژلب می‌باشند. جنس موهای این مدل براش از الیاف مصنوعی است. به همین دلیل از دوام بالایی برخوردار بوده و به راحتی تمیز می‌شوند. اگر می‌خواهید این ست ۵‌تایی را با قیمتی مناسب و رنگ دلخواه خریداری کنید، لازم است به فروشگاه دیجی کالا مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. این ست، کارآمدترین و اقتصادی‌ترین ست براش آرایشی موجود در بازار می‌باشد.

 

بهترین مارک ست براش آرایشی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ست براش آرایشی موجود در بازار

 

ست براش آرایشی مولتی پوریس مدل TR-3525

مجموعه ۱۰ عددی از براش حرفه‌ای مولتی پوریس، از جمله بهترین مارک ست براش آرایشی است که از تراکم بالایی برخودار بوده و برای گریم‌های تخصصی و حرفه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مدل براش باعث می‌شود کرم پودر به صورت کاملا یکنواخت روی پوست شما پخش شود. در واقع این ابزار به شما کمک می‌کند تا آرایش بی عیب و نقصی داشته باشید. براش‌های مولتی پوریس مدل TR-3525 که با نام براش‌های مسواکی نیز شناخته می‌شوند، از متفاوت‌ترین و همچنین باکیفیت‌ترین براش‌های موجود در بازار می‌باشند.

ست براش مولتی پوریس شامل یک مجموعه کامل و ۱۰ عددی از براش‌های کاربردی نظیر؛ براش کرم‌پودر، سایه چشم، ابرو، خط چشم، رژلب، کانتور، رژگونه، پودر و کانتورینگ می‌باشد. این براش‌ها درون یک بسته‌بندی شیک و جذاب قرار گرفته‌اند. شما می‌توانید این مجموعه کامل آرایشی را با عنوان بهترین مارک ست براش آرایشی از فروشگاه دیجی کالا در دو رنگ نقره‌ای و طلایی براق خریداری نمایید.

 

بهترین مارک ست براش آرایشی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ست براش آرایشی موجود در بازار

 

ست براش آرایشی مدل ۷۰۵۲۵

یکی از کامل‌ترین و بهترین مارک ست براش آرایشی، ۷۰۵۲۵ می‌باشد. این ست شامل ۳۲ عدد براش بوده و در حقیقت یک مجموعه کامل برای آرایشگران و میکاپ آرتیست‌های حرفه‌ای به شمار می‌رود. بدنه این براش‌ها چوبی بوده از موهای مصنوعی و بسیار نرم ساخته شده است. وجود یک کیف چرمی و مخصوص، این براش‌ها را خاص‌تر کرده است. بدنه این ۳۲ براش سبک بوده و امکان آرایش‌های ظریف را برای آرایشگران فراهم می‌کند.

ست براش ۷۰۵۲۵ شامل سایزهای مختلفی از انواع براش پودری، رژگونه، سایه چشم، رژلب، خط چشم، خط لب، کانتورینگ و… می‌باشد. این ست ۳۲تایی، تمام نیازهای کاربران را از خرید براش‌های تکی، رفع خواهد کرد. اگر به فکر خرید یک پک کامل از براش‌های آرایشی برای انجام آرایش‌های حرفه‌ای و تخصصی می‌گردید، خرید ست براش ۷۰۵۲۵ را به شما پیشنهاد می‌دهیم. کاربران بسیاری این محصول را از فروشگاه دیجی کالا خریداری کرده و آن را با عنوان کامل‌ترین و بهترین مارک ست براش آرایشی می‌شناسند.

 

بهترین مارک ست براش آرایشی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ست براش آرایشی موجود در بازار

 

ست براش آرایشی کایلی مدل ۰۰۳

براش کایلی از دیگر براش‌های باکیفیت موجود در بازار است که در یک مجموعه کاربردی و ۱۲ عددی به فروش می‌رسد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باعث شده است براش کایلی در دسته بهترین مارک ست براش آرایشی قرار بگیرد، داشتن جعبه برای براش‌هاست. در این صورت؛ موهای براش‌ها آلوده نشده و تمیز باقی‌ می‌مانند. این مجموعه ۱۲ عددی شامل؛ براش کرم‌پودر، پودر، رژگونه، ابرو، مژه، خط‌ لب و… می‌باشد. شما می‌توانید با استفاده از این مدل براش، آرایشی حرفه‌ای و یکدست داشته باشید. این محصول در سه رنگ سبز یشمی، سبز سدری و همچنین مشکی با قیمتی مناسب در فروشگاه دیجی کالا موجود می‌باشد.

 

بهترین مارک ست براش آرایشی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ست براش آرایشی موجود در بازار

 

ست براش آرایشی یونیکورن مدل Unicorn-01

یکی دیگر از براش‌های فانتزی که مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است، براش‌های فانتزی Unicorn-01 می‌باشند. این براش‌ها دارای موهای مصنوعی و نرم بوده و از تراکم قابل قبولی برخوردار هستند. این مدل براش‌ها قابل شستشو بوده و شما می‌توانید بعد از مدتی استفاده آن‌ها را بشویید تا از انتقال آلودگی به پوست خود جلوگیری نمایید. طراحی شیک، کیفیت بالا، قیمت مناسب و همچنین نرم بودن براش‌ها باعث شده است تا نام این محصول در میان نام پرفروش‌ترین و بهترین مارک ست براش آرایشی قرار بگیرد. مجموعه Unicorn-01 شامل؛ یک پک ۷ عددی از براش‌های کاربردی می‌باشد. شما می‌توانید این مجموعه را با قیمتی ارزان از فروشگاه دیجی کالا خریداری نمایید.

 

بهترین مارک ست براش آرایشی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ست براش آرایشی موجود در بازار

 

ست براش آرایشی نانسی مدل Nancy-001

اگر برای گریم حرفه‌ای و یا آرایش تخصصی به دنبال خرید مناسب‌ترین و بهترین مارک ست براش آرایشی می‌گردید، می‌توانید ست براش نانسی را در لیست انتخاب‌های خود قرار دهید. براش‌های موجود در این مجموعه بیشتر برای زاویه‌سازی و یا به عبارت دیگر کانتورینگ صورت مورد استفاده قرار می‌گیرند. شما با استفاده هر یک از این براش‌ها روی قسمتی خاص از صورت، می‌توانید آرایشی تمیز و یکدست داشته باشید. برس‌های این مدل براش دارای موهایی فشرده بوده و از جذب مواد آرایشی کرمی و پودری روی براش جلوگیری می‌کنند. این براش‌ها می‌توانند مواد آرایشی از جمله کرم‌پودر را به خوبی روی صورت شما پخش کنند. ست براش نانسی مدل Nancy-001 دارای یک مجموعه ۶ عددی از کاربردی‌ترین براش‌ها می‌باشد.

 

بهترین مارک ست براش آرایشی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ست براش آرایشی موجود در بازار

 

همانطور که گفتیم؛ داشتن آرایشی یکدست و تمیز، ملزم به خرید وسایل و موارد آرایشی درجه یک می‌باشد. براش‌ها دسته‌ای از وسایل آرایشی هستند که تاثیر بسزایی در آرایش صورت شما دارند. جهت انتخاب و خرید بهترین مارک ست براش آرایشی می‌توانید به فروشگاه دیجی کالا مراجعه کرده و براش مورد نظر خود را با کیفیت بالا و قیمتی مقرون به صرفه خریداری نمایید.

امتیاز دهید