بهترین مارک کرم ضد جوش

0

جوش یکی از مشکلات و معزلات پوستی است که می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. یکی از مهم‌ترین دلایل ایجاد جوش و یا آکنه، جمع شدن چربی زیر پوست می‌باشد. برای درمان جوش‌ها، در ابتدا باید بدانید که منشا و دلایل ایجاد جوش چیست؟ اگر این دلایل هورمونی بود، باید با پزشک متخصص مشورت کرده و با تنظیم هورمون‌ها، درمان جوش‌ها را شروع کنید. اگر هورمونی نبود و به محیط و شرایط زندگی وابسته بود، در ابتدا باید چربی پوست خود را کنترل کرده و سپس با استفاده از کرم‌ ضد جوش صورت و یا بدن، آن‌ها را کاهش داده و یا از بین ببرید.

انتخاب درست محصولات بهداشتی درمانی مثل کرم ضد جوش، کار ساده‌ای نیست. درست است که این محصولات را به سادگی می‌توان از داروخانه‌ها و یا فروشگاه‌های آرایشی بهداشتی تهیه کرد، ولی؛ انتخاب یک کرم ضد جوش صورت با استانداردهای لازم در میان تمامی برندها به سادگی امکان پذیر نیست. استفاده از کرم‌های ضد جوش معمولا هم از ایجاد جوش جلوگیری می‌کند و هم مانع از ایجاد جای جوش و یا لک‌های ناشی از آن‌ها می‌شود. ما در این مقاله از مجله آرایشی و بهداشتی بونگ ، برای آشنایی بهتر و بیشتر شما با کرم ضد جوش صورت ، ۵ برند معروف و معتبر را معرفی کرده‌ایم. در این صورت انتخاب یک کرم ضد جوش خوب برای خریداران این محصول، راحت‌تر صورت می‌پذیرد.

معرفی ۵ کرم ضد جوش برتر و پر فروش

کرم ضد جوش AC.NET لامینین

کرم ضد جوش لامینین دارای ماده اکنت است. اکنت (AC.NET) حاوی دو ماده موثر اولئانولیک اسید و نوردی هیدرو گواریتیک اسید می‌باشد. اولئانولیک اسید، طی فرایندهایی مانع از ترشح بیش از اندازه چربی‌های پوست می‌شود. نوردی هیدرو گواریتیک اسید هم با تنظیم رشد سلولی، از التهابات پوستی جلوگیری می‌کند. این کرم ضد جوش صورت با تنظیم چربی پوست، اصلی‌ترین عامل ایجاد جوش و اکنه را از بین می‌برد. این کرم، با داشتن فرمولاسیون خاص، هم از ایجاد آکنه جلوگیری می‌کند و هم فرآیند از بین رفتن جوش و آکنه را تسریع می‌کند. کرم ضد جوش لامینین، علاوه بر از بین بردن آکنه‌های مقاوم به درمان، باعث بازسازی پوست نیز می‌شود.

برای استفاده از این کرم موثر در از بین رفتن جوش، باید سطح پوست خود را از هرگونه آلودگی تمیز کرده و سپس کرم را روی جوش و محل‌های مستعد جوش و آکنه بزنید. با استفاده مکرر از این کرم ضد جوش صورت، به مرور زمان آکنه و جوش‌ها درمان شده و صورت شما شفاف و شاداب خواهد شد.

کرم ضد جوش روغن درخت چای آردن

استفاده از کرم ضد جوش ۵۰ میلی‌لیتری آردن یکی دیگر از راه‌های از بین بردن جوش و آکنه می‌باشد. این کرم با داشتن ویتامین‌ E و ژل آلوئه‌ورا، باکتری‌های مولد جوش را کنترل کرده و مانع از ایجاد جوش و آکنه می‌شود. ویتامین E، عملکرد رادیکال‌های آزاد را خنثی کرده و مانع از ایجاد چین و چروک‌های پوست می‌شود. آلوئه‌ورای موجود در این کرم ضد جوش صورت هم از رشد باکتری‌ها و ایجاد التهاب پوست جلوگیری می‌کند. وجود روغن درخت چای، باعث از بین رفتن باکتری‌های مولد جوش بوده و از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری به عمل می‌آورد.

کرم ضد جوش آردن حاوی روغن درخت چای بوده و در درمان و جلوگیری از ایجاد جوش تاثیر بسزایی دارد. کرم ضد جوش صورت آردن، بدون ایجاد هرگونه حساسیت و تحریکات پوستی، به صورت تدریجی باعث رفع جوش و آکنه شده و از ایجاد التهاب‌های پوستی و یا جوش‌های سر سیاه و سر سفید جلوگیری می‌کند.

کرم ضد جوش رنگی نوروا سری Actipur از مدل Light Tinted

کرم ضد جوش صورت نوروا، یکی از محصولات بسیار باکیفیت فرانسوی است. این کرم علاوه بر این که ضد جوش و آکنه است و خواص درمانی دارد، به صورت کرم پودر هم عمل کرده و در دسته کرم‌های آرایشی هم قرار می‌گیرد. یعنی شما با خرید یک عدد کرم ضد جوش نوروا سری اکتیپور، هم یک کرم آرایشی و هم یک کرم درمانی خواهید داشت. کرم ضد جوش رنگی نوروا ترشح چربی‌های پوستی را تنظیم کرده و لکه‌های ناشی از آکنه و جوش را نیز از بین می‌برد. این کرم براقیت پوست را از بین برده و ترکیبات آن مانع از خشک شدن پوست می‌شود.

افرادی که پوست‌های چربی دارند، می‌توانند از این کرم برای تنظیم چربی پوست خود استفاده کنند. کرم ضد جوش صورت نوروا مانع از تکثیر باکتری در پوست شده و از ایجاد هرگونه جوش و آکنه در سطح پوست چلوگیری می‌کند. این کرم با پوشانندگی بسیار قوی که دارد، به عنوان کرم آرایشی هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما فقط با پرداخت یک هزینه، زیبایی پوست صورت خود را حفظ می‌کنید.

اسپری ضد جوش آردن مدل SALICYL2

اسپری ضد جوش SALICYL2، همانند کرم‌ ضد جوش صورت عمل می‌کند. این اسپری ضد جوش، جوش‌های التهابی بدن را کاهش داده و باعث رفع آکنه در بدن می‌شود. این اسپری، رشد باکتری‌های مولد جوش را مهار کرده و از تکثیر ‌آن‌ها جلوگیری می‌کند. اسپری آردن، با داشتن ۲% سالسیلیک اسید، مانع از ایجاد مجدد جوش و آکنه در نواحی مستعد جوش، مانند؛ صورت، بازو، پشت گردن، سینه و… می‌شود. اسپری ضد جوش آردن مدل SALICYL2 را روزانه ۲ یا ۳ بار روی پوست تمیز اسپری کنید. برای شروع استفاده از این محصول از روزی یک‌بار شروع کرده و در صورت نیاز، استفاده آن را می‌توانید تا روزی ۳ بار  افزایش دهید.

کرم ضد جوش درماتیپیک مدل ACNEIQUE

کرم ضد جوش صورت درماتیپیک، یکی از کرم‌های منحصر به فرد درمانی است. این کرم حاوی ۱۰ ترکیب فوق‌العاده است که مانع از ایجاد آکنه و جوش شده و چربی پوست را کنترل می‌کند. کرم درماتیپیک، به عنوان یک کرم لایه بردار نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کرم آنتی باکتریال، منافذ باز پوست را جمع کرده و مانع از تجمع چربی در این منافذ و در نهایت جوش و آکنه می‌شود.

کرم ضد جوش درماتیپیک مدل ACNEIQUE، دارای سالسیلیک اسید، عصاره خار مریم، آلوئه‌ورا و نیاسین آمید است. سالسیلیک اسید چربی‌های جمع شده روی پوست را پاک می‌کند. داشتن عصاره خار مریم، پوست شما را از اشعه‌های فرابنفش حفظ کرده و مانع از ایجاد التهابات پوستی می‌شود. وجود نیاسین به تسریع بهبودی جوش و آکنه کمک می‌کند. آلوئه‌ورا هم به خاطر داشتن ویتامین‌ها و مواد معدنی مفید، رطوبت پوست را حفظ کرده و از بروز آکنه و عفونت‌های پوستی جلوگیری می‌کند. برای خرید این کرم ضد جوش صورت، به فروشگاه اینترنتی دیجی کالا مراجعه کرده و این کرم را خریداری کنید.

امتیاز دهید