بهترین مارک کرم ضد تعریق مردانه

0

کرم های ضد تعریق محصولات پیشرفته ای هستند که از ترکیبات و موادی برای کاهش تعریق تشکیل شده اند،  و اثر قابض بر روی مجرای خروجی غدد ترشحی عرق دارند و مانع از نفوذ عرق به سطح پوست می شوند.  از این رو سطح پوست را خشک نگه می دارند و مانع از تجمع باکتری های تولید کننده بوی بد در قسمت های گرم و مرطوب مانند زیر بغل و کشاله ران می شوند.

بنابراین با استفاده از این محصولات می توان تعریق را تا حد زیادی کاهش و به طور موقت قطع نمود. به خصوص در فصل تابستان و هنگام فعالیت های شدید و ورزش و استرس استفاده از  این محصول برای رفع تعریق مناسب و مفید است.

همچنین انواع محصولات ضد تعریق نظیر لوسیون و کرم های ضد تعریق تولید و عرضه می شوند که در کاهش تعریق و قطع شدن موقتی عرق و رفع بوی بد آن موثر هستند. اما آنچه که باید در این مورد در نظر گرفت کیفیت استاندارد این محصولات می باشد که باید برای حفظ سلامت پوست مورد توجه قرار گرفته شود.

کرم های ضد تعریق از برندهای به نام محصولات بهداشتی هستند که دارای فرمولاسیون خاص و استاندارد بوده که در دو نوع مردانه و زنانه وجود دارند، و باید برای انتخاب و خرید آنها به فروشگاه های معتبر مراجعه کرد تا نسبت به مرغوبیت و کیفیت آنها اطمینان حاصل نمود.

ما نیز در این مطلب به چند نمونه از بهترین مارک های کرم های ضد تعریق مردانه اشاره می کنیم که توسط فروشگاه دیجی کالا به مشتریان عرضه می شود،  و شما می توانید با آشنایی این محصولات نسبت به انتخاب و خرید خود اطمینان بیشتری داشته باشید. لطفا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

کرم ضد تعریق مردانه لامینین حجم ۵۰ میلی لیتر

یکی از بهترین مارک های کرم ضد تعریق مردانه که در گروه دئودورانت ها قرار می گیرد و از ایجاد بوی ناخوشایند عرق نیز پیشگیری می کند،  محصول لامینین است. از آنجایی که زیر بغل یکی از گرم ترین و مرطوب ترین قسمت های بدن برای تولید باکتری ها می باشد،  با عمل تعریق باکتری ها مجال رشد یافته و باعث می شوند تا بوی بد ایجاد شود.

بنابراین این محصول با دارا بودن ترکیبات آلومینیوم کلروهیدرات باعث تحریک الکترولیت های عرق شده و مجرای خروجی غدد عرق را به طور موقتی می بندد و به خشک ماندن سطح پوست کمک می کند،  و مانع ایجاد بوی بد می شود.

این کرم را می توان در قسمت های زیر بغل،  کشاله ران،  و کف دست ها استفاده کرد. میزان PH این کرم در حد طبیعی بوده و به همین دلیل با انواع پوست ها سازگار می باشد. ماندگاری و جذب بالا از دیگر ویژگی های این محصول بوده  که بر کیفیت و محبوبیت آن افزوده است.

این محصول همچنین فاقد الکل بوده و هیچ گونه خشکی بر روی سطح پوست ایجاد نمی کند،  و پوست را نیز نرم نگه می دارد. همینطور با استفاده از این کرم هیچ اثر چربی و چسبندگی بر روی پوست باقی نمی ماند.

با اینکه در این کرم از ترکیبات بدون عصاره استفاده شده است،  اما دارای بوی مطبوع می باشد که حس خوشایندی را به پوست می دهد. استفاده از  این کرم در فصل تابستان یکی از بهترین محصولات ضد تعریق می باشد.  این کرم را بعد از استحمام زمانی که پوست تمیز و کاملا خشک است استفاده نموده تا به خوبی جذب پوست شود.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه کرم ضد تعریق مردانه لامینین حجم ۵۰ میلی لیتر

 

کرم ضد تعریق مردانه جنتالین مدل Deodorant حجم ۶۰ میلی لیتر

استفاده از کرم جنتالین مدل دئودورانت برای افرادی که دچار تعریق زیاد هستند بسیار مناسب است.  معمولا بر اثر بیماری هایی چون هوچگین،  مصرف برخی داروهای ضد فشار خون و اعصاب،  نارسائی های هورمونی،  و عوامل ژنتیکی و پرکاری تیروئید و غیره افراد در نواحی پیشانی،  سر،  شقیقه ها،  زیر بغل،  کشاله ران و کف دست دچار تعریق زیاد می شوند. به خصوص در حال انجام فعالیت های شدید،  ورزش و تحرک زیاد و استرس نیز این تعریق بیشتر شده که مراجعه به پزشک برای رفع مشکل لازم و ضروری است.

با این حال محصولاتی چون کرم ضد تعریق جنتالین مدل دئودورانت نیز  کمک می کند تا متعادل سازی دمای درونی بدن در قسمت های سر،  شقیقه ها،  زیر بغل،  کشاله ران انجام گیرد و در کاهش تعریق موثر است.  همچنین بوی بد ناشی از باکتری های ایجاد کننده بو را نیز از بین می برد.

زیرا که میکروارگانیسم ها در فرآیند تعریق در نواحی گرم و مرطوب بدن از جمله زیر بغل و کشاله ران مجال تغذیه سلول های مرده پوست و مواد محلول در عرق را پیدا می کنند،  و عمل تخمیر صورت می گیرد که این امر باعث ایجاد بوی نامطبوع می شود.

محصول ضد تعریق مردانه جنتالین یک بسته بندی Roll on Tube می باشد که به دلیل دارا بودن ترکیبات آلومینیوم کلروهیدرات و اثر قابض به طور موقت مجرای خروجی غدد را مسدود کرده و باعث کاهش نفوذ عرق به سطح پوست می گردد. این محصول همچنین از لک شدن لباس توسط تعرق جلوگیری کرده و هیچ گونه چربی از خود به جای نمی گذارد. این کرم فاقد الکل بوده و با انواع پوست ها نیز سازگار است.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه کرم ضد تعریق مردانه جنتالین مدل Deodorant حجم ۶۰ میلی لیتر

 

کرم ضد تعریق مردانه جنتالین مدل Lq1 حجم ۶۰ میلی لیتر بسته ۲ عددی

این محصول دارای دو کرم ضد تعریق بوده که در واقع یک پک بسته بندی اقتصادی می باشد و مقرون به صرفه است.

کرم ضد تعریق مردانه جنتالین در این مدل از ترکیبات اثر قاب کننده غدد ترشحی عرق تشکیل شده که راه نفوذ عرق را به پوست به طور موقت مسدود می کند و باعث می شود تا سطح پوست خشک بماند.  این محصول همچنین از ایجاد بوی نامطبوع در طی عمل تعرق نیز جلوگیری می کند.

به همین دلیل دارای ماندگاری ۴۸ ساعته بوده و هیچ گونه لکی را نیز بر روی لباس باقی نمی گذارد.  همچنین فاقد الکل است و فرمولاسیون و ترکیبات آن بدون عصاره می باشد.  با این حال بوی دلپذیری دارد،  که برای استفاده در قسمت های زیر بغل،  کشاله ران و کف دست و نیز صورت مناسب است.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه کرم ضد تعریق مردانه جنتالین مدل Lq1 حجم ۶۰ میلی لیتر بسته ۲ عددی

 

کرم ضد تعریق جنتالین مدل Blink حجم ۶۰ میلی لیتر بسته ۲ عددی

جنتالین یکی از برندهای ایرانی در زمینه تولید انواع کالاهای بهداشتی از جمله دئودورانت و کرم های ضد تعریق می باشد که تمامی این محصولات به لحاظ کیفیت و مرغوبیت خوب و دارای استاندارد تولید هستند.

کرم های ضد تعریق جنتالین به لحاظ فرمولاسیون و ترکیبات ویژه خاصیت ضد التهابی دارند،  و مانع از حساسیت و سوزش ناشی از عرق شده و بوی بد را از بین می برند. همچنین از ایجاد لک بر روی لباس نیز جلوگیری می کنند. این محصولات برای دو نوع زنانه و مردانه تولید و عرضه می شوند.

بنابراین محصول جنتالین مدل Blink یکی از بهترین مارک های کرم ضد تعریق مردانه و نیز زنانه است که دارای خواص منحصر به فرد و ممتاز نسبت به سایر محصولات در این زمینه می باشد.  از جمله ویژگی های این محصول ماندگاری بالا  و جذب خوب آن می باشد. به طوری تا ۴۸ ساعت اثر این کرم بر روی پوست باقی می ماند.

ترکیبات این محصول عاری از عصاره و فاقد الکل است،  از این رو برای انواع پوست ها سازگار و قابل استفاده می باشد. همچنین به دلیل ترکیبات اثر قابض به طور موقت مجرای خروجی غدد عرق را مسدود کرده و مانع نفوذ عرق به سطح پوست می شود.  به همین دلیل سطح پوست خشک مانده و بوی نامطبوعی نیز ایجاد نمی کند.

 برای نتیجه گیری بهینه از کرم های ضد تعریق بهترین استفاده بعد از استحمام و شستشوی کامل بدن می باشد. سپس مقداری از کرم را بر قسمت های مورد نظر زیر بغل، کشاله ران،  کف دست و غیره پوشش و ماساژ دهید تا به خوبی جذب پوست شود.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه کرم ضد تعریق جنتالین مدل Blink حجم ۶۰ میلی لیتر بسته ۲ عددی

 

کرم ضد تعریق دئودورانت کلیون مدل Deodorant cream 7 Days حجم ۲۵ میلی لیتر

یکی از بهترین مارک های کرم  ضد تعریق مردانه که هم زنانه هم می باشد،  محصول کرم دئودورانت کلیون از کشور ایتالیا می باشد.  این محصول دارای ترکیبات گیاهی است و هیچ گونه عوارضی برای پوست ایجاد نمی کند.

خواص مهم این کرم که آن را نسبت به سایر محصولات در این دسته ممتاز نموده است،  ماندگاری و جذب بالای این کرم می باشد. به طوری که به مدت یک هفته اثر آن روی پوست باقی می ماند. این کرم فاقد مواد شیمیایی است،  و بوی بد را از بین می برد.

کرم ضد تعریق کلیون حاوی عصاره گیاه خزه ایسلندی،  روغن زیتون و روغن های معطر بوده که علاوه بر خوشبویی بدن موجب افزایش نرمی و لطافت پوست می شود،  و خاصیت ضد التهابی نیز دارد.

از دیگر ویژگی های این کرم ترکیبات و مواد ضد تیرگی پوستی که در آن وجود دارد، و به دلیل این فرمولاسیون در کاهش تیرگی پوست زیر بغل موثر است. این کرم خاصیت ضد باکتری  دارد، و به طور کامل  پوست زیر بغل را در فرآیند تعریق ضد عفونی می کند.  همچنین به دلیل دارا بودن عصاره خالص لانولین آبرسانی پوست را هم انجام می دهد.

از این محصول یک بار در هفته بعد از استحمام و شستشوی کامل  بدن برای زیر بغل خود استفاده کنید،  تا به اثرات شگفت آور آن پی ببرید.  دقت نمایید که  حتما باید شستشوی تان کامل بوده و سپس این کرم را به قسمت های مورد نظر بر روی پوست خود پوشش داده تا جذب پوست گردد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه کرم ضد تعریق دئودورانت کلیون مدل Deodorant cream 7 Days حجم ۲۵ میلی لیتر

 

سایت دیجی کالا ارائه کننده انواع محصولات از برندهای معتبر داخلی و خارجی که کالاهای خود را در مورد کالاها و نیز بهترین مارک های کرم ضد تعریق مردانه با تضمین در کیفیت و مرغوبیت در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

برای آشنایی با محصولات متنوع از بهترین مارک های کرم ضد تعریق مردانه به سایت دیجی کالا مراجعه نمایید.

امتیاز دهید