بهترین مارک رهیاب ماهواره‌ای

0

امروزه که محافظت از وسایل ارزشمند، اهمیت بالایی پیدا کرده است، افراد به دنبال پیدا کردن راهی هستند تا بتوانند از وسایل ارزشمند خود محافظت کامل را به عمل آورند. پیشرفت‌های اخیر در زمینه تکنولوژی و فناوری، راهی برای پیدا کردن موقعیت مکانی آن‌ها فراهم کرده است. رهیاب ماهواره‌ای، وسیله‌ای که است که برای پیدا کردن وسایل ارزشمند شخصی، کودکان و یا افراد آلزایمری مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای خرید بهترین مارک رهیاب ماهواره‌ای باید با این وسیله بیشتر آشنا شده و ویژگی‌های خرید آن را بدانید. ما در این مقاله از مجله بونگ، سعی کرده‌ایم تا یک راهنمای خرید برای انتخاب و خرید بهترین مارک رهیاب ماهواره‌ای ارائه داده و به شما در خریدی به صرفه‌تر کمک کنیم.

رهیاب ماهواره‌ای چیست؟

قبل از هر چیزی لازم است با رهیاب ماهواره‌ای آشنا شده و کاربردهای این وسیله را بشناسید. رهیاب ماهواره‌ای دستگاهی است که دارای ماژول GPS و GSM می‌باشد. این دستگاه با استفاده از ماژول GPS به ماهواره‌ها متصل شده و موقعیت مکانی را به دست می‌آورد. ماژول GSM نیز با استفاده از سیم کارت و آنتن مخابراتی، اطلاعات را به کاربر منتقل می‌نماید. در این صورت کاربر می‌تواند از مکان فرد و یا شی باارزش خود باخبر شود. حال که با رهیاب ماهواره‌ای آشنا شده‌اید، قصد داریم ویژگی‌های بهترین مارک رهیاب ماهواره‌ای را برای شما شرح دهیم. شما نیز با استفاده از این نکات و ویژگی‌ها می‌توانید خریدی هوشمندانه را تجربه نمایید.

انواع رهیاب ماهواره‌ای

رهیاب‌‌های ماهواره‌ای در ۲ دسته کلی قرار می‌گیرند. رهیاب‌های شخصی و رهیاب‌های خودرو. رهیاب شخصی برای کودکان و افراد آلزایمری استفاده می‌شود. البته برخی از افراد این مدل رهیاب را برای حیوانات خانگی خود نیز مورد استفاده قرار می‌دهند. این دسته از رهیاب‌ها سایز بسیار کوچکی داشته و به آسانی قابل حمل می‌باشند. رهیاب ماهواره‌ای خودرو نیز یکی دیگر از انواع رهیاب‌هاست که باعث ایجاد امنیت در خودروی شما خواهد شد. این دسته از رهیاب‌ها به خاطر افزایش آمار سرقت خودرو، در میان افراد محبوب شده است. قابلیت‌ها و امکانات رهیاب‌های ماهواره‌ای خودرو متفاوت بوده و بستگی به شرایط افراد دارد. شایان ذکر است که رهیاب‌های ماهواره‌ای خودرو، قابلیت مسیریابی داشته و به افراد در پیدا کردن مقصد کمک می‌کنند. در ادامه این مقاله ویژگی‌های بهترین مارک رهیاب ماهواره‌ای را مورد بررسی قرار می‌دهیم. لازم است بدانید که داشتن حافظه و قابلیت شنود از ویژگی‌های مشترک بین دو نوع رهیاب به شمار می‌روند.

انواع رهیاب ماهواره‌ای

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع رهیاب ماهواره‌ای موجود در بازار

ویژگی‌های بهترین مارک رهیاب ماهواره‌ای شخصی

رهیاب‌های شخصی، در واقع همان دستگاه GPS در اندازه کوچک هستند. این دستگاه‌ها انواع مختلفی داشته و هر یک از آن‌ها دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های متنوعی می‌باشند. رهیاب‌های شخصی می‌توانند موقعیت مکانی فرد، شی و یا حیوان را از طریق GPS شناسایی کرده و از طریق پیامک و یا پنل ردیابی به شما اطلاع دهند. از مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین مارک رهیاب ماهواره‌ای شخصی می‌توان به  قابلیت شنود، میکروفون داخلی، ضد آب، تماس اضطراری و ضد ضربه بودن اشاره کرد.

ویژگی‌های بهترین مارک رهیاب ماهواره‌ای خودرو

یکی از متداول‌ترین رهیاب‌ها، رهیاب‌های ماهواره‌ای خودرو می‌باشند. این دسته از رهیاب‌ها امکانات و قابلیت‌های ویژه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. در ادامه این مقاله به ویژگی‌های بهترین مارک رهیاب ماهواره‌ای خودرو پرداخته‌ایم:

  • هشدار خاموش و روشن شدن خودرو از راه دور: شما را از باز و یا بسته کردن سوئیچ مطلع می‌کند.
  • نمایش موقعیت مکانی دقیق: شما با استفاده از این قابلیت می‌توانید موقعیت مکانی دقیق خودرو را در هر زمانی که بخواهید، بدست آورید.
  • ارائه تاریخچه مسیریابی: تاریخچه مسیریابی به شما کمک می‌کند تا بتوانید تمام مسیرهایی که خودرو در یک تاریخ مشخص طی کرده است را در پنل ردیابی مشاهده نمایید.
  • هشدار حمل با جرثقیل: از دیگر امکانات خرید بهترین مارک رهیاب ماهواره‌ای خودرو می‌توان به قابلیت هشدار حمل با جرثقیل اشاره کرد. همانطور که می‌دانید؛ امروزه برخی از سرقت‌ها با استفاده از بوکسل کردن و یا جرثقیل انجام می‌شود. در نتیجه؛ این قابلیت شما را از بوکسل شدن خودرو مطلع می‌کند.
  • هشدار سرقت رهیاب: یکی از قابلیت‌های شگرف این دستگاه، هشدار برای سرقت خود دستگاه می‌باشد.
  • هشدار سرقت باتری خودرو: یکی از کاربردی‌ترین ویژگی‌های بهترین مارک رهیاب ماهواره‌ای خودرو، این قابلیت می‌باشد. بسیاری از دزدان برای ربودن باتری خودرو به سمت خودرو می‌روند. این قابلیت شما را از دزدیده شدن باتری خودرو مطلع خواهد کرد.
  • بررسی ولتاژ خودرو، هشدار رانندگی غیر استاندارد، بررسی سرعت خودرو و یادآوری سرویس‌های دوره‌ای از دیگر قابلیت‌ها و امکانات این دستگاه به شمار می‌روند.

ویژگی‌های بهترین مارک رهیاب ماهواره‌ای خودرو

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع رهیاب ماهواره‌ای موجود در بازار

قیمت بهترین مارک رهیاب ماهواره‌ای

قیمت انواع وسایل از جمله رهیاب‌های ماهواره‌ای به قابلیت‌ها، جنس، کیفیت و برند محصول بستگی دارد. از این رو؛ قیمت رهیاب‌های ماهواره‌ای با هم متفاوت می‌باشد. شما باید براساس بودجه‌ای که در اختیار دارید و با توجه به شرایط خود، بهترین مارک رهیاب ماهواره‌ای شخصی و یا خودرو را انتخاب کرده و نسبت به خرید آن‌ها اقدام نمایید. برای خریدی به صرفه، بهتر است خرید خود را از فروشگاه‌های آنلاین انجام دهید. چرا که خرید اینترنتی به صرفه‌تر از خرید حضوری بوده و شما را از پرداخت هزینه اضافی برای رفت و آمد باز می‌دارد. برای خرید اینترنتی نیز لازم است فروشگاه‌های معتبر را انتخاب نمایید. فروشگاه دیجی کالا، بزرگ‌ترین و معتبرترین فروشگاه اینترنتی بوده و از تنوع بسیار بالای رهیاب برخوردار می‌باشد. شما می‌توانید بهترین مارک رهیاب ماهواره‌ای را از فروشگاه دیجی کالا با قیمتی به صرفه خریداری نمایید.

معرفی و بررسی ۱۰ تا از پرفروش‌ترین و بهترین برندهای رهیاب ماهواره‌ای

  • رهیاب ماهواره‌ای مدل GF07

رهیاب ماهواره‌ای GF07، پرفروش‌ترین و بهترین مارک رهیاب ماهواره‌ای برای اشخاص (کودکان، افراد سالخورده و آلزایمری)، اشیاء، خودرو و حیوانات خانگی می‌باشد. این رهیاب بسیار کوچک بوده و وزنی برابر با ۳۰ گرم دارد. از این رو؛ کاربران به راحتی می‌توانند آن را درون خودرو و یا در کنار وسایل باارزش خود پنهان نمایند. این محصول انرژی مورد نیاز خود را از باتری قابل شارژ تامین کرده و به رهیابی وسایل و یا اشخاص می‌پردازد. رهیاب ماهواره‌ای GF07 قابلیت شنود دارد. با قرار دادن یک عدد سیم‌کارت و یک عدد مینی کارت حافظه، چراغ دستگاه روشن شده و عملکرد آن آغاز می‌شود. شما با ارسال پیامک از طریق تلفن همراه خود به رهیاب، می‌توانید صداهای اطراف را شنود کرده و یا اطلاعات موجود در کارت حافظه را پاک کنید. این محصول دارای آهنربا بوده و به راحتی به قطعات فلزی خودرو متصل می‌گردد.

رهیاب ماهواره‌ای مدل GF07

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع رهیاب ماهواره‌ای موجود در بازار

  • رهیاب ماهواره‌ای هارمن مدل Pet10

اگر به دنبال خرید بهترین مارک رهیاب ماهواره‌ای برای اشخاص و یا حیوانات خانگی خود می‌گردید، خرید رهیاب هارمن مدل Pet10 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این مدل رهیاب ابعاد مناسبی داشته و دارای بند گردنی برای کودکان و سالمندان و همچنین کاور سیلیکونی برای نصب روی قلاده حیوانات خانگی می‌باشد. شما می‌توانید از این محصول برای موتور سیکلت و حتی خودروی خود نیز استفاده کرده و از سرقت خودرو و یا موتور خود جلوگیری نمایید. رهیاب ماهواره‌ای هارمن مدل Pet10، خطایی کمتر از ۵ متر داشته و کاملا ضد آب می‌باشد. این محصول قابلیت شنود و همچنین هشدار اتمام باتری را نیز داراست. در صورتی که حیوان خانگی شما در مکانی شلوغ گم شده است، نگران نباشید! شما می‌توانید از آلارم پیدا کننده رهیاب ماهواره‌ای هارمن، جهت پیدا کردن حیوان خانگی خود در مکان‌های شلوغ و یا غیر قابل دید استفاده نمایید.

رهیاب ماهواره‌ای هارمن مدل Pet10

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع رهیاب ماهواره‌ای موجود در بازار

  • رهیاب ماهواره‌ای باسئوس مدل ZLFDQT3-01 T3

اگر به دنبال خرید کوچک‌ترین رهیاب می‌گردید! مجموعه ما رهیاب باسئوس مدل ZLFDQT3-01 T3 را به شما پیشنهاد می‌دهد. وزن این محصول حدود ۵ گرم بوده و بهترین انتخاب برای افرادی است که وسایل و لوازم خود را جا می‌گذارند. این مدل رهیاب با استفاده از بلوتوث به گوشی شما متصل شده و در صورت قطع اتصال، شروع به آلارم دادن می‌کند. در این صورت؛ آخرین مکانی که رهیاب و گوشی به یکدیگر متصل بودند روی نقشه قابل مشاهده خواهد بود. این مدل رهیاب سیم‌کارت خور نیست و تنها با استفاده از بلوتوث به گوشی همراه شما متصل می‌شود. شما از رهیاب باسئوس می‌توانید برای اشیاء گران‌بهای خود و همچنین حیوانات خانگی استفاده نمایید. رهیاب باسئوس مدل ZLFDQT3-01 T3، بهترین مارک رهیاب ماهواره‌ای مناسب اشیاء و وسایل بوده و با قیمت نسبتا مناسبی به فروش می‌رسد.

رهیاب ماهواره‌ای باسئوس مدل ZLFDQT3-01 T3

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع رهیاب ماهواره‌ای موجود در بازار

  • رهیاب ماهواره‌ای استیلاک مدل Qbit

اگر همیشه نگران گم شدن بیماران آلزایمری خود هستید و یا از گم شدن حیوانات خانگی خود هراس دارید، رهیاب ماهواره‌ای استیلاک می‌تواند کمک بسیاری برای شما باشد. شما با استفاده از مدل Qbit از رهیاب استیلاک، دیگر نگرانی از بابت کودک، پدر و مادر آلزایمری و یا حتی حیوانات خانگی خود نخواهید داشت. رهیاب استیلاک مدل Qbit، بهترین مارک رهیاب ماهواره‌ای از نوع شخصی بوده و از قابلیت‌های منحصر به فردی برخوردار شده است. به همین دلیل است که قیمت این مدل رهیاب نسبت به رهیاب‌های دیگر کمی بالاتر است. رهیاب Qbit، دارای یک اپلیکیشن فارسی و قابل نصب بر روی گوشی‌های اندروید و IOS می‌باشد. سرور این مدل رهیاب از قدرت بالایی برخوردار شده است. از این رو؛ امکان قطع شدن اپلیکیشن تا حدودی غیر ممکن است.

رهیاب ماهواره‌ای استیلاک مدل Qbit

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع رهیاب ماهواره‌ای موجود در بازار

این مدل رهیاب دارای قابلیت ارتباط صوتی دوطرفه، ضد آب، موقعیت‌یابی با کم‌ترین خطا و همچنین دکمه SOS می‌باشد. رهیاب Qbit از برند استیلاک در حالت استندبای به مدت ۴ روز و در حالت فعال، بسته به میزان استفاده شما از ۱ تا ۳ روز می‌تواند شارژ خود را نگه‌دارد. برای خرید بهترین مارک رهیاب ماهواره‌ای می‌توانید به فروشگاه دیجی کالا مراجعه کرده و نسبت به خرید رهیاب استیلاک مدل Qbit اقدام نمایید.

  • رهیاب ماهواره‌ای میترک مدل MT90

رهیاب ماهواره‌ای MT90، بهترین مارک رهیاب ماهواره‌ای شخصی می‌باشد. این دستگاه قابلیت‌های مختلفی داشته و برای طیف وسیعی از افراد قابل استفاده می‌باشد. شما می‌توانید یک شماره تلفن برای این مدل رهیاب تعریف کنید تا در صورت لزوم با شما تماس گرفته شود. یک عدد سیم‌کارت درون دستگاه قرار می‌گیرد که باعث ایجاد تماس دوطرفه خواهد شد. افراد می‌توانند از رهیاب MT90 برای کودکان، بیماران آلزایمری و یا شروع ماموریت‌ها استفاده نمایند. این محصول قادر است موقعیت مکانی نقطه به نقطه و همچنین مسافت طی شده را به کاربر نمایش دهد. از دیگر ویژگی‌های رهیاب میترک مدل MT90 می‌توان به سرعت ما بین دو نقطه معین، هشدار نبود آنتن و یا هشدار خروج از محدوده مجاز اشاره کرد. باتری قابل شارژ و قوی، حافظه ۸ مگابایتی برای ذخیره اطلاعات و همچنین نرم‌افزار جامع و کاربردی از ویژگی‌هایی هستند که باعث شده‌اند رهیاب MT90 در دسته پرفروش‌ترین و بهترین مارک رهیاب ماهواره‌ای قرار بگیرد.

رهیاب ماهواره‌ای میترک مدل MT90

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع رهیاب ماهواره‌ای موجود در بازار

  • رهیاب ماهواره‌ای گارمین مدل ETrex 10

رهیاب‌ها همیشه هم برای محافظت از گم شدن افراد و یا وسایل مورد استفاده قرار نمی‌گیرند. گاهی برای پیدا کردن موقعیت مکانی مورد نظر نیز قابل استفاده هستند. شما می‌توانید با استفاده از یک رهیاب مناسب، جاده‌های پرپیچ و خم را طی کرده و بدون دردسر به مکان مورد نظر خود برسید. رهیاب ماهواره‌ای گارمین مدل ETrex 10، معروف‌ترین و بهترین مارک رهیاب ماهواره‌ای بوده و به واسطه ابعاد مناسبی که دارد، به راحتی در دست جای می‌گیرد. یک بخش لاستیکی مانند در دورتادور رهیاب ETrex 10 قرار گرفته است. این ویژگی نه تنها باعث خوش‌دست شدن رهیاب شده است. بلکه؛ باعث شده است این محصول در برابر فشار و ضربه مقاوم گردد.  از دیگر ویژگی‌های رهیاب گارمین می‌توان به ضد آب بودن و همچنین سیستم ثبت ردپا اشاره کرد.  اگر اهل مسافرت به مناطق دوردست و جدید هستید، خرید رهیاب گارمین را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

رهیاب ماهواره‌ای گارمین مدل ETrex 10

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع رهیاب ماهواره‌ای موجود در بازار

  • رهیاب ماهواره‌ای بی اچ سی ناو مدل Nava 400

افرادی که به کوهنوردی، شکار و طبیعت‌گردی علاقمندند، باید تمام وسایل و تجهیزات لازم برای یک سفر پرخطر و چند روزه را آماده کنند. این دسته از افراد باید نسبت به خرید بهترین مارک رهیاب ماهواره‌ای اقدام کنند تا در طی مسیر خود راه را گم نکنند. یکی از رهیاب‌های پرفروش موجود در بازار، رهیاب ماهواره‌ای بی اچ سی ناو مدل NAVA 400 می‌باشد. این محصول از قابلیت Transflective نیز برخوردار شده است. این ویژگی باعث می‌شود تا افراد بدون هیچ مشکلی حتی زیر نور مستقیم خورشید نیز بتوانند محتویات صفحه نمایش را مشاهده نمایند. ابعاد مناسب و وزن سبک این مدل رهیاب باعث شده است تا به راحتی قابل حمل و جابه‌جایی گردد. این محصول یک ابزار کامل برای مسافرت‌های طولانی، طبیعت‌گردی، شکار و ماهیگیری می‌باشد. از دیگر قابلیت‌های رهیاب بی اچ سی ناو که باعث شده‌اند این ابزار به عنوان بهترین مارک رهیاب ماهواره‌ای شناخته شود، می‌توان به تقویم ماهیگیری و شکار، اطلاعات مربوط به ماه و خورشید، ارتفاع‌سنج، فشارسنج و محاسبه مساحت اشاره کرد. شما می‌توانید رهیاب NAVA 400 از برند بی اچ سی ناو را با قیمتی مناسب از فروشگاه دیجی کالا خریداری نمایید.

رهیاب ماهواره‌ای بی اچ سی ناو مدل Nava 400

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع رهیاب ماهواره‌ای موجود در بازار

  • رهیاب ماهواره‌ای گارمین مدل Map 65S

یکی از ابزارهایی که مسیری پرپیچ و خم را به یک مسافرت دلنشین تبدیل می‌کند، رهیاب ماهواره‌ای می‌باشد. شما می‌توانید از رهیاب ماهواره‌ای Map 65S ، برای یافتن موقعیت مکانی مورد نظر خود استفاده کنید تا در طی مسیر، راه را گم نکرده و مجبور به طی کردن مجدد یک مسیر نباشید. این مدل رهیاب، یک دستگاه همه‌کاره برای طبیعت‌گردی و کویرگردی نیز می‌باشد. چرا که از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار شده است. رهیاب گارمین مدل Map 65S دارای اطلاعات کافی درباره ماه و خورشید، جدول جزر و مد، محاسبه مساحت، تقویم ماهیگیری، قطب‌نما و همچنین ارتفاع سنج می‌باشد. به همین دلیل است که این مدل رهیاب به عنوان بهترین مارک رهیاب ماهواره‌ای شناخته شده است. مسیریاب Map 65S ، کاملا ضد آب بوده و دارای نمایشگر رنگی با قابلیت افزودن نقشه می‌باشد.

رهیاب ماهواره‌ای گارمین مدل Map 65S

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع رهیاب ماهواره‌ای موجود در بازار

  • رهیاب ماهواره‌ای مارشال مدل ME-G431A

اگر به دنبال خرید کامل‌ترین رهیاب ماهواره‌ای می‌گردید، خرید رهیاب ماهواره‌ای مارشال را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این مدل رهیاب نقشه کلیه‌ی راه‌ها و شهرهای ایران را دارد. از این رو؛ شما می‌توانید به راحتی مقصد مورد نظر خود (رستوران، پمپ‌ بنزین، سینما، بانک و…) را انتخاب کرده و به راهنما‌های رهیاب توجه نمایید. این محصول قابلیت خواندن فایل‌های صوتی و تصویری با فرمت‌های مختلف را داشته و به کاربر این امکان را می‌دهد تا از دستگاه به عنوان کتاب‌خوان الکترونیکی نیز استفاده کند. رهیاب مارشال مدل ME-G431A تمام ویژگی‌های بهترین مارک رهیاب ماهواره‌ای را داشته و خرید آن به همه افراد توصیه می‌شود. شما می‌توانید رهیاب مارشال را با قیمتی استثنایی از فروشگاه دیجی کالا خریداری نمایید.

رهیاب ماهواره‌ای مارشال مدل ME-G431A

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع رهیاب ماهواره‌ای موجود در بازار

  • رهیاب ماهواره‌ای فانزیو مدل ام تی ۹۰

فانزیو، آخرین محصول از لیست بهترین مارک رهیاب ماهواره‌ای می‌باشد. این مدل رهیاب نیز مانند رهیاب‌های دیگر قابلیت مسیریابی با کم‌ترین خطا را داشته و از قیمت مناسبی برخوردار شده است. شما می‌توانید این محصول را در خودرو و یا موتور خود پنهان کنید. دستگاه رهیاب فانزیو قادر است اطلاعات ارسال شده از قبیل طول و عرض جغرافیایی، ارتفاع از سطح دریا، سرعت حرکت، تاریخ و ساعت توسط GPS را دریافت نموده و در اختیار کاربر قرار دهد. از این رو؛ کاربر اطلاعات دقیقی از محل قرارگیری خودروی خود در اختیار خواهد داشت. این دستگاه دارای حافظه داخلی نیز می‌باشد. این قابلیت باعث شده است تا شما کاربران عزیز بتوانید مسیر پیموده شده را به صورت آنلاین مشاهده نمایید. شما می‌توانید یکسری اطلاعات را روی دستگاه تنظیم کرده و این اطلاعات را از طریق پیامک دریافت نمایید. به عنوان مثال؛ با تعیین سرعت غیر مجاز روی رهیاب، در صورتی که سرعت خودرو از سرعت مجاز تجاوز کند، برای شما پیامکی ارسال خواهد شد. این محصول برای ارگان‌های دولتی نیز قابل استفاده بوده و مورد رضایت افراد بسیاری قرار گرفته است.

رهیاب ماهواره‌ای فانزیو مدل ام تی 90

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع رهیاب ماهواره‌ای موجود در بازار