آشنایی با بهترین بالش های دور گردنی طبی

0

نشستن پشت میز و کار با سیستم کامپیوتر و لپ تاپ بعد از مدتی ممکن است فرد را دچار عوارضی از جمله آسیب های گردن و آرتروز و غیره کند. همچنین امروزه سبک زندگی مردم طوری می باشد که گاهی مجبورند در پوزیشن های نامناسب قرار بگیرند.  ساعات زیاد کار با لب تاپ یا گوشی موبایل و یا غیره حتی اگر اجبار هم نباشد به عادتی همگانی تبدیل گردیده است.

بنابراین استفاده از بالش دور گردنی می تواند یکی از بهترین راهکارها برای مراقبت از سر و گردن باشد که برای پیشگیری از آسیب های نخاعی و ناراحتی های مهره های گردن و ستون فقرات طراحی شده است.  به طوری که شما می توانید با استفاده از آن سر و گردن خود را در وضعیت مناسب قرار داده و از ایجاد فشار اضافی بر آن جلوگیری می شود.

همچنین در هنگام سفر و کار زیاد با کامپیوتر و لپ تاپ و گوشی و غیره شما می توانید به راحتی بدون احساس خستگی از نشستن زیادی و یا مسافرت طولانی به استراحت بپردازید.  ما نیز در این مطلب قصد داریم تا شما را با چند نمونه از بهترین بالش های دور گردنی طبی آشنا کنیم که می تواند به شما در انتخاب و خرید این محصول کمک نماید. لطفا با ما همراه باشید.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع بالش دور گردنی موجود در بازار

معرفی بهترین بالش های دور گردنی طبی

برندهای مختلفی انواع بالش های دور گردنی را با کیفیت و عملکرد متفاوت ارائه و عرضه می کنند.  چنانچه بخواهید این محصول را با کیفیت و قیمت مناسب خریداری نمایید،  به شما توصیه می کنیم که از فروشگاه های معتبر و نمایندگی های فروش برندهای طبی این کار را انجام دهید تا نسبت به کیفیت و سلامت فیزیکی آنها اطمینان داشته و بتوانید ایمن خرید کنید.

یکی از فروشگاه های معتبر که از قدیمی ترین سایت های فروش در ارائه انواع کالاها ست،  دیجی کالا می باشد که انواع محصولات را با پایبندی به سه اصل پرداخت در محل،  ضمانت بازگشت کالا و تضمین در کیفیت و سلامت فیزیکی کالا در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان قرار می دهد.

بهترین بالش های دور گردنی از برندهای معتبر و به نام داخلی و خارجی توسط این سایت عرضه و به فروش می رسد که شما می توانید جهت آشنایی هر چه بیشتر با این محصول به سایت دیجی کالا مراجعه نمایید.

جهت آشنایی شما عزیزان ما چند نمونه از بهترین بالش های دور گردنی طبی را که در این سایت جزو پر فروش ترین هستند را به شما معرفی می کنیم.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع بالش دور گردنی موجود در بازار

بالش دور گردنی طبی هوشمند مدل H

این بالش جهت پیشگیری از آسیب های گردن و آرتروز طراحی شده است.  به طوری که می توانید از آن در مسافرت جهت نشستن در صندلی خودرو،  هواپیما،  اتوبوس و یا مبل در زمان تماشای تلویزیون،  کار با کامپیوتر و غیره استفاده کنید.

ابعاد این بالش در اندازه های ۱۰*۳۰*۳۰ سانتی متر می باشد.  همچنین افرادی که دچار آرتروز و آسیب های گردنی هستند نیز می توانند به راحتی از آن در همه جا استراحت کنند.  این محصول برای کار در آشپزخانه در هنگام آشپزی های طولانی مدت نیز کاربرد دارد.

با استفاده از این محصول مهره های گردن در یک راستا قرار می گیرد و از فشار اضافی به ماهیچه های گردن جلوگیری می شود.  در نتیجه هر چه بیشتر  آرامش شما با استفاده از این بالش فراهم می گردد.

همچنین جنس بالش از فوم نرم بوده و روکش آن از مخمل مرغوب است که هیچ گونه عوارضی برای پوست ایجاد نمی کند.  بنابراین می توانید در حین کار آرامش را توأمان با راحتی دلپذیر و لذت بخش با استفاده از این بالش تجربه نمایید. این محصول در طراحی و رنگ مشکی می باشد.

 

بهترین بالش های دور گردنی طبی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع بالش دور گردنی موجود در بازار

 

بالش دور گردنی طبی هُمیلا مدل HOP T6

محصول همیلا مدل HOP T6 یکی از بهترین بالش های دور گردنی طبی که طراحی منحصر به فردی دارد و جهت پیشگیری از آسیب های گردن و مراقبت از آن کاربرد دارد.  بالش دور گردنی طبی همیلا قابل استفاده و مناسب در خودرو،  هواپیما،  اتوبوس و نشستن بر روی صندلی یا مبل در هنگام کار با کامپیوتر و در آشپزخانه و  تماشای تلویزیون می باشد.

این بالش مهره های گردن را در یک راستا قرار می دهد و باعث شده تا فشار اضافی به ماهیچه های گردن وارد نشود. این بالش همچنین دارای رویه نرم و لطیف است.  به طوری که یک سمت آن پارچه مخملی نرم برای قرار گیری سر و گردن به رفته و مانع ایجاد حساسیت های پوستی در فرد می شود. در سمت دیگر آن نیز کتان می باشد که دارای منافذ ریزی بوده و ضمن عبور جریان هوا،  مانع از گرما و تعرق ناحیه سر و گردن می گردد.

درون بالش از شن ریزه های پلاستیکی فومی و مواد پلی استارین پر شده است.  امروزه دیگر درون بالش های طبی به جای انواع فوم و مواد یک تکه از این شن ریزه ها استفاده می شود که پوست را اذیت نمی کند،  و با پوست و محیط زیست سازگار هستند.

این بالش به طور کامل از سر و گردن محافظت می کند و مطابق با ارگونومی بدن می باشد.  سر و گردن با استفاده از این بالش حالت بهتری به خود می گیرد.  به طوری که در  هنگام استفاده از  بالش بی آنکه به عقب و طرفین پرت شود،  وزن سر و گردن را به طور یکنواخت تقسیم کرده و سر و گردن را در وضعیت مناسب قرار می دهد.

ابعاد این بالش در اندازه های ۲۹*۲۷*۹ سانتی متر می باشد و به دلیل دارا بودن شن های سبک از وزن کمی برخوردار است که می توانید آن را در همه جا استفاده نموده و احساس راحتی و آرامش کنید.  زیرا که این بالش سبک و قابل حمل بوده و قابلیت شست و شوی را نیز دارد.  این محصول در رنگ های آبی،  قرمز،  زرد،  نوک مدادی،  مشکی،  صورتی،  سرمه ای،  قهوه ای،  زرشکی،  نارنجی،  طوسی،  یاسی و طوسی فیلی ارائه می شود.

 

بهترین بالش های دور گردنی طبی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع بالش دور گردنی موجود در بازار

 

بالش دور گردنی گروه هنری زندگی طرح مژه ای کد MM-03

ابعاد این بالش در اندازه های ۳۵*۳۰*۱۰ سانتی متر می باشد و جنسی از پلی استر دارد.  این محصول برای نشستن های طولانی مدت مقابل تلویزیون و یا هنگام رانندگی مناسب است. زیرا که با استفاده از آن فشار به مهره ها و عضلات ناحیه گردن تا حد قابل توجهی کاهش می یابد و احساس آرامش و راحتی بیشتری می کنید.

الیاف به کار رفته در این بالش از نوع Hollow می باشد،  که نرم و با دوام است و قابلیت شست و شوی را نیز دارد.  این الیاف همچنین قابل شارژ هستند و از کیفیت بالایی برخوردار بوده و جریان هوا را به خوبی از خود عبور می دهند.

از این بالش می توانید به عنوان زیر نشیمنی نیز استفاده کنید.  همچنین این بالش جهت خوابیدن و مطالعه کردن و استفاده در خودرو و هواپیما و غیره کاربرد دارد. جنس روکش این بالش از پارچه مخمل  است که ضد حساسیت می باشد و عوارضی برای پوست ایجاد نمی کند.  این محصول یکی از بهترین بالش های دور گردنی تولید برند ایرانی بوده که در طراحی و رنگ های صورتی،  بنفش روشن و طوسی روشن به علاقه مندان و متقاضیان ارائه می شود.

 

بهترین بالش های دور گردنی طبی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع بالش دور گردنی موجود در بازار

 

بالش دور گردنی ۲MD مدل تراکشن بادی

رنگ های ارائه شده این محصول در دو رنگ قهوه ای و قهوه ای تیره است.  این محصول یک بالش طبی و تخصصی می باشد که برای افرادی که دچار آرتروز و ناراحتی های گردن هستند،  مناسب بوده و توسط پزشک تجویز می شود.

ابعاد این بالش در اندازه های ۲۷*۲۲*۱۸ سانتی متر است و جنسی از پلی استر دارد.  پوشش پارچه ای این بالش از فلانل پشمی می باشد که ضد حساسیت بوده و به پوست آسیبی وارد نمی کند.  پمپ لاتکسی موجود در این بالش محکم و با دوام است. این پمپ با دریچه مسی طراحی شده و دارای پوار شیر فلزی می باشد.  همچنین یک دریچه برای تخلیه هوا دارد.

استفاده از این بالش برای رفع اسپاسم مفید است،  و همچنین مانع از جمع شدن مهره های گردنی به خصوص مهره اطلسی بالای ستون فقرات می شود و نمی گذارد که عضله های اطراف آن گردن جمع گردد.  به طوری که می توانید با استفاده از این بالش از تنش های عضلات گردن خلاص شوید و گرفتگی های مهره های گردن را بهبود ببخشید.  استفاده از این بالش همچنین راحتی و آرامش را به شما هدیه می بخشد.

 

بهترین بالش های دور گردنی طبی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع بالش دور گردنی موجود در بازار

 

بالش دور گردنی دل لونا مدل خرس کد ۰۶

این محصول یکی دیگر از بهترین بالش های دور گردنی طبی می باشد که در طرح خرسی و فانتزی و در  رنگ های قرمز،  سفید،  آیی،  زرد،  سبز،  مشکی،  صورتی،  بنفش،  سرمه ای،  قهوه ای،  نارنجی،  طوسی،  کرم،  طوسی روشن،  دودی،  کالباس ی،  طوسی فیلی و قهوه ای روشن براق ارائه و عرضه می شود.

استفاده از این بالش در سفر امکان خواب و استراحت آرامش بخش را به شما هدیه می دهد.  زیرا که با استفاده از این بالش عضلات گردن و ستون مهره ها در بهترین وضعیت خود قرار می گیرد.  بنابراین اگر جزو افرادی هستید که در هنگام مسافرت نمی توانید به خوبی بخوابید،  این محصول برای شما مناسب و کاربردی می باشد.

ابعاد این محصول در اندازه های ۴۰*۳۶*۱۵ سانتی متر است و تقریبا سبک می باشد.  جنس این بالش از الیاف طبیعی است و روکش آن از پارچه پولیشی می باشد که در تماس با پوست هیچ گونه عارضه و حساسیتی ایجاد نمی کند.  از این محصول می توانید در هنگام کار با کامپیوتر و یا مطالعه نیز استفاده کنید.

 

بهترین بالش های دور گردنی طبی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع بالش دور گردنی موجود در بازار

 

بالش دور گردنی Tima کد P03

در حالت عادی مهره های گردن وزن سر را به خوبی تحمل نموده و مهره های گردن و ستون فقرات در یک راستا و در وضعیت مناسبی قرار دارند.  اما در زمانی که سر به جلو یا طرفین خم می شود،  فشار به ستون فقرات و گردن وار شده و ممکن است فرد دچار عوارضی همچون آرتروز و آسیب های گردنی گردد.

استفاده از بالش دور گردنی tima کد p03 یک محصول کاربردی و مفید برای نشستن های طولانی مدت در مسیر سفر، در هنگام تماشای تلویزیون و کار مداوم با کامپیوتر می باشد.  با استفاده از این محصول ستون فقرات در وضعیت بهتری قرار گرفته و از ایجاد فشار اضافی به گردن و مهره های گردن جلوگیری می شود.  همچنین از این بالش می توانید برای رفع گرفتگی عضلات گردن استفاده کنید.

ابعاد این محصول در اندازه های ۱۳*۲۲*۲۲ سانتی متر بوده و جنس آن پلی استر است که هیچ گونه عوارضی را برای پوست ایجاد نمی کند.  از دیگر ویژگی های این محصول جنس روکش قابل شست و شوی بوده که میکرو فایبر می باشد.  این  بالش. دارای طرح ارگونومی و متناسب با بهترین وضعیت بدن طراحی شده است.

 

بهترین بالش های دور گردنی طبی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع بالش دور گردنی موجود در بازار

 

بالش دور گردنی Paya کدGHV-04 سایز L

بالش دور گردنی پایا کد GHV-04 در سایز L طراحی شده و در رنگ های مشکی،  زرد،  سرمه ای،  خاکستری،  قهوه ای و شیری ارائه می شود.  این بالش در هنگام سفر،  نشست های طولانی مدت در هنگام تماشای تلویزیون،  کار مداوم با کامپیوتر و ساعات پایانی روز کاری کاربرد داشته و مناسب می باشد.

ابعاد این محصول در اندازه های ۱۶*۲۲*۲۲ سانتی متر است و جنسی از پلی استر دارد.  با استفاده از این محصول فشار اضافی به گردنتان وارد نمی شود و مهره های گردنتان در حالت سلامت و بهینه قرار می گیرند.

این بالش قابلیت شست و شوی را نیز دارد و پر شده از الیاف مصنوعی اما با کیفیت بوده که هیچ گونه حساسیتی را برای پوست ایجاد نمی کند.  روکش این بالش از جنس میکرو فایبر می باشد و قابلیت عبور جریان هوا را دارد.  این بالش همچنین مانع از ایجاد خستگی و  گرفتگی در ناحیه عضلات گردن می شود.  استفاده از این بالش در هنگام خواب و استراحت آرامش و راحتی را برای شما فراهم می آورد.

 

بهترین بالش های دور گردنی طبی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع بالش دور گردنی موجود در بازار

 

بالش دور گردنی مدل گلبرگ

سبک زندگی ها به گونه ای شده است که مردم را واردار به انجام حرکات تکراری و یا قرار گرفتن در پوزیشن های نامناسب نموده که برای این موضوع نیز راهکارهای اصولی و مفید ی می باشد که از جمله آنها استفاده از بالش دور گردنی طبی است.

بالش دور گردنی مدل گلبرگ از سر و گردن شما به خوبی مراقبت می کند و مانع از ایجاد فشار به ستون فقرات و مهره های گردن می شود. این بالش همچنین گردن و سر شما را در بهترین حالت قرار می دهد.  ابعاد این بالش در اندازه های ۳۰*۳۰*۱۰ سانتی متر می باشد.

در مسافرت های طولانی که نیاز به نشستن های طولانی،  یا هنگام تماشای زیاد تلویزیون،  کار با کامپیوتر و سایر موارد که به ستون فقرات و گردن فشار وارد شده می توانید جهت جلوگیری از آسیب های گردنی از این محصول استفاده کنید.  این محصول مطابق با ارگونومی بدن طراحی شده و مانع از ایجاد تنش و خستگی در ناحیه عضلات گردن و مهر های آن می شود.

این بالش دور گردنی در رنگ های مشکی،  آبی،  زرد،  سبز،  صورتی،  بنفش،  سرمه ای،  نوک مدادی،  قهوه ای،  زرشکی،  نارنجی،  یاسی،  گلبهی،  طوسی و دودی عرضه می گردد.

 

بهترین بالش های دور گردنی طبی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع بالش دور گردنی موجود در بازار

 

بالش دور گردنی مدل JC-500

این بالش در اندازه های ۲۷*۲۲*۱۸ سانتی متر طراحی شده است.  جنس آن از پلی استر می باشد و قابلیت عبور جریان هوا را دارد. جنس روکش از پارچه فلانل پشمی است که ضد حساسیت بوده و هیچ گونه عوارضی را برای پوست ایجاد نمی کند.

پمپ لاتکسی محکم و با دوامی درون این بالش به همراه دریچه مسی تعبیه شده و دارای پوار شیز فلزی می باشد. از طریق این دریچه مسی هوا تخلیه می شود.  بالش دور گردنی مدل JC-500 جهت رفع اسپاسم و جمع شدن مهره های گردنی بالای ستون فقرات مناسب است.

این بالش تنش های عضلات گردن را رفع می کند و مانع از جمع شدگی و گرفتگی مهره های گردن می شود.  با استفاده از این بالش می توانید خوابی لذت بخش را در هنگام مسافرت های طولانی و استراحتی آرام را در  نشستن های دراز مدت تجربه کنید.  این بالش فقط در رنگ قهوه ای ارائه و عرضه می شود.

 

بهترین بالش های دور گردنی طبی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع بالش دور گردنی موجود در بازار

 

بالش دور گردنی هوشمند مدل Plus

بالش دور گردنی هوشمند پلاس یک محصول طبی برای قرار گرفتن گردن و ستون فقرات در بهترین وضعیت خود می باشد.  این محصول کاربردی برای افرادی که به مدت طولانی در حالت نشسته قرار دارند،  پیشنهاد می شود.

با استفاده از این بالش خستگی عضلات گردن رفع شده و می توانید آرامش و راحتی را در عضلات گردن و ستون فقرات تجریه کنید.  در هنگام تماشای طولانی مدت تلویزیون و یا کار با کامپیوتر و موبایل و غیره ممکن است سر به طرفین خم شود که باعث شده فشار اضافی بر روی مهره های گردن وارد گردد.

اما با استفاده از این بالش هوشمند شما می توانید از ایجاد عوارض بعدی و  گرفتگی عضلات  ناراحتی در گردن و ستون فقرات جلوگیری کنید.  زیرا که استفاده از این محصول باعث می شود که مهره های گردن در یک راستا قرار بگیرد و سر و گردن در بهترین وضعیت باشد.

بالش دور گردنی پلاس از یک فوم هوشمند ساخته شده است،  که دارای ماده ای با خاصیت انعطاف پذیری می باشد.  به طوری که وقتی این بالش در دور گردن قرار می گیرد،  این فوم حالت و شکل گردن را به خود گرفته و وزن سر را به طور یکسان در همه قسمت ها پخش می کند. به این صورت از ایجاد فشار اضافی به بخش خاصی از گردن و مهره های آن جلوگیری می شود.

ابعاد این دور گردنی در اندازه های ۳۶*۲۶*۱۰ سانتی متر است و جنس رو کش آن از کتان قابل شست و شوی و قابل تعویض می باشد.  این بالش همچنین به دلیل دارا بودن جنس کتانی ( ۸۰ درصد آن از کتان ) نرم و لطیف بوده و هیچ گونه حساسیت پوستی را برای فرد ایجاد نمی کند.

همچنین این روکش به دلیل خاصیت کتانی رطوبت بدن را جذب خود کرده و از خیس شدن دور گردنی بر اثر تعریق بدن جلوگیری می کند.  این محصول یکی از بهترین بالش های دور گردنی با کیفیت ساخت و کارآیی عالی است که برای افرادی که در حالت نشسته به مدت طولانی به سر می برند توصیه می گردد.

 

بهترین بالش های دور گردنی طبی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع بالش دور گردنی موجود در بازار

 

ما در اینجا به چند نمونه از بهترین بالش های دور گردنی طبی اشاره نمودیم که می تواند به شما در انتخاب و خرید این محصول کمک کند.  شما می توانید جهت محصولات متنوع تر و بیشتر در این زمینه به سایت دیجی کالا مراجعه نموده و نسبت به انتخاب و خرید این محصول اقدام کنید.

امتیاز دهید