کدام مدل سرخ کن مناسب منزل ماست؟

0

راهنمای خرید سرخ کن

مدل سرخ کن : سرخ کن ها جزء آن دسته از لوازم آشپزخانه میباشند که در راستای آشپزی راحت تر و سریعتر ساخته شده اند. این وسیله میتواند انواع مواد غذایی را با کیفیت بسیار بالایی سرخ کند. این وسیله مواد غذایی را به شکلی که در فست فود ها خریداری میکنید برای شما سرخ میکند.

چنانچه به دنبال تکمیل لوازم آشپزخانه خود هستید و یا اینکه وجود یک سرخ کن را ضروری حس کرده اید. با ما در ادامه این مطلب همراه باشید. تا بتوانید یک سرخ کن خوب و با کیفیت را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

 

مدل سرخ کن

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع سرخ کن موجود در بازار

 

سرخ کن چیست؟

سرخ کن ها وسیله های پیچیده ای نیستند و شما با استفاده از این وسیله میتوانید مواد غذایی خود را به بهترین شکل ممکن سرخ کنید. یک سرخ کن از یک المنت گرمایی، ظرف توری و یک ظرف که باید پر از روغن باشد تشکیل میشود.

امروزه در فست فود ها هم به جای استفاده از قابلمه های بزرگ از دستگاه های سرخ صنعتی استفاده میکنند. این دستگاه موادغذایی با حجم بسیار بالایی سرخ میکنند.

تصور خیلی از افراد این است که با خرید سرخ کن مجبورند که حجم بسیار بالایی روغن مصرف کنند. اما با پیشرفت تکنولوژی امروزه سرخ کن هایی تولید شده است که با روغن کم هم میتوانید موادغذایی را به بهترین شکل سرخ کنند.

 

مدل سرخ کن

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع سرخ کن موجود در بازار

 

انواع سرخ کن

یکی از موضوعاتی که به هنگام خرید هر کالایی باید به آن دقت شود این است که درمورد مدل های مختلف آن محصول و کارایی و کاربردهای هرکدام از آنها مطالعه داشته باشید تا بتوانید انتخابی خوب و عاقلانه داشته باشید.

مدل های بدون روغن یا کم روغن

این مدل از سرخ کن ها همانطور که از اسمش مشخص است بدون استفاده از روغن و فقط با استفاده از جریان هوا قادرند که حرارت لازم برای شروع کار را ایجاد کنند.

برای سرخ کردن مواد غذایی با این مدل از سرخ کن ها شما به روغن خیلی کمی نیاز دارید. باید گفت که با مقدار کمی روغن میتوانید حجم زیادی از مواد غذایی را سرخ کنید. از این رو شما میتوانید غذای سرخ کرده بسیار سالمی بخورید.

با خریدن این مدل از سرخ کن ها در کنار لذت بردن از مواد غذایی سرخ کرده نگرانی از بابت سلامتی خود ندارید.

 

مدل سرخ کن

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع سرخ کن موجود در بازار

 

مدل های الکتریکی

به سرخ کن های الکتریکی سرخ کن ساده و یا معمولی هم گفته میشود. این مدل از سرخ کن ها برای انجام عمل سرخ کردن نیاز به روغن دارند. و همچنین در کنار روغن با استفاده المنت های گرمایی که روی آنها تعبیه شده است کار میکنند.

اگر تمایل دارید که در کمترین زمان ممکن موادغذایی سرخ شده شما آماده شود. سرخ کن های معمولی یا همان الکتریکی انتخاب مناسبی است.

اما برای استفاده از این مدل سرخ کن ها شما نیاز به حجم زیادی روغن دارید. از این رو اگر به سلامتی خود اهمیت زیادی میدهید این مدل سرخ کن انتخاب خوبی نمیباشد.

 

مدل سرخ کن

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع سرخ کن موجود در بازار

 

مدل های مینی سایز

این سرخ کن ها از نظر کاربرد و کارایی بسیار مشابه سرخ کن های الکتریکی میباشند. با این تفاوت که ابعاد این مدل سرخ کن کوچک تر از سرخ کن های الکتریکی میباشد.

این سرخ کن ها اغلب برای استفاده در خانه مناسب میباشد و امکانات و کارایی خوبی دارند.

 

مدل سرخ کن

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع سرخ کن موجود در بازار

 

امتیاز دهید