پرفروش ترین مدل های پاوربانک فست شارژ شیائومی

0

بدون شک تاکنون واژه ” فست شارژ” به گوشتان خورده است.  امروزه تقریبا تمامی گوشی های موبایل هوشمند از تکنولوژی فست شارژ برخوردار هستند. پاوربانک ها نیز همراستا با این پیشرفت از قابلیت شارژ سریع برخوردار شده‌اند. این مدل از پاوربانک ها در واقع، از تکنولوژی Power IQ (پاور آی کیو) بهره مند هستند. شارژرهای همراه  فست شارژ به صورت هوشمندانه مدل و نوع دستگاه شما را تشخیص داده و از حداکثر توان خود برای شارژ و انتقال توان به آن استفاده می کنند. به عبارت ساده‌تر این تکنولوژی موجب سریعتر شارژ شدن تلفن همراه یا تبلت شما می شود.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پاوربانک فست شارژ شیائومی موجود در بازار

اگر قصد خرید شارژر همراه فست شارژ را دارید، این مطلب از سایت دیتاجو را با دقت مطالعه کنید. در این محتوا مزایا و معایب شارژ سریع را برای شما توضیح می دهیم و در ادامه بهترین مدل های پاوربانک فست شارژ برند شیائومی را معرفی می کنیم.

مزایای پاوربانک فست شارژ

از مزایای شارژر همراه فست شارژ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صرفه جویی در زمان

یکی از بهترین مزیت های داشتن پاوربانک فست شارژ صرفه جویی در وقت است. این موضوع برای افرادی که روزانه ساعتهای طولانی با گوشی همراه خود کار می کنند، اهمیت ویژه ای دارد. نسل جدید گوشی های هوشمند باطری های بزرگی دارند که شارژ کامل آنها ۳ تا ۵ ساعت زمان می برد. با تکنولوژی شارژ سریع این مدت می تواند به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند. یک پاوربانک فست شارژ می تواند در کمتر از ۳۰ دقیقه تا ۵۰ درصد از ظرفیت باطری گوشی همراه شما را شارژ کند.

  • استفاده طولانی‌تر از تلفن همراه

امروزه اکثر باطری های تلفن های هوشمند از فناوری فست شارژ پشتیبانی می کنند. این نوع باطری ها ظرفیت بسیار بالایی دارند. این ویژگی موجب شده تا با یک‌بار شارژ کردن باطری، بتوان برای مدت زمان طولانی‌تری از گوشی موبایل خود استفاده کرد.

  • کنترل توسط مکانیزم هوشمند

پاوربانک های فست شارژ ولتاژ بیشتری را به باتری گوشی انتقال می دهند. این مسئله موجب افزایش دمای آن و داغ شدن باطری گوشی می شود. اما جای نگرانی نیست. فناوری پاور آی کیو بطور هوشمند جریان ورودی به دستگاه شما را کاهش داده و مانع از داغ شدن بیش از حد و آسیب دیدن باطری یا سایر سخت افزارهای تلفن همراه می گردد.

مزایای پاوربانک فست شارژ

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پاوربانک فست شارژ شیائومی موجود در بازار

معایب پاوربانک فست شارژ

پاوربانک فست شارژ مزایای زیادی دارد. با این حال، معایبی نیز دارد که بهتر است قبل از خرید از آنها اطلاع داشته باشید.

  • پاوربانک فست شارژ به تدریج به باطری دستگاه هوشمند شما آسیب می رساند: پاوربانک فست شارژ می تواند دمای باطری تلفن همراه شما را افزایش دهد. حتی با وجود فناوری کنترل کننده دما، این افزایش حرارت به تدریج به باطری گوشی آسیب می زند و عمر آن را کاهش می دهد.
  • پاوربانک فست شارژ خیالِ صاحبان گوشی هوشمند را از بابت تمام شدن شارژ باطری موبایل راحت می کند. آنها می دانند هرچقدر طولانی با گوشی خود کار کنند، براحتی و در مدت زمان کوتاه می توانند موبایل خود را شارژ کنند. این دیدگاه موجب شده تا بارها و بارها باطری گوشی خود را شارژ کنند. با توجه به اینکه هر باتری تعداد مشخصی چرخه شارژ دارد، تخلیه مکرر باتری و پر شدن ظرفیت آن، عمر باتری را کاهش می دهد.

معایب پاوربانک فست شارژ

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پاوربانک فست شارژ شیائومی موجود در بازار

معرفی پرفروش‌ترین پاوربانک فست شارژ شیائومی

۱-پاوربانک فست شارژ شیائومی مدل Redmi PB 200 LZM

پاوربانک مدل Redmi PB 200 LZM یکی از شارژرهای همراه پرطرفدار  برند شیائومی است. ظرفیت باطری این محصول ۲۰ هزار میلی آمپر ساعت است و به راحتی می توان گوشی موبایل، لب تاپ، هدفون یا تبلت خود را با آن شارژ کنید. پاوربانک Redmi PB 200 LZM دارای دو درگاه USB است و می تواند به طور همزمان دو دستگاه را شارژ کند. این محصول، همچنین از فناوری شارژ سریع برخوردار است. بنابراین می توانید تلفن همراه یا دستگاه هوشمند خود را چندین بار شارژ کنید.

پاوربانک فست شارژ شیائومی مدل Redmi PB 200 LZM

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پاوربانک فست شارژ شیائومی موجود در بازار

از دیگر قابلیت های این پاوربانک فست شارژ می توان به وجود سیستم محافظتی در برابر نوسانات برق، اتصالات کوتاه، تغییرات دمایی و ضدضربه بودن آن اشاره کرد. وزن این محصول بدلیل داشتن ویژگی های زیاد و ظرفیت بالای باتری اندکی بالا است و تقریبا ۴۰۰گرم می باشد.

۲-پاوربانک فست شارژ شیائومی مدل PLM09zm

یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین شارژرهای همراه شیائومی پاوربانک مدل PLM09zm است. باطری این محصول ۱۰ هزار میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد. جنس آن از آلیاژ آلومینیوم بوده و بسیار سبک است. طراحی خاص این مدل پاوربانک و وزن اندک آن موجب شده تا به راحتی در جیب جا شود و قابل حمل باشد.

پاوربانک فست شارژ شیائومی مدل PLM09zm

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پاوربانک فست شارژ شیائومی موجود در بازار

پاوربانک مدل Redmi PB200LZM گلوبال یکی از محصولات پرطرفدار شرکت شیائومی است. ظرفیت این پاوربانک فست شارژ ۲۰هزار میلی آمپر ساعت است. از این رو می توانید با خیال راحت لب تاپ، تبلت و موبایل خود را شارژ کنید. این شارژر همراه ۲درگاه خروجی دارد و امکان شارژ همزمان ۲ دستگاه را فراهم می کند.

کنترل دما، سیستم محافظت در برابر نوسانات برق و کنترل اضافه جریان ورودی و خروجی از دیگر قابلیت های پاوربانک شیائومی مدل Redmi PB200LZM گلوبال است.

۳- پاور بانک شیائومی مدل Mi Pro PLM03ZM

بدنه پاوربانک فست شارژ شیائومی مدل Mi Pro PLM03ZM از جنس آلومینیومی و بسیار سبک است. علاوه بر این، این محصول دارای یک پورت USB-A برای شارژ دستگاه های متصل و پورت USB Type-C برای شارژ کردن خودِ پاوربانک است. LED موجود بر روی بدنه ظریف این دستگاه میزان شارژ ذخیره شده را نمایش می دهد.

پاور بانک شیائومی مدل Mi Pro PLM03ZM

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پاوربانک فست شارژ شیائومی موجود در بازار

این مدل پاوربانک، مانند تمام شارژرهای همراه شیائومی مجهز به لایه‌های محافظتی ۹ گانه شرکت Texas Instrument جهت کنترل هوشمند وضعیت شارژ است.

۵-پاوربانک شیائومی مدل ۲C

پاور بانک مدل ۲C یکی از بهترین شارژرهای همراه برند شیائومی است که از فناوری شارژ سریع برخوردار است. ظرفیت باطری این محصول ۲۰ هزار میلی آمپر ساعت است و ۲ درگاه خروجی داشته که قابلیت شارژ همزمان دو دستگاه را فراهم می آورد. وزن این پاوربانک تقریبا ۳۰۰ گرم است که به نسبت پاوربانک های فست شارژ دیگر با این ظرفیت، وزن کمتری دارد.

پاوربانک شیائومی مدل 2C

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پاوربانک فست شارژ شیائومی موجود در بازار

امتیاز دهید