پرفروش ترین مارک دستمال حوله ای

0

پرفروش ترین مارک های دستمال حوله ای محصولاتی هستند که دارای کیفیت و مرغوبیت بالا و استانداردی می باشند.

از آنجایی که دستمال های کاغذی و حوله ای از کالاهای پر مصرف هر خانوار هستند، و کیفیت این محصولات می تواند تضمین کننده حفظ سلامت هر فردی باشد. بنابراین بهتر است که این محصولات را از فروشگاه های معتبر تهیه و خریداری نمایید.

در این راستا سایت دیجی کالا یکی از فروشگاه های معتبر و مطرح با چندین سال سابقه در زمینه عرضه و فروش محصولات متنوع از برندهای معتبر تا کنون توانسته است مخاطبین و مصرف کنندگان زیادی را به خود جلب کند.

در زمینه محصولات انواع دستمال کاغذی نیز این سایت با ارائه پرفروش ترین مارک های دستمال حوله ای با کیفیت و مرغوبیت به موفقیت های چشمگیری در جهت رضایت و جلب مشتریان رسیده است.

ما نیز در این مقاله سعی داریم تا با معرفی و بررسی پنج نمونه از پرفروش ترین مارک های دستمال حوله ای شما را هر چه بهتر با محصولات در این زمینه آشنا کنیم،  تا با آگاهی و اطلاعات بیشتری اقدام به انتخاب و خرید نمایید.  لطفا با ما همراه باشید.

دستمال حوله ای کاغذی پایپا مدل super strong بسته ۴ عددی

همانطور که می دانید دستمال های کاغذی پر مصرف ترین کالاها در منازل و مکان های عمومی هستند،  که برخی نازک و برای مصارفی چون پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرند.  اما برخی دیگر که ضخیم تر بوده جزو دستمال های حوله ای محسوب می شوند و کاربردهای متفاوتی دارند.

دستمال حوله ای پایپا یکی از محصولات پرکاربرد در منازل می باشد، که به دلیل ضخامت و کیفیت مناسب و استاندارد طرفداران خاص خود را دارد.  ابعاد این دستمال در هر برگ ۲۲۸*۱۲۳ و شامل ۴ رول دستمال حوله است.

این محصول با وجود ضخامت مناسب به راحتی پاره نمی شود و رطوبت را بهتر به خود جذب می کند.  کاربردهای متفاوت از این محصول در آشپزخانه،  حمام و سایر مکان های عمومی است، و با وجود جنس لطیف و سبکی که دارد از مرغوبیت خوبی نیز برخوردار می باشد.

محصول پایپا مدل سوپر یکی از پر فروش ترین مارک های دستمال کاغذی در ایران است که به دلیل حجم و کیفیت برای مصرف کنندگان کالای کاربردی و محبوبی می باشد.  این دستمال کاغذی از قیمت مقرون به صرفه ای نیز برخوردار است.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه دستمال حوله ای کاغذی پایپا مدل super strong بسته ۴ عددی

 

دستمال حوله ای مایکروفایبر ضدخش تام کلین مدل Mfl300s

این دستمال به دلیل فرمولاسیون خاص برای نظافت بدنه خودرو مورد استفاده قرار می گیرد.  زیرا ضد خش بوده و بسیار مناسب برای کارواش بدون آب می باشد.  با اینحال می توان از این دستمال برای نظافت خانگی به خصوص برای گردگیری و خشک کردن ظروف کریستال و غیره که نیاز به دقت کافی برای تمیزکاری دارند،  نیز استفاده نمود.

این محصول با وجود قابلیت جذب بالا،  عدم پرز دهی و قابلیت ضد خش به خوبی آلودگی ها را از روی سطوح پاک و هیچ خشی بر روی آنها ایجاد نمی کند.  به طوری که در هنگام استفاده از آن آلودگی ها پس از جدا شدن  از روی سطح با کمک مواد نانو تام کلین در لابلای پرز های ایستاده این دستمال قرار می گیرند،  و در حین کار این پرزها تا قبل از اشباع شدن از آلودگی ها مانع از ایجاد خط و یا خش بر روی سطوحی مانند بدنه خودرو می شوند.

از دیگر ویژگی های این دستمال شستشوی راحت و آسان آن می باشد.  زیرا که می توانید بعد از کار آن را به صورت دستی و یا ماشین لباسشویی با آب سرد بشویید. دستمال حوله ای مایکروفایبر دارای ماندگاری و کیفیت بالا بوده و می توانید از آن به دفعات استفاده کنید.

لازم به ذکر است که نباید برای نظافت این دستمال از نرم کننده استفاده کرد،  چرا که این ماده به بافت پارچه آسیب می رساند.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه دستمال حوله ای مایکروفایبر ضدخش تام کلین مدل Mfl300s

 

دستمال حوله ای کاغذی سافتلن مدل Blue بسته ۴ عددی

سافتلن یکی از معروف ترین برندهای ایرانی در زمینه تولید محصولات بهداشتی و مراقبتی می باشد که دستمال های حوله ای کاغذی خود را با کیفیت و قیمت مناسب به طرفداران خود عرضه می کند. این محصول سه لایه در هر برگ بوده و دارای ضخامت نسبتا خوب است.

این دستمال همچنین دارای لطافت و نرمی است و استفاده از آن راحت می باشد.  بیشترین کاربرد این محصول به دلیل نوع ضخامت در دستشویی و مکان های عمومی است.

طرفداران این محصول  انواع دستمال کاغذی این برند را بهترین محصولات از لحاظ کیفیت و لطافت می دانند،  و عقیده دارند که استفاده از دستمال کاغذی سافتلن مدل Blue پوست را اذیت نکرده و دارای جذب فوق العاده ای نیز می باشد.

دستمال سافتلن یک بسته اقتصادی بوده و به دلیل حجم و کیفیتی که دارد از قیمت مقرون به صرفه ای نیز برخوردار است.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه دستمال حوله ای کاغذی سافتلن مدل Blue بسته ۴ عددی

 

دستمال حوله ای ساحل مدل ۰۰۱ بسته ۴ عددی

دستمال حوله ای ساحل قابل استفاده در محل کار،  رستورانها،  خانه،  ماشین و غیره می باشد.  چرا که از کیفیت و ضخامت خوبی برخوردار است.  این محصول چند لایه و نرم و لطیف بوده و تمام افرادی که پوست حساسی نیز دارند،  می توانند از آن استفاده کنند.

حتی یکی از کاربردهای جالب این دستمال کاغذی در آشپزخانه ها برای گرفتن روغن مواد غذایی می باشد،  بدون اینکه دستمال به غذا بچسبد.

دستمال حوله ای ساحل دارای پرفراژ،  صد برگ که هر رول آن مورد استفاده و کاربردهای زیادی در آشپزخانه و دستشویی و حتی مکان های عمومی و اداره جات دارد. همچنین دارای طراحی بر روی بسته و کاغذ می باشد.

با این دستمال حتی می توانید ظروف را خشک نموده و از انتشار میکرب در محیط جلوگیری نمایید.  این دستمال همچنین برای گردگیری و نظافت در منزل و محل کار نیز مناسب است.  تولید دستمال حوله ای ساحل طبق استانداردهای بهداشتی می باشد و مرغوبیت و کارآیی کافی را دارد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه دستمال حوله ای ساحل مدل ۰۰۱ بسته ۴ عددی

 

دستمال حوله ای کاغذی مرحبا مدل Point to Point بسته ۲ عددی

این دستمال از مرحبا جزو یکی از بهترین محصولات این برند می باشد که دارای کیفیت بی نظیری است.  طرح دار و زیبا بوده و بسته مقرون به صرفه برای استفاده خانوار می باشد.

جنس این دستمال نرم و سبک است، و پوست را اذیت نمی کند.  از آنجایی که دستمال کاغذی بسیار پر مصرف و پرکاربرد می باشد.  بنابراین استفاده از دستمال حوله ای کاغذی مرحبا می تواند گزینه مناسبی برای مصرف مکرر و زیاد باشد.

از دیگر ویژگی های این محصول قدرت جذب بالا است که می تواند رطوبت را تا قابل توجهی جذب کند.  این دستمال دارای دو رول حوله ای بوده که در آشپزخانه،  محل کار و غیره می توان از آن استفاده نمود.  همچنین تعداد لایه های هر برگ از این دستمال چهار تایی می باشد،  و به همین دلیل احتمال پاره شدن و یا خورد شدن در آن بسیار کم است.

دستمال مرحبا مدل Point to Point یکی از بهترین و پرفروش ترین مارک های دستمال حوله ای می باشد که جنسی از کاغذ تیشو و مرغوب دارد،  و با توجه به همین ویژگی ها طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه دستمال حوله ای کاغذی مرحبا مدل Point to Point بسته ۲ عددی

 

امتیاز دهید