پرفروشترین مارک رم گوشی تلفن همراه

0

امروزه کارت های حافظه میکرو SD یا رم گوشی تلفن همراه تنوع زیادی در بازار دارند. این تنوع برخی مواقع انتخاب را برای ما چالش برانگیز می کند، به گونه‌ای که ممکن است کارت حافظه‌ای را خریداری کنیم که برای ما مناسب نباشد.

از سوی دیگر، صرف هزینه زیاد برای تهیه مموری گوشی پرسرعت با ظرفیت بالا نیز انتخاب هوشمندانه‌ای نیست، زیرا رم گوشی بایستی با توجه به نیاز کاربر انتخاب شود.

در این مقاله از دیتاجو قصد داریم به نکاتی اشاره کنیم که به هنگام خرید رم گوشی تلفن همراه باید به آنها توجه داشته باشید.

نکات مهم خرید رم گوشی تلفن همراه

۱-کارت حافظه با گوشی موبایل سازگار باشد

فرمت کارت حافظه اولین نکته به هنگام خرید آن است. بطور کلی رم‌های گوشی در۳ فرمت مختلف به بازار عرضه می شوند:

  • microSD: میکرو SDها معمولی‌ترین نوع کارت‌های حافظه هستند که برای تمامی دستگاه‌های مجهز به درگاه کارت SD مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نوع کارت‌ها حداکثر حجمی معادل ۲گیگابایت در اختیار کاربر قرار می‌دهند.
  • SDHC: این نوع کارت حافظه بسیار پرسرعت هستند و حداکثر حجم بین ۲ تا ۳۲ گیگابایت در اختیار کاربر قرار می دهند. با این حال، با هر گجتی سازگاری ندارند.
  • SDXC: حجم این مدل کارت حافظه بیشتر از ۳۲گیگابایت و حداکثر ظرفیت آن حدودا ۲ترابایت است. تعداد کمی از گجت‌ها از این نوع کارت حافظه پشتیبانی می کنند.
۲-به سرعت کارت حافظه دقت کنید

توجه به سرعت رم گوشی به اندازه شناخت فرمت آن مهم است. بطور کلی؛ کارت‌های حافظه میکرو SD از لحاظ سرعت انتقال داده ها به دسته بندی های مختلفی تقسیم بندی شده اند:

  • Class 2: حداقل سرعت انتقال داده در این مموری ۲مگابایت بر ثانیه است.
  • Class 4: حداقل سرعت انتقال داده در این مموری ۴مگابایت بر ثانیه است.
  • Class 6: حداقل سرعت انتقال داده در این مموری ۶مگابایت بر ثانیه است.
  • Class 10: حداقل سرعت انتقال داده در این مموری ۱۰مگابایت بر ثانیه است.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع رم گوشی تلفن همراه موجود در بازار

۳-کارت میکرو SD را متناسب با نیازتان خریداری کنید.

خریدن سریع‌ترین رم گوشی با بالاترین میزان حافظه یکی از اشتباهاتی است که برخی خریداران کارت حافظه موبایل انجام می دهند.  برای خرید کارت میکرو SD ابتدا نیاز خود را مشخص کنید. سپس بسته به نیازتان رم گوشی مناسب را تهیه نمایید.

نکات مهم خرید رم گوشی تلفن همراه

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع رم گوشی تلفن همراه موجود در بازار

به‌عنوان مثال در زمان خرید رم گوشی، حافظه بیشتر، فاکتور مهم‌تری در مقایسه با سرعت بالاتر است. این در حالی است که برای یک دوربین ۴K، توجه به سرعت رم به اندازه ظرفیت حافظه مهم است.

۴-مراقب کارت‌های حافظه تقلبی باشید

متاسفانه امروزه فروشگاه‌های غیرمعتبر زیادی  وجود دارند که مموری کارت برندهای مطرح بازار را با قیمت‌های پایین به فروش می‌رسانند. در زمان خرید از این فروشگاهها باید حسابی حواس خود را جمع کنید و  تا حد امکان برای خرید آنها ریسک نکنید.

رم‌های گوشی موبایل تقلبی عمدتا سرعت پایینی داشته و ظرفیتی کمتر از مقدار وعده داده شده، دارند. از آنجایی که تشخیص رم گوشی تقلبی از نوع اصلی آن کار چندان ساده‌ای نیست، توصیه کارشناسان دیتاجو به شما خرید از فروشگاههای معتبر و شناخته شده مانند دیجی کالا می باشد.

معرفی پرفروشترین رم گوشی تلفن همراه

۱- کارت حافظه مدل Premier V10 A1 از برند ای دیتا

کارت حافظه ای دیتا مدل  Premier V10 A1  با ظرفیت ۶۴گیگابایت، یکی از رم‌های ظرفیت بالای موجود در بازار است. این محصول ضد آب، ضد ضربه بوده و مقاومت بالایی در برابر تغییرات دمایی دارد. نماد SD XC موجود بر روی کارت حافظه نشان می دهد که کالای موردنظر حجمی بین ۳۲ گیگابایت و یا ۲ ترابایت دارد.

کارت حافظه مدل Premier V10 A1 از برند ای دیتا

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع رم گوشی تلفن همراه موجود در بازار

این مدل رم گوشی با داشتن ۱۰۰ مگابایت بر ثانیه سرعت خواندن و ۲۵ مگابایت بر ثانیه سرعت نوشتن داده ها یکی از پرسرعت‌ترین و بهترین برندهای کارت حافظه به شمار می رود.

۲- کارت حافظه تروبایت مدل v10-x533

شرکت تروبایت کارت حافظه مدل v10-x533 را با ظرفیت ۳۲ گیگابایتی به بازار عرضه کرده است. این مدل کارت حافظه با دوربین های دیجیتالی، تلفن های هوشمند و دیگر گجت ها سازگار است. بطور کلی، این رم گوشی بر روی تمام دستگاه هایی که از درگاه های میکرو SD پشتیبانی می کنند، قابل استفاده است. از این جهت، این محصول یکی از پرفروشترین و بهترین برندهای کارت حافظه به شمار می رود.

کارت حافظه تروبایت مدل v10-x533

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع رم گوشی تلفن همراه موجود در بازار

رم گوشی ترابایت مدل v10-x533 مقاومت قابل قبولی در برابر تغییرات دمایی، رطوبت، ضربه و اشعه X دارد. کلاس این محصول ۱۰ می باشد و سرعت خواندن اطلاعات توسط آن، ۹۵ مگابایت بر ثانیه است.

۳- کارت حافظه کیوکسیا مدل EXCERIA

یکی از پرفروش‌ترین و بهترین مارک‌های رم گوشی، کارت حافظه کیوکسیا مدل EXCERIA است. کلاس این مموری کارت ۱۰ بوده و ۳۲ گیگابایت حافظه دارد. این محصول در برابر آب، رطوبت، ضربه و مغناطیس بسیار مقاوم است. سرعت خواندن اطلاعات در کارت حافظه کیوکسیا معادل ۱۰۰ مگابایت بر ثانیه می باشد. به همراه این محصول، یک خشاب SD نیز  در اختیار کاربر قرار می گیرد که با استفاده از آن می تواند از این رم گوشی استفاده کند.

کارت حافظه کیوکسیا مدل EXCERIA

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع رم گوشی تلفن همراه موجود در بازار

۴- کارت حافظه ویکومن مدل Extra 533x

شرکت آمریکایی ویکومن تولیدکننده کارت حافظه ویکومن مدل Extra 533x است. این مموری کارت دارای کلاس ۱۰ و استاندارد UHS-1-U1 است. از این رو قادر است ویدئو و تصاویر شما را با بالاترین کیفیت پخش کند. ظرفیت حافظه این کارت ۸گیگابایت و سرعت خواندن اطلاعات ۸۰ مگابایت بر ثانیه است.

کارت حافظه ویکومن مدل Extra 533x

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع رم گوشی تلفن همراه موجود در بازار

کارت حافظه مدل Extra 533x از برند ویکومن یکی از باکیفیت ترین مموری های گوشی است که با اطمینان می توانید از آن برای نگهداری و ذخیره اطلاعات خود استفاده کنید.

۵- کارت حافظه اپیسر مدل AP32GA

برند اپیسر یکی از معتبرترین و بهترین شرکت‌های تولید کننده رم گوشی تلفن همراه می باشد. کارت حافظه ۳۲ گیگابایتی برند اپیسر دارای سرعت استاندارد UHS-1 از کلاس ۱۰ است. از این جهت یک انتخاب بسیار مناسب برای تماشا و ضبط ویدئو با کیفیت  FULL HD می باشد. حداکثر سرعت خواندن داده ها در این مموری ۴۵ مگابایت بر ثانیه است. از این رو، ویدئوهای شما را بدون هیچ لگ یا توقف پخش می کند.

کارت حافظه اپیسر مدل AP32GA

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع رم گوشی تلفن همراه موجود در بازار

این مموری، همچنین با دستگاههای پذیرنده کارت‌های microSDHC و microSDXC ، سازگار است.

برای خرید پرفروشترین مارک‌های رم گوشی تلفن همراه در ظرفیت مورد نظر خود می توانید به فروشگاه‌های آنلاین و معتبر دیجی کالا مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت نمایید.