نکات ریز و درشت در مورد خشکشویی

0

خشکشویی

خشکشویی : مسئله شستشوی لباس برای زیبا و خوب باقی ماندن لباس ها بسیار مهم است. چرا که بعضی از لباس ها به علت اینکه بافت ظریفی دارند و یا در کل مدل لباس به گونه‌ای است که وقتی خودتان داخل ماشین لباسشویی می اندازید و اقدام به شستشو میکنید در نهایت نتیجه کار این میشود که یا رنگ لباس آن زیبایی اولش را از دست میدهد و یا اینکه مدل لباس خراب میشود.

مخصوصا در مورد لباس های مجلسی و بعضی از مدل های مانتو که روی آنها کار شده است و یا اینکه جنس پارچه آنها حساس است جالب اینجاست که این لباس ها، لباس های گران قیمتی هم هستند و شما برای مهمانی ها و قرار های خاص بیشتر از آنها استفاده میکنید. پس باید بدانید که خوب نگه داشتن آنها موضوع مهمی است. در نتیجه باید به این موضوع اشاره کرد که شستشو و اتو شدن آنها لازم است که در خشکشویی های معتبر انجام دهد.

 

خشکشویی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع اسپری خشکشویی موجود در بازار

 

درمورد کت و شلوار هم این مسئله دیده میشود و مخصوصا کت ها اگر با ماشین لباسشویی خانگی شسته شود، نتیجه کار رضایت بخش نیست. به علاوه این مدل ماشین لباسشویی هایی که در خانه از آنها استفاده میکنید نمیتوانند پتو، لباس هایی مثل کاپشن های سنگین و پرده های بزرگ را بشویند. خشکشویی ها با دارا بودن امکانات حرفه ای و به روز میتوانند مواردی که در بالا گفته شد با بهترین کیفیت بشویند و اگر نیاز به اتو داشته باشند اتو کنند و در نهایت خشک و تمیز تحویل شما بدهند.

درمورد بعضی از مدل های کاپشن و یا بارونی ممکن است لکه هایی بر اثر خوردن خوراکی روی آنها ایجاد شود. زمانی که با چنین موضوعی مواجه میشوید اول اینکه باید در اولین فرصت اقدام به شستشو کنید چرا که هرچه زودتر اقدام به این کار کنید احتمال اینکه لکه به طور کامل پاک نشود بیشتر است. درثانی تا جایی که میتوانید برای پاک کردن این مدل از لکه ها لباس خود را به خشکشویی ببرید. چراکه اگر شما ابتدا یک بار آنها را درخانه بشوید و درنهایت لکه پاک نشود و بعد به خشکشویی ببرید اول اینکه دوباره کاری میشود دوم اینکه با این کار درصد پاک شدن لکه را پایین آورده اید.

 

خشکشویی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع اسپری خشکشویی موجود در بازار

 

با توجه به اینکه امروزه خشکشویی ها با امکانات فوق حرفه ای کارهای خود را انجام میدهند. شما زمانی که لباس و یا پتو برای شستشو به آنها میدهید از نتیجه کار بسیار راضی خواهید بود. چرا که آنها برای شستشو دسته بندی های مختلفی دارند و با توجه به الیاف هر پارچه و یا پتویی اقدام به شستشو میکنند تا بتوانند رضایت مشتریان خود را کسب کنند.

در کل حتما هر کدام از شما که تجربه اعتماد کردن به خشکشویی ها را داشته اید. زمانی که لباس، پتو و پرده خود را تحویل گرفته اید حس میکنید که انگار نو از بازار خریده اید و این موضوع بخاطر تلاشی است که افراد در خشکشویی ها را برای جلب رضایت خاطر شما انجام میدهند.

امتیاز دهید