معرفی بهترین مارک های دستگاه تصفیه کننده هوا

0

یکی از مشکلات بزرگ و مهمی که امروزه بسیاری از افراد را درگیر آن کرده است،  آلودگی هوا می باشد.  وجود میکروارگانیسم ها و ویروس ها و همچنین آلودگی های دیگر نظیر دود ماشین و گرد و غبار و غیره در هوا باعث می شود تا سلامتی افراد به خطر بیفتد. با وجود آنکه نمی توان پاکسازی هوا را در سطح گسترده ای انجام داد، اما استفاده از دستگاه های تصفیه کننده هوا در بخشی از فضای کار و منزل می تواند فضا را تا حدود زیادی عاری از آلودگی و میکرب کند.

برندهای مختلف داخلی و خارجی دستگاه های تصفیه کننده هوا را با کیفیت و کارآیی متفاوتی ارائه می کنند که برای انتخاب و خرید آنها باید به نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر مراجعه نمود.  ما نیز در این مطلب قصد داریم با معرفی و بررسی نمونه هایی از بهترین مارک های دستگاه تصفیه کننده هوا شما را با این محصولات هر چه بیشتر آشنا کنیم،  تا چنانچه قصد خرید این محصول را دارید با آگاهی و شناخت بیشتری اقدام به انتخاب و خرید آن کنید.  لطفا با ما در این مطلب همراه باشید.

راهنمای خرید بهترین مارک های دستگاه تصفیه کننده هوا از سایت دیجی کالا

سایت دیجی کالا از قدیمی ترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه ارائه انواع کالاها از برندهای مختلف و معتبر داخلی و خارجی می باشد،  که محصولات خویش را با پایبندی به سه اصل پرداخت در محل،  ضمانت بازگشت کالا،  تضمین در کیفیت و اصالت کالا در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان قرار می دهد.

در این راستا نیز انواع بهترین مارک های دستگاه تصفیه کننده هوا توسط این سایت عرضه می شود که شما می توانید جهت آشنایی با این محصولات به سایت دیجی کالا مراجعه نموده و نسبت به خرید ایمن و مطلوب اقدام کنید.

ما نیز در ادامه به چند نمونه از بهترین مارک های دستگاه تصفیه کننده هوا اشاره می کنیم.

دستگاه تصفیه کننده هوا شیائومی مدل Mi Air Purifier 2H

دستگاه تصفیه کننده شیائومی مدل Mi Air Purifier 2H یک محصول بسیار کاربردی که شما را در هر زمان و مکانی از اکسیژن کافی بهره مند می کند.  این دستگاه دارای دو عدد فیلتر می باشد که به خوبی هوای هر مکانی را تصفیه نموده و اکسیژن کافی را در فضا فراهم می کند.

این محصول به گونه ای طراحی شده است  که نسبت به گرد و خاک حساس بوده و به راحتی هر گونه گرد و غبار را از محیط حذف می کند.  دستگاه شیائومی در این مدل دارای فیلتر اولیه،  فیلتر هپا و کربن فعال می باشد.

این دستگاه مساحت هایی بین ۵۶.۱ تا ۶۴ متر مربع را به خوبی پوشش می دهد.  بنابراین می توان در مکان های بزرگ و کوچک از این دستگاه استفاده نمود.  ابعاد این دستگاه در اندازه های ۲۴۰*۲۴۰*۵۲۰ میلی متر است.

جنس بدنه دستگاه نیز از پلاستیک مرغوب و مقاوم می باشد. این دستگاه مجهز به نمایشگر بوده تا وضعیت تهویه هوا را بتوان از طریق آن مشاهده کرد.  حجم هوای خروجی توسط دستگاه ۶۰ بوده و این دستگاه با توان مصرفی ۳۱ وات کار می کند.

این محصول یکی از بهترین مارک های دستگاه تصفیه کننده هوا است که علاوه بر حذف گرد و غبار و از بین بردن ویروس و میکرب ریه های شما را مملو از اکسیژن نیز می کند،  و شما می توانید از یک هوای پاک و تمیز در هر محیطی با استفاده از این دستگاه بهره مند شوید.

 

بهترین مارک های دستگاه تصفیه کننده هوا

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه تصفیه کننده هوا موجود در بازار

 

دستگاه تصفیه کننده هوا شیائومی مدل Mi 3C

استفاده از دستگاه تصفیه کننده شیائومی مدل Mi 3c یکی دیگر از محصولات شرکت شیائومی می باشد که احتمال ابتلای افراد به بیماری های واگیردار در هوا را تا حد قابل توجهی کاهش می دهد. از آنجایی که ویروس از طریق هوا وارد سیستم تنفسی می شود.  بنابراین بهترین روش برای پیشگیری از ابتلا به بیماری های ویروسی تهویه فضا است.

محصول شیائومی مدل Mi 3c در هر فصلی از مبتلا شدن افراد به ویروس های واگیردار و آلرژی های فصلی جلوگیری می کند.  این دستگاه از هر چهار جهت و به صورت ۳۶۰ درجه هوای محیط را دریافت و از بخش بالایی به بیرون انتقال می دهد. از این رو یک محصول مفید و بسیار کاربردی می باشد.

با وجود این قابلیت حجم هوایی به وسعت ۳۲۰ متر مکعب به وسیله این دستگاه به خوبی تصفیه می شود.  البته برای کارآیی خارق العاده بهترین حالت دستگاه در محیطی به ابعاد ۱۰۶ متر مربع است که این تصفیه هوا از طریق فیلتر سه لایه HEPA توسط دستگاه انجام می گیرد.

همچنین فیلتر این دستگاه قادر بوده تا باکتری ها،  دود سیگار،  ویروس ها،  شپش و مو حیوانات خانگی و انواع مواد آلرژی تا قطر ۰.۳ را به خوبی از مولکول های هوا حذف کند.  نحوه عملکرد دستگاه به این صورت است که لایه اول فیلتر دستگاه مو،  گرد و غبار و جرم های بزرگ،  پرز،  گرد گل و بشارات متراکم را فیلتر نموده و لایه دوم باکتری ها،  دود سیگار و شپش ها و مواد آلرژی زا را حذف می کند.

آخرین لایه که جنسی از کربن فعال دارد نیز،  تمامی ترکیبات آلی و سایر گازهای سمی از جمله گاز فرمالدهید را تا ۶۰ متر مربع در هوا از بین می برد.  همچنین تمام لایه های فیلتر از کیفیت درجه یک و دارای عمری یک ساله می باشند.

ابعاد این دستگاه در اندازه های ۲۴۰*۲۴۰*۵۲۰ سانتی متر است. این دستگاه با توان مصرفی ۲۹ وات کار می کند،  و حجم خروجی آن ۳۲۰ می باشد.  فیلتر اولیه،  هی پا و کربن فعال از لایه های فیلتر این دستگاه هستند.  حداقل و حداکثر صدا در این دستگاه بین ۳۰.۵-۶۱ می باشد.  این دستگاه نسبت به گرد و غبار حساس بوده و دارای حسگر گرد و غبار است.  شما می توانید از طریق گوشی هوشمند و نصب اپلیکیشن Mi Home باوای فای داخلی ۲.۴ GHz به این دستگاه متصل شده و مانند یک ریموت آن را کنترل کنید.

 

بهترین مارک های دستگاه تصفیه کننده هوا

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه تصفیه کننده هوا موجود در بازار

 

دستگاه تصفیه کننده هوا شیائومی مدل ۴Pro

یکی دیگر از بهترین مارک های دستگاه تصفیه کننده هوا که از محصولات شرکت شیائومی بوده و برای شهرهای پر جمعیت و آلوده بسیار کاربردی می باشد،  دستگاه قدرتمند شیائومی مدل ۴Pro است که بعد از عرضه موفق مدل پرو از این برند به بازار عرضه شد.

این دستگاه موتور قدرتمند تری نسبت به مدل قدیمی دارد و سنسور تشخیص ذرات معلق در این دستگاه به ۱۰pm می رسد. از این دستگاه می توان به مدت شش الی دوازده ماه به طور دائم استفاده نمود.

محصول مدل ۴Pro باکتری ها را از بین برده و خاصیت ضد ویروس دارد.  علاوه بر آن باعث خوشبو کنندگی هوا نیز می شود.  این دستگاه طول عمر و دوام نسبتا خوبی دارد.  به طوری که می توانید از این دستگاه ۱۲-۶ ماه استفاده کنید.

برجسته ترین ویژگی در این محصول نمایشگر دایره ای که در طراحی آن به کار رفته است.  اما به طور کلی در ظاهر دستگاه هیچ تفاوتی با سایر مدل ها ندارد.  این محصول به صورت ۳۶۰ درجه روی فضا بوده و هوای تمام اطراف خود را با مکش فوق العاده قدرتمند به داخل می کشد.

این محصول مساحت بین ۳۵ تا ۶۰ متری را به خوبی پوشش می دهد. به طوری که هوای یک اتاق ۴۰ متری در عرض ۱۵ دقیقه و یک اتاق سی متری در ۱۱ دقیقه تصفیه می شود.  نحوه عملکرد این دستگاه به گونه ای می باشد که در هر ساعت ۸ بار هوای اطراف را می گیرد و پاکسازی می کند.

این دستگاه یک سیستم فیلتراسیون جدید و بزرگ تر از نسل های قدیمی تر خود دارد که به دلیل افزایش تعداد عنصر فیلتر ذرات مضر را بیشتر جذب می کند. این محصول همچنین ۸۳۳۰ لیتر هوای پاک در دقیقه تولید نموده و به دلیل فیلتراسیون جدید،  کارآیی و عمر بالاتری نیز دارد.

این دستگاه صدا و نویز کمی ایجاد می کند و از این بابت مشکل آلودگی صوتی تا حد قابل توجهی حل شده و نمی تواند مزاحمتی برای استراحت شما ایجاد کند.  از دیگر ویژگی های این دستگاه لامپ UV و قدرت تصفیه ۵۰۰ متر مکعب هوا در ساعت،  کربن فعال با کیفیت بالا،  سنسور دوگانه فعال،  قابلیت کنترل و اتصال Mi Home/Xiami Home App+Al می باشد.

وزن این دستگاه ۶۰۰۰ گرم و ابعاد آن در اندازه های ۵۵۰x۲۷۵x۲۷۵ میلی متر است.  این دستگاه دارای فیلترهای اولیه،  هیپا و کربن فعال می باشد. این دستگاه نسبت به گرد و غبار حساس بوده و با همچنین با توان مصرفی ۵۰ وات کار می کند.

 

بهترین مارک های دستگاه تصفیه کننده هوا

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه تصفیه کننده هوا موجود در بازار

 

دستگاه تصفیه کننده هوا لایفا ایر مدل ۵۰۲

این دستگاه یک تصفیه کننده هوای هوشمند با مانیتور که به عنوان عامل اختصاصی و متمایز کننده Lifa-air می باشد که محصول کشور فنلاند و شرکت Lifa-air است.  این دستگاه محصول فنآوری انحصاری اروپایی بوده و دارای موتور قدرتمند توربو و کمترین صدا با فیلترهای چندگانه از جمله پیش فیلتر،  فیلتر هیپا،  فیلترهای کربن فعال می باشد.

فیلترهای این دستگاه انواع بوها و آلاینده های شیمیایی نظیر دود،  بوی سیگار،  بوی رنگ،  بوی اسپری های شیمیایی،  انواع باکتری و ویروس را تا ۹۹ درصد را از هوا پاکسازی می کند.  از مزیت های این تصفیه کننده این است که به طور مجزا دارای مانیتور هوشمند می باشد،  که دو کارکرد اصلی در دو مرحله دارد.

مرحله اول جهت پردازش ریزگردهای کمتر از ۵/۲ میکرون،  حسگرهای چندگانه از جمله سنسور لیزری و سنسور الکترو شیمیایی و سنسور دی اکسید کربن آلاینده های خطرناک را شناسایی و پالایش می کند. نوع آلاینده ها در مانیتور هوشمند این دستگاه قابل مشاهده است.  در مرحله دوم فرمان پالایش و تصفیه هوا بر اساس نوع آلاینده ها از طریق مانیتور به دستگاه مرکزی تصفیه کننده صادر می شود.

تصفیه کننده هوا لایفا ایر مدل ۵۰۲ در کمتر یک ساعت محیطی برابر با ۳۳۰ تا ۴۵۰ متر مکعب ( ۱۱۰ تا ۱۷۰ متر مربع ) را پاکسازی می کند.  این دستگاه یک محصول با کارآمدی و اثر بخشی بالا می باشد. ابعاد این دستگاه در اندازه های ۳۹*۳۸*۱۰۶ میلی متر است.

این دستگاه نسبت به گرد و غبار حساس بوده و در صورت وجود گرد و گذار در فضا آن را حذف می کند.  از جمله ذرات مضری که با استفاده از دستگاه تصفیه کننده هوا لایفا ایر مدل ۵۰۲ می توان از بین برد شامل ذرات معلق،  منو اکسید کربن،  دی اکسید نیتروژن،  ذرات گوگرد و سرب،  ازن،  انواع آلاینده های شیمیایی،  بوی رنگ و سیگار و مواد سمی خطرناک هستند.

این محصول یکی از بهترین مارک های دستگاه تصفیه کننده هوا است که به دلیل اثر بخشی بالا و محصول کارآمد شرکت Lifa-air در بیش از یکصد کشور در پنج قاره توانسته کاربران و مشتریان زیادی را جذب خود کند.

 

بهترین مارک های دستگاه تصفیه کننده هوا

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه تصفیه کننده هوا موجود در بازار

 

دستگاه تصفیه کننده هوا مدل XP01

یکی دیگر از بهترین مارک های دستگاه تصفیه کننده هوا محصول مدل XP01 می باشد که با وجود حجم کوچک در اندازه های ۸۹*۴۷*۲۳ میلی متر دارای کارآیی مطلوبی است. این دستگاه برای محیط هایی نظیر کارخانه،  و وسایل نقلیه که دود و گازهایی سمی زیادی تولید می کنند مناسب می باشد.

همچنین به صورت خانگی نیز کاربرد دارد.  به ویژه در فصول سرد که به دلیل بروز پدیده ای به نام وارونگی آلودگی هوا حادتر شده و شرایط تنفس را برای افراد سخت تر می کند،  استفاده از این محصول مفید و کاربردی است.

این دستگاه راهکاری برای بهبود کیفیت هوا در منزل و مکان های عمومی به شمار می رود.  این دستگاه انرژی خود را از طریق نیروی برق تامین کرده و با قرار گرفتن درون پریز برق روشن می شود.  این محصول دارای قابلیت حذف ریزگردهایی با قطر ۱ و ۵/۲ میکرون را دارد.

همچنین گرد و غبار شناور و گازهایی نظیر منوکسید کربن و آمونیاک موجود در هوا با استفاده از این دستگاه پاکسازی می شود.  این سیستم مجهز به سیستم یون منفی و اکسیژن فعال نیز است.  در این دستگاه کلید روشن و خاموش و تنظیم وجود ندارد.

دستگاه تصفیه کننده هوا مدل XP01 تا مساحت کمتر از ۱۶ متر مربع را پوشش می دهد.  این محصول دارای فیلترهای اولیه و فیلتر از بین برنده بو گاز سمی می باشد.  بنابراین می توان در منازل این دستگاه را در توالت،  باشگاه های ورزشی برای از بین بردن بوی عرق ورزشکاران،  از بین بردن بوی سیگار و سایر دخانیات و حیوان خانگی به کار برد.

 

بهترین مارک های دستگاه تصفیه کننده هوا

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه تصفیه کننده هوا موجود در بازار

 

دستگاه تصفیه کننده هوا هون لند مدل XJ8200

دستگاه تصفیه کننده هوا هون لند مدل XJ8200 یک محصول قدیمی و هم جدید از شرکت هون لند می باشد.  این محصول از این لحاظ جدید است که موتور و ساختار این دستگاه به سبک جدید و پیشرفته طراحی شده است.

فیلترهای دو طرفه این دستگاه تمامی آلاینده ها،  عوامل بیماری زا،  عوامل آلرژی زا،  گازهای سمی،  گرد و غبار را تا اندازه قابل توجهی از محیط پاکسازی می کند.  همچنین این دستگاه بوهای نامطبوع و دودها را از محیط از بین می برد،  و قابلیت جذب ذرات معلق و ذرات گرد و غبار را دارد.

این دستگاه ذراتی با قطر ۳/۰ میکرون را به خوبی فیلتر می کند.  همچنین این محصول دارای فیلترهای پیش فیلتر با اثر بخشی مستقیم می باشد،  که تاثیر زیادی را در جذب ذرات بزرگ تر،  موی حیوانات خانگی و گرد و غبار دارد.  فیلتر هیپای موجود در این دستگاه ذرات معلق به اندازه ۳/۰ و ۵/۲ میکرون را تا ۹۹/۹ درصد فیلتر می کند.

در این محصول ژنراتور تولید یون منفی با قدرت بالا به کار رفته است که باعث تولید یون منفی و اکسیژن فعال شده و هوای محیط را به بهترین شکل ممکن تصفیه می کند. این دستگاه دارای LCD رنگی و انحنای منحصر به فرد بوده و می تواند با وصل به WIFI در هر زمان و مکانی به راحتی کنترل شود.

ابعاد این دستگاه در اندازه های ۴۰۰*۴۰۰*۶۹۰ میلی متر بوده و عمقی به اندازه ۴۰۰ میلی متر دارد.  فیلترهای این دستگاه شامل فیلتر اولیه،  هیپا،  کربن فعال و فیلتر ضد آلرژی می باشد که آن را نسبت به سایر محصولات مشابه متمایز کرده است.  این محصول تا مساحت بیش از ۶۴ متر مربع را پوشش می دهد.

این محصول همچنین به گرد و غبار حساس بوده و دارای حسگر گرد و غبار می باشد.  حداقل صدای ایجاد شده از این دستگاه ۲۶ و حداکثر آن ۶۶ است. عملکرد این  دستگاه به طور دستی،  خودکار و در حالت خواب می باشد و چهار عدد چرخ جهت سهولت در جابه جایی در آن طراحی شده است.  از این دستگاه در بیمارستان ها،  ادارات،  منازل بزرگ،  سالن های سینما،  سالن های کنفرانس،  کارگاه های تولیدی،  کارخانه ها،  رستوران ها و سالن های ورزشی و غیره برای رفع انواع آلاینده ها و بوها می توان استفاده نمود.

 

بهترین مارک های دستگاه تصفیه کننده هوا

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه تصفیه کننده هوا موجود در بازار

 

تصفیه کننده هوا جی پلاس مدل GAP-J670I

یکی از بهترین مارک های دستگاه تصفیه کننده هوا محصول جی پلاس مدل GAP-J6701 می باشد که با حجم هوای خروجی ۴۰۰ متر مکعب بر ساعت یکی از محصولات درجه یک و عالی برند جی پلاس است. این دستگاه تا مساحت ۵۲ متر مربع را پوشش می دهد.

همچنین مجهز به تایمر پیشرفته بوده که کاربر می تواند زمان قبل از خواب،  هنگام نظافت یا قبل از بیرون رفتن از خانه را با آن تنظیم کند.  این دستگاه قابلیت بخور نیز دارد،  و رطوبت محیط را کنترل می کند.

در فصل های سرد می توان  توسط این دستگاه با کنترل رطوبت از سرما خوردگی جلوگیری نمایید.  این دستگاه عملکردی در حالت های هوشمند و خواب دارد. در حالت هوشمند به طور خودکار دستگاه با تشخیص میزان آلودگی هوای محیط میزان خروجی هوا را تنظیم می کند.  همچنین در حالت خواب دستگاه با تولید صدای کمتر کاربرد دارد.

حداکثر میزان صدای ایجاد شده توسط دستگاه برابر با ۶۵ دسی بل می باشد.  این دستگاه دارای نشانگر اتمام آب،  قابلیت تعویض فیلتر و کیفیت هوا بوده  که نگهداری از آن را برای کاربر راحت تر کرده است.  فیلترهای موجود در این دستگاه،  فیلتر هیپا،  کربن فعال و فیلتر یون ساز می باشد.

جنس بدنه این دستگاه از پلاستیک مرغوب بوده و توان مصرفی برای آن ۷۰ وات است.  ابعاد این محصول در اندازه های ۳۸۲*۲۲۳*۵۴.۸*۲۲.۳*۳۸.۲ میلی متر می باشد. این دستگاه همچنین قابلیت تنظیم سرعت فن،  هشدار برای تعویض فیلتر،  نمایش کیفیت هوا،  قابلیت مرطوب سازی هوا،  دارای سانسورهی میزان سطح آب،  رطوبت و طول سیمی به اندازه ۱.۵ متر و وزن خالص برابر با ۷ کیلو گرم است.

 

بهترین مارک های دستگاه تصفیه کننده هوا

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه تصفیه کننده هوا موجود در بازار

 

دستگاه تصفیه کننده هوا هانیول مدل Air Touch A5

با استفاده از دستگاه تصفیه کننده هوا هانیول مدل Air Touch A5 می توانید اکسیژن کافی را در محیط کار و منزلتان تنفس کنید.  این دستگاه یک محصول مناسب و کاربردی برای ایجاد هوای تازه در محیط های بسته می باشد.

نسل جدید محصول تصفیه کننده هوای هانیول، فوق کم صدا و دارای سیستم سوپر فیلتراسیون پیشرفته است.  این محصول همچنین بهترین راهکار برای معضل آلودگی هوا در شهرهای بزرگ می باشد. ابعاد این دستگاه در اندازه های ۴۸۶*۳۸۲*۲۰۷ میلی متر بوده و دارای عمق ۲۰۰ و ارتفاع ۵۰۰ میلی متر است.

انواع فیلتر در این دستگاه شامل فیلتر اولیه،  فیلتر ضد آلرژی،  فیلتر هیپا و کربن فعال می باشد و حجم هوای خروجی در این دستگاه ۲۵۰ و این دستگاه با  توان مصرفی ۵۴ وات کار می کند.  به همراه این دستگاه همچنین دفترچه راهنما موجود است.  این دستگاه تا مساحت بین ۴۰ تا ۴۸ متر مربع را پوشش می دهد.

این دستگاه دارای حسگر گرد و غبار بوده و نسبت به گرد و غبار حساسیت نشان می دهد.  این دستگاذ امکان از بین بردن ذرات معلق تا قطر ۰.۶ nm را دارد.  حداقل و حداکثر صدای ایجاد شده توسط دستگاه ۴۶ می باشد.  این محصول یکی از بهترین مارک های دستگاه تصفیه کننده هوا تولید شرکت هانیول است که از نامدارترین فعالان و نوآوران این عرصه در کشورهای آمریکای شمالی و اروپا محسوب می گردد.

 

بهترین مارک های دستگاه تصفیه کننده هوا

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه تصفیه کننده هوا موجود در بازار

 

دستگاه تصفیه کننده هوا نوجان مدل N300 pro

دستگاه تصفیه کننده مدل N300 pro یک محصول دبل ساید بوده و دارای راندمان بالا از جهت عملکرد فیلتراسیون و ظرفیت هوادهی است.  این محصول ذرات معلق در هوای آلوده و اقلیم خشک را پاکسازی می کند.  بنابراین به دلیل طراحی حرفه ای مناسب اکثر کلانشهرهای ایران با هوای آلوده و خشک می باشد.

طراحی این محصول این دستگاه بر اساس تکنیک فیلتراسیون محض یعنی بدون تولید و انتشار ازن است.  به دلیل سطح فیلترهای الیافی و جرم کربن اکتیو به کار رفته در این دستگاه دارای طول عمر و دوام نسبتا بالا می باشد.  همچنین فیلتر الیافی چین خورده در این محصول با گرید G4 در مرحله اول فیلتراسیون تاثیر زیادی را در فیلتر کردن و پاکسازی گرد و غبار درشت موجود در هوا می گذارد.

به طوری که با نوع طراحی فیلتر چین خورده ذرات درشت گرد و غبار در تله می افتد.  در نتیجه باعث افزایش عمر فیلترهای حساس هیپا و کربن اکتیو در مراحل بعدی می شود. جنس فیلترهای الیافی دستگاه از نوع پارچه مدیا است که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. ساختار این فیلترها متناسب با شرایط آلودگی ذرات معلق طراحی شده است تا به خوبی از پس فیلتراسیون این ذرات برآید.

این دستگاه مجهز به پنل شیشه ای لمسی بوده که بسیار هوشمند است.  به طوری که میزان کارکرد هر مرحله از فیلترها را بر حسب سرعت فن و میزان هوادهی دمنده را نشان می دهد.  میزان سرعت دمنده با توجه به شدت آلودگی برآورد می شود. همچنین این دستگاه زمان بازدید دوره ای یا تعویض آن را به صورت آلارم نیز نشان می دهد.

موتور دمنده در این محصول کم صدا و کم مصرف می باشد.  ابعاد دستگاه در اندازه های ۳۸۴*۲۹۴*۷۵۲ میلی متر بوده و به همراه این محصول جهت سهولت کاربری کابل اتصال به برق،  آچار مخصوص تعویض فیلتر و دفترچه راهنما موجود است. این دستگاه دارای تکنولوژی جدید EC و از نوع بلبرینگ دار می باشد و به همین دلیل دوام و عمر بالایی نیز دارد.

بدنه این دستگاه همچنین زیبا و از جنس پلاستیک مرغوب بوده و شیشه دکوراتیو این دستگاه نمای بیرونی و طراحی مدرن آن را زیباتر نموده است. این محصول یکی دیگر از بهترین مارک های دستگاه تصفیه کننده هوا و از محصولات شرکت مهندسی پالایش نوجوان مهر بوده که با توجه به درک صحیح مشکل آلودگی هوا در محیط های داخلی توسط مهندسین متخصص و خبره برای مقابله با تهدید آلودگی هوا در کشور طراحی و ساخته شده است.

این محصول محدوده تا مساحت بیش از ۶۴ متر مربع را پوشش می دهد و دارای حجم خروجی ۸۰ الی ۶۵۰ بوده و با توان ۴ الی ۹۵ وات بر حسب دور فن کار می کند.

 

بهترین مارک های دستگاه تصفیه کننده هوا

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه تصفیه کننده هوا موجود در بازار

 

دستگاه تصفیه کننده هوا آکوا لاین مدل NATIONAL 3900

رنگ و طراحی این دستگاه نقره ای رنگ و شیک و زیباست.  این محصول یکی از کامل ترین مجموعه ها جهت تصفیه هوا و حذف آلاینده ها می باشد. دستگاه تصفیه هوا آکوا لاین تحت لیسانس و با قطعات ناسیونال طراحی و ساخته شده است.

این دستگاه همچنین دارای مجموعه یو وی UY جهت استرلیزاسیون است.  همچنین مجموعه بخور سرد جهت افزایش رطوبت در اقلیم و محیط های خشک را نیز دارا می باشد.  از دیگر ویژگی های این دستگاه دارا بودن سنسور گرد و غبار،  سنسور بو و دود،  سنسور ایستایی و مخزن بخور سرد است.

این دستگاه دارای وزن ۶۸۰۰ گرم و ابعادی به اندازه های ۳۶۰*۱۹۵*۵۶۵ میلی متر می باشد.  مراحل فیلتراسیون در این دستگاه به این ترتیب است که فیلتر کاتالیست سرد جهت گرفتن ذرات معلق هوا کاربرد دارد. فیلتر کربن اکتیو جهت حذف بو و آلاینده،  فیلتر آنتی باکتریال جهت حذف باکتری و ویروس ها و میکرب ها،  فیلتر هیپا دارای راندمان و کارآیی بالا که جهت تصفیه هوا و ضد آلرژی می باشد.

همچنین فیلتر استریل ماورا بنفش و فیلتر تصفیه آنیون برای آزادسازی یون های منفی ذرات معلق موجود در هوا در این دستگاه به کار برده شده است.  این دستگاه همچنین دارای پنل کنترل بوده که برنامه های اتوماتیک،  MIST تصفیه گرد و غبار،  SLEEP تنظیم نور برای شب،  STERLIZE مجموعه ماورا بنفش جهت نابودی باکتری و میکرب ها و ویروس ها،  ANION جهت آزاد سازی یون های منفی ذرات معلق،  SPEED کنترل سه حالته فن و تایمر خاموشی را در بر دارد.

این دستگاه تا محدوده مساحت بیش از ۶۴ متر مربع را پوشش می دهد.  حداقل صدای ایجاد شده توسط این دستگاه ۱۸ و حداکثر آن ۵۵ دسی بل می باشد. این دستگاه بدنه ای از جنس پلاستیک دارد و با توان مصرفی ۶۵ وات کار می کند.

 

بهترین مارک های دستگاه تصفیه کننده هوا

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه تصفیه کننده هوا موجود در بازار

 

ما در اینجا به ده نمونه از بهترین مارک های دستگاه های تصفیه کننده هوا که دارای کارآیی بالا و کیفیت عالی ارائه شده از سایت دیجی کالا اشاره کردیم.  شما می توانید جهت آشنایی و خرید محصولات متنوع تر در این زمینه به سایت دیجی کالا مراجعه کنید.

۱/۵ - (۱ امتیاز)