جدیدترین مدل های شارژر همراه سیلیکون پاور

0

شارژر همراه یکی از ملزومات ضروری گردش و سفر می باشد. یکی از مشکلاتی که دارندگان تلفن همراه با آن مواجه هستند، نداشتن شارژ باتری یا تبلت است. داشتن یک پاوربانک مناسب در زمانیکه به برق شهری دسترسی نداشته باشیم، بیشتر از زمانهای دیگر اهمیت پیدا می کند.

شارژر همراه یک منبع انرژی الکتریکی است که از یک یا چند باتری لیتیومی قوی تشکیل شده است. برای خرید یک پاوربانک باکیفیت و قدرتمند باید یک سری نکات مهم را در نظر داشته باشیم.

 مقاله ” جدیدترین مدل های شارژر همراه سیلیکون پاور” به شما کمک می کند تا پاوربانک مناسب خود را انتخاب نمایید.

 نکات مهم خرید شارژر همراه سیلیکون پاور

  • قیمت: بودجه ای که برای خرید پاوربانک در نظر گرفته اید، نقش تاثیرگذاری در انتخاب شما دارد. از خرید پاوربانک های ارزان قیمت با ظرفیت پایین خودداری کنید. به یاد داشته باشید هر چقدر کیفیت شارژر همراه بهتر باشد و ظرفیت بالاتری داشته باشد، قیمت محصول گرانتر خواهد بود.

 نکات مهم خرید شارژر همراه سیلیکون پاور

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه شارژر همراه سیلیکون پاور موجود در بازار

  • نوع پاوربانک: شارژرهای همراه با توجه به نوع کاربرد انواع مختلفی دارند:

۱-پاوربانک لب تاب: خروجی این نوع پاوربانک  ۱۶ تا ۲۰ ولت است از این رو ولتاژ لازم برای شارژ کردن لب تاپ را دارد.

۲-پاوربانک تلفن همراه: این نوع پاوربانک مخصوص شارژ کردن باطری تلفن همراه یا تبلت است. این دستگاه چند خروجی با ولتاژهای مختلف دارد که می توانید به طور همزمان تلفن همراه و تبلت خود را شارژ نمایید. علاوه بر این، دو عددخروجی شارژ معمولی و فست شارژ دارد که با توجه به نیاز خود می توانید یکی از آن دو نوع را برای شارژ انتخاب نمایید.

۳-پاوربانک خورشیدی: این پاوربانک دارای سلول خورشیدی است که با نور خورشید، تلفن همراه شما را شارژ می کند. این نوع پاوربانک بیشتر برای زمانهایی که به مدت طولانی از انرژی برق دور هستید، بسیار مناسب است.

۴-پاوربانک هوشمند: پاوربانک هوشمند به صورت خودکار نوع باتری دستگاه شما را تشخیص می دهد و متناسب با نوع باتری، آن را شارژ می کند. به این ترتیب، از خراب شدن باتری دستگاه شما بدلیل شارژ نامناسب جلوگیری می شود.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه شارژر همراه سیلیکون پاور موجود در بازار

  • ظرفیت شارژر همراه: ظرفیت پاوربانک ها بر حسب میلی آمپر مشخص می شوند. شارژرهای ظرفیت بالا امکان چند سری شارژ کردن تلفن همراه شما را دارند. به همین دلیل توصیه کارشناسان دیتاجو به شما خرید پاوربانک با ظرفیت بالا است.
  • قابلیت قطع خودکار: قطع خودکار یکی از قابلیت های خوب شارژرهای همراه باکیفیت است. با این قابلیت شارژ باطری تلفن همراه شما بطور خودکار بعد از اتمام شارژ قطع می شود و آسیبی به باتری و دستگاه شما وارد نمی شود.
  • برند شارژر همراه: برندهای معتبر همیشه محصولات باکیفیت را تولید می کنند. علاوه بر این، پاوربانک های برندهای شناخته شده امتحان خود را در بازار پس داده اند.
  • ایمنی دستگاه: پاوربانک های استاندارد دارای سیستم قطع خودکار در زمان اتصال کوتاه هستند و از این لحاظ امنیت بالایی دارند. اگر شارژر همراه شما این قابلیت را نداشته باشد، ممکن است درصورت اتصال کوتاه باعث انفجار پاوربانک شما گردد.

با توجه به نکاتی که در بالا گفته شد، می توانید شارژر همراه مورد نیاز خود را خریداری نمایید. در ادامه جهت سهولت انتخاب شما، لیستی از جدیدترین مدل های شارژر همراه سیلیکون پاور را برای شما بررسی کرده ایم.

معرفی جدیدترین مدل های شارژر همراه سیلیکون پاور

۱-شارژر همراه سیلیکون پاور مدل QS28 ظرفیت ۲۰۰۰۰میلی آمپر

این مدل یکی از جدیدترین مدل های پاوربانک برند سیلیکون پاور است. ظرفیت این محصول ۲۰هزار میلی آمپر است و می توان لب تاب، هدفون، موبایل و تبلت را براحتی با آن شارژ کرد. باتری لیتیوم پلیمری آن کمی وزن دستگاه را افزایش داده است. با این وجود، این باتری یکی از بهترین باتری های لیتیومی به شمار می رود و طول عمر بالایی دارد. از دیگر ویژگی هایی که این محصول را از سایر پاوربانک های مشابه متمایز کرده است، می توان به وجود ۳ درگاه خروجی اشاره کرد.

1-شارژر همراه سیلیکون پاور مدل QS28 ظرفیت 20000میلی آمپر

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه شارژر همراه سیلیکون پاور موجود در بازار

پاوربانک سیلیکون پاور QS28، شارژ دستگاه را به صورت درصد نشان می دهد. این محصول از فناوری شارژ سریع کوالکام و Power Delivery بهره برده است.

۲-شارژر همراه سیلیکون پاور GS15 ظرفیت ۲۰۰۰۰میلی آمپر

یکی دیگر از شارژرهای همراه ظرفیت بالا، پاوربانک سیلیکون پاور مدل GS15 است. ظرفیت باتری این محصول ۲۰ هزار میلی آمپر است و برای شارژ کردن باتری لب تاپ، موبایل، تبلت، MP4 و… بسیار مناسب می باشد. وزن شارژر همراه سیلیکون پاور مدل GS15 تقریبا ۴۰۰گرم است و می توان گفت در میان مدلهای مشابه خود، وزن نسبتا بالایی دارد. این مدل پاوربانک دارای دو خروجی است که امکان شارژ همزمان دو دستگاه را فراهم می آورد. ابعاد آن بسیار مناسب و استاندارد است. از این جهت با خیال راحت می توانید از آن در سفرهای خود استفاده کنید.

شارژر همراه سیلیکون پاور GS15 ظرفیت 20000میلی آمپر

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه شارژر همراه سیلیکون پاور موجود در بازار

۳-شارژر همراه سیلیکون پاور مدل S200 ظرفیت ۲۰۰۰۰میلی آمپر

پاوربانک سیلیکون پاور مدل S200 از جمله جدیدترین و محبوب ترین شارژر همراههای ۲۰ هزار میلی آمپر ساعت موجود در بازار است. این شارژر همراه که تولید برند سیلیکون پاور است، قیمت مناسب و کیفیت بالایی دارد. از قابلیت های این محصول می توان به امکان شارژ تبلت (با شدت جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)، شارژ سریع موبایل، شارژ شدن سریع پاوربانک و شارژ ایمن (MultiProtect) اشاره کرد.

شارژر همراه  S200  از تکنولوژی شارژ سریع   QC پشتیبانی نمی کند. با این حال می تواند با شدت جریان خروجی بالاتر از ۲ آمپر، دستگاه شما را سریع تر شارژ کند.

3-شارژر همراه سیلیکون پاور مدل S200 ظرفیت 20000میلی آمپر

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه شارژر همراه سیلیکون پاور موجود در بازار

۴-شارژ همراه سیلیکون پاور مدل S150 ظرفیت ۱۵۰۰۰ میلی آمپر

پاوربانک سیلیکون پاور مدل S150 یکی از تولیدات باکیفیت برند سیلیکون پاور است که با وزن ۳۳۰گرم جزء شارژرهای همراه با وزن معمولی به شمار می رود. این مدل پاوربانک قابلیت شارژ همزمان دو دستگاه را داشته و فست شارژ است.

این شارژر همراه دارای ظرفیتی برابر با ۱۵هزار میلی آمپر ساعت است و برای شارژ کردن تلفن همراه، هدفون یا تبلت گزینه بسیار مناسبی است.

شارژ همراه سیلیکون پاور مدل S150 ظرفیت 15000 میلی آمپر

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه شارژر همراه سیلیکون پاور موجود در بازار

۵-شارژر همراه سیلیکون پاور مدل GP10 ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر

پاوربانک GP10 یکی از خوش دست ترین شارژرهای سیلیکون پاور است. این محصول دارای دو پورت USB است که براحتی می توانید دو دستگاه را همزمان با آن شارژ کنید. این پاوربانک همچنین دارای چهار لامپ LED است که هر کدام نشاندهنده ۲۵درصد شارژ هستند. از دیگر قابلیت های پاوربانک GP10 می توان به شارژ ایمن و فست شارژ بودن آن اشاره کرد.

شارژر همراه سیلیکون پاور مدل GP10 ظرفیت 10000 میلی آمپر

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه شارژر همراه سیلیکون پاور موجود در بازار