جدیدترین مارک پنکه همراه USB

0

امروزه با پیشرفت تکنولوژی استفاده از لوازم کم حجم اما پرکاربرد در حال افزایش است. پنکه همراه USB یکی از این لوازم است که بسیار سبک است و ابعاد جمع و جوری دارد. نحوه استفاده از این مدل پنکه بسیار آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که پنکه را به یک پاور بانک یا گوشی اندروید متصل کرده و آن را همراه خود حمل کنید و از باد ملایم و خنکی که تولید می کند لذت ببرید. پنکه همراه یو اس بی را می توانید در منزل، محل کار، مسافرت یا حتی زمانیکه سوار مترو هستید، به راحتی استفاده کنید. اما کاربرد این وسیله کارآمد به همین جا ختم نمی شود. شما می توانید از این پنکه در گردش و پیک نیک های بیرون شهر خود به عنوان بادبزن کباب استفاده کنید.

ساختار پنکه همراه USB

پنکه همراه یو اس بی از سه بخش اصلی تشکیل شده است؛ بخش بالایی آن یک پنکه با دو تیغه سلیکونی  و بسیار انعطاف پذیر است که وظیفه تولید باد را بر عهده دارد. بدنه پنکه قسمت میانی آن را تشکیل داده است. بخش میانی حالت خمیده دارد و شما می توانید جهت باد را به هر سمتی که تمایل دارید، تنظیم کنید. بخش انتهایی پنکه محل اتصال آن به درگاه USB موبایل است.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پنکه همراه USB موجود در بازار

بعبارت دیگر، پنکه همراه از طریق اتصال به گوشی یا پاوربانک تغذیه می شود. در برخی مدل های پنکه همراه، سَری دستگاه را می توان از کابل USB آن جدا کرد. به این ترتیب، پنکه به هنگام جابجایی آسیب نمی بیند. پنکه همراه USB انرژی کمی مصرف می کند. درصورت فول شارژ بودن باتری گوشی، پنکه همراه می تواند بیش از ۶ ساعت روشن بماند و برای شما کار کند. این محصول جانبی با تمام گوشی های اندروید که درگاه micro usb دارند سازگار است.

پنکه همراه یو اس بی در مدل و طرح های فانتزی و زیبایی عرضه می شوند. تنوع بالای این محصول براحتی سلایق مختلف افراد را پاسخگو است.

نحوه کار با پنکه همراه USB

استفاده از پنکه همراه بسیار آسان است و نیاز به نصب هیچ اپلیکیشن مخصوصی ندارد. برای روشن کردن پنکه ابتدا پروانه پنکه را به قسمتی از دستگاه که شامل درگاه نری microusb و موتور دستگاه است متصل کنید. سپس، پورت میکرو usb یا ورودی کابل OTG را به ورودی گوشی موبایل یا پاوربانک وصل کنید. اکنون تیغه های پنکه شروع به چرخیدن می کند و شما می توانید از باد ملایم و خنک تولید شده لذت ببرید.

قیمت پنکه همراه USB

مجموعه فروشگاههای اینترنتی دیجی کالا با داشتن نماد اعتماد الکترونیک و مجوز رسمی از وزارت صنعت و معدن، محصولات خود را بدون واسطه و مستقیما در اختیار خریداران قرار می دهد. عرضه محصولات باکیفیت و قیمت پایین هدف اصلی این فروشگاه اینترنتی معتبر بوده و هست. پنکه های همراه یو اس بی با قیمت مناسب در طرح ها و مدلهای متنوع در دسترس خریدارن است.

معرفی جدیدترین مارک پنکه همراه USB

۱-پنکه همراه Mini USB پرشین کت مدل PSC8

پنکه همراه پرشین کت یک محصول کوچک و سبک است که می توان از آن در هر شرایطی برای تولید باد خنک و ملایم استفاده کنید.

پنکه همراه Mini USB پرشین کت مدل PSC8

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پنکه همراه USB موجود در بازار

این محصول از دو پره سیلیکونی بسیار نرم و انعطاف پذیر تشکیل شده است. به همراه این محصول یک عدد چراغ ال ای دی همراه ارائه می شود که کار با گوشی یا لپ تاپ را در فضاهای تاریک برای شما راحتتر می کند.

۲-پنکه همراه USB Mini

این محصول بسیار انعطاف پذیر است. شما می توانید جهت باد را به هر سمتی که تمایل داشته باشید تنظیم کنید. سبک و کم حجم بودن از ویژگی های قابل توجه پنکه همراه USB مدل USB Mini است که می توانید آن را براحتی در جیب خود گذاشته و حمل کنید.

 

پنکه همراه USB Mini

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پنکه همراه USB موجود در بازار

پنکه پرتابل بسیار بی صدا کار می کند. صدای تولید شده این محصول از ۲۵.۸ دسی بل تجاوز نمی کند. پروانه این پنکه دو پره ای است و می توان آن را از بدنه کابل USB جدا کرد. این ویژگی موجب می شود تا پنکه در زمان جابجایی آسیب نبیند.

۳- پنکه همراه مدل OTG Mini USB

پنکه همراه مدل OTG Mini USB از یک پروانه‌ی دو پره و یک پایه USB تشکیل شده است. جنس پره ها سیلیکونی بوده و انعطاف پذیری بالایی دارند. پروانه و پایه این پنکه قابلیت جداشدن از یکدیگر را دارند.

پنکه همراه مدل OTG Mini USB

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پنکه همراه USB موجود در بازار

اندازه کوچک و وزن بسیار کم این محصول به گونه‌ای است که براحتی در جیب یا کیف رودوشی شما جا می شود. برای روشن کردن این پنکه باید کانکتور میکروUSB آن را به درگاه گوشی یا تبلت خود وصل کنید. این محصول تنها با موبایل یا تبلت هایی سازگار است که قابلیت پشتیبانی از فناوری OTG را داشته باشند.

۴-پنکه شارژی مینی فن مدل آووکادو

اگر عاشق طرح های فانتزی هستید، پنکه همراه مدل آوواکادو را بخرید!  این محصول ظاهر زیبایی دارد و ۳ در ۱ می باشد. جنس بدنه آن از پلاستیک مرغوب بوده و براحتی نمی شکند. پنکه شارژی مینی فن به صورت دستی کار می کند.

پنکه شارژی مینی فن مدل آووکادو

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پنکه همراه USB موجود در بازار

باتری آن قابل شارژ شدن است. از دیگر ویژگی های منحصربفرد این پنکه وجود یک آینه MAKEUP و رینگ لایت سلفی است. به همراه این پنکه فانتزی، یک عدد کابل شارژ و یک بند آویز ارائه می شود.

۵-پنکه همراه USB میجیا مدل mini

پنکه همراه میجیا مدل مینی در واقع همان پنکه usb شیائومی است که از سال ۲۰۱۸ با لوگوی میجیا عرضه می شود. پنکه میجیا یک محصول کاربردی است که می توانید همه جا آن را همراه خود داشته باشید. این پنکه تقریبا بی صدا کار می کند.

 

پنکه همراه USB میجیا مدل mini

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پنکه همراه USB موجود در بازار

حداکثر صدای تولیدی آن ۲۵.۸ دسی بل است که به هیچ عنوان آزاردهنده نمی باشد.جنس بدنه سیلیکون درجه یک است و هیچ خطری برای محیط زیست ندارد. میزان مصرف این محصول بسیار کم است به گونه ای که با پاوربانک ۱۰هزار شیائومی حداقل ۳۸ ساعت روشن می ماند. سَری آن جدا می شود. در نتیجه به هنگام جابجایی آسیب نمی بیند.

در این مطلب به معرفی جدیدترین مارک پنکه همراه USB پرداختیم. انتخاب این موارد با بررسی دقیق از بین هزاران مدل موجود بوده است. بنابراین شما می توانید با خیال راحت محصول موردنظر خود را از فروشگاه اینترنتی دیجی کالا سفارش دهید.