بهترین کرم سفت کننده پوست

0

با گذر سن و شرایط محیطی پوست دستخوش تغییراتی همچون پیری و افتادگی زود رس می شود. از این رو بهترین راهکار برای از بین بردن شلی و افتادگی پوست استفاده از کرم ها و محصولات مراقبتی هستند که باعث تقویت و جوانسازی پوست می شوند.

کرم های سفت کننده پوست از محصولاتی است که علاوه بر سفتی و رفع افتادگی پوست، به طراوت و شادابی آن نیز کمک کرده و پوست را تقویت می کند.
بهترین کرم های سفت کننده پوست دارای خواص جوان کنندگی و لیفتینگ هستند که پوست را جوان نگه می دارند. همچنین به بازسازی پوست برای رفع افتادگی و چین و چروک موثر هستند.

در این مقاله از مجله بونگ قصد داریم تا بهترین کرم های سفت کننده پوست را که در سایت دیجی کالا به فروش می رسد را معرفی کنیم.

بنابراین بهتر است برای خرید کرم های سفت کننده پوست به فروشگاه های معتبری چون دیجی کالا مراجعه کرده و بهترین کرم های سفت کننده پوست را از این فروشگاه تهیه نمایید.

معرفی پنج نمونه از بهترین کرم های سفت کننده پوست

سایت دیجی کالا معتبرترین فروشگاه اینترنتی در زمینه محصولات مراقبتی و تقویتی پوست می باشد که محصولات خود را از برندهای معتبر و با تضمین در کیفیت و مرغوبیت کالا در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان خود قرار می دهد. شما می توانید برای خرید محصولات متنوع تر به این سایت مراجعه کنید.

کرم سفت کننده پوست روژی مدل فوق مغذی حجم ۵۰ میلی لیتر

این کرم حاوی ویتامین E می باشد، و دارای عصاره گیاهی سلول های بنیادین است. به دلیل همین خاصیت پوست بازسازی شده و جوان می شود. کاربرد این محصول برای پوست صورت، گردن و پوست شکم می باشد.
برای استفاده بیشتر از این کرم بهتر است بعد از شستشو پوست صورت مقدار مورد نیاز از این کرم را بر روی پوست مالیده و خوب ماساژ دهید تا جذب پوست گردد.
این محصول تاثیر سریع روی لیفت پوست می گذارد. با استفاده از این کرم سبکی و احساس طراوت را تجربه می کنید. مدت تاثیر این کرم دو هفته می باشد، و به خوبی پوست را لیفتینگ و در حین حال سفت می کند.
این کرم همینطور اثر جوان سازی بر روی پوست دارد، و به دلیل کیفیت و مرغوبیت عالی تاثیرات مطلوبی بر روی پوست می گذارد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه کرم سفت کننده پوست روژی مدل فوق مغذی حجم ۵۰ میلی لیتر

 

کرم سفت کننده پوست درمالیفت مدل Firmalift حجم ۴۵ میلی لیتر

ویژگی های این محصول سفت کننده و لیفتینگ پوست می باشد. همچنین افزایش دهنده قوام و استحکام پوست می شود. این کرم یک ضد آفتاب است که اثرات مضر اشعه UV را خنثی می کند.
با استفاده از این کرم رطوبت لایه ای پوست نیز حفظ شده و رطوبت رسانی به پوست انجام می گیرد. از دیگر خواص این محصول ترمیم و بازسازی پوست می باشد. به طوری که این کرم محرک ساخت رشته های کلاژن و الاستین و مانع از تخریب آنهاست.
همچنین متابولیسم و انرژی سلول های پوست را افزایش می دهد، و محافظ طراوت پوست می باشد. کرم سفت کنندگی درمالیفت پوست را علاوه بر لیفتینگ، شاداب و جوان می کند. همینطور مانع از چین و چروک پوست نیز می گردد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه کرم سفت کننده پوست درمالیفت مدل Firmalift حجم ۴۵ میلی لیتر

 

کرم سفت کننده پوست سینره مدل ۰۱ حجم ۴۰

ترکیبات و فرمولاسیون مرغوب این کرم باعث افزایش استحکام و لیفت پایدار پوست صورت و گردن می شود. همچنین این محصول از افتادگی و چین و چروک پوست جلوگیری می کند.
کرم سینره بدون عصاره و فاقد پارابن می باشد. در ترکیبات این کرم مواد مرطوب کننده ای نظیر روغن گل همیشه بهار و روغن جوانه گندم وجود دارد که حاوی ویتامین های A، E، D و پرو ویتامین های B5 و امگا ۳ و ۶ می باشد.
وجود جوانه گندم در این محصول باعث ترمیم و نوسازی پوست می گردد. همچنین این کرم با وجود بیو پلیمرهای دریایی به لیفت و سفت شدن سریع پوست صورت و گردن تاثیر می گذارد. بیشترین کاربرد این محصول برای پوست صورت است، اما می توان از آن برای پوست گردن و قسمت دکلته بدن نیز استفاده کرد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه کرم سفت کننده پوست سینره مدل ۰۱ حجم ۴۰

 

کرم سفت کننده پوست اسپارک وودن مدل کلاژن حجم ۷۵ میلی لیتر

پروتئین کلاژن موجود در این کرم به تشکیل شبکه مولکولی تاثیر گذاشته، و باعث ایجاد حفظ و ترمیم سلول های جدید در بدن می شود. از این رو با استفاده از این کرم هیچ گونه نشان جای زخم و بریدگی بر روی پوست باقی نمی ماند.
این کرم همچنین رطوبت پوست را حفظ نموده و خاصیت ارتجاعی و کشسانی پوست را افزایش می دهد. این محصول از پیری زودرس و چین و چروک پوست پیشگیری می کند.
کرم سفت کننده اسپارک حاوی ویتامین های A، E و B6 است که حاوی آنتی اکسیدان بوده و پوست جهت همین خاصیت جوان شده و با طراوت می گردد. همچنین باعث کاهش افتادگی پوست می شود، و رطوبت پوست را نیز به حد کافی تامین می کند.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه کرم سفت کننده پوست اسپارک وودن مدل کلاژن حجم ۷۵ میلی لیتر

 

کرم سفت کننده پوست سان وی مدل firmaing & toghtening حجم ۷۵ میلی لیتر

این کرم برای پوست صورت و هم گردن مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول تولید شده با فن آوری EDELWIESS STEM CELL می باشد. بنابراین تاثیرات این کرم در نتیجه تولید فن آوری که با استفاده از سلول های بنیادی است، بسیار شگفت انگیز بوده و باعث تولید سلول های جدید و بازسازی پوست می شود.
همچنین خاصیت ارتجاعی و کشسانی پوست را افزایش می دهد، و همین ویژگی پوست را صاف و کشیده نشان می دهد. کرم سان وی چین و چروک های سطحی پوست را از بین برده و از ایجاد دوباره آنها جلوگیری می کند.

این محصول استحکام پوست را بالا برده و سفت کننده قوی برای پوست صورت و گردن به شمار می رود. شرکت های SEPPIC SEDERMA فرانسه و SYMRISE آلمان فرمول های این کرم را تولید و ارائه کرده اند، که با توجه به این فرمولاسیون و ترکیبات امتیازات ویژه ای را به آن بخشیده است.
برای تاثیر پذیری بیشتر این محصول روزی دوبار مقداری از کرم را روی پوست تمیز مالیده و به صورت دورانی ماساژ دهید تا جذب پوست شود. این کرم همچنین خاصیت انعطاف پذیری و شادابی پوست را افزایش می دهد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه کرم کرم سفت کننده پوست سان وی مدل firmaing & toghtening حجم ۷۵ میلی لیتر

ما در اینجا پنج نمونه از بهترین کرم های سفت کننده پوست را معرفی کردیم. شما می توانید با مراجعه به سایت دیجی کالا با انتخاب محصولات متنوع تر در زمینه کرم های مراقبتی از خرید با کیفیت و مرغوب اطمینان حاصل نمایید.

امتیاز دهید