بهترین هولدر موبایل برای ماشین

0

هولدر یا پایه نگهدارنده موبایل وسیله ای است که می تواند تلفن همراه شما را بدون نیاز به دخالت دست، در جایی ثابت نگه دارد. این وسیله جانبی مانند محافظ صفحه نمایش و قاب گوشی برای حفاظت از اسمارت فون‌ها کاربرد دارند و آنها را در برابر ضربات ناشی از افتادن حفاظت می کنند.

تهیه یک هولدر موبایل مناسب برای ماشین مزیت‌های زیادی دارد، استفاده از GPS، برقراری تماس تلفنی، گوش دادن به موسیقی در حین رانندگی مثالهایی از کاربردهای مفید این وسیله جانبی است. در این مطلب از دیتاجو، بهترین هولدرهای موبایل برای ماشین را بررسی می کنیم و بهترین محل برای نصب هولدر در ماشین را برای شما توضیح می دهیم.

بهترین هولدر موبایل برای ماشین های مختلف

درنظر گرفتن مدل ماشین و بررسی فضای داخلی آن یکی از اقدامات مهم قبل از خرید پایه نگهدارنده گوشی برای ماشین است. شرکت‌های تولید کننده این محصول برای اتومبیل های مختلف، هولدرهای متفاوتی طراحی کرده‌اند.

بهترین هولدر موبایل برای ماشین های مختلف

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع هولدر موبایل برای ماشین موجود در بازار

  • هولدر مناسب خودرو سمند

بهترین جا برای نصب پایه نگهدارنده گوشی در خودرو سمند، دریچه کولر است زیرا داشبورد سمند یک تکه و بدون فضا می باشد. هولدر گیره‌ای بهترین هولدر موبایل برای ماشین سمند می باشد. گیره های هولدر پره‌های دریچه کولر را محکم می‌گیرند. بنابراین نیاز به چسب نخواهید داشت.

  • هولدر مناسب خودرو ال ۹۰

فضای اتاق و جلو داشبورد خودرو ال ۹۰ زیاد است. از این جهت، داشبورد و شیشه جلو مکان‌های مناسبی برای نصب پایه نگهدارنده گوشی می باشد. هولدر مکنده و مگنتی انتخاب‌های خوبی برای نصب در ماشین ال ۹۰ هستند. از آنجاییکه هولدر مکنده بعد از مدتی از داشبورد یا شیشه جدا می شوند، سعی کنید یک هولدر باکیفیت خریداری کنید تا مانع از افتادن گوشی و آسیبهای احتمالی آن شوید.

  • هولدر مناسب خودروی تیبا

خودروی تیبا نیز همانند خودروی سمند جلو داشبورد کوچک و شلوغی دارد. به همین دلیل، نمی توان از هولدر مگنتی یا مکنده برای این مدل ماشین استفاده کرد. پیشنهاد ما خرید یک پایه نگهدارنده گیره ای برای نصب روی دریچه‌های کولر است.

  • هولدر مناسب خودروی ۲۰۶

طراحی داشبورد خودروی ۲۰۶ به گونه‌ای است که هیچ‌ جای خالی برای نصب پایه نگهدارنده گوشی ندارد. با این حال، شیشه جلوی این خودرو بسیار بزرگ است. بنابراین، بهترین مکان برای نصب هولدر قسمت وسط یا پایین شیشه می باشد. هولدر مکنده یا مکشی گزینه مناسبی برای این منظور است.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع هولدر موبایل برای ماشین موجود در بازار

  • هولدر مناسب برای تاکسی‌های اینترنتی

هولدر موبایل یکی از اصلی‌ترین وسایل جانبی گوشی برای رانندگان اسنپ است. رانندگان اینترنتی با گوشی های هوشمند مسافران خود را پیدا می کنند، همچنین مسیریابی را نیز با کمک مَپ گوشی انجام می دهند. بنابراین، باید بهترین هولدر موبایل برای ماشین را خریداری کنند. همانطور که در بالا توضیح داده شد، انتخاب هولدر باید متناسب با مدل خودرو و فضای داخل آن باشد. از سوی دیگر، رانندگان اسنپ در طول روز مسافت زیادی را طی می کنند. بنابراین، پیشنهاد ما خرید پایه نگهدارنده چسبی یا گیره‌ای باکیفیت است.

معرفی بهترین هولدر موبایل برای ماشین

۱-هولدر داشبوردی مگنتی H-CT312

نگهدارنده مغناطیسی مدل H-CT312 از جنس پلاستیک مقاوم و آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است. این محصول همچنین دارای دو عدد ورقه فلزی است که در پشت قاب گوشی قرار می گیرد. بازوی به کار رفته در طراحی این هولدر از نوع تلسکوپی است که امکان تغییر ارتفاع بازو و نیز تنظیم زاویه بازو تا ۲۷۰ درجه را برای کاربر فراهم می کند. قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه یکی دیگر از ویژگی های این محصول می باشد. پایه آن مکنده بوده و براحتی بر روی داشبورد یا سایر سطوح صاف مانند شیشه نصب می شود. هولدر مگنتی مدل H-CT312 جهت نصب بر روی داشبورد طراحی شده است.

هولدر داشبوردی مگنتی H-CT312

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع هولدر موبایل برای ماشین موجود در بازار

۲- هولدر گیره ای Baseus SUDZ

پایه نگهدارنده گوشی باسئوس مدل SUDZ یکی از بهترین هولدرهای گیره‌ای موجود در بازار است. این محصول در رنگهای مختلفی عرضه شده است و به خوبی پاسخگوی سلیقه‌های کاربران مختلف می باشد. هولدر گیره ای باسئوس بدون نیاز به برچسب و بسیار سریع و آسان بر روی دریچه‌های کولر اتومبیل نصب می شود. جنس سرِ گیره های این هولدر سیلیکونی است و هیچ آسیبی به گوشی وارد نمی شود. جنس بدنه محصول از پلاستیک ABS+ PC و بسیار مقاوم در برابر ضربه است. قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه و تنظیم ارتفاع با توجه به زاویه دید راننده از دلایل محبوبیت این محصول می باشد.

هولدر گیره ای Baseus SUDZ

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع هولدر موبایل برای ماشین موجود در بازار

۳- هولدر داشبوردی گیره ای Silicone Sucker

پایه نگهدارنده گوشی مدل Silicone Sucker یکی از باکیفیت ترین هولدرهای موبایل برای ماشین است. جنس بدنه این هولدر از پلاستیک ABS و سیلیکون می باشد. از این جهت مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد. گیره‌های این هولدر از استجکام خوبی برخوردار هستند و براحتی گوشی موبایل از آن جدا نمی شود. این مدل هولدر را می توان بر روی داشبورد یا شیشه جلو خودرو نصب کرد. پایه نگهدارنده گیره‌ای Silicone Sucker برای گوشی‌های ۳.۵ تا ۶ اینچی مناسب است و قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه را دارد.

هولدر داشبوردی گیره ای Silicone Sucker

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع هولدر موبایل برای ماشین موجود در بازار

۴- هولدر شارژ بی سیم TSCO THL 1240W 10W

اگر راننده اسنپ هستید و قصد خرید یک هولدر از برند معتبر را دارید، پایه نگهدارنده و شارژر بلوتوثی تسکو مدل ۱۲۴۰W را بخرید! این محصول باکیفیت و خوش ساخت را می توان بر روی داشبورد، شیشه جلو خودرو و یا دریچه کولر نصب کرد. نگهدارنده گوشی تسکو مدل ۱۲۴۰W با گوشی های ۳ تا ۶ اینچی سازگاری داشته و از قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه برخوردار است. به این ترتیب، شما می توانید گوشی خود را به صورت افقی، عمودی یا در هر زاویه دلخواه استفاده کنید.

هولدر شارژ بی سیم TSCO THL 1240W 10W

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع هولدر موبایل برای ماشین موجود در بازار

هولدر TSCO THL 1240W همچنین از فناوری شارژ بی سیم پشتیبانی می کند. شما می توانید با اتصال کابل موجود در بسته بندی محصول به شارژر فندکی، پایه نگهدارنده خود را به شارژر تبدیل کنید.

۵- هولدر مگنتی پایه بلند Mobile Bracket

پایه نگهدارنده آهنربایی Mobile Bracket توسط فلزهای موجود در بسته بندی محصول، گوشی موبایل را نگه می دارد. برای این منظور ابتدا یکی از فلزها را در پشت گوشی و درون قاب محافظ قرار دهید. سپس فلز دیگر را در بین فلز اول و پایه کروی قرار دهید. اکنون می توانید از گوشی خود به صورت افقی، عمودی یا در هر زاویه‌ای که تمایل دارید، استفاده کنید. هولدر مگنتی را می توان براحتی و خیلی سریع بر روی شیشه جلو یا داشبورد خودرو نصب کرد.

هولدر مگنتی پایه بلند Mobile Bracket

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع هولدر موبایل برای ماشین موجود در بازار

ما در این محتوا ۵ تا از بهترین هلدرهای موبایل برای ماشین را معرفی کردیم. برای خرید پایه نگهدارنده گوشی مورد نظر خود می توانید  وارد سایت  فروشگاه اینترنتی دیجی کالا شوید و محصول خود را سفارش دهید.