بهترین مدل جارو‌برقی پارس‌ خزر

0

جاروبرقی یکی از لوازم برقی پر‌کاربرد برای نظافت سریع منازل در مدل‌های مختلف می‌باشد که یکی از بهترین مدل جارو‌برقی پارس‌خزر است. اگر قصد خرید بهترین مدل جارو‌برقی پارس‌خزر را دارید، اما تنوع بالا شما را سر‌درگم نموده‌ است؛ توصیه می‌کنیم حتما این مقاله را مطالعه فرمایید تا بتوانید تک‌تک مدل‌ها را از همه لحاظ  کامل شناسایی کرده و در نهایت مدل مد‌نظر خود را خریداری نمایید.

ویژگی‌ های بهترین مدل جارو‌برقی پارس‌ خزر

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع جارو برقی پارس خزر موجود در بازار

قیمت، یک شرط مهم برای خرید می‌باشد که جارو‌برقی‌های پارس‌خزر به دلیل تولید داخلی دارای قیمتی مناسب با وضعیت جامعه هستند تا تمامی افراد در هر سطحی بتوانند با خیال راحت آن را خریداری فرمایند. انواع بهترین مدل جارو‌برقی پارس‌خزر مجهز به پاکت‌های مختلف مانند دائمی و یکبار مصرف می‌باشند و در هنگام نظافت کم‌ترین صدای ممکن را تولید می‌کنند. این جارو‌برقی‌ها از قدرت مکشی عالی برخوردارند و می‌توانند محیط شما را کاملا تمیز ‌کنند.

 

این محصول از قابلیت سیم جمع کنی خودکار برخوردار است. سایز استاندارد و وزن سبک آن همراه با طراحی به شیوه‌ای مدرن موجب گردیده تا تمامی افراد بدان علاقه‌مند گردند. ویژگی‌های دیگر این محصول بسته به مدل متفاوت می‌باشند. بهترین مدل جارو‌برقی پارس‌خزر از تنوع مدل‌های مختلف در کاربرد‌های گوناگون تولید گشته‌است که در ادامه به معرفی هر یک و ذکر ویژگی‌های آن‌‎ها خواهیم پرداخت‌.

پر‌فروش‌ترین مارک‌ها از بهترین و پرفروش‌ترین مدل جارو‌برقی پارس‌خزر در سایت دیجی‌کالا

بهترین روش در دنیای امروزی با توجه به مشغله‌های کاری بالای اغلب افراد؛ خرید بهترین مدل جارو‌برقی پارس‌خزر از روش‌های آنلاین می‌باشد که یکی از بهترین سایت‌ها در این زمینه؛ سایت فروش آنلاین دیجی‌کالا است.

۱)جارو‌برقی پارس‌خزرمدل ECO 1900W

از لحاظ فنی مدل ECO 1900w دارای مشخصاتی همچون قدرت موتور ۱۹۰۰ و بسیار عالی با ابعاد بسیار استاندارد و سبک می‌باشد که منجر گردیده تا محصول بسیار سبک بوده و حمل و نقل آن آسان صورت گیرد. جنس پاکت محصول از نوع کاغذی و  دارای کابل برقی به طول پنج متر است که به راحتی می‌تواند کل محیط اطراف خود را پوشش دهد. این مدل که جزو بهترین مدل جارو‌برقی پارس‌خزر به شمار می‌رود، در صورت پر‌بودن مخزن از طریق دستگاه نمایش وضعیت را اطلاع می‌دهد تا با خالی کردن کیسه آن مجدد بتواند عملیات پاکسازی را با قدرت هر‌چه تمام‌تر انجام دهد.

جارو‌برقی پارس‌ خزر مدل ECO 1900W

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع جارو برقی پارس خزر موجود در بازار

از طرفی دیگر در طرفین بدنه برای حفاظت از جارو‌برقی پارس‌خزر در مدل ECO 1900w ضربه‌گیر قرار داده شده است تا در صورت افتادن جارو روی زمین برای آن اتفاقی نیفتد و در معرض شکستن یکی از تجهیزات قرار نگیرد. شما به راحتی می‌توانید تنظیم قدرت مکش جارو را از طریق کلید مخصوص آن انجام دهید و ۳۶۰ درجه لوله خرطومی را بچرخانید. این بهترین مدل جارو‌برقی پارس‌خزر دارای موتوری قوی و کم صدا می‌باشد که مخزنی دوجداره داشته و به فیوز حرارتی و خازن پارازیت‌گیر هم متصل است.

توجه داشته باشید که مدل‌های یاد‌شده جزو بهترین مدل جارو‌برقی پارس‌خزر می‌باشند که به همین خاطر شما می‌توانید بدون رفتن به سایت‌ها ومواجه‌‌شدن با پیغام ناموجود است، به طور مستقیم به دیجی‌کالا مراجعه کرده و خریدی امن را در بستر اینترنت انجام دهید.

۲) جارو‌برقی پارس‌خزر مدل VC-2000W

این محصول دارای وزنی ۸گرم و بسیار سبک با حمل و نقل راحت با طول کابل ۵متر است که طراحی آن به صورتی انجام گرفته است که دارای سیم‌ جمع کن خودکار بوده و درگیر مشکل پیچ‌خوردن سیم نخواهید شد. این مدل از بهترین مدل جارو‌برقی پارس‌خزر دارای کیسه جارویی یک‌بار مصرف به شمار می‌رود. قدرت موتور بسیار بالای ۲۰۰۰ وات را دارا می‌باشد که در حین انجام کار به هیچ وجه صدایی آزار‌دهنده از خود ایجاد نمی‌کند و در نتیجه می‌توان در آرامش کامل به نظافت محیط پرداخت‌.

جارو‌برقی پارس‌ خزر مدل VC-2000W

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع جارو برقی پارس خزر موجود در بازار

این محصول شامل دفتر‌چه راهنما، فیلتر جریان ورودی هوا، دستگیره برای سهولت جا‌به‌جایی، سری پارویی کوچک و بزرگ و لوله باریک است که این تجهیزات از بهترین انواع مواد ممکن ساخته شده‌اند و دارای کیفیتی بسیار عالی می‌باشند.

علاوه بر تمیز کردن محیط منزل به کمک بهترین مدل جارو‌برقی پارس‌خزر در مدل VC-2000W می‌توانید به آسانی پرده و سرویس مبلمان را هم گرد‌گیری و تمیز کنید. برای خرید این محصول، همین حالا به سایت دیجی کالا مراجعه کنید.

۳) جارو‌برقی پارس‌خزر مدل VC-2200W

یکی از ممتاز‌ترین مشخصه سری VC-2200W از بهترین مدل جارو‌برقی پارس‌خزر، داشتن سه پاکت متشکل از پاکت دائمی، یکبار مصرف و ضد‌آلرژی هوا است که می‌توان توسط آن‌ها به صورت کاملا بهداشتی محیط را تمیز نمود. اگر دوست‌دارید قدرت مکش جارو‌برقی را افزایش یا کاهش دهید از طریق ولوم تعبیه‌شده روی محصول می‌توانید این کار را انجام دهید. هرچه قدرت بیشتر باشد، جاروبرقی شما با سرعت بیشتری عملیات نظافت را انجام خواهد داد.

جارو‌برقی پارس‌ خزر مدل VC-2200W

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع جارو برقی پارس خزر موجود در بازار

به کمک ویژگی منحصر‌به‌فرد نمایش وضعیت دستگاه به راحتی پر‌بودن مخزن نشان داده می‌شود تا به سرعت اقدام به تخلیه کیسه جارو نمایید و به دلیل عدم ناآگاهی جارو خود را پیش تعمیرکار نبرید. زیرا؛ پر بودن کیسه منجر به کاهش قدرت پاکسازی محیط و کندی جاروبرقی می‌گردد. این محصول دارای یک پارویی و سه سری با طول کابل ۵ متر است. همین حالا برای خرید بهترین مدل جارو‌برقی پارس‌خزر به سایت دیجی‌کالا سر بزنید.

۴) جارو‌برقی پارس‌خزر مدل  Turbo 2500 WS

اگر به دنبال بهترین مدل جارو‌برقی پارس‌خزر با بر‌چسب انرژی A یا همان حالت ایده‌آل می‌گردید؛ مدل Turbo 2500 WS را به شما پیشنهاد می‌کنیم. علاوه بر مصرف بهینه، این مدل دارای فیلتری مخصوص برای شست‌وشو بدون آسیب به جارو است و از جدیدترین‌ فناوری‌های روز همانند Quattro Power پشتیبانی می‌کند. روکش لوله خرطومی از جنس کنفی است و مانند مدل‌های پلاستیکی به مرور دفعات استفاده خراب و پاره نمی‌گردد و در نتیجه از لحاظ اقتصادی شما را متحمل زیان مالی در گذر زمان نمی‌کند.

جارو‌برقی پارس‌ خزر مدل Turbo 2500 WS

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع جارو برقی پارس خزر موجود در بازار

در حین نظافت عملیات کامل تصفیه هوای محیط را بر‌عهده دارد و یک نشانگر مخصوص برای نشان دادن وضعیت پر‌بودن کیسه نیز برای آن تعبیه شده است تا در صورت پر بودن به شما هشدار تخلیه دهد تا جارو بتواند با همان سرعت و قدرت اولیه به کار خود ادامه دهد. پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد خرید این مدل از بهترین مدل جارو‌برقی پارس‌خزر را دارید؛ فرصت را از دست ندهید و همین حالا به دیجی‌کالا سر بزنید.

۵) جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo 2000 Chrome

این نوع جاروبرقی، یکی از مدل‌های پرفروش از جاروبرقی‌های پارس‌خزر در دیجی کالاست که توان بالای ۲۰۰۰ وات دارد. این جاروبرقی که به عنوان بهترین مدل جارو‌برقی پارس‌خزر نیز شناخته می‌شود، مجهز به کیسه‌ای دو لایه درجه یک و باکیفیت بوده و به خاطر داشتن فیلتر خاص، تحت هیچ شرایطی گرد و غبار را وارد هوا نمی‌کند. علت اصلی برتری این مدل جاروبرقی را بایستی به واسطه قابلیت شروع نرم آن دانست. این قابلیت به این معناست که به محض زدن دکمه شروع، به سرعت اوج می‌گیرد و آسیبی به موتور وارد نمی‌گردد.

جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo 2000 Chrome

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع جارو برقی پارس خزر موجود در بازار

متراژ سیم جاروبرقی Turbo 2000 Chrome، ۶ متر است و در نتیجه شما می‌توانید بدون نیاز به جابه‌جایی مکرر، آن را به هرجایی که قصد تمیز کردن آن را دارید، بکشید. در کنار تمامی ویژگی‌های ذکر شده، ظاره زیبا در کنار قدرت مکش بالا، موتور قوی و… بایستی از دیگر ویژگی‌های این مدل محبوب از پارس‌خزر دانست که با هر سلیقه‌ای جور در می‌آید. برای خرید جاروبرقی Turbo 2000 Chrome که به عنوان بهترین مدل جارو‌برقی پارس‌خزر شناخته می‌شود، به سایت دیجی کالا مراجعه نمایید.