بهترین مارک کاغذ دیجیتال

0

امروزه پیشرفت تکنولوژی تمامی عرصه‌های مربوط به زندگی سنتی را با چالش روبه‌رو کرده و در واقع توانسته است زندگی سنتی را به زندگی دیجیتالی تبدیل کند. چه کسی فکرش را می‌کرد که نوشتن با قلم هم دیجیتالی شود! کاغذ دیجیتالی از جمله وسایل مدرن و پیشرفته است که از محبوبیت بالایی نیز برخوردار می‌باشد. افراد می‌توانند از کاغذ دیجیتالی به جای کاغذ و قلم‌های سنتی استفاده کرده و در حفظ محیط زیست خود سهم اندکی داشته باشند. اگر می‌خواهید با این محصول بهتر آشنا شده و ویژگی‌های بهترین مارک کاغذ دیجیتالی را بدانید، کافیست این مقاله از بونگ را مطالعه نمایید. ما در انتهای این مقاله، به بررسی مشخصات و ویژگی‌های پرفروش‌ترین و بهترین مارک کاغذ دیجیتالی پرداخته‌ایم. شما نیز با مطالعه کامل و دقیق این مطلب و مقایسه ویژگی‌های محصولات، می‌توانید انتخاب مناسبی داشته باشید.

کاغذ دیجیتالی چیست؟

کاغذ دیجیتالی یکی از وسایل مدرن و امروزی است که به تازگی وارد بازار شده و در همین مدت اندک توانسته است نظر بسیاری از افراد را به خود جلب نماید. کاغذ دیجیتالی نوعی کاغذ با یک قلم دیجیتالی است که کاربر با استفاده از آن می‌تواند اسناد دست نوشته ایجاد نماید. این وسیله بر اساس الگوی نقطه‌ای چاپ شده قادر است مختصات نقاط روی دستگاه را مشخص نماید. قلم‌های دیجیتالی می‌توانند از این الگو استفاده کرده و اسناد دیجیتالی و دست نوشته خود را نگهداری کرده و یا آن‌ها را به رایانه منتقل نمایید. کاغذهای دیجیتالی به طور معمول برای همه گروه‌های سنی از کودک و نوجوان گرفته تا بزرگسالان مناسب می‌باشند. برای خرید بهترین مارک کاغذ دیجیتالی، باید با ویژگی‌های خرید این محصول آشنا شوید تا بتوانید خریدی به صرفه و مناسب داشته باشید.

کاغذ دیجیتالی چیست؟

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کاغذ دیجیتال موجود در بازار

مزایا و معایب خرید بهترین مارک کاغذ دیجیتالی

زاویه دید گسترده، حفظ محیط زیست، باتری مناسب و خوانایی بالا از مهم‌ترین مزایای خرید بهترین مارک کاغذ دیجیتالی به شمار می‌روند. همانطور که می‌دانید روازنه در سراسر جهان، میلیون‌ها درخت برای تولید کاغذ قطع می‌شوند. استفاده از کاغذهای دیجیتالی می‌تواند از قطع شدن درختان نیز جلوگیری به عمل آورد. از دیگر مزایای استفاده از کاغذهای دیجیتالی، عدم آسیب رسیدن به چشم شما می‌باشد. از آنجایی که برای کاغذهای دیجیتالی از تکنولوژی جوهر دیجیتالی استفاده می‌شود، شما با خیالی آسوده می‌توانید ساعت‌های طولانی را به مطالعه بپردازید. از جمله معایب کاغذهای دیجیتالی نیز می‌توان به نرخ پایین تازه‌سازی نمایشگر اشاره کرد. اگر قصد خرید بهترین مارک کاغذ دیجیتالی را دارید، با ما همراه باشید تا با نکات مهم در خرید این محصول آشنا شوید.

راهنمای خرید بهترین مارک کاغذ دیجیتال

توجه به رنگ‌های قابل پشتیبانی:

به طور معمول، کاغذهای دیجیتالی تک رنگ هستند. در برخی از آن‌ها رنگ زمینه سفید و خطوط ترسیم شده سیاه رنگ و در برخی دیگر پس زمینه سیاه و خطوط آن سفید می‌باشد. اما؛ انواع جدیدتر کاغذهای دیجیتالی از تمامی رنگ‌های استاندارد پشتیبانی می‌کنند. از این رو؛ برای خرید بهترین مارک کاغذ دیجیتالی باید به رنگ‌های قابل پشتیبانی آن نیز توجه داشته باشید.

کیفیت نمایشگر:

یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که در خرید بهترین مارک کاغذ دیجیتالی باید به آن توجه داشته باشید، نمایش جزئیات در صفحه نمایش است.کیفیت نمایش جزئیات در کاغذهای دیجیتالی به تراکم پیکسل، رزولوشن، محیط فعالیت کاربر و همچنین سبک زندگی وی بستگی دارد. از این رو؛ شما خریداران عزیز باید به این موضوع نیز توجه کرده و محصولی را خریداری کنید که از کیفیت بالایی در نشان دادن جزئیات برخوردار باشد.

اندازه دستگاه:

سایز دستگاه‌های کاغذ دیجیتالی باید نزدیک به کاغذهای فیزیکی باشد. در حالت کلی؛ ابعاد کاغذ دیجیتالی به سایز صفحه نمایش وابسته است. در هنگام خرید بهترین مارک کاغذ دیجیتالی به اندازه دستگاه نیز توجه کنید.

کیفیت لمس قلم:

قلم کاغذهای دیجیتالی که بیشتر برای طراحی و یا نقاشی مورد استفاده قرار می‌گیرند، باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. برای خرید بهترین مارک کاغذ دیجیتالی باید به ظرافت لمس و کیفیت آن توجه ویژه شود.

امکانات جانبی:

برخی از کاغذهای دیجیتالی با سیستم عامل اندروید تولید می‌شوند. این دسته از کاغذها امکان دانلود و استفاده از اپلیکیشن را برای خریداران فراهم می‌کنند. در حالت کلی؛ دسته‌ای از کاغذهای دیجیتالی هستند که به خاطر قابلیت نصب برنامه‌های مختلف روی آن‌ها، تا حدی همانند تلفن‌های هوشمند عمل می‌کنند. برخی دیگر از کاغذهای دیجیتالی دارای قابلیت‌های مختلف سخت‌افزاری نیز می‌باشند. یعنی؛ دارای بلوتوث، وای‌فای و… بوده و امکان ارسال اطلاعات را برای کاربران به راحتی فراهم می‌آورند. شما با توجه به این ویژگی‌ها می‌توانید بهترین مارک کاغذ دیجیتالی را انتخاب و خریداری نمایید.

توجه به حافظه جانبی و داخلی:

در هنگام خرید بهترین مارک کاغذ دیجیتالی به میزان حافظه داخلی و فضای ذخیره‌سازی دستگاه نیز توجه کنید. از آنجایی که کاربرد این دسته از گجت‌ها به خواندن، ذخیره‌سازی اطلاعات و فایل‌های صوتی و تصویری مرتبط است، توجه به این موضوع نیز در هنگام انتخاب و خرید کاغذ دیجیتالی از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد.

توجه به ویژگی‌ها و خصوصیات هر وسیله در طول عمر و قیمت خرید آن تاثیر بسزایی دارد. از این رو؛ ما در ادامه این مطلب ۱۰ تا از پرفروش‌ترین برندهای کاغذهای دیجیتالی را مورد بررسی قرار داده‌ایم تا شما بتوانید با در نظر گرفتن مشخصات و قیمت هر محصول، مطابق با بودجه خود بهترین مارک کاغذ دیجیتالی را خریداری نمایید.

معرفی و بررسی ۱۰ تا از پرفروش‌ترین و بهترین مارک کاغذ دیجیتال

۱. کاغذ دیجیتالی مدل KS0085

کاغذ دیجیتالی یک وسیله جدید است که افراد با خرید آن و بدون نیاز به قلم و کاغذ به راحتی می‌توانند طرح‌های خود را رسم کرده و یا به یادداشت‌برداری‌های روزمره خود بپردازند. استفاده از این محصول به همه افراد در هر گروه سنی که باشند پیشنهاد می‌شود. چراکه استفاده از کاغذهای دیجیتالی، میزان مصرف کاغذ را تا حد بسیار زیادی کاهش می‌دهد. کاغذ دیجیتالی KS0085، همانند یک تخته سیاه مغناطیسی بوده و به حفظ درختان و سلامت محیط زیست اهمیت ویژه‌ای می‌دهد. در صورتی که قصد پاک کردن کل نقاشی‌ها و مطالب نوشته شده از روی کاغذ دیجیتالی KS0085 را دارید، کافیست دکمه پاک‌کننده اطلاعات ترسیمی را فشار دهید. اما؛ قبل از هرچیزی نیاز است از پر بودن باتری موجود در دستگاه اطمینان حاصل کنید. این محصول دارای یک صفحه نمایش ۸.۵ اینچی بوده و از یک عدد باتری سکه‌ای تغذیه می‌کند. اگر قصد خرید بهترین مارک کاغذ دیجیتالی را دارید، به شما پیشنهاد می‌دهیم کاغذ دیجیتالی KS0085 را خریداری نمایید.

کاغذ دیجیتالی مدل KS0085

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کاغذ دیجیتال موجود در بازار

۲. کاغذ دیجیتالی مدل ۱۲۲۶

همگام با پیشرفت تکنولوژی و گرایش افراد به زندگی‌ مدرن، نوشتن و طراحی کردن روی کاغذ به صورت فیزیکی جای خود را به یادداشت‌های دیجیتالی دادند. افراد با خرید کاغذ دیجیتالی می‌توانند طرح و نقاشی مورد نظر خود را ترسیم کرده و یا حتی یادداشت‌های روزانه و یا مهم خود را بنویسند. کاغذ دیجیتالی مدل ۱۲۲۶، بهترین مارک کاغذ دیجیتالی موجود در بازار می‌باشد. این محصول، به خاطر کیفیت بالا در میان مردم به محبوبیت بالایی دست یافته است. جنس بدنه کاغذ دیجیتالی ۱۲۲۶ از پلاستیک ABS و مقاوم ساخته شده و وزن آن بسیار سبک می‌باشد. این روزها که همه به فکر حفظ محیط زیست هستند، استفاده از کاغذ را به حداقل رسانده و سعی دارند از کاغذهای دیجیتالی به جای کاغذهای فیزیکی استفاده نمایند. اگر شما نیز به دنبال خرید بهترین مارک کاغذ دیجیتالی می‌گردید، خرید کاغذ دیجیتالی ۱۲۲۶ پیشنهاد مجموعه ما به شماست.

کاغذ دیجیتالی مدل 1226

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کاغذ دیجیتال موجود در بازار

۳. کاغذ دیجیتالی مدل MGICL

یکی دیگر از بهترین مارک کاغذ دیجیتالی، مدل MGICL می‌باشد. این محصول دارای یک باتری کوچک و قلم مخصوص بوده و استفاده از آن به راحتی امکان‌پذیر است. اگر می‌خواهید نقاشی کودک خود را تقویت کنید و نگران هدر رفتن کاغذ و مداد هستید، استفاده از کاغذهای دیجیتالی مناسب‌ترین انتخاب برای شما خواهد بود. این مدل دستگاه، دارای پس زمینه‌ای سیاه رنگ بوده و همانند تخت سیاه می‌باشد. نوشته‌ها و یا خطوط روی کاغذ دیجیتالی MGICL رنگ سفید دارند. این مدل کاغذ دیجیتالی تنها از یک رنگ پشتیبانی کرده و از قابلیت لمس بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. این محصول علاوه بر نقاشی برای نوشتن یادداشت‌های مهم نیز کاربرد دارد. استفاده از کاغذهای دیجیتالی نه تنها کلاس کاری شما را بالا می‌برد. بلکه؛ از هدر رفتن بی‌رویه کاغذ نیز جلوگیری می‌کند.

کاغذ دیجیتالی مدل MGICL

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کاغذ دیجیتال موجود در بازار

۴. کاغذ دیجیتالی شیائومی مدل XMXHB04JQD

کاغذ شیائومی مدل XMXHB04JQD، یکی از پرفروش‌ترین و بهترین مارک کاغذ دیجیتالی است که با استفاده از یک عدد باتری سکه‌ای ۲۰۲۵CR قادر است تمام نیازهای شما را به مدت ۶ ماه پاسخگو باشد. شما می‌توانید با استفاده از کاغذ الکترونیکی XMXHB04JQD، ترسیم و یادداشت‌برداری خود را انجام دهید. این مدل کاغذ دیجیتالی به شما امکان می‌دهد تا بتوانید به راحتی و تنها با یک دکمه تمام یادداشت‌ها و یا ترسیم‌های خود را پاک کنید. البته برای اینکه اطلاعات ترسیمی و یا یادداشت‌های ضروری شما به صورت سهوی از بین نروند، این محصول دارای قابلیت قفل کلید پاک کردن کلی اطلاعات می‌باشد. از این رو؛ شما می‌توانید با قفل کردن این کلید از عدم پاک شدن اطلاعات ترسیمی خود اطمینان حاصل کنید.

کاغذ دیجیتالی شیائومی مدل XMXHB04JQD

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کاغذ دیجیتال موجود در بازار

کاغذ دیجیتالی XMXHB04JQD برای تمامی سنین مناسب بوده و از طراحی شیکی برخوردار شده است. این مدل کاغذ دیجیتالی دارای یک قلم الکترونیکی نیز می‌باشد. این قلم برای یادداشت‌های ساده، نقاشی و یا رسم و طراحی مناسب می‌باشد. شما می‌توانید بدون استفاده از قلم نیز یادداشت‌برداری و یا ترسیم‌های مورد نیاز خود را با دست انجام دهید. کاغذ دیجیتالی شیائومی به فشار حساس بوده و با افزایش و یا کاهش فشار وارده به صفحه نمایش، ضخامت خطوط تغییر می‌کند. قلم کاغذ دیجیتالی XMXHB04JQD دارای قابلیت آهنربایی بوده و کنار صفحه نمایش به راحتی نگهداری می‌گردد. این ویژگی‌ها باعث شده‌اند تا این محصول به عنوان بهترین مارک کاغذ دیجیتالی شناخته شود.

۵. کاغذ دیجیتالی ورنا مدل VKD85

استفاده از کاغذ دیجیتالی ورنا، همان حس نوشتن با قلم روی کاغذ فیزیکی را برای شما به همراه دارد. شما می‌توانید کاغذ دیجیتالی ورنا را به عنوان بهترین مارک کاغذ دیجیتالی خریداری کرده و تمامی نیازهای خود از قبیل نوشتن، طراحی، نقاشی و… را پاسخ دهید. برای اینکه بتوانید اطلاعات نوشتاری و یا ترسیمی موجود در کل صفحه را به صورت کامل پاک کنید، می‌توانید از دکمه پاک‌ کننده اطلاعات صفحه نمایش استفاده نمایید. با فشردن این دکمه هرچیزی که روی صفحه نمایش وجود داشته باشد به یکباره حذف خواهد شد. اگر می‌خواهید اطلاعات خود را روی صفحه نمایش نگهدارید، بهتر است کلید قفل پاک کننده صفحه نمایش را فعال کنید تا به صورت سهوی اطلاعات مورد نیاز شما پاک نشوند. وزن سبک، ابعاد مناسب صفحه نمایش، قابلیت نوشتن با دست و همچنین قیمت مناسب از جمله ویژگی‌هایی هستند که باعث شده‌اند کاغذ دیجیتالی ورنا مدل VKD85 به عنوان بهترین مارک کاغذ دیجیتالی شناخته شده و در میان مردم محبوب گردد.

کاغذ دیجیتالی ورنا مدل VKD85

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کاغذ دیجیتال موجود در بازار

۶. کاغذ دیجیتالی مدل Writing tablet

کاغد دیجیتالی Writing tablet، محصولی ۸.۵ اینچی با وزن ۱۲۰ گرم بوده و از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشد. شما با استفاده از این مدل کاغذ دیجیتالی می‌توانید هر آنچیزی را که روی کاغذ با مداد و یا خودکار ایجاد می‌کردید، با ظرافت بالا و بدون نیاز به کاغذ و خودکار ایجاد نمایید. این محصول دارای یک قلم ساده اما کاربردی است که با استفاده از آن می‌توانید طرح‌های مختلفی را با ظرافت بالا و زیبایی خاصی ایجاد نمایید. در قسمت پشتی دستگاه کاغذ دیجیتالی Writing tablet، محفظه‌ای برای قرار دادن باتری وجود دارد. اگر می‌خواهید اطلاعات موجود در صفحه نمایش را حذف نمایید می‌توانید از دکمه پاک کننده اطلاعات ترسیمی و نوشتاری استفاده کنید. برای اسنفاده از این کلید نیاز است که باتری‌های مورد استفاده برای این کاغذ دیجیتالی پر باشند. کاغذ دیجیتالی Writing tablet، بهترین مارک کاغذ دیجیتالی موجود در دیجی کالاست که با قیمت مناسبی در اختیار خریداران این محصول قرار گرفته است.

کاغذ دیجیتالی مدل Writing tablet

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کاغذ دیجیتال موجود در بازار

۷. کاغذ دیجیتالی شان مدل XPHB006

شرکت شان، از جمله زیرمجموعه‌های شرکت شیائومی است که توانسته است کاغذ دیجیتالی XPHB006 را با کیفیت بسیار مناسبی تولید نماید. این کاغذ دیجیتالی که جایگزین بسیار مناسبی به جای کاغذ می‌باشد، ۱۰.۵ اینچی بوده و ظاهری کاملا شبیه به یک تبلت دارد. قیمت این دستگاه نسبت به کاغذهای دیجیتالی دیگر بالاتر است. چرا که از ویژگی‌های منحصر به فرد بسیاری برخوردار شده است. این مدل کاغذ دیجیتالی، نوعی تخته آموزشی نیز می‌باشد. شما می‌توانید طرح‌های مختلفی را برای آموزش فرزند خود روی صفحه نمایش انتخاب کنید و یا به آموزش زبان چینی و یا انگلیسی به فرزند خود بپردازید. این محصول به لمس حساس بوده و میزان فشار وارده به کاغذ دیجیتالی XPHB006، میزان ضخامت خطوط را مشخص خواهد کرد. علاوه بر این‌ها، در ساخت این مدل کاغذ دیجیتالی از فیلم کریستال مایع استفاده شده است. این فرمول مانع از آسیب رسیدن به چشمان شما و یا کودکتان در طولانی مدت خواهد شد. تمام این ویژگی‌ها باعث شده‌اند تا این محصول در دسته پرفروش‌ترین و بهترین مارک کاغذ دیجیتالی قرار گرفته و در میان افراد مختلف محبوب گردد.

کاغذ دیجیتالی شان مدل XPHB006

۸. کاغذ دیجیتالی مدل K860

از آنجایی که قیمت کاغذ به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرد، کاغذهای دیجیتالی جایگزین مناسبی برای آن‌ها شدند. یکی از کاغذهای دیجیتالی موجود در بازار که توانسته است نظر افراد بسیاری را به خود جلب نماید، کاغذ دیجیتالی K860 می‌باشد. شما می‌توانید نقاشی، طراحی و یا هر آنچیزی که در ذهن خود دارید را روی کاغذ دیجیتالی K860 پیاده کنید. این نوشت‌افزار الکترونیکی با استفاده از جوهر الکترونیکی کار می‌کند. این محصول علاوه بر اینکه همانند یک تخته سیاه مغناطیسی است، در قسمت پشتی خود دارای یک تخته وایت‌برد بسیار شفاف نیز می‌باشد. شما می‌توانید با ماژیک روی این تخته کشیده و به راحتی آن را پاک کنید. کاغذ دیجیتالی K860 بهترین مارک کاغذ دیجیتالی بوده و می‌تواند یک هدیه مناسب و باکلاس برای کودکان و یا دانش‌آموزان باشد. برای خرید این محصول کافیست به فروشگاه دیجی کالا مراجعه کرده و تنها با چند کلیک سفارش خود را ثبت نمایید.

کاغذ دیجیتالی مدل K860

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کاغذ دیجیتال موجود در بازار

۹. کاغذ دیجیتالی مدل LCD Writing Tablet KD10.5

یکی دیگر از پرفروش‌ترین و بهترین مارک کاغذ دیجیتالی که در این مقاله قصد معرفی آن را داریم، کاغذ دیجیتالی LCD Writing Tablet KD10.5 می‌باشد. این کاغذ دیجیتالی دارای یک صفحه نمایش ۱۰.۵ اینچی همانند یک تخته سیاه است و به شما این امکان را می‌دهد تا هر چه می‌خواهید را روی کاغذ دیجیتالی بکشید و یا بنویسید. کاغذ دیجیتالی LCD Writing Tablet KD10.5 می‌تواند یک گزینه مناسب برای تمرین دانش‌آموزان باشد. کودکان می‌توانند بارها و بارها روی این کاغذ دیجیتالی نقاشی بکشند و تنها با فشردن یک دکمه تمام اطلاعات موجود در صفحه را پاک نمایند. این مدل کاغذ دیجیتالی دارای یک قلم پلاستیکی بسیار ساده نیز می‌باشد. شما با استفاده از این قلم و بدون هدر دادن کاغذ و خودکار می‌توانید طرح دلخواه خود را روی کاغذ دیجیتالی پیاده کنید. خرید این محصول به دانش‌آموزان و افرادی پیشنهاد می‌شود که به فکر حفظ محیط زیست هستند.

کاغذ دیجیتالی مدل LCD Writing Tablet KD10.5

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کاغذ دیجیتال موجود در بازار

۱۰. کاغذ دیجیتالی اکسون مدل AX6507

از دیگر کاغذهای دیجیتالی که در دسته بهترین مارک کاغذ دیجیتالی قرار می‌گیرند، می‌توان به برند آکسون مدل AX6507 اشاره کرد. پس زمینه این محصول به رنگ سیاه بوده و نوشته‌ها و یا طرح‌هایی که روی آن می‌نویسید و یا می‌کشید، به رنگ سبز-آبی می‌باشد. بدنه این مدل کاغذ دیجیتالی در ۷ رنگ زیبا و جذاب در فروشگاه دیجی کالا موجود می‌باشد. شما می‌توانید کاغذ دیجیتالی و ۸.۵ اینچی آکسون را با قیمتی به صرفه و کیفیتی عالی از فروشگاه دیجی کالا خریداری نمایید.

کاغذ دیجیتالی اکسون مدل AX6507

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کاغذ دیجیتال موجود در بازار

کمتر فروشگاهی پیدا می‌شود که همانند فروشگاه دیجی کالا تنوع بالایی از کاغذهای دیجیتالی را داشته باشد. شما بدون صرف وقت و هزینه اضافی برای رفت و آمد و پیدا کردن فروشگاه‌های معتبر می‌توانید در خانه خود نشسته و نسبت به خرید بهترین مارک کاغذ دیجیتالی با رنگ دلخواه خود اقدام نمایید. این فروشگاه اینترنتی معتبر بوده و دارای ضمانت مرجوعی کالا نیز می‌باشد.