بهترین مارک قاب گوشی ایفون و سامسونگ

0

قاب گوشی یکی از لوازم جانبی موبایل است که از گوشی در برابر ضربه و آسیب های احتمالی مانند خط و خش محافظت می کند. محافظت مناسب و راحتی در استفاده اولین و مهمترین ویژگی قاب‌های گوشی آیفون و سامسونگ است. با این حال، یک قاب باکیفیت و استاندارد ویژگی های دیگری نیز دارد که بیشتر برندهای تولیدکننده این محصول سعی می کنند آنها را در ساختار و طراحی قاب گوشی های آیفون و سامسونگ درنظر بگیرند.

معیارهای انتخاب بهترین قاب گوشی آیفون و سامسونگ

  • جنس بدنه و کیفیت

هدف اصلی از گذاشتن قاب بر روی گوشی، محافظت از آن است. بنابراین یک قاب مناسب باید به خوبی از گوشی در برابر آسیبهای احتمالی مانند خراشیدگی یا ضربه محافظت کند. قاب گوشی همچنین باید کیفیت بالایی داشته باشد. قاب‌های محافظ شکننده و حساس خیلی زود می شکنند یا دچار رنگ پریدگی می گردند.

علاوه بر این، قاب گوشی آیفون و سامسونگ نباید ضخامت زیادی داشته باشد یا از موادی ساخته شده باشد که موجب گرم شدن گوشی یا داغ کردن باتری شود زیرا با گذشت زمان عمر باتری را کاهش می دهد. ضد لک بودن، چربی گریزی و قابل شستشو بودن قاب گوشی از مزیت های دیگر بهترین مارک قاب گوشی آیفون و سامسونگ است که انگیزه افراد را برای خرید آنها افزایش می دهد.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قاب گوشی ایفون و سامسونگ موجود در بازار

  • طراحی ظاهری

قاب گوشی از نظر ظاهری نیز باید طراحی زیبا و خاصی داشته باشد. امروزه قاب گوشی بخشی از استایل شخصی به شمار می رود. بنابراین تولیدکنندگان برتر قاب محافظ گوشی های آیفون و سامسونگ تلاش می کنند، با تولید قاب های متنوع به خوبی نیاز دارندگان گوشی های هوشمند را برآورده سازند.

وزن و ابعاد قاب گوشی نیز باید به گونه ای باشد که به راحتی در دست یا در جیب افراد جا شود و کاربر را خسته یا اذیت نکند.

  • قیمت

قیمت یکی از شاخص های تعیین کننده در انتخاب بهترین قاب گوشی است. قاب گوشی جزء لوازم جانبی موبایل است که افراد تمایل دارند هرچند وقت یکبار آن را عوض کنند. از این جهت ارزش این محصول باید به گونه ای باشد که مشتری در خرید دچار مشکل نشود.

بهترین برندهای تولیدکننده قاب گوشی

  • برند Auto Focus

طراحی خلاقانه و جذابیت فوق العاده زیبای قاب های برند Auto Focus، اصلی ترین ویژگی این محصول است که آن را از رقبای دیگر متمایز کرده است. شرکت تولید کننده این قاب سعی کرده است علاوه بر جذابیت ظاهری، از مواد باکیفیت در ساخت آن استفاده کند. از این رو، به جرات می توان گفت محصولات برند Auto Focus ، مقاوم ترین محافظ گوشی برای گوشی های آیفون و سامسونگ هستند.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قاب گوشی ایفون و سامسونگ موجود در بازار

  • برند Apple Leather Case

قاب محافظ گوشی Apple Leather Case تمام آنچه که از یک قاب استاندارد و عالی انتظار دارید را داراست. این محصول ظاهر شیک و خیره کننده ای دارد و از کیفیت بالایی برخوردار است. برند Apple Leather Case در حقیقت، جزء بهترین مارک قاب گوشی آیفون و سامسونگ می باشد.

  • برند اسپیگن

اگر همیشه دغدغه آسیب دیدن گوشی هوشمند خود را دارید، پیشنهاد کارشناسان دیتاجو به شما قاب گوشی برند اسپیگن است. کمپانی اسپیگن پرچمدار تولید کاورهای گوشی تلفن همراه بوده و تاکنون چندین بار رتبه برتر تولید محافظ موبایل را کسب کرده است. طراحی خلاقانه و مقاومت بالا در برابر ضربه از ویژگی های قابل توجه قاب گوشی اسپیگن است.  کاورهای این برند مناسی گوشی های شرکت سامسونگ می باشد.

معرفی بهترین مارک قاب گوشی آیفون و سامسونگ

۱-قاب مدل سیلیکونی مناسب گوشی اپل iPhone 12pro

قاب آیفون ۱۲پرو از جنس سیلیکونی و مناسب آیفون Pro 12 است. این کاور تنها ۱۵گرم وزن دارد و به خوبی  دکمه های تنظیم صدا، دکمه های کناری و گوشه های دستگاه شما را می پوشاند. قسمت داخلی قاب دارای پوشش میکروفیبر نرم و قسمت بیرونی از جنس سیلیکونی و بسیار نرم است.

1-قاب مدل سیلیکونی مناسب گوشی اپل iPhone 12pro

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قاب گوشی ایفون و سامسونگ موجود در بازار

قاب آیفون ۱۲ پرو یک محافظ خوب در برابر ضربه، خراشیدگی و گرد و غبار است. رنگ بندی آن تنوع زیادی داشته و براحتی پاسخگوی سلیقه کاربران مختلف است. این محصول ضمانت کیفیت نیز دارد. بنابراین می توانید با خیال راحت آن را برای محافظت از گوشی آیفون خود در برابر خراش و افتادن خریداری کنید.

۲-قاب گوشی مدل don’t touch مناسب برای گوشی موبایل اپل iphone x

قاب گوشی مدل don’t touch برای حفاظت از گوشی آیفون iPhone x طراحی شده است. قاب پشتی این کاور از جنس سیلیکونی بوده و کیفیت قابل قبولی دارد. جنس بدنه آن از پلاستیک مقاوم و نرم با روکش آلومینیوم است.

2-قاب گوشی مدل don’t touch مناسب برای گوشی موبایل اپل iphone x

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قاب گوشی ایفون و سامسونگ موجود در بازار

رنگ قاب گوشی don’t touch ثابت بوده و به مرور زمان دچار رنگ پریدیگی و افت کیفیت نمی شود.

۳-قاب ژله ای مناسب برای گوشی موبایل اپل Iphone 6 Plus/6S Plus

این قاب یک کاور محافظتی ژله ای شفاف و نرم برای آیفون ۶ است. این محصول شیشه ای ضد ضربه است و تمام قسمتهای پشتی، لبه بالایی، لبه پایینی، لبه چپ و راست را می پوشاند.

3-قاب ژله ای مناسب برای گوشی موبایل اپل Iphone 6 Plus/6S Plus

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قاب گوشی ایفون و سامسونگ موجود در بازار

شفاف بودن این محصول موجب شده تا ظاهر اصلی گوشی از زیر قاب مشخص باشد. این مدل کاور ژله ای نرم و انعطاف پذیر است و امکان دسترسی راحت به کلیدها و درگاه های آیفون را ممکن ساخته است.

۴- قاب محافظتی ونزو مدل Dexter مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A11

قاب ونزو مدل Dexter یکی از پرفروشترین و محبوب ترین کاورهای محافظتی گوشی سامسونگ در سال ۲۰۲۱ است. هلدر یا نگهدارنده انگشتی این محصول یکی از ویژگی های منحصربفرد آن است که خیال شما را از بابت سقوط یا سرقت گوشی راحت می کند. این هلدر امکان تبدیل شدن به استند جهت تماشای فیلم و سریال را نیز دارد.

4- قاب محافظتی ونزو مدل Dexter مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A11

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قاب گوشی ایفون و سامسونگ موجود در بازار

طراحی این مدل قاب به گونه ای است که ویژگی مقاومت در برابر ضربه به صورت ۳۶۰ درجه، و محافظ لنزهای دوربین را دارد. این محصول، همچنین، دارای استاندارد نظامی سقوط از ارتفاع ۳متر است که بطور کامل از گوشی آیفون شما محافظت می کند.

۵-قاب ونزو مدل Apollo مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A51

قاب ونزو مدل Apollo برای گوشی های Galaxy A51 سامسونگ طراحی و ساخته شده است. این محصول دارای استاندارد نظامی سقوط از ارتفاع ۳متر است و بطور کامل از گوشی سامسونگ شما در برابر  ضربات ناشی از افتادن محافظت می کند.

5-قاب ونزو مدل Apollo مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A51

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قاب گوشی ایفون و سامسونگ موجود در بازار

علاوه بر این، این قاب قابلیت مقاومت در برابر ضربه به صورت ۳۶۰ درجه را دارد و یک محافظ فوق العاده برای لنز دوربین است. وجود یک پایه نگهدارنده در پشت قاب، تماشای فیلم و سریال را برای شما لذت بخش تر کرده است. جنس قاب از ترکیب پلاستیک نرم و سخت ساخته شده است و مانع از لیز خوردن گوشی به هنگام عرق کردن دست می گردد.