بهترین مارک شومینه برقی

0

امروزه کاربرد شومینه برقی  به لحاظ طراحی زیبا و کم جا بودن رو به افزایش است،  و کمتر کسی نیز به سراغ وسایل گازسوز سنتی از جمله شومینه های سبک قدیمی می رود.  این محصول به دلیل استفاده نکردن از گاز و نیز کارآیی و عدم ایجاد آلودگی و سایر مزایای دیگر که در این مقاله سعی خواهیم کرد به آنها بپردازیم جزو محصولات پر طرفدار و محبوب می باشد.

انواع طرح ها و مدل های مختلف شومینه های برقی نیز در بازار موجودند که با توجه به کیفیت و استحکام و قدرت متفاوت می باشند.  برندهای تولید کننده در سطح داخلی و خارجی نیز بهترین مارک های شومینه برقی را با کیفیت خوب و استاندارد ارائه و عرضه می کنند که در این بین می توان به دو نام پرآوازه آراسته و بیستون اشاره کرد که از برندهای شناخته شده و معتبر ایرانی هستند.

در ادامه این مقاله به معرفی چند نمونه از بهترین مدل های شومینه برقی از این دو برند ایرانی می پردازیم که جزو پر فروش ترین محصولات بوده و توسط  سایت معتبر  دیجی کالا ارائه و عرضه می شوند.

معرفی بهترین مارک های شومینه برقی از سایت دیجی کالا

سایت  دیجی کالا از قدیمی ترین فروشگاه های معتبر اینترنتی که انواع کالاها را با پایبندی به سه اصل پرداخت در محل،  بازگشت مرجعی کالا و ضمانت در اصالت و کیفیت کالا در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان قرار می دهد.

در این راستا سایت دیجی کالا بهترین مارک های شومینه برقی را با تضمین در کیفیت و ضمانت اصالت کالا ارائه می دهد،  که جهت آشنایی با انواع این محصولات می توانید به این فروشگاه مراجعه نموده و جهت انتخاب و خرید اقدام نمایید.

شومینه برقی آراسته مدل EFPA2000W

چنانچه به دنبال گرمایش زیاد و دیزاین عالی در بین شومینه های برقی هستید،  این محصول فوق العاده می باشد.  کارآیی خوب و عملکرد مناسب از مزیت های مهم و اصلی این شومینه است.  همچنین یکی از پر طرفدارترین و بهترین مارک های شومینه های برقی بوده که دارای طراحی زیبایی نیز می باشد.

سیستم ایمنی این محصول مجهز به قفل کودک بوده تا از دسترس بودن اطفال و هر گونه آسیب برق گرفتگی به کودکان جلوگیری می کند.  این شومینه را می توان بر روی زمین قرار داده و یا به عنوان رو میزی از آن استفاده نمود.

از دیگر ویژگی های این شومینه قابلیت تنظیمات حرارت است که می توان میزان حرارت آن را کنترل نموده و همچنین دارای وزن نسبتا سبکی ( ۵ گرم ) می باشد.  این محصول میزان برق مصرفی ۲۲۰ ولت دارد و دارای حداقل توان گرمایشی ۱۰۰۰ تا حداکثر ۲۰۰۰ وات است.

ابعاد این شومینه جزو اندازه های استاندارد و در حدود ۲۳۰*۴۰۰*۵۰۰ می باشد که فضای زیادی را اشغال نمی کند. با استفاده از این شومینه گرمای خوب و لذت بخش را در فصول سرد تجربه خواهید کرد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه شومینه برقی آراسته مدل EFPA2000W

 

شومینه برقی آراسته مدل EFPA2000WAT

یکی دیگر از تولیدات شومینه برقی برند آراسته مدل EFPA2000WAT می باشد که دارای مزیت هایی نسبت به سایر محصولات رقبا است. این محصول دارای قابلیت تنظیم دما بوده به صورتی که می توان در دماهای مختلف از آن استفاده کرد.  همچنین مجهز به سیستم قفل کودک بوده که اطفال را از هر گونه آسیب برق گرفتگی حفظ و ایمن می کند.

از دیگر ویژگی ها و مشخصات این شومینه قابلیت تنظیم حرارت می باشد.  چرا که می توانید حرارت آن را روی درجه دلخواه خود تنظیم نموده و از گرمایش آن لذت ببرید.  حداقل توان گرمایشی این شومینه ۱۰۰۰ و حداکثر آن ۲۰۰۰ وات است که به لحاظ گرمایشی از قدرت و عملکرد خوبی برخوردار می باشد.

ابعاد این شومینه همچنین ۴۰۰*۵۰۰*۲۳۰ می باشد که از اندازه های استاندارد بوده و نیز وزنی در حدود ۵ کیلو گرم دارد،  که قابل حمل است و می توان آن را جابه جا نمود. برند آراسته یکی از بهترین مارک های شومینه برقی می باشد که علی رغم محدودیت های تولیدی و تجاری توانسته است بر خلاف سایر رقبا جایگاه خود را در تولید انواع بخاری و شومینه و سایر محصولات حفظ نماید.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه شومینه برقی آراسته مدل EFPA2000WAT

 

شومینه برقی بیستون مدل HB

یکی از بهترین مارک های شومینه برقی برند بیستون می باشد که محصولات این برند دارای استحکام و اندازه های دلخواه مشتری می باشد.  همچنین به دلیل انتخاب رنگ شعله به دلخواه مشتری یکی از برندهای پیشرو ایرانی در این زمینه بوده است.

شومینه برقی بیستون مدل HB دارای امتیازاتی همچون قفل کودک بوده که اطفال را از خطر حریق و برق گرفتگی ایمن و محافظت می کند.  از قابلیت های این شومینه می توان به ریموت کنترل دار آن اشاره کرد که از راه دور نیز قابلیت تنظیم حرارت و دما را دارد.

این شومینه همچنین طبق ابعاد استاندارد و دلخواه مشتری در اندازه های ۱۱۰۰*۱۶۰*۵۵۰ می باشد،  و گرمای این دستگاه حدود ۳۰ متر مربع از فضا را پوشش می دهد.  این دستگاه دارای وزن ۳۷ گرم است،  و به دلیل سبکی قابل حمل بوده و می توان به راحتی آن را جا به جا نمود. حداقل و حداکثر میزان توان گرمایشی این شومینه ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ وات می باشد،  و از این رو عملکرد مناسب و قدرت خوبی دارد. می توان این شومینه را بر روی دیوار،  زمین و نیز به عنوان رومیزی بر روی میز نیز قرار داد.

برند بیستون تنها تولید کننده شومینه های چدنی برقی که جنس چدن ها از استحکام بالا برخوردار بوده و فریم های چوبی آنها دارای عمر طولانی می باشد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه شومینه برقی بیستون مدل HB

 

شومینه برقی بیستون مدل HB-85-L2

از دیگر  مدل های شومینه برقی بیستون HB-85-L2 است که یک محصول کاربردی و مفید برای استفاده خانوار می باشد.  حتی می توان از شومینه های برقی این برند در محل کار نیز استفاده کرد.

این محصول دارای قفل کودک بوده و اطفال را از مواجه با خطر برق گرفتگی حفظ می کند.  قابلیت هایی که در این محصول وجود دارد شامل تنظیم دما و حرارت می باشد.  بنابراین می توان درجه حرارت و گرمای این دستگاه را مطابق سلیقه و دلخواه خود تنظیم نمود.

ابعاد این دستگاه در اندازه های ۸۵۰*۶۵۰*۵۰ است که یکی از ابعاد استاندارد و مطابق با سلیقه مشتریان می باشد.  وزن این دستگاه نیز ۲۰ گرم بوده و به راحتی قابل حمل است و می توان آن را جا به جا کرد.  همچنین به دلیل وزن کم بر روی دیوار قابل نصب می باشد.

این شومینه تا ۳۰ متر مربع از فضا را گرم نموده و دارای توان گرمایشی بین ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ وات است.  از اقلام همراه این شومینه ریموت کنترل می باشد که به راحتی از راه دور هم قابل تنظیم بوده و آسان تر می توان از آن استفاده کرد.

این شومینه را می توان هم بر روی زمین قرار داده و نیز به عنوان رومیزی آن را به کار برد.  بیستون تنها برند تولیدکننده و از بهترین مارک های شومینه های برقی و خاص با مکانیزم ویژه در ایران است،  که شما می توانید با استفاده از گرمایش مناسب محصولات این برند لذت و هیجان را در فصول سرد سال تجربه کنید.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه شومینه برقی بیستون مدل HB-85-L2

 

شومینه برقی بیستون مدل H. VE-L2

تولید مدل ها و طرح های مختلف روز دنیا و بیش از ۸۰ نوع مدل شومینه برقی در برند بیستون حق انتخابی ویژه را برای مشتریان و طرفداران این محصولات قائل شده است. به طوری که انواع شومینه های دو طرفه،  سه طرفه،  چهار طرفه ( شومینه های وسط ) و شومینه های کنج در نوع برقی و گازی را در این برند می توان یافت.

مدل H. VE-L2 از برند بیستون دارای طرح عمودی و شیک برای استفاده در منزل و محل کار می باشد.  این محصول به گونه ای زیبا طراحی شده که می توان آن را بر روی دیوار نصب نموده و از طرح جذاب و زیبایی آن لذت برد.  رنگ مشکی این دستگاه نیز باعث جذابیت و زیبایی هر چه بیشتر آن شده است.

از ویژگی های دیگر این محصول علاوه بر طراحی زیبا و شیک،  قابلیت تنظیم حرارت به صورت دستی و نیز همراه بودن کنترل از راه دور می باشد.  این دستگاه ابعادی در اندازه های ۵۵۰*۱۷۰*۱۲۰۰ سانتی متر و وزن ۲۸ گرم دارد که مناسب برای نصب روی دیوار به عنوان تزیینی است. حداقل توان گرمایشی در این شومینه ۱۰۰۰ و حداکثر آن ۲۰۰۰ وات می باشد.

محصولات شومینه بیستون دارای ۳۶ ماه گارانتی بی قید و شرط بوده و می توان در صورت نیاز به تعمیر قطعات و یا تعویض از خدمات بعد از فروش آن در سرتاسر ایران استفاده نمایید.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه شومینه برقی بیستون مدل H. VE-L2

 

شومینه برقی بیستون مدل HA-200-L4

این شومینه دارای تایمر خودکار بوده که برای روشن و خاموش کردن به صورت اتوماتیک قابل تنظیم است.  همچنین مجهز به سیستم قفل کودک می باشد و مانع هر گونه خطر برق گرفتگی و دسترس بودن اطفال می شود.

از قابلیت های دیگر این دستگاه امکان تنظیم دما و حرارت است،  که با توجه به میزان گرمایش دلخواه می توان میزان آن را کم و یا زیاد نمود. این دستگاه را می توان بر روی زمین قرار داده و یا اینکه بر روی دیوار نصب کرد.  همچنین قابل استفاده به عنوان رو میزی نیز می باشد.

طراحی این شومینه به صورت افقی و شکیل است که در ابعاد ۲۰۰۰*۱۶۰*۵۵۰ می باشد و وزن سبک ( حدود ۵۰ گرم ) این دستگاه قابل حمل بوده و می توان آن را به راحتی جا به جا نمود.

حداقل توان گرمایشی در این دستگاه ۱۰۰۰ و حداکثر توان گرمایشی در آن ۲۰۰۰ وات است. این شومینه همچنین به میزان ۳۰ متر مربع از فضا و مکان مورد نظر را به لحاظ گرمایشی پوشش می دهد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه شومینه برقی بیستون مدل HA-200-L4

 

شومینه برقی بیستون مدل NX-120-C4

برند بیستون یکی از بهترین مارک های شومینه برقی می باشد که محصولات این برند از لحاظ جنس مستحکم و استاندارد و دارای قدرت بال و با کیفیت عالی ا است.  این برند تنها تولید کننده شومینه های چدنی برقی در انواع هیزم می باشد.

شومینه برقی بیستون مدل NX-200-L4 یکی از محصولات این برند که دارای هیزم متفاوت در طرح و رنگ خاص و زیبا است،  که کیفیت این محصول تحت استاندارد ISO 9001 اروپا می باشد.  همچنین این محصول دارای ریموت کنترل بوده که می توان از راه دور و به آسانی درجه حرارت و دمای آن را کنترل نمود.

بدنه آهنی آن از جنس محکم و رنگ این شومینه الکترواستاتیک کوره ای جلو شیشه ای می باشد.  این شومینه دارای قابلیت های تنظیم حرارت و دما بوده و می توان آن را به دلیل وزن سبک ( ۳۵ گرم ) به راحتی جا به جا نموده و قابل حمل به همه جا است.

 این شومینه قابل نصب بر روی دیوار بوده و یا اینکه بر روی زمین قرار گرفته می شود.  همچنین می توان از آن به عنوان رومیزی هم استفاده کرد. این دستگاه شومینه دارای ابعاد ۱۲۰*۱۶*۵۵ می باشد و فضای کمی را نیز اشغال می کند. حداقل و حداکثر توان گرمایشی در این شومینه بین ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ وات است.

برند بیستون انواع شومینه های برقی شیشه ای را در مدل های دو طرفه،  سه طرفه و چهار طرفه ( شومینه وسط ) و شومینه های کنج برقی ارائه می دهد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه شومینه برقی بیستون مدل NX-120-C4

 

شومینه برقی بیستون مدل K. B-L4

این شومینه یکی از بهترین مدل های برند بیستون به لحاظ طرح و جذابیت و زیبایی است.  طرح نمای این شومینه حالت کمدی بوده که به عنوان تزئینی می توان از آن در پذیرایی استفاده کرد.

از دیگر خصوصیات و مزیت های این محصول سیستم تایمر دار آن می باشد که می توان به وسیله آن تایم خاموش و روشن کردن آن را به طور خودکار تنظیم کرد.  این محصول همچنین مجهز به سیستم ایمنی قفل کودک بوده که مانع دسترسی اطفال به شومینه شده  و به محض تماس کودک فورا قفل و خاموش می شود.

این محصول دارای کنترل ریموت دار بوده و می توان از راه دور نیز حرارت و دمای آن را مطابق نیاز خود کم و یا زیاد نمود. ابعاد این شومینه ۹۰۰*۳۵۰*۱۰۰۰ سانتی متر است  که برای استفاده بر روی زمین مناسب می باشد.  همچنین به لحاظ وزن سبک ( وزن ۳۸ گرم ) قابل حمل است و به راحتی جا به جا می شود.  توان گرمایشی این دستگاه بین حداقل ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ وات می باشد.

برند بیستون با انحصار داشتن بیش از ۸۰ نوع مدل ها و طرح های روز دنیا از انواع شومینه یکی از محبوب ترین و بهترین مارک های شومینه برقی در ایران است.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه شومینه برقی بیستون مدل K. B-L4

 

شومینه برقی بیستون مدل H. VE-L4

این شومینه یکی از مدل های با طرح عمودی از برند بیستون است که جزو شومینه های تزئینی بوده و روی دیوار نصب می شود.  این شومینه مجهز به  سیستم ایمنی قفل کودک می باشد و به محض دسترس کودک بلافاصله قفل شده و از خطر برق گرفتگی و آسیب های دیگر کودک را حفظ می کند.

این شومینه دارای ریموت کنترل دار نیز بوده و می توان تنظیمات دستگاه را از راه دور نیز انجام داد و استفاده از آن آسان است. وزن این دستگاه دارای ۲۸ گرم می باشد و قابل حمل است و به راحتی در هر جا و مکانی جا به جا می شود.

این شومینه همچنین تایمر دار می باشد و برای خاموش و روشن کردن به طور خودکار، سر تایم مورد نظر آن را تنظیم نمود.  ابعاد این شومینه ۵۵۰*۱۷۰*۱۲۰۰ که جزو اندازه های استاندارد و مطابق با سلیقه دلخواه مشتری می باشد.

حداقل توان گرمایشی در این دستگاه شومینه ۱۰۰۰ و حداکثر آن ۲۰۰۰ وات است.  برند بیستون تنها تولید کننده شومینه های برقی بیش از ۸۰ مدل و مدل های سفارشی با اندازه های دلخواه مشتری و با انتخاب شعله به رنگ دلخواه مشتری است.

این برند همچنین تولید کننده شومینه های برقی چدنی با استحکام بالا با انواع هیزم می باشد که کیفیت و طراحی زیبا و پیشرفته با عملکرد مناسب و دارای تکنولوژی استاندارد به روز را با هم یک جا دارد. می توانید با استفاده از شومینه های برقی این برند لذت و هیجان فصل سرد زمستان را با گرمایش دلپذیر این محصولات همزمان با هم تجربه کنید.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه شومینه برقی بیستون مدل H. VE-L4

 

شومینه برقی بیستون مدل چدنی ANSON

مشکی یکی از رنگ های جذاب در اغلب طرح های شومینه برقی بیستون است که مطابق با سلیقه مشتریان و طراحی پیشرفته مد روز می باشد.

این دستگاه دارای سیستم ایمنی قفل کودک بوده و اطفال را از دسترسی به دستگاه و ایجاد خطر برق گرفتگی حفظ می کند.  این دستگاه دارای ریموت کنترل بوده که استفاده از آن را راحت و آسان تر نموده است.

ابعاد این دستگاه در اندازه های ۱۵۰۰*۳۰۰*۱۲۰۰ می باشد و دارای حداقل و حداکثر توان گرمایشی ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ وات است که قدرت گرمای خوبی دارد. وزن این دستگاه نیز ۵۰ گرم است که وزن سبکی می باشد و می توان آن را به راحتی حمل نموده و به هر جا و مکانی جا به جا کرد.

گروه صنعتی بیستون در سال ۱۳۹۰ با ثبت شرکت فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات ممتاز و طراحی پیشرفته در سطح ایران و جهان در جهت حفظ و افزایش کیفیت آغاز نمود.  این برند یکی از بهترین مارک های شومینه برقی می باشد که با اعتقاد به اصل اعتماد و اعتقاد و نیز  جلب رضایت مشتری توانسته است اولین تولید کننده شومینه های برقی و کلاسیک هوشمند در ایران باشد.

محصولات این برند مطابق با نیاز مشتری است و تمام دستگاه ها از کیفیت خوب و استاندارد و با بهره گیری از امکانات و تجهیزات به روز و پتانسیل نیروی انسانی متخصص می باشد. این برند دارای انواع طرح ها و مدل های شومینه برقی و نیز کلاسیک است.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه شومینه برقی بیستون مدل چدنی ANSON

 

مزایا و ویژگی های شومینه های برقی

مزیت های شومینه های برقی نسبت به مدل های کلاسیک و محصولات دیگر در پنج دسته تقسیم بندی می شود که به اختصار به آن اشاره شده است.

الف) مزایای تزئینی شومینه های برقی

  • طراحی زیبا
  • صرفه جویی در خانه
  • انعطاف پذیری در نصب

ب) مزایای شومینه برقی از نظر راحتی و تسهیلات

  • دوام طولانی دستگاه
  • نصب آسان و راحت
  • کنترل آسان

ج)  مزایای گرمایشی شومینه های برقی

  • گرمایشی کافی
  • کنترل آسان میزان گرما

د) استفاده ایمن شومینه های برقی

  • بدون گاز و عدم انتشار گازهای سمی مونو اکسید کربن و دی اکسید کربن

ر)  مزایای بهره وری شومینه های برقی

  • کاهش میزان هدر رفت انرژی
  • نگهداری آسان تر
  • هزینه نصب کمتر
  • مصرف چوب کمتر

معایب شومینه های برقی

  • لذت کمتر
  • عدم گرمایش در صورت قطعی برق
  • عدم حمل و نقل راحت در مدل های بزرگتر
  • نگرانی های ایمنی
  • ارزش کمتر
  • هزینه برق

نتیجه آخر اینکه با وجودی که شومینه های برقی همانند سایر محصولات دارای معایب و مشکلاتی می باشد اما باید این واقعیت را نادیده نگیریم که مزایای آن بیشتر از اشکالات آن بوده و با استفاده از شومینه های برقی ایمنی کودکان و حیوانات خانگی به دلیل آنکه شومینه های برقی گازهای سمی تولید نمی کنند بیشتر بوده و نیز کنترل آنها آسان و راحت است و می توان از آنها به سادگی نگهداری نمود.

۱/۵ - (۱ امتیاز)