بهترین مارک دریل پیچ گوشتی شارژی

0

امروزه با پیشرفت تکنولوژی ابزارهایی مانند دریل پیچ گوشتی به بازار آمده که باعث سرعت بخشیدن و دقیق تر انجام دادن کارها شده است. دریل پیچ گوشتی یک ابزار کاربردی می باشد که علاوه بر باز و بسته کردن پیچ ها،  برای انجام کارهای سوراخ کاری در انواع سطوح و حتی تخریب سطوح و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

این ابزار در صنعت،  کارگاه ها و نیز در منازل برای دریل کاری و نیز باز و بسته کردن انواع پیچ ها کاربرد دارد. دریل های پیچ گوشتی در چند نوع دریل پیچ گوشتی برقی،  دریل ایمپلنت ( ضربه ای ) و دریل پیچ گوشتی شارژی می باشد.

در این مقاله قصد داریم تا با معرفی و بررسی چند نمونه از بهترین مارک های دریل پیچ گوشتی شارژی شما را با این محصولات آشنا نموده تا شما بتوانید با آگاهی و اطلاعات بیشتری نسبت به انتخاب و خرید این محصولات اقدام کنید.  در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

معرفی بهترین مارک های دریل پیچ گوشتی شارژی

یکی از  فروشگاه هایی که می توان برای خرید انواع ابزار آلات صنعتی به ویژه بهترین مارک های دریل پیچ گوشتی شارژی به آن مراجعه کرد سایت دیجی کالا می باشد.  زیرا این سایت از قدیمی ترین فروشگاه های اینترنتی و معتبر بوده که انواع کالاها از برندهای به نام و با کیفیت داخلی و خارجی را با پایبندی به سه اصل پرداخت در محل،  ضمانت بازگشت کالا و تضمین در سلامت و اصالت محصول در اختیار مشتریان و مشتریان خویش قرار می دهد.

در این راستا نیز انواع پیچ گوشتی شارژی از برندهای معتبر و با کیفیت داخلی و خارجی توسط این سایت عرضه و به فروش می رسد که می توانید برای انتخاب و خرید آنها به این سایت مراجعه کنید.  در ادامه به معرفی چند نمونه از این محصولات از سایت دیجی کالا می پردازیم.

دریل پیچ گوشتی شارژی مکس مدل ۷۷۱

این پیچ گوشتی دارای کارت گارانتی می باشد.  به طوری که در صورت تعویض و تعمیر و یا خرابی دستگاه می توان دستگاه مشابه آن را جایگزین نمود.  دریل پیچ گوشتی شارژی مکس دارای شارژر بوده و به وسیله شارژ باتری نیروی خود را تامین می کند.

دریل های پیچ گوشتی دو کاره بوده که هم به عنوان دریل و نیز برای باز و بسته کردن انواع پیچ ها به کار می روند.  این محصول دارای یک باطری می باشد که با ولتاژ ۱۲ ولت کار می کند.  بازه سرعت گردش متغیر در این دستگاه ۱۰۰۱ تا ۱۵۰۰ دور بر دقیقه است.

اما سرعت ثابت آن ۱۳۰۰ دور بر دقیقه می باشد.  به همراه این دستگاه شارژر نیز وجود دارد که برای شارژ باتری مورد استفاده قرار می گیرد.  این دستگاه به لحاظ ایمنی و کیفیت مورد اطمینان بوده و قدرت خوبی دارد. به همراه این پیچ گوشتی دفترچه راهنمایی نیز موجود است که سهولت کاربری را آسان می نماید.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه دریل پیچ گوشتی شارژی مکس مدل ۷۷۱

 

دریل پیچ گوشتی شارژی مدل DeW12

دریل پیچ گوشتی مدل ۲ دارای ابعاد ۲۶*۵*۲۶ سانتی متر است و سرعت متغیری در بازه ۲۵۰۱ تا ۳۰۰۰ دارد.  این محصول دارای توان ۶۰۰ وات می باشد.

به همراه این دستگاه یک باطری اضافه به علاوه کیف ابزار و دفترچه راهنما وجود دارد که سهولت کاربری را فراهم می کند،  و می توان به وسیله آنها راحت تر با دستگاه کار نمود.

این محصول تولید چین و تحت لیسانس آلمان بوده و یکی از بهترین مارک های دریل پیچ گوشتی شارژی است.  این دستگاه با باطری ۱۲ ولت کار می کند.  و قادر به سوراخ کردن تمام مواد سخت و فولادی می باشد.  دیگر اینکه توان دستگاه ۶۰۰ وات بوده و سرعت ثابتی به اندازه ۳۰۰۰ دور بر دقیقه دارد.

این دستگاه همچنین مجهز به دو سرعته و ۲۵ درجه تنظیم است،  و نیز دارای دو رفت و برگشت می باشد.

از دیگر ویژگی های این دستگاه نشانگر شارژ باتری،  قابلیت کنترل سرعت و قابلیت تعویض باتری است.  دیگر آنکه این دستگاه دارای لامپ LED بوده تا بتوان در مکان های کم نور و نیز تاریک از آن استفاده کرد.

دو عدد باتری لیتیومی و باتری یونی موجود در این دستگاه باعث می شود تا دستگاه با کارآیی و قدرت خوبی کار کند.  با استفاده از این دریل پیچ گوشتی می توانید حس رضایت مندی و راحتی را تجربه کنید.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه دریل پیچ گوشتی شارژی مدل DeW12

 

دریل پیچ گوشتی شارژی کریتور مدل CR12002

یکی از بهترین مارک های دریل پیچ گوشتی شارژی برند کریتور می باشد که در زمینه تولید ابزار آلات صنعتی با کیفیت و با کارآیی استاندارد توانسته است جایگاه ویژه ای را در میان رقبایش خود داشته باشد.

این محصول یکی از محصولات با کیفیت و با قدرت این برند است که دارای سرعت گردش آزاد در حالت اول ۰-۳۵۰ و در حالت دوم ۰-۱۳۰۰ می باشد.  به همراه این دریل کیف نگه دارنده و قابل حمل،  سری پیچ گوشتی،  شارژر،  مته،  باتری اضافه و دفترچه راهنما موجود است تا هر چه راحت تر بتوان از آن استفاده کرد.

سری های بکس در این دستگاه در سایزهای ۱۳، ۱۲، ۱۱، ۱۰، ۹، ۸، ۷، ۶، ۵ می باشد.  همچنین این دریل یک آچار بکس منعطف نیز است. مته آهنی در این محصول در سایزهای ۴، ۵، ۶ می باشد و نیز مته دیواری آن سایزهای ۵، ۶، ۸ دارد.

مته چوبی نیز دارای سایزهای ۴، ۵، ۶ است.  این محصول همچنین دو عدد مته برگی به شماره های ۱۰ و ۱۲ دارد.  یک عدد گرد بر شیشه نیز به سایز ۱ سانتی متر به همراه این محصول وجود دارد که برای سوراخ شیشه به کار می رود.

این دستگاه دارای رابط و سری پیچ گوشتی دوسو بوده و با ولتاژ باتری به اندازه ۱۸ ولت کار می کند. ابعاد این دریل پیچ گوشتی در اندازه های ۲۵۰*۲۰۰*۷۰ سانتی متر است،  و بازه سرعت متغیری به اندازه ۵۰۱ تا ۱۰۰۰ دارد.  این محصول با سرعت ثابت تا ۱۳۰۰ دور بر دقیقه کار می کند.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه دریل پیچ گوشتی شارژی کریتور مدل CR12002

 

دریل پیچ گوشتی شارژی ادون مدل AD-12A Collection 2021

این دریل پیچ گوشتی در ابعاد ۱۹*۱۹*۵ سانتی متر می باشد،  که به لحاظ حجم جمع و جور بوده و می توان بدون احساس خستگی و فشار به دست ساعت ها با آن کار کرد.  به همراه این محصول کیف BMC برای حمل و نگهداری وجود دارد.  همچنین از اقلام همراه دیگر این دستگاه می توان به سر پیچ گوشتی،  شارژر،  باتری اضافه و دفترچه راهنما اشاره کرد.

دیگر آنکه این دستگاه وزنی به اندازه ۳ کیلو گرم دارد که تقریبا سبک بوده و می توان به راحتی از آن استفاده نمود.  ویژگی های دیگر این محصول دارای قابلیت کنترل سرعت و قابلیت تعویض باتری می باشد. این دستگاه همچنین سیستم گردش چپ گرد و راست گرد را دارد.

بازه سرعت آزاد در این محصول ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ دور بر دقیقه است.  نیز سرعت حرکت ثابت در این دریل ۱۳۵۰ دور بر دقیقه می باشد.  این محصول قابلیت خم شدن از قسمت بدنه را دارد،  و مجهز به لامپ LED است که در مکان های تاریک و کم نور مورد استفاده قرار می گیرد.

ولتاژ متناسب برای کار با دستگاه ۱۲ ولت می باشد.  این دستگاه دارای بدنه مقاوم و دسته ارگونومیک ضد تعریق و ضد لغزش است که از مزیت های اصلی این محصول به شمار می رود.

این دریل با گشتاور تولید شده ۲۵ حالته کار می کند و دارای کنترل سرعت و دیمردار است. گیربکس این دستگاه نیز دو سرعته می باشد.  موتور و گیربکس و بلبرینگ در این دریل بسیار قدرتمند عمل می کند.  این محصول همچنین دارای قفل سوئیچ دار و نشانگر شارژ باتری نیز می باشد. باتری ها در این محصول از نوع لیتیوم یونی است.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه دریل پیچ گوشتی شارژی ادون مدل AD-12A Collection 2021

 

دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس مدل ۸۸۱۲

یکی از بهترین مارک های دریل پیچ گوشتی شارژی برند رونیکس است که ابزار آلات آن  در صنایع و کارگاه ها بسیار کاربردی می باشد.  این محصول دارای دو وضعیت در سرعت موتور بین صفر تا ۱۳۵۰ دور بر دقیقه متغیر است.  از سرعت پایین تر این دستگاه برای کارهای سبک می توان بهره برد و سرعت بالاتر برای دریل کاری کاربرد دارد.

این دستگاه مجهز به گیره کمری فلزی بوده و همینطور دارای موتور پرقدرت صنعتی با قابلیت عملکرد فوق العاده با ماندگاری زیاد است. برای کار با این دستگاه برای باز کردن پیچ ها باید از باتری ۱۲ ولت استفاده نمود.

این محصول همچنین مجهز به گیربکس پوسته فلزی صنعتی دو دور می باشد که جهت افزایش اثر بخشی کارکرد حین پیچ کاری و سوراخ کاری در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

سه نظام اتوماتیک دو تکه و نیز چراغ LED برای کار در محیط های کم نور در این دستگاه وجود دارد. این محصول دارای کیف BMC از نوع ضد ضربه می باشد که از دستگاه در برابر هر آسیب و ضربه محافظت می کند.  باتری این دریل نیز از نوع لیتیوم با یک و نیم آمپر است.

از دیگر ویژگی ها و قابلیت های این دستگاه مجهز به نشانگر میزان شارژ باتری،  پایه شارژ،  دارای شارژ سریع می باشد.  ابعاد این دستگاه در اندازه های  ۱۹۰*۱۹۰*۵۰ سانتی متر است و وزنی برابر با یک و نیم کیلو گرم دارد.  گشتاور موتور این محصول در ۲۱ حالت مختلف تنظیم شده که بیشترین مقدار آن به ۲۱ نیوتن متر می رسد.

با استفاده از تنظیم گشتاور می توان میزان نیروی وارده به سه نظام را تغییر داد.  سه نظام این دستگاه ده میلی متر و از نوع خودکار می باشد.  همچنین سیستم گردش چپ گرد و راست گرد در این محصول باعث سهولت و آسانی کار در باز و بسته کردن پیچ ها و در حالت دریل ورود و خروج مته می شود.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس مدل ۸۸۱۲

 

دریل پیچ گوشتی شارژی اپ اسپریت مدل A10

ابعاد این دستگاه در اندازه های ۲۰۰*۲۰۰*۵۰ می باشد.  این محصول دارای سرعت گردش آزاد بین ۲۵۰۱ تا ۳۰۰۰ دور بر دقیقه است.  توان این دریل پیچ گوشتی شارژی ۵۰۰ وات می باشد،  که به لحاظ قدرت و کیفیت توان و ظرفیت خوبی دارد.

بیشترین سرعت در این دستگاه ۳۰۰۰ دور بر دقیقه است که به ویژه برای حالت دریل ورود و خروج مته بسیار مناسب و کاربردی است.  این دریل پیچ گوشتی با باتری ۱۲ ولتی کار می کند.

از ویژگی و مزیت های مهم این دریل پیچ گوشتی طرح زیبا و قدرت خوب آن می باشد.  به طوری که برای مصارف خانگی و در کارگاه های کوچک قابل استفاده و مناسب است.

 این محصول یکی از بهترین مارک های دریل پیچ گوشتی شارژی می باشد که با توجه به کیفیت و کارآیی از قیمت مناسبی نیز برخوردار است.  شما می توانید با استفاده از این دریل پیچ گوشتی حس رضایت مندی و ایمنی را با هم تجربه کنید.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه دریل پیچ گوشتی شارژی اپ اسپریت مدل A10

 

دریل پیچ گوشتی شارژی متابو مدل BS 14.4 Set

دریل شارژی متابو دارای دو باتری،  انواع سر پیچ گوشتی،  شارژر،  سایزها ی مختلف مته چوب و آهن،  سری بکس،  متر و کاتر و غیره می باشد.  این محصول همچنین از سه نظام ۸ تا ۱۰ میلی متر،  گشتاور ۴۰ نیوتن بر متر و سرعت گردش آزاد در بازه صفر تا ۴۰۰ و نیز صفر تا ۱۵۰۰ دور بر دقیقه برخوردار است.

از دیگر ویژگی های و امتیازات این دستگاه سبکی و خوشدست بودن آن را می توان نام برد.  همچنین قدرت زیاد و دوام باتری به امتیازات این محصول افزوده است.  این دستگاه دارای گیربکس دو سرعته نیز می باشد.

باتری های به کار رفته در این دریل شارژی از نوع LIHD بوده و عرض ۳۵ دقیقه شارژ می شوند.  CAS نام دیگر این باتری هاست که از نقره و مس ساخته شده و وزن کم و طراحی مناسب دارند.  ویژگی و مزیت باتری های یونی لیتیوم در حجم کمتر،  قدرت بیشتر،  مدت نگهداری شارژ بیشتر است.  همچنین چنانچه مدت زمان طولانی تری از باتری استفاده نشود،  باتری دیرتر خالی می گردد.

ایجاد کردن سوراخ هایی به قطر ده میلی متر در فلزات و ۲۰ میلی متر در چوب به وسیله این دریل پیچ گوشتی امکان پذیر است.  این دستگاه دارای نمایشگر بوده و میزان باقی مانده شارژ باتری را به شما نشان می دهد. این دریل همچنین دارای چراغ LED می باشد که در محیط های کم نور و یا تاریک می توان به راحتی با دستگاه کار کرد.

این محصول یکی از بهترین مارک های دریل پیچ گوشتی شارژی است که توسط شرکت متابو تولید و عرضه شده و دارای  طراحی و امتیاز تکنولوژیکی آلمان می باشد که بخش وسیعی از بازار مصرف ابزار برقی را در جهان به خود اختصاص داده است.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه دریل پیچ گوشتی شارژی متابو مدل BS 14.4 Set

 

دریل پیچ گوشتی شارژی گریتک مدل GTLD – 12005

به همراه این محصول یک باتری اضافه،  شارژر باتری،  رابط انعطاف پذیر با طول ۲۴ سانتی متر و رابط پیچ گوشتی باکس می باشد.  از سری های موجود و به همراه این دستگاه نه عدد سری باکس با سایزهای ۵، ۶، ۷، ۸، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۳ وجود دارد.

همچنین این محصول دارای دو عدد سری چهارسو خاردار با سایزهای VPZ1 و VPZ2 است.  سری چهار سو با سایز VPH2 نیز به همراه این محصول موجود می باشد.  دریل پیچ گوشتی گریتک یک عدد سری ستاره ای،  دو عدد سری دوسو،  ۱ عدد رابط پیچ گوشتی دریل و ۳ عدد مته دیوار و ۳ عدد مته فلز نیز دارد. این دستگاه دارای سه نظام اتوماتیک ده است.

ابعاد این دستگاه در اندازه های ۲۰۰*۵۰*۲۰۰ سانتی متر می باشد.  همچنین این دریل با بازه سرعت ۱۰۰۱ تا ۱۵۰۰ دور بر دقیقه متغیر است.  متناسب ترین سرعت برای کار با این دستگاه بازه صفر تا ۱۳۵۰ می باشد.  این دستگاه با باتری با ولتاژ ۱۲ ولت کار می کند.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه دریل پیچ گوشتی شارژی گریتک مدل GTLD - 12005

 

مزیت های دریل های پیچ گوشتی شارژی

این محصولات دارای انعطاف پذیری زیاد هستند.  همچنین حمل آسان و امکان استفاده آنها در هر مکان و زمانی حتی در هنگام عدم وجود برق از ویژگی ها و مزایای اصلی و خاص آنها می باشد.  این دریل ها بیشترین کاربردشان در مصارف خانگی بوده و جایگزین دریل های قدیمی تر شده اند.

امتیاز دهید