بهترین مارک بخار‌پز برقی

0

بخار‌پز دستگاهی کاملا کاربردی برای بخار‌پز کردن انواع مواد غذایی مختلف مانند سبزیجات، گوشت و غیره در کوتاه‌ترین زمان ممکن با حفظ تمامی ارزش غذایی آن‌ها بدون نیاز به روغن می‌باشد‌. در این مقاله ضمن معرفی و آشنایی با این محصول، به بررسی کاربرد‌ها و معرفی پنج مارک از بهترین مارک بخار‌پز برقی پرداخته‌ایم.

بخار‌پز برقی

تغذیه سالم نقش بسیار زیادی در سلامت افراد جامعه دارد و از این رو امروزه اغلب افراد غذاهای بخارپز‌شده را به غذاهای سرخ‌شده ترجیح می‌دهند. مدل‌های مختلفی از بهترین مارک بخار‌پز برقی در دیجی‌کالا وجود دارد که در ادامه به معرفی پنج مدل برتر آن خواهیم پرداخت.

بخار‌پز برقی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع بخار‌پز برقی موجود در بازار

ویژگی‌های بهترین بخار‌پز برقی

در بازار تنوع بسیار بالایی از انواع مدل‌ها با کاربردهای گوناگون وجود دارند که در ادامه به بررسی بهترین ویژگی‌های موجود در بهترین بخار‌پز برقی پرداخته‌ایم‌. اگر قصد خرید بهترین مارک بخار‌پز برقی را دارید، مطالعه این قسمت به شما عزیزان کمک می‌کند تا با شناختی بیشتر دست به انتخاب بزنید.

  • عدم نیاز به استفاده از روغن و در نتیجه حفظ ارزش غذایی و خواص مواد

 غذا‌های سرخ‌کردنی را بایستی جز‌ء مضر‌ترین غذا‌ها دانست که مملو از روغن بوده و برای سلامتی بسیار خطر‌ناک می‌باشند. در فرآیند بخار‌پز کردن، احتیاجی به استفاده از هیچ‌گونه روغن نمی‌باشد؛ در نتیجه به طور تقریبا صددرصد ویتامین‌ها و ارزش غذایی وعده‌‌های غذایی شما حفظ می‌گردد. شما در حال مطالعه مقاله بهترین مارک بخار‌پز برقی می‌باشید.

  • چند منظوره بودن

انواع ابتدایی از دستگاه‌های بخار‌پز تنها قادر به بخار‌پز کردن سبزیجات بودند؛ اما بهترین مارک‌ بخار‌پز برقی که در ادامه مقاله به آن‌ اشاره نموده‌ایم؛ عملیات پخت انواع گوشت مانند مرغ، ماهی، برنج، تخم‌مرغ، سبزیجات گوناگون و صیفی ‌جات را بر‌عهده دارند و به عبارتی چندمنظوره هستند.

  • استفاده آسان

در گذشته برای بخار‌پز کردن سبزیجات، بایستی از دو ظرف تو در تو استفاده می‌کردید. امروزه با ورود بهترین مارک بخار‌پز برقی تغییرات بسیار مثبتی در طرز کار آن‌ها به وجود ‌آمده ‌است که برای پخت تنها کافیست مواد غذایی را در طبقات مختلف چیده و کلید آغاز کار را بزنید.

  • داشتن ظرفیت‌ها و گنجایش‌های مختلف

  بهترین مارک بخار‌پز برقی در ظرفیت‌های مختلفی تولید گشته‌اند تا افراد بتوانند بسته به فضای موجود در آشپزخانه برای قرار‌دادن دستگاه، تعداد نفرات وهمچنین حجم وعده غذایی، مناسب‌ترین بخار‌پز را خریداری نمایند.

  • پخت سریع

علاوه بر کیفیت بالای دستگاه‌های بخار‌پز، بهترین مارک بخار‌پز برقی قادر است در سریع‌ترین زمان ممکن یک وعده غذایی خوشمزه را متناسب با نوع مواد تحویلی به آن؛ آماده کند. اگر قصد خرید بهترین مارک‎های بخار‌پز برقی را دارید، سایت دیجی‌کالا می‌تواند انتخاب خوبی برای شما عزیزان باشد.

ویژگی‌های بهترین بخار‌پز برقی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع بخار‌پز برقی موجود در بازار

پرفروش‌ترین‌های بخار‌پز برقی

۱) بخارپز پارس خزر در مدل دیجی استیل

یکی از بهترین مارک‌ بخار‌پز برقی در دیجی کالا، برند پارس‌ خزر و مدل دیجی استیل است که قابلیت پخت انواع مواد غذایی مانند سبزیجات، صیفی‌جات و غیره را دارا بوده و در واقع نوعی دستگاه چند‌منظوره به حساب می‌آید. به دلیل توان بسیار بالا، در سریع‌ترین زمان ممکن آب موجود در محفظه را به بخار تبدیل کرده و در نتیجه به سرعت و با حفظ تمامی خواص انواع مختلف مواد غذایی آن‌ها را بخار‌پز می‌کند. اگر مواد غذایی زیاد و دارای پخت متفاوت دارید؛ سه سینی استیل ضد زنگ با قابلیت شستشو آسان برای محصول وجود دارد که می‌توان حجم زیادی از خوراکی‌ها را به کمک آن بخار‌پز کرد.

1) بخارپز پارس خزر در مدل دیجی استیل

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع بخار‌پز برقی موجود در بازار

داشتن سیستم قطع‌کن موجود در این دستگاه باعث شده است تا در صورت عدم خاموش کردن، دستگاه بتواند به طور خودکار خاموش گشته و در نتیجه موتور دستگاه بسیار داغ نگردد و یا مواد غذایی شما نسوزند. این تنها بهترین مارک بخار‌پز برقی موجود در دیجی‌ کالا نیست و در ادامه به معرفی چند مدل برتر دیگر خواهیم پرداخت.

۲) بخار‌پز برقی فلر مدل Sc 87

فلر را نیز بایستی جز بهترین مارک بخار‌پز برقی در دیجی کالا دانست که از عملکردی کاملا عالی برخوردار بوده و غذایی بسیار سالم و کاملا کم‌کالری به شما تحویل می‌دهد. این بخار‌پز نیز دارای سه طبقه مجزا برای پخت جداگانه موادغذایی است که بسته به سلیقه می‌توان در طبقات آن انواع مواد غذایی تمیز و کاملا شسته‌شده را برای بخار‌پز شدن قرار داد. اگر به دنبال بخار‌پزی می‌گردید که پس از پایان پخت، غذاها را خشک و بدون آب نکند؛ فلر همان چیزی است که به دنبال آن هستید! زیرا؛ با پایان پخت؛ رطوبت غذا را به طور کامل حفظ می‌کند و ارزش غذایی آن‌ها را نیز از بین نمی‌برد.

بخار‌پز برقی فلر مدل Sc 87

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع بخار‌پز برقی موجود در بازار

هر طبقه دارای یک کفی مشبک برای جریان بهتر بخار بین طبقات است و در طی فرآیند پخت، آب بخار‌شده از دو طرف دستگاه به مواد‌غذایی می‌رسد و در نتیجه تمام مواد‌غذایی به یک اندازه بخار‌پز می‌گردند.

از طرفی دیگر زمان تبدیل آب به بخار زیر یک دقیقه است و در نتیجه سرعت  کاری بالایی دارد و به سرعت مواد را بخار‌پز می‌کند و شما در تایمی کوتاه می‌توانید به کمک آن کلی غذای خوشمزه بپزید. شما در محفظه تخم مرغ آن می‌توانید تخم‌مرغ‌ها را هم بخار‌پز کنید که نسبت به هواپز‌ها غذای سالم‌تری را به شما تحویل می‌دهد. تا اینجای مقاله با دو مورد از بهترین مارک بخار‌پز برقی از سایت دیجی کالا آشنا گشتیم.

۳) بخار‌پز برقی  میگل در مدل GSC 80

 به دلیل پخت سالم مواد غذایی در کوتاه‌ترین زمان ممکن، برند میگل امروزه به یکی از بهترین مارک بخار‌پز برقی در میان مردم تبدیل شده است که مدل  ۸۰GSC آن نسبت به سایر مدل‌های این برند به دلیل داشتن ویژگی‌های که در ادامه ذکر می‌کنیم؛ مطرح‌تر است. به کمک ظرف مخصوص موجود در این مدل، می‌توانید بدون ذره‌ای کاسته‌شدن از ارزش غذایی برنج آن را به سبک کره‌ای میل نمایید و هم‌چنین در کنار پخت برنج در سه طبقه دیگر آن انواع مواد غذایی را به طور هم‌زمان بخار‌پز کنید.

بخار‌پز برقی  میگل در مدل GSC 80 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع بخار‌پز برقی موجود در بازار

در کنار تایمر محصول مدت زمان پخت تقریبی هر ماده ذکر شده است که به کمک مطالعه آن می‌توانید تایمر را به صورت دستی یا اتومات تنظیم نمایید تا در سریع‌ترین زمان ممکن فرایند بخار‌پز شدن انجام بگیرد. حجم بالا و ظرفیت مارک میگل، ۱۰لیتر است و در نتیجه شما می‌توانید به جای استفاده چند‌باره از دستگاه برای درست‌کردن چند مدل غذای بخار‌پز برای مهمانی؛ تنها در یک بار این عملیات را انجام دهید. همین حالا به سایت دیجی کالا مراجعه کرده و بهترین مارک بخار‌پز برقی را خریداری نمایید.

۴) بخارپز برقی هاردستون

هاردستون نیز جزء یکی از بهترین مارک بخار‌پز برقی و از برند‌های پر‌طرفدار موجود در  بازار می‌باشد که در نگاه اول به دلیل طراحی بسیار زیبا و خیره‌کننده، افراد بسیار زیادی را به سمت خود جذب می‌کنند. به طوری که امروزه به انتخاب اول نو‌عروس‌ها تبدیل شده است. ایرادی که در برخی از برند‌ها دیده می‌شود، عدم گنجایش مناسب ظرف و در نتیجه تلنبار شدن تمامی مواد غذایی بر روی هم می‌باشد که در مدل هاردستون با چیدمان خاص سه طبقه با حجم بالا می‌توان مواد غذایی را به آسانی بخار‌پز نمود.

بخارپز برقی هاردستون

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع بخار‌پز برقی موجود در بازار

سینی‌های این محصول کاملا ضد زنگ بوده و در نتیجه نگرانی افراد مبنی بر زنگ‌زدن، پوسیدگی و یا ایجاد بوی بد مواد غذایی را به کل از بین می‌برد. قدرت محصول بسیار فوق‌العاده و ۸۰۰ وات است که مخزن آب آن به طوری کاملا ویژه فرآیند تولید آب به بخار را انجام می‌دهد و می‌توان به کمک صفحه نمایش مدت زمان سپری شده را مشاهده نمود. بسیاری از مردم به دلیل همین ویژگی‌های منتخب بخار‌پز برقی هاردستون آن را جز بهترین مارک بخار‌پز برقی دانستهو آن را با قیمتی مناسب از فروشگاه دیجی کالا خریداری می‌کنند.

۵) بخار‌پز برقی ژنمی شیائومی

در عرصه معرفی انواع بهترین مارک بخار‌پز برقی نام شیائومی بایستی وجود داشته باشد. چرا که این محصول در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به سایر محصولات قادر به بخار‌پز نمودن می‌باشد. ظرفیت عالی ۱۲ لیتری آن کاملا برای خانواده‌های پرجمعیت یا علاقه‌مند به مصرف وعده‌های بخار‌پز بسیار مفید است. طراحی شیک این محصول در کنار حفظ ارزش غذایی آن‌ها بدون ایجاد ذره‌ای تغییر در طعم و مزه پس از پخت باعث گردیده تا تمامی افراد به خصوص افراد بی‌علاقه به خوراک‌های آب‌پز، عاشق مصرف این غذا‌ها باشند.

بخار‌پز برقی ژنمی شیائومی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع بخار‌پز برقی موجود در بازار

برخلاف برخی مدل‌ها که پس از پخت برخی قسمت‌ها خام و برخی له می‌گردند، در این مدل پختی کاملا یکسان صورت می‌گیرد و محصولات از بافتی بسیار نرم و لطیف برخوردار می‌شوند. وجود سه طبقه برای پخت انواع صیفی‌جات و سبزیجات و پروتئین‌های گوشتی در کنار ظرف مخصوص پخت برنج و جایگاه تخم مرغ این محصول را به بی‌نظیر‌ترین نمونه ممکن تبدیل کرده‌ است. شما برای خرید بهترین مارک بخار‌پز برقی می‌توانید به سایت دیجی کالا مراجعه نمایید.