بهترین سرویس کارد آشپزخانه

0

در هر آشپزخانه‌ای برای پخت بهترین و خوشمزه‌ترین غذاها، مواد و لوازم درجه یک لازم است. نبود هر یک از این مواد، هم از شکل ظاهری و هم از مزه غذا می‌کاهد. در واقع برای پختن غذایی با کیفیت باید از ابزاری باکیفیت استفاده کنید. چاقو یک عضو جدا نشدنی از ابزارهای آشپزخانه است. امروزه با خرید یک سرویس چاقو آشپزخانه می‌توانید تمام نیازهای خود برای خرد کردن مواد غذایی را رفع کنید. در نبود سرویس چاقوی آشپزخانه، خانم‌های خانه‌دار مجبور به خرید انواع مختلفی از چاقوها به طور جداگانه بودند. اما؛ امروزه تمام چاقوهای مورد نیاز برای یک آشپزی خوب روی یک پایه استند قرار گرفته‌اند. قرار گرفتن چاقوها روی پایه استند، هم از گم شدن کاردها جلوگیری می‌کند و هم زیبایی خاصی به آشپزخانه شما می‌دهد.

امروزه در کنار ست کارد، روی استند سرویس چاقو، پوست کن، قیچی و همچنین چاقو تیز کن هم قرار گرفته است. این ابزار به آشپزی شما سرعت می‌بخشند. ست کارد آشپزخانه، یکی از ابزار ضروری است که عروس خانم‌ها برای تهیه جهیزیه خود باید آن را تهیه کنند. اما؛ از آن‌جایی که کیفیت و کارآیی این ابزار در کیفیت غذا بسیار موثر است، باید در خرید این ست وسواس به خرج دهند.

در خرید یک ست کارد مرغوب به جنس دسته و بدنه، تعادل دسته با بدنه، وزن چاقوها و قیمت سرویس چاقو توجه کنید. برای این که بتوانید یک سرویس چاقوی آشپزخانه با کیفیت و تیز بخرید، در ابتدا باید با مشخصات انواع کاردهای آشپزخانه‌ی موجود در بازار آشنا شده و سپس با مقایسه آن‌ها با هم، اقدام به خرید این محصول کاربردی کنید. ما در این مقاله از مجله بونگ به بررسی ۵ برند از معروف‌ترین سرویس‌های کارد پرداخته‌ایم.

معرفی ۵ برند از معروف‌ترین و بهترین سرویس‌های چاقو آشپزخانه

سرویس چاقو ام جی اس مدل KS9011S

کمپانی MGS، یکی از معتبرترین و معروف‌ترین تولیدکنندگان لوازم آشپزخانه به شمار می‌رود. این کمپانی توانسته است محصولاتی نظیر قابلمه، کلمن، فلاسک و.. را تولید کرده و سهم بزرگی از بازار لوازم آشپزخانه را نصیب خود کند. کمپانی MGS، این بار به سراغ تولید انواع چاقو با جنس‌های مختلف رفته و توانسته است در تولید این ابزار مهم در آشپزخانه‌ها هم به موفقیت بزرگی دست پیدا کند. یکی از این محصولات با کیفیت سرویس چاقوی آشپزخانه ام جی اس مدل KS9011Sمی‌باشد.

سرویس کارد ۹ پارچه ام جی اس یکی از محصولات وارداتی بوده که توسط کشور آلمان تولید می‌گردد. این سرویس کارد آشپزخانه، دارای جدیدترین طراحی است. طراحی این سرویس‌ها به سال ۲۰۲۰ برمی‌گردد. جنس دسته و بدنه سرویس KS9011S، از استیل ضد زنگ می‌باشد. سرویس چاقوی آشپزخانه MGS مدل KS9011S، شامل ۴ کارد در سایزهای مختلف، ۱ عدد قیچی، ساطور، پوست کن و چاقو تیز کن می‌باشد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه سرویس چاقو ام جی اس مدل KS9011S

 

سرویس چاقو ام جی اس مدل MGS2210

شرکت معروف MGS، چندین سال است که به عنوان بزرگ‌ترین وارد کننده لوازم خانگی فعالیت می‌کند. تمامی محصولات کمپانی ام جی اس از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند. بهتر است بدانید این برند به خاطر وارد کردن محصولات بسیار با کیفیت، با شرکت‌های وارداتی دیگر به رقابت پرداخته است.  سرویس چاقوی آشپزخانه مدل MGS2210، یکی از همین محصولات وارداتی است که از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار است. جنس بدنه و دسته این چاقوها از استیل ضد زنگ بوده و جنس تیغه آن‌ها از استیل استنلیس می‌باشد. ۴ عدد کارد بسیار تیز با سایز و کاربردهای مختلف، ۱ عدد ساطور، ۱ عدد قیچی، ۱ عدد چاقو تیز کن و ۱ عدد پوست کن بسیار تیز روی یک استند قرار گرفته و سرویس چاقوی ۹ پارچه ام جی سی را تشکیل می‌دهند.

کیفیت ساخت بالا، طراحی بی‌نظیر و همچنین داشتن ضمانت نامه باعث شده است این محصول جزو پرفروش‌ترین سرویس‌های کارد قرار بگیرد. این کاردها از جدیدترین طراحی (در سال ۲۰۲۰) برخوردار می‌باشند. برای خرید این سرویس چاقوی آشپزخانه، می‌توانید به فروشگاه دیجی کالا مراجعه کرده و محصول را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه سرویس چاقو ام جی اس مدل MGS2210

 

سرویس کارد آشپزخانه سوپر لایف

چاقو از جمله مهم‌ترین ابزارهای آشپزخانه برای تهیه غذا به شمار می‌رود. سرویس چاقوی آشپزخانه سوپر لایف به کمک خانم‌های خانه‌دار آمده تا بتوانند مواد غذایی را سریع‌تر خرد کرده و کیفیت غذای خود را بالاتر ببرند. قیمت خرید ست کارد سوپر لایف در هر دو مدل دسته استیل و دسته پلاستیک مات، مناسب بوده و برای افرادی که به دنبال یک چاقوی تیز و باکیفیت می‌گردند و نمی‌خواهند هزینه زیادی بکنند بسیار مناسب است. این ست کارد آشپزخانه شامل ۱ عدد ساطور، ۴ عدد چاقو در ۴ سایز مختلف، ۱ عدد چاقو تیز کن، یک عدد پوست کن پلاستیکی و یک عدد قیچی می‌باشد. تمام این ابزارهای تیز و کاربردی روی یک استند محکم قرار گرفته‌اند.

جنس تیغه و بدنه چاقوها از استیل ضد زنگ بوده و استحکام بسیار بالایی دارند. ولی؛ دسته چاقوها در دو مدل ۰۱ و ۰۲ متفاوت بوده و در یکی تمام استیل و در دیگر مشکی رنگ (دارای دو خط نقره‌ای روی هر چاقو) می‌باشد. شما می‌توانید سرویس چاقوی آشپزخانه را با وسایل برقی خود ست کنید. از آنجایی که کیفیت و کارآیی این محصول بالا بوده و دارای قیمت مناسب و بسیار پایینی می‌باشد، چاقوهای سوپر لایف در دسته پرفروش‌ترین سرویس‌های کارد آشپزخانه قرار گرفته‌اند.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه سرویس کارد آشپزخانه سوپر لایف

 

سرویس چاقو جی فی نی مدل G.B.9

ست کارد آشپزخانه، یکی از وسایل کاربردی در هنگام آشپزی کردن است. سرویس چاقوی آشپزخانه جی فی نی مدل N.G.B.9، یکی از معروف‌ترین و با کیفیت‌ترین سرویس‌های موجود در بازار است. این سرویس دارای ۳ عدد کارد در اندازه‌های مختلف، یک عدد ساطور، یک عدد قیچی، یک عدد چاقو تیز کن و پوست کن است که هر کدام از این کاردها با کاربرد متفاوتی که دارند، به خانم‌های خانه‌دار کمک زیادی می‌کنند. شما می‌توانید از چاقوهای با سایز کوچک برای خرد کردن انواع صیفی‌جات و سبزیجات استفاده کنید. چاقوهای بزرگ و ساطور هم برای خرد کردن انواع گوشت مناسب هستند.

تیغه این سرویس آشپزخانه بسیار تیز است. در نتیجه؛ در هنگام کار با چاقوهای این سرویس مراقب دست‌های خود باشید. اگر می‌خواهید برای جهیزیه یک چاقوی تیز و شیک بخرید، خرید چاقوی جی فی نی مدل N.G.B.9 می‌تواند یکی از انتخاب‌های شما باشد. این سرویس چاقوی آشپزخانه تولید کشور ایتالیاست. جنس بدنه و دسته چاقوهای جی فی نی از استیل می‌باشد. این سرویس جای بسیار کمی را در آشپزخانه شما اشغال کرده و زیبایی خاصی را به آشپزخانه شما می‌دهد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه سرویس چاقو جی فی نی مدل G.B.9

 

سرویس چاقو یونیک مدل UN-97

داشتن انواع مختلف چاقو با کاربردهای مختلف برای هر آشپزی ضروری است. هیچ فرق نمی‌کند شما در آشپزی کردن حرفه‌ای باشید یا مبتدی! از آنجایی که بافت مواد غذایی مختلف، متفاوت است. در نتیجه؛ برای برش هر یک از آن‌ها به چاقوی مخصوص نیاز است. یک مجموعه کاربردی و بسیار زیبا که ما در این مقاله از مجله بونگ به آن می‌پردازیم، سرویس چاقوی آشپزخانه یونیک مدل UN-97 می‌باشد. این ست کاربردی، تمامی چاقوهای مورد نیاز برای برش مواد غذایی مختلف را داراست. تیز و برنده بودن چاقوهای یونیک در کنار زیبایی که دارند، این محصول را خاص نشان می‌دهد.

سرویس چاقوی آشپزخانه یونیک مدل UN-97، ۹ پارچه است. این ۹ پارچه شامل؛ ۱ عدد استند برای قرار گرفتن چاقوها و نظم دادن به آن‌ها، ۱ عدد ساطور بسیار محکم، ۱ عدد چاقو تیز کن، ۱ عدد پوست گیر حرفه‌ای و ۴ سایز مختلف از چاقوها با کاربردهای متفاوت است. جنس بدنه و دسته این چاقوها هم از استیل ضد زنگ است. به همین سبب، در طولانی مدت و در صورت شستشوی مداوم بدنه و یا دسته این چاقوها زنگ نمی‌زند.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه سرویس چاقو یونیک مدل UN-97

 

امتیاز دهید