بهترین برند پایه نگهدارنده شارژر موبایل

0

امروزه تلفن های همراه تنها یک وسیله ساده جهت برقراری ارتباط نیستند. پیشرفت فناوری دامنه عملکرد گوشی های موبایل را گسترش داده است، به گونه‌ای که در حال حاضر افراد در طول روز زمان زیادی را با تلفن هوشمند خود سپری می‌کنند. این مسئله موجب شده تا شرکتهای تولید کننده لوازم جانبی به دنبال طراحی و عرضه محصولاتی باشند که استفاده از موبایل را راحتتر کند. نگهدارنده شارژر موبایل یکی از همین لوازم جانبی ساده اما بسیار کاربردی است که با این هدف طراحی و عرضه می شود.

اهمیت خرید پایه نگهدارنده شارژر موبایل

اکثر کابل های شارژر موبایل طول کمی دارند. با توجه به ارتفاع پریزهای برق از سطح زمین یا روی میز، شارژ کردن دستگاه کمی مشکل می شود. به عنوان مثال در برخی مواقع کاربر مجبور است گوشی موبایل را روی آداپتور قرار دهد یا گوشی را از کابل شارژ آویزان کند که موجب کشیدگی و آسیب دیدن کابل یا افتادن گوشی می شود. نگهدارنده شارژر موبایل برای رفع این مشکل طراحی شده است. هلدر شارژر یک جایگاه برای نگهداری موبایل در زمان شارژ است. این وسیله یکی از جدیدترین و کاربردی ترین لوازم جانبی موبایل می باشد.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پایه نگهدارنده شارژر موبایل موجود در بازار

ساختار پایه نگهدارنده شارژر موبایل

نگهدارنده شارژر گوشی عمدتا از متریال با کیفیت ساخته می شود و بسیار محکم و مقاوم است. این محصول به صورت یک تکه است و از دو قسمت؛ دیوار نگهدارنده و کفی تشکیل شده است. دیوار نگهدارنده دارای یک حفره جهت عبور آداپتور شارژر است. قطر این حفره در مدلهای مختلف هلدر شارژر به گونه ای است که هیچ محدودیتی در استفاده از آن برای آداپتورهای مختلف بوجود نمی آورد. در برخی مدل های نگهدارنده شارژر، دیواره هلدر یک شیب ملایم به سمت داخل دارد که مانع از افتادن تلفن همراه بر اثر موارد مختلف از جمله سُر خوردن می شود.

نگهدارنده شارژر موبایل تنها برای نگهداری شارژر نیست. از این وسیله می توان به عنوان یک استند یا نگهدارنده هر وسیله شارژری استفاده شود. به عنوان مثال، پاوربانک، موزیک پلیر و حتی هدفون را می‌توان درون جایگاه هلدر قرار داد و در شرایط ایمن شارژ کرد. تمام این ویژگیها تنها با پرداخت مبلغ ناچیز در اختیار کاربر قرار می گیرد.

چنانچه قصد خرید هلدر شارژر موبایل را دارید، بهتر است با مدل های مختلف آن آشنا شوید تا بهترین مدل را انتخاب نمایید. در ادامه این مطلب از مجله دیتاجو، ۵ مدل از بهترین برندهای پایه نگهدانده شارژر موبایل را بررسی می کنیم. امیدوراریم بعد از خواندن این مطلب بتوانید یک خرید مطمئن و قیمت مناسب را تجربه کنید.

معرفی بهترین برند پایه نگهدارنده شارژر موبایل

۱- پایه نگهدارنده شارژر گوشی مدل HNG 0229

پایه نگهدارنده شارژر مدل HNG 0229 یک وسیله جانبی بسیار کاربردی با طراحی ساده است. این محصول وزن کم و ابعاد جمع  و جوری دارد. پایه شارژر HNG 0229 برای تمامی مدل های گوشی های هوشمند مناسب است.

پایه نگهدارنده شارژر گوشی مدل HNG 0229

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پایه نگهدارنده شارژر موبایل موجود در بازار

با استفاده از این محصول می توانید هدفون، پاوربانک، اسپیکر و … را نیز شارژ کنید. کیفیت خوب در کنار قیمت مناسب این پایه آن را به یکی از پرفروشترین هلدرهای شارژر موجود در بازار تبدیل کرده است. برای خرید این محصول می توانید به دیجی کالا مراجعه کنید.

 

۲- پایه نگهدارنده شارژر گوشی موبایل مدل DOCK

هلدر شارژر موبایل  DOCK برای همه مدل گوشی و تبلت تا سایز ۸ اینچ مناسب ایت. این پایه نگهدارنده موجب می شود تا کابل شارژ، اداپتور و گوشی موبایل شما در زمان شارژ آسیب نبینند.

پایه نگهدارنده شارژر گوشی موبایل مدل DOCK

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پایه نگهدارنده شارژر موبایل موجود در بازار

همچنین از افتادن ناگهانی تلفن همراه به هر دلیلی خودداری می شود. جنس این محصول به گونه ای است که مانع از خراشیدگی بدنه گوشی شما می شود. با عبور هوا از منافذ موجود در این محصول، باتری گوشی شما آسیب نمی بیند و سریعتر شارژ می شود.

 

۳- پایه نگهدارنده گوشی موبایل و تبلت مدل OK Stand به همراه نگهدارنده شارژر

برخی مواقع کوتاه بودن کابل شارژ گوشی یا فاصله زیاد پریز برق شارژ کردن تلفن همراه را با مشکل روبرو می کند. در این شرایط، وجود یک هلدر شارژر بسیار احساس می شود. طراحی خلاقانه و جالب پایه OK Stand موجب محبوبیت بیشتر آن شده است. این محصول یک نوار پلاستیکی انعطاف پذیر به شکل یک عروسک است که با دستهایش اقدام به نگهداشتن موبایل کرده است.

پایه نگهدارنده گوشی موبایل و تبلت مدل OK Stand به همراه نگهدارنده شارژر

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پایه نگهدارنده شارژر موبایل موجود در بازار

دهانه این پایه تا ۲۱ سانتیمتر باز می شود. بنابراین، علاوه بر گوشی، بسیاری از تبلت های موجود در بازار را پشتیبانی می کند. روی این پایه سوراخ هایی وجود دارد که موجب خنک شدن باتری موبایل به هنگام شارژ شدن می شود. در نتیجه گوشی شما در مدت زمان کمتری شارژ خواهد شد. پایه نگهدارنده شارژر موبایل یکی از جدیدترین لوازم جانبی تلفن همراه است. این پایه امکان شارژ کردن ایمن گوشی موبایل، هدفون، پاوربانک و… را فراهم می کند.

۴- پایه نگهدارنده شارژر گوشی موبایل مدل نگهبان شارژ کد ۰۰۱

نگهدارنده شارژر گوشی مدل ۰۰۱ یک هلدر انعطاف پذیر، بادوام و نشکن است. ابعاد این محصول ۱۵۰x۱۰۰x۲۵ میلی‌متر و ۳۰ گرم وزن دارد. پایه شارژر ۰۰۱ انواع گوشی های موبایل را پشتیبانی می کند.

پایه نگهدارنده شارژر گوشی موبایل مدل نگهبان شارژ کد 001

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پایه نگهدارنده شارژر موبایل موجود در بازار

متریال به کار رفته در این وسیله جانبی نرم و انعطاف پذیر بوده و مانع از ایجاد خط و خش بر روی گلس و لنز موبایل می شود. شما با پرداخت یک هزینه بسیار اندک، می توانید از مزایای خوب هلدر ۰۰۱ بهره مند شوید.

۵- نگهدارنده شارژر گوشی موبایل مدل newface

هلدر شارژر موبایل newface برای تمام مدلهای گوشی و تبلت در هر دو حالت افقی و عمودی مناسب است. طراحی خلاقانه این استند علاوه بر اینکه زیبایی آن را دو چندان کرده است، از داغ شدن بیش از اندازه دستگاه به هنگام شارژ جلوگیری می کند.

نگهدارنده شارژر گوشی موبایل مدل newface

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پایه نگهدارنده شارژر موبایل موجود در بازار

علاوه بر این می توانید از این هلدر برای نگهداری مانیتورهای قابل حمل نیز استفاده کنید. سوراخ دایره ای شکل کوچکی که در بدنه این محصول تعبیه شده است، جهت نظم دادن به کابل شارژ در حالت افقی است.  طراحی استاتیک هلدر نیوفیس امکان تغییر زاویه در ۵ حالت را برای کاربر فراهم کرده است.

 در این مطلب به معرفی بهترین برند پایه نگهدارنده شارژر موبایل پرداختیم. انتخاب این موارد با بررسی دقیق از بین هزاران مدل موجود بوده است. بنابراین شما می توانید با خیال راحت محصول موردنظر خود را از فروشگاه اینترنتی دیجی کالا سفارش دهید