بهترین برند رینگ لایت گوشی

0

اگر در زمینه تولید محتوا در شبکه های اجتماعی فعالیت می کنید، بدون شک نام رینگ لایت به گوشتان خورده است. رینگ لایت یکی از تجهیزات نورپردازی عکاسی است که بیشتر برای عکاسی پرتره، مدلینگ و تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرد. این ابزار به شکل حلقوی است و لامپ های LED تعبیه شده در آن نور بسیار ملایم و یکنواختی تولید می کنند. اگر قصد خرید رینگ لایت مناسب را دارید، مقاله ” بهترین برند رینگ لایت گوشی” می تواند به عنوان یک راهنمای مفید به شما کمک کند.

ویژگی های بهترین برند رینگ لایت

  • انواع رینگ لایت از نظر نوردهی

رینگ لایت های موجود در بازار از لحاظ نوردهی به ۳ دسته تقسیم بندی می شوند:

۱-نوع اول مجهز به لامپ های LED زیاد و کوچک هستند. این مدل رینگ لایت گرمادهی کمی تولید می کند و بسیار کم مصرف است.

۲-نواع دوم از یک لامپ مهتابی دایره ای شکل تشکیل شده است. حمل و نقل این مدل رینگ لایت بدلیل ریسک شکستن لامپ کمی دشوار است.

۳-نوع سوم از لامپ های SMD تشکیل شده است. لامپ های SMD مدل پیشرفته لامپ LED می باشند. این مدل رینگ لایت زاویه دید بسیار خوب و مصرف انرژی کمی دارد.

ویژگی های بهترین برند رینگ لایت

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع رینگ لایت گوشی موجود در بازار

  • تعداد لامپ ها

در ساخت اکثر رینگ لایت ها از تعدادی لامپ LED بسیار کوچک اما قوی استفاده می شود.  تعداد چراغ های LED به قطر و سایز رینگ لایت بستگی دارد. اما توجه داشته باشید، تعداد زیاد لامپ ها لزوما به معنی نور بهتر رینگ لایت نیست.

  • قدرت نوردهی

شاخص اندازه گیری شدت نور خروجی با واحد LM (لومن) بیان می شود. بطور کلی هر چه میزان LM بالاتر باشد، کیفیت عکس بهتر خواهد بود.

  • ابعاد رینگ لایت

ابعاد رینگ لایت را متناسب با نیاز و کاربرد خود انتخاب نمایید. به عنوان مثال برای عکاسی آرایشی بهتر است یک رینگ لایت با قطر بزرگ انتخاب کنید تا آینه نیز داخل آن جا شود.

  • توان خروجی

مقدار انرژی مصرفی رینگ لایت، به تعداد و اندازه لامپ های LED آن بستگی دارد. هر چه تعداد لامپ های مورد استفاده در رینگ لایت بیشتر باشد، توان خروجی محصول بالاتر خواهد بود.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع رینگ لایت گوشی موجود در بازار

  • زاویه نوردهی

نوردهی مناسب نقش موثری در تولید یک محتوای جذاب دارد. بیشتر رینگ لایت ها قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه دارند. با این حال  برخی از مدلها تا ۱۸۰ درجه امکان چرخش دارند.

  • دمای رنگ و تعداد آن

برخی از انواع رینگ لایت قابلیت تغییر رنگ و دما را دارند. نور اغلب رینگ لایت ها مهتابی یا زرد آفتابی است. در زمان خرید این وسیله حتما میزان دما و تعداد رنگ آن را بررسی کنید.

  • ریموت کنترل

بهترین برندهای رینگ لایت دارای ریموت کنترل هستند. با استفاده از این ویژگی، شما می توانید از فاصله نسبتا دور ( برای فضاهای باز حدودا ۲۵ متر و برای فضاهای سرپوشیده تا ۱۵متر) دما و شدت نور را تنظیم کنید.

  • چرخش ۳۶۰ درجه پایه

درصورتیکه پایه رینگ لایت شما قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه را داشته باشد، برای تصویر برداری در زوایای مختلف، دیگر نیاز به جابجایی رینگ لایت نیست و تنها با چرخش پایه و تنظیم نور در زاویه دلخواه می توانید این کار را انجام دهید.

بهترین برند رینگ لایت گوشی

۱- رینگ لایت باسئوس مدل Floor Stand

رینگ لایت مدل Floor Stand یکی از بهترین محصولات برند باسئوس است. جنس آن از پلاستیک فشرده مرغوب و آلیاژ آلومینیوم است. بنابراین، مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار دارد. قطر دایره نور این محصول ۱۲ اینچ است و شدت نور آن توسط یک کنترل سیمی که روی کابل رینگ قرار دارد، در سه حالت مختلف قابل تنظیم است. قدرت نوردهی رینگ لایت باسئوس مدل Floor Stand بین ۱۵ تا ۱۲۰۰ لومن (LM) است. این میزان نوردهی، استفاده  از رینگ لایت در شب را نیز ممکن کرده است.

رینگ لایت باسئوس مدل Floor Stand

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع رینگ لایت گوشی موجود در بازار

۲- رینگ لایت مدل AL20

اگر بدنبال یک رینگ لایت سبک و قابل حمل می گردید، رینگ لایت مدل AL20 را بخرید! این محصول ابعاد جمع و جوری دارد و براحتی در کیف جا می شود. ظرفیت باتری آن ۴۰۰ میلی آمپر است و دارای سه حالت نوردهی؛ نور زیاد، نور متوسط و نور کم می باشد. رینگ لایت مدل AL20 از یک چراغ حلقه ای پر از آینه ساخته شده است. به همین دلیل، یکی از بهترین گزینه ها برای گرفتن تصاویر سلفی، تصویربرداری آرایشی یا پخش زنده است. زاویه نوردهی این محصول ۱۸۰ درجه می باشد.

رینگ لایت مدل AL20

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع رینگ لایت گوشی موجود در بازار

۳- رینگ لایت مارون مدل Mn2022

رینگ لایت مارون دارای سه حالت نوری؛ مهتابی، آفتابی و ترکیبی است. به همراه این محصول یک رینگ لایت سلفی قابل شارژ ارائه می شود. قطر رینگ لایت اصلی ۲۶ سانتیمتر و قطر رینگ لایت سلفی ۸ سانتیمتر است. رینگ لایت مارون از نوع کنترل دار است. به همین دلیل، براحتی می توانید از فاصله دور رنگ و شدت نور آن را تنظیم کنید. پایه ۳۶۰ درجه ای این محصول قابلیت اتصال به سه پایه را دارد. ارتفاع سه پایه رینگ لایت ۲متر و ده سانتیمتر است.

رینگ لایت مارون مدل Mn2022

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع رینگ لایت گوشی موجود در بازار

۴- رینگ لایت پلوز مدل PKT3035

رینگ لایت مدل PKT3035 یکی از پرفروشترین و بهترین محصولات برند پلوز است. این محصول حرفه ای و کاربردی دارای یک پایه با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه است. رینگ لایت پلوز از ۲ ردیف لامپ LED ساخته شده است که تعداد چراغ ها در هر ردیف ۶۰ عدد می باشد. این ویژگی آن را به یک منبع نوری ملایم تبدیل کرده است. علاوه بر این، روشنایی آن در سه حالت قابل تنظیم می باشد.

رینگ لایت پلوز مدل PKT3035

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع رینگ لایت گوشی موجود در بازار

۵- رینگ لایت موناکو مدل Brilliant-04

رینگ لایت Brilliant-04 جزء بهترین رینگ لایتهای گوشی و عکاسی است. این محصول اشعه های نور را بطور کاملا یکنواخت به سمت سوژه تابانده و موجب نورپردازی استاندارد و حذف سایه ها می شود. اثر حلقه ای که این مدل رینگ لایت بر روی سوژه بوجود می آورد، آنقدر جذاب و زیبا است که به ” اثر چشمان فرشته” معروف شده است. رینگ لایت Brilliant-04 دارای سه طیف رنگی نور و زاویه نوردهی ۱۲۰ درجه است. میزان شدت نور و زاویه نوردهی آن توسط یک ریموت کنترلی قابل تغییر می باشد.

رینگ لایت موناکو مدل Brilliant-04

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع رینگ لایت گوشی موجود در بازار

در این مطلب از دیتاجو سعی کردیم بهترین برندهای رینگ لایت جهت عکسبرداری و تولید محتوا با گوشی را به شما معرفی کنیم تا شما با اطمینان محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.