انتخاب و خرید بهترین مارک های ویلچر ارتوپدی

0

ویلچر وسیله ای برای جا به جایی افراد ناتوان در راه رفتن می باشد که به هر دلیلی توان خود را در راه رفتن به طور موقت و یا دائمی از دست داده اند.  برندهای مختلفی هستند که انواع مدل های ویلچر را در شکل و طرح های متفاوت ارائه می دهند.  اما برای یک خرید اینترنتی مطمئن،  به فروشگاهی نیازمند می باشد که بتوان کالاهای متنوع،  و با کیفیت و دارای قیمت را در زمانی کوتاه به دست مشتریان برساند.

ما در این مطلب سعی داریم تا با معرفی بهترین مارک های ویلچر ارتوپدی شما را هر چه بیشتر با این محصولات آشنا نموده و به شما در انتخاب و خرید این محصول با کیفیت و قیمت مناسب یاری کنیم.  لطفا در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ویلچر ارتوپدی موجود در بازار

معرفی بهترین مارک های ویلچر ارتوپدی از سایت دیجی کالا

سایت دیجی کالا از فروشگاه های اینترنتی قدیمی با چندین سال سابقه درخشان در کار فروش و ارائه انواع کالاها ست. این سایت با پایبندی به سه اصل پرداخت در محل،  ضمانت در بازگشت کالا و تضمین در کیفیت و سلامت فیزیکی کالا محصولات خویش را که از برندهای مختلف داخلی و خارجی معتبر و به نام هستند،  با کیفیت و قیمت مناسب ارائه می دهد.

در این راستا نیز انواع بهترین مارک های ویلچر ارتوپدی توسط این سایت عرضه و به فروش می رسد که شما می توانید جهت آشنایی و خرید این محصول به سایت دیجی کالا مراجعه نمایید.  ما در ادامه به چند نمونه از بهترین مارک های ویلچر ارتوپدی اشاره می کنیم.

ویلچر حمام ارتوپدی یکتا تجهیز البرز مدل YTA-1805U

این ویلچر برای افرادی که که توانایی راه رفتن را به طور موقت و یا دائم از دست داده اند،  مناسب است. این ویلچر با هدف به حداکثر رساندن تحرک فرد طراحی شده و از آسیب های مختلف به اندام ها مثل زخم بستر،  خم شدن مفاصل و بد شکلی آنها پیشگیری نموده،  و یا در صورت وجود این آسیب ها در فرد آنها را به حداقل می رساند.

این محصول یک ویلچر ارتوپدی می باشد که به توانبخشی و بهبود تصور فرد از بدن و توانایی های خودش کمک می کند.  ویلچر حمام ارتوپدی یکتا تجهیز البرز محصول بسیار کاربردی از برند یکتا تجهیز البرز بوده که یک برند معروف و معتبر در زمینه تجهیزات طبی است.

کیفیت مواد اولیه برای طراحی این محصول از نوع درجه یک و منحصر به فرد بوده و یک ویلچر کاربردی برای افراد ناتوان برای استفاده در حمام می باشد.  این محصول با مشخصاتی با طول نشیمنگاه ۴۳ سانتی متر،  قطر چرخ جلویی به اندازه ۱۹ سانتی متر،  قطر چرخ عقب ۶۱ سانتی متر طراحی شده است.

این ویلچر وزنی به اندازه ۱۸.۵ کیلو گرم دارد،  و وضعیت قرار گیری پا در این ویلچر متحرک می باشد.  این ویلچر قابلیت تحمل وزن تا ۱۲۰ کیلو گرم را دارد.  جنس بدنه استیل این ویلچر از نوع با کیفیت و مرغوب بوده و پایه ها محکم هستند.  نوع ترمز در این ویلچر فشاری است.

 

بهترین مارک های ویلچر ارتوپدی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ویلچر ارتوپدی موجود در بازار

ویلچر ارتوپدی ایران بهکار مدل ۷۰۳

یکی دیگر از بهترین مارک های ویلچر ارتوپدی محصول ایران بهکار مدل ۷۰۳ می باشد که از برندهای خوب در زمینه تولید تجهیزات ارتوپدی و لوازم پزشکی است.  این ویلچر برای افراد ناتوان در راه رفتن طراحی شده و کیفیت نسبتا خوبی دارد.

مشخصات این ویلچر مطابق با استاندارهای پزشکی بوده که فرد در آن به راحتی نشسته و کارهای خود را انجام دهد. ویژگی های این ویلچر را می توان این گونه شرح داد که شامل ارتفاع پشتی ۳۸ سانتی متر،  طول نشیمنگاه ۴۲ سانتی متر،  قطر چرخ جلو ۲۰ سانتی متر و قطر چرخ عقب ۶۲ سانتی متر می باشد.

این ویلچر همچنین وزنی به اندازه ۱۹ کیلو گرم دارد و نوع چرخ در آن اسپوک دار بوده و محل قرار گیری پا و ساعد نیز ثابت می باشد.  طراحی این ویلچر به گونه ای است که در قسمت چهار چوب ها تا شونده بوده و بدنه آن پوششی از آبکروم می باشد.

در حالت باز این ویلچر ابعادی در اندازه های ۹۰*۶۳*۱۰۹ سانتی متر و در حالت بسته ۹۰*۳۰*۱۰۹ است. این ویلچر ارتفاعی به اندازه ۵۰ سانتی متر دارد.  حداکثر وزن قابل تحمل توسط ویلچر ۹۵ کیلو گرم است.

 

بهترین مارک های ویلچر ارتوپدی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ویلچر ارتوپدی موجود در بازار

ویلچر ارتوپدی یکتا تجهیز البرز مدل +۳۸۰۵

یکی دیگر از بهترین محصولات برند یکتا تجهیز البرز ویلچر ارتوپدی مدل ۳۸۰۵+ می باشد که به افراد ناتوان در راه رفتن کمک می کند تا تحرک خود را به حداکثر برسانند. این ویلچر دارای ویژگی های منحصر به فردی بوده از جمله می توان به بدنه تاشو ی تمام استیل،  دارای ضربدری دوبل و روکش آبکاری کروم اشاره نمود که از ایجاد ضربه به آن جلوگیری می کند.

این ویلچر به لحاظ حرکت و عملکرد استقلال کامل را به فرد می بخشد و توانبخشی او را افزایش می دهد.  زیر دستی این ویلچر به صورت متحرک زیر میز رو چرخشی تعبیه شده و زیر پایی آن نیز متحرک و جدا شونده با قابلیت تنظیم ارتفاع می باشد.

این ویلچر همچون سایر ویلچر های برند یکتا البرز زیر پایی از طرح آلمانی دارد که استفاده از آن را برای کاربر راحت و آسان تر نموده است.  از دیگر مشخصات این ویلچر لاستیک بادی ۲۴ اینچ،  هندریم روکش آبکاری کروم با قابلیت تنظیم ارتفاع،  نوع چرخ جلو ۱۹ سانتی متر،  ارتفاع پشتی ۴۱ سانتی متر،  وزن ۱۸.۸ کیلو گرم،  طول نشیمنگاه ۴۰.۵ سانتی متر و قطر چرخ عقب ۶۰.۶۹ سانتی متر هستند.

نوع چرخ در این ویلچر اسپوک دار بوده که با میله آلومینیومی محافظت شده است. طراحی چرخ جلو این ویلچر دارای قطر لاستیک ۸ اینچ ۵۰*۲۰۰ توپر با قابلیت تنظیم ارتفاع می باشد.  این ویلچر با استفاده از طوقه های آلومینیوم در چرخ های عقب و نیز دو شاخ آلومینیومی در چرخ های جلو که با روکش الکترواستاتیک رنگ آمیزی شده از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار است. همین ویژگی وجه تمایز این ویلچر با سایر ویلچر های مشابه در بازار می باشد که آن را به محصولی منحصر به فرد از برندی معتبر تبدیل کرده است.

این ویلچر همچنین به صورت پنج لایه روکش و لایه ضد آب و ضد حساسیت می باشد که بتوان در حمام از آن استفاده نموده و هیچ گونه عوارضی را برای فرد ایجاد نمی کند.  قطعات پلاستیکی موجود در این ویلچر از مواد درجه یک بوده و به راحتی می توانید به هنگام بروز هر مشکلی قطعات پلاستیکی آن را تعویض نمایید.

این محصول یکی از بهترین مارک های ویلچر ارتوپدی است که جنس صندلی از برزنت،  جنس بدنه ای از استیل محکم دارد و می تواند تا وزن ۱۳۰ کیلو گرم را تحمل کند.  دفترچه راهنمایی به همراه محصول موجود می باشد که برای استفاده راحت از ویلچر قرار گرفته شده است. زاویه نشیمنگاه در این ویلچر بین صفر تا ده درجه و محل قرار گیری پا و ساعد متحرک هستند.  دیگر امکانات این محصول بالشتک ابری،  قابلیت خم شدن پشتی و قابلیت تا شدن می باشد.

 

بهترین مارک های ویلچر ارتوپدی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ویلچر ارتوپدی موجود در بازار

ویلچر ارتوپدی آی ناین کد Vil-2020

این محصول پر کاربرد طراحی و ساخته شده برند آی ناین است که آلومینیومی می باشد و از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است.  به دلیل بدنه آلومینیومی محکم و با دوام بوده و به راحتی نیز زنگ نمی زند.

از مزیت های این محصول می توان به قابلیت نصب ترمز بالا،  جنس برزنتی پشتی و نشیمنگاه اشاره نمود.  همچنین کمربند این ویلچر به راحتی بسته شده و هیچ گونه فشاری را به مفاصل وارد نمی کند. وزن این محصول ۱۵ کیلو گرم می باشد و به راحتی قابل جا به جا شدن است.  همچنین می توانید به راحتی آن را در حرکت و جا به جایی کنترل کنید. به طوری که کنترل آن با استفاده از دستگیره های تعبیه شده می باشد.  دستگیره هایی در پشت نشیمنگاه تعبیه شده که فرد دیگری می تواند به راحتی آن را کنترل کند.

این ویلچر دارای ویژگی های استاندارد کیفی و طبی بوده که بر  اساس طرح های جدید طراحی شده است. به طوری پایه صحیح نشیمنگاه بر اساس اندازه گیری صحیح ساخته شده و فشار اضافی را به هنگام نشستن های طولانی مدت بر روی بدن باقی نمی گذارد.

مشخصات این ویلچر شامل طول نشیمنگاه ۴۷ سانتی متر، قطر چرخ جلوی این محصول ۱۴ سانتی متر،  قطر چرخ عقب ۵۸ سانتی متر می باشد.  محل قرار گیری پا در این محصول ثابت است. در این ویلچر دستگیره های دایره ای شکل به نام ریم روی چرخ بزرگ عقبی تعبیه شده که از طریق اعمال نیروی کاربر قابل حرکت می باشد.  این چرخ ها بسیار نرم و روان و قابل رنگ پذیری هستند.

ابعاد این محصول ۷۰*۱۰۰*۹۰ سانتی متر است و نوع ترمز در آن کششی می باشد. این ویلچر قابلیت تا شدن را دارد و در حالت تاشده ابعاد آن ۳۲*۱۰۰*۹۰ سانتی متر است.

 

بهترین مارک های ویلچر ارتوپدی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ویلچر ارتوپدی موجود در بازار

ویلچر ارتوپدی مدل TEC_ORT

این ویلچر دارای ارتفاع پشتی ۴۰ سانتی متر و وزن ۱۷.۴ کیلو گرم می باشد.  ویلچر ارتوپدی مدل TEC_ORT از بهترین مواد اولیه ساخته و طراحی شده است. به طوری که جنس بدنه آن از استیل مرغوب و محکم بوده و جنس صندلی از برزنت می باشد.

این ویلچر توسط متخصصین مجرب ساخته شده که جزو محصولات با کیفیت با طراحی فوق العاده است.  چرخ های جلو طرح بادی هستند و چرخ های عقبی ویلچر سیمی می باشد.  برای معلولین عزیز که که توانایی راه رفتن ندارند انتخاب این محصول دقت زیادی نیاز دارد.  زیرا که فرد در آن احساس راحتی می کند،  و سلامتی آن به خطر نمی افتد.

این ویلچر همچنین قابلیت تا شونده دارد،  که به دلیل تکنولوژی سوپاپی از دوام و طول عمر زیادی برخوردار است.  دسته ها و پایه های قرار گیری پا و ساعد متحرک هستند.

از دیگر ویژگی های این محصول طول نشیمنگاهی به اندازه ۴۴ سانتی متر،  چرخ جلویی با قطر ۲۰ سانتی متر،  چرخ عقبی قطری به اندازه ۶۰ سانتی متر می باشد.  زاویه نشیمنگاه در حالت معمولی بین صفر تا ده درجه و نوع دستگیره کوچک است و ترمز نیز فشاری می باشد. این ویلچر در حالت باز ۹۲*۷۰*۹۴ و در حالت تا شده ۹۲*۳۴*۹۴ سانتی متر است.

همچنین ارتفاع نشیمنگاه از زمین۵۲ سانتی متر می باشد.  این محصول حداکثر ۱۲۰ کیلو گرم  وزن قابل تحمل دارد.

 

بهترین مارک های ویلچر ارتوپدی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ویلچر ارتوپدی موجود در بازار

ویلچر ارتوپدی مدعیسی مدل AL-203

این ویلچر به اندازه ۱۴.۵ کیلو گرم دارد که نسبتا سبک بوده و به راحتی جا به جا و حمل می شود.  همچنین حداکثر تا ۱۳۵ کیلو گرم از وزن افراد را تحمل می کند.  این محصول فریمی آلومینیومی دارد که امکان جا به جایی ویلچر را هر چه آسان تر می کند.

ارتفاع پشتی در این محصول ۴۱ سانتی متر و دارای پشتی تاشو جهت حمل و نقل راحت است که فرد امکان حمل و نقل راحت را می دهد.  همچنین طول نشیمنگاه در این ویلچر ۴۷ سانتی متر می باشد و نوع چرخ ها در آن اسپوک دار ( محکم شده ) است.

قطر چرخ جلویی ۱۴ سانتی متر و قطر چرخ عقب ۵۸ سانتی متر می باشد.  محل قرار گیری پا در این محصول متحرک بوده و محل قرار گیری دست ثابت است. همچنین جهت مقاومت بیشتر چرخ ها پایه ها و پدال های ویلچر جنسی از پلی کربنات دارد تا کیفیت و دوام ویلچر بیشتر شود. لاستیک ویلچر توپر و جنسی از پی وی سی دارد.

نوع صندلی برزنت و زاویه نشیمنگاه ویلچر در حالت معمولی بین صفر تا ده درجه است. این محصول بالشتکی از نوع ابری دارد و دستگیره آن برای حرکت ویلچر بزرگ بوده تا به راحتی بتوانید ویلچر را جا به جا نمایید.

نوع ترمز در این محصول اهرمی است که به حالت فشاری بوده و با اعمال فشار ویلچر را متوقف می کند.  این ویژگی از مزیت های این محصول به شمار می رود، و نیز چهار چوب آن حالت ثابتی دارد. این ویلچر همچنین دارای پشتی جهت حمل و نقل راحت می باشد.

ابعاد این ویلچر در اندازه های ۶۷*۱۰۲*۴۳ سانتی متر است و در حالت تا شده اندازه های در ۳۲*۱۰۲*۴۳ سانتی متر دارد. ارتفاع نشیمنگاه از زمین ۴۳ سانتی متر و جنس بدنه از آلومینیوم می باشد.  این محصول یکی از بهترین مارک های ویلچر ارتوپدی است که به دلیل وزن مناسب،  در هنگام نشستن فرد به راحتی به حرکت درآمده و مشکلی را برای شخص استفاده کننده ایجاد نمی کند.

 

بهترین مارک های ویلچر ارتوپدی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ویلچر ارتوپدی موجود در بازار

ویلچر ارتوپدی جی تی اس مدل ۶۸۱

یکی از ویژگی های ویلچر های حمامی،  مقاوم بودن آنها در برابر رطوبت است که باید بدنه ای ضد زنگ داشته باشند.  ویلچر ارتوپدی جی تی اس یک ویلچر حمامی که برای افراد ناتوان در راه رفتن طراحی شده است.

بدنه این ویلچر از استیل روکش کروم دار بوده که در برابر پوسیدگی و رطوبت مقاوم می باشد و تا سال های بسیار می توان از آن استفاده نمود.  شاسی های لوله ای در این محصول موجب شده است تا این ویلچر تحمل وزن تا ۱۱۰ کیلو گرم را نیز داشته باشد.

زیر دستی های تعبیه شده در این محصول نرم و متحرک بوده و آسیبی به دست های فرد نمی رساند.  وزن ویلچر ۲۰ کیلو گرم است و می توان به راحتی آن را حرکت و جا به جا نمود.  ارتفاع پشتی در این ویلچر ۳۵ سانتی متر،  طول نشیمنگاه ۴۵ سانتی متر و نوع چرخ اسپوک دار می باشد.  این محصول همچنین دارای زیر پایی های سبک و متحرک از جنس آلومینیوم است که امکان جابه جایی آسان را برای کاربر فراهم می آورد.

از دیگر ویژگی های این محصول کفی های با کیفیت از جنس تکه ابر فایبر گلاس است که مانع از ایجاد خستگی بر اثر نشستن های طولانی مدت می باشد و نیز به دلیل کیفیت بالا پشتی ویلچر نیز همواره خشک می ماند.  استفاده از چرخ های توپر،  قطر چرخ جلوی با اندازه ۸ سانتی متر، قطر چرخ عقبی در اندازه ۲۴ سانتی متر،  جنس صندلی نایلونی،  زاویه نشیمنگاه معمولی بین صفر تا ده درجه،  نوع ترمز فشاری و چهار چوب تاشو از دیگر مشخصات این ویلچر هستند.

همچنین ارتفاع نشیمنگاه این ویلچر از زمین ۵۷ سانتی متر بوده و ابعاد آن در حالت باز ۶۲ سانتی متر و در حالت تاشو ۲۷ سانتی متر بوده که در حد استاندارد طراحی شده است.  محل قرار گیری در این ویلچر متحرک می باشد.

 

بهترین مارک های ویلچر ارتوپدی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ویلچر ارتوپدی موجود در بازار

ویلچر ارتوپدی اطفال ایران بهکار مدل ۷۲۰

کودکان و اطفال معلول و ناتوان در راه رفتن از مشکلات بیشتری رنج می برند.  از این رو استفاده از ویلچری که بتواند به توانبخشی و افزایش دامنه حرکتی آنها کمک کند،  مفید خواهد بود.  ویلچر ارتوپدی بهکار مدل ۷۲۰ برای کودکان و اطفال معلول و ناتوان جسمی طراحی شده است که با استفاده از این ابزار اطفال می توانند به راحتی کارهای خود را انجام دهند.

بدنه این ویلچر جنسی از استیل با پوشش آبکروم دارد.  ارتفاع پشتی این محصول ۳۸ سانتی متر و طول نشیمنگاه آن ۳۵ سانتی متر می باشد.  همچنین ارتفاع نشیمنگاه این ویلچر از زمین ۵۰ سانتی متر اندازه دارد.

این ویلچر دارای وزنی به اندازه ۱۸ کیلو گرم است که امکان جابه جایی و حمل آسان کاربر را فراهم می آورد.  همچنین می تواند تا وزن فردی به اندازه ۱۲۰ کیلو گرم را نیز تحمل کند. نوع چرخ ها در این ویلچر اسپوک دار بوده که محکمی و دوام زیاد دارد.

ویژگی های دیگر این ویلچر قطرهای چرخ هایی به اندازه ۲۰ سانتی متر در جلو و ۶۲ سانتی متر در عقب هستند.  محل قرار گیری پا و ساعد همچنین در این ویلچر متحرک و نوع دستگیره آن کوچک می باشد.  دیگر آنکه چهار چوب این ویلچر تاشو است.  به طوری که به راحتی قابل تا شدن بوده و جمع و جور می شود.

ویلچر ارتوپدی اطفال ایران بهکار در حالت باز ابعادی به اندازه ۹۰*۶۰*۱۰۷ سانتی متر دارد و در حالت تا شده ابعاد آن ۹۰*۳۲*۱۰۷ می باشد.  عرض این ویلچر در حالت باز ۶۰ سانتی متر و در حالت بسته ۳۰ سانتی متر است.  این محصول یکی از بهترین مارک های ویلچر ارتوپدی می باشد که به بهبود عملکرد فرد کمک می کند.

 

بهترین مارک های ویلچر ارتوپدی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ویلچر ارتوپدی موجود در بازار

ویلچر ارتوپدی کد plus_2021

ویلچر آلومینیومی ارتوپدی مدل plus_2021 یک محصول منحصر به فرد و بسیار کاربردی برای نشستن های طولانی مدت و راحت است که به مفاصل فشار نمی آورد.  ویلچرهای از جنس آلومینیوم بسیار محکم و با دوام هستند،  و این ویلچر نیز به دلیل دارا بودن همین ویژگی از دوام و استقامت خوبی برخوردار است.

این محصول همچنین دارای قابلیت نصب ترمز بالا می باشد و نشیمنگاه و پشتی آن جنسی از برزنت دارد که مانع ایجاد تعریق و جذب آن  می شود. بنابراین با نشستن های طولانی پشتی آن همچنان خشک باقی می ماند.

از دیگر قابلیت های این ویلچر می توان به کمربند آن اشاره نمود که بسیار راحت بسته شده  و به مفصل ها فشاری ایجاد نمی کند.  کار با این ویلچر راحت و جا به جایی آن است،  و می توان به خوبی آن را کنترل کرد.  به طوری که با دستگیره های تعبیه شده در پشت نشیمنگاه فرد دیگری نیز  به راحتی می تواند آن را حرکت داده و کنترل کند.

ویلچر آلومینیومی مدل plus_2021 ساخته شده با استاندارهای کیفیتی و طبی می باشد.  به طوری که اندازه طول  نشیمنگاه ۴۷ سانتی متر و ارتفاع پشتی آن ۴۲ سانتی متر است.  وزن این ویلچر ۱۵ کیلو گرم می باشد.  نشیمنگاه در این محصول طوری طراحی شده است که فشارهای ناشی از نشستن های طولانی مدت را بر روی بدن باقی نمی گذارد.

این محصول همچنین دارای دستگیره دایره ای شکل به نام ریم می باشد که بسیار نرم و روان بوده و نیروی کمی قادر به حرکت است.  قطر چرخ جلو ۱۴ سانتی متر و قطر چرخ عقبی ۵۸ سانتی متر می باشد.

محل قرار گیری پا در این ویلچر متحرک،  و نوع ترمز نیز کششی است. ابعاد این ویلچر در حالت باز ۷۰*۱۰۰*۹۰ سانتی متر و در حالت تا شده و بسته در اندازه های ۳۲*۱۰۰*۹۰ می باشد.  این ویلچر تا وزن ۱۳۵ کیلو گرم را تحمل می کند.  از دیگر مزایای این ویلچر قابلیت شست و شوی بدنه و متعلقات است که به دلیل جنس بدنه آلومینیومی در برابر رطوبت ضد زنگ می باشد.

 

بهترین مارک های ویلچر ارتوپدی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ویلچر ارتوپدی موجود در بازار

ویلچر ارتوپدی مدل ۷۱۸L

ارتفاع پشتی این ویلچر به طول ۳۹ سانتی متر است و طول نشیمنگاه آن نیز ۴۰ سانتی متر می باشد. این محصول به افراد ناتوان در راه رفتن کمک می کند تا تصورات فردی خود را بهبود بخشیده و باعث افزایش دامنه حرکتی آنها می شود.

این محصول برای به حداکثر رساندن تحرک فرد طراحی شده است.  از دیگر ویژگی های این محصول وزن آن می باشد که در حدود ۱۷ کیلو گرم بوده و می توان به راحتی آن را حرکت و یا جا به جا نمود.  نوع چرخ در این ویلچر اسپوک دار بوده و قطرهای چرخ های جلو و عقب به ترتیب ۲۰ سانتی و ۵۹ سانتی متری هستند.

محل قرار گیری پا و ساعد در این ویلچر از نوع متحرک بوده و ترمز نیز فشاری می باشد.  این ویلچر چهار چوبی از نوع تاشو دارد و در حالت بسته و تا شده در ابعاد ۹۱*”۲۷*۱۱۰ سانتی متر است. اندازه های این ویلچر همچنین در حالت باز ۹۱*”۵۹*۱۱۰ می باشد.  ارتفاع نشیمنگاه از زمین ۵۳ سانتی متر بوده که طراحی و اندازه آن استاندارد است.

بدنه آلومینیومی این ویلچر محکم و با دوام است و زنگ نمی زند.  عرض ویلچر در حالت باز ۵۹ ( ۶۴) سانتی متر و در حالت بسته ۲۷ سانتی متر می باشد.  این ویلچر تحمل حداکثر وزن ۱۰۰ کیلو گرم را دارد.

 

بهترین مارک های ویلچر ارتوپدی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ویلچر ارتوپدی موجود در بازار

ما در اینجا به ده نمونه از بهترین مارک های ویلچر ارتوپدی اشاره کردیم که در سایت دیجی کالا جزو محصولات پرفروش در این زمینه هستند. شما می توانید جهت محصولات متنوع تر و بیشتر در زمینه انواع ویلچر ارتوپدی در کیفیت و قیمت های مختلف به این فروشگاه مراجعه نموده و نسیت به انتخاب و خرید آنها اقدام کنید.  امیدوارم این مطلب توانسته  شما را در انتخاب بهترین مارک ویلچر ارتوپدی یاری و همراهی کرده باشد.