یخچال فریزر ساید بای ساید خارجی

0

آیا از نظر شما زیبایی، طراحی و تکنولوژی یخچال فریزر، از مهم‌‌ترین پارامترهای خرید این محصول است؟ آیا به دنبال خرید یخچال فریزری هستید تا بتوانید سال‌ها از آن استفاده کنید، بدون اینکه نیاز به تعمیر و یا تعویض داشته باشد؟ پیشنهاد ما به شما خرید بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید خارجی است. یخچال فریزرهای ساید بای ساید برای افرادی مناسب‌اند که مواد غذایی تازه مصرف کرده و تنها مقدار کمی از مواد غذایی را فریزر می‌کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این دسته از یخچال فریزرها و همچنین آشنایی بیشتر با این محصول، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید!

یخچال فریزرهای ساید بای ساید

با ورود یخچال فریزرهای ساید بای ساید به بازار، یخچال فریزرهای معمولی، دیگر طرفداری نداشتند. از این رو؛ کمپانی‌های تولید کننده یخچال فریزر، بیشتر وقت خود را صرف به‌روز‌رسانی یخچال فریزرهای ساید بای ساید کردند. بنابراین؛ کیفیت یخچال فریزرهای ساید بای ساید روز به روز افزایش یافته و به تعداد طرفداران این مدل یخچال فریزرها افزوده شد. بالا رفتن تکنولوژی‌ها و همچنین امکانات زیاد این مدل یخچال‌ها از یک سو و از سوی دیگر تقاضای بالای افراد باعث شد تا قیمت این محصول افزایش چشمگیری داشته باشد. از این رو؛ برای خرید بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید خارجی باید مبالغ بالاتری را پرداخت نمایید.

مزیت یخچال فریزرهای ساید بای ساید

بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید خارجی دارای مزیت‌های بسیاری است که باعث شده است، خریداران به سراغ خرید این محصول باشند. در واقع این مزیت‌هاست که باعث شده است، طرفداران این مدل یخچال فریزرها از دیگر مدل‌های ساده و یا دوقلو بیشتر باشد. در ادامه به برخی از مزیت‌های یخچال فریزر ساید بای ساید اشاره می‌کنیم:

  • مصرف پایین
  • مجهز به موتور اینورتر
  • استفاده از لامپ کم مصرف LED
  • محفظه Fresh balancer
  • مجهز به یخ‌ساز و آب‌سردکن
  • فیلترهای بهداشتی ضد باکتری و از بین برنده بوی یخچال
  • دارای محفظه هوم بار و یا Door-in-Door برای جلوگیری از باز و بسته کردن درب یخچال
  • سیستم خنک‌کننده دوگانه
  • زیبایی و طراحی منحصر به فرد

ویژگی‌های بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید خارجی

قیمت

مهم‌ترین و اصلی‌ترین پارامتر در خرید بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید خارجی و یا هر وسیله دیگری، مقدار پولی است که برای آن کنار گذاشته‌اید. بنابراین؛ بهتر است قبل از اقدام به خرید یخچال فریزر، مشخص کنید که چه مقدار می‌خواهید برای خرید این محصول هزینه کنید. یخچال‌هایی که از کیفیت بالاتر و البته مصرف انرژی پایین‌تری برخوردارند، معمولا قیمت بالاتری دارند. اما اگر مقدار هزینه‌ای که برای خرید یخچال فریزر کنار گذاشته‌اید، کم است. بهتر است یخچال فریزرهای دوقلو و یا معمولی را خریداری نمایید. چراکه قیمت یخچال فریزرهای ساید بای ساید از مدل‌های دیگر یخچال فریزر بالاتر است. در صورتی که قیمت برای شما اهمیتی نداشته و کیفیت و طراحی حرف اول را می‌زنند، می‌توانید بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید خارجی را خریداری نمایید.

رده‌بندی مصرف انرژی

از آنجایی که یخچال فریزر مدام به برق متصل بوده و از آن تغذیه می‌کنند، میزان مصرف انرژی یکی دیگر از مهم‌ترین پارامترهای خرید بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید خارجی محسوب می‌شود. از این رو؛ در هنگام انتخاب و یا خرید این محصول باید به برچسب انرژی که روی بدنه آن درج شده است دقت نمایید. معمولا روی این برچسب از بهترین درجه مصرف انرژی (A+++) تا بالاترین مصرف (D) آن درج شده است. اگر طول عمر یخچال فریزر برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است، سعی کنید یخچال فریزر ساید بای سایدی را خریداری کنید که دارای چند موتور می‌باشد.

ابعاد، گنجایش و ظرفیت

اندازه و ظرفیت بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید خارجی به تعداد اعضای خانواده، نگهداری مقدار مواد غذایی خانوار و نحوه چینش کابینت‌های آشپزخانه بستگی دارد. معمولا برای خانواده‌های ۲ و یا ۳ نفره، یخچال فریزر ۱۸ فوت و برای خانواده‌های ۴ و یا ۵ نفره یخچال فریزرهای ساید بای ساید ۲۲ فوت، کفایت می‌کند. همانطور که گفتیم؛ ظرفیت یخچال فریزر به مقدار مواد غذایی که خانواده فریزر کرده و نگه‌داری می‌کند نیز وابسته است. اگر با وجود تعداد کم اعضای خانواده، مواد غذایی زیادی را در فریزر نگهداری می‌کنید، بهتر است یخچال فریزرهایی را خریداری کنید که ظرفیت بیشتری دارند. علاوه بر این‌ها باید به نحوه چینش کابینت‌ها و همچنین مقدار فضایی را که برای یخچال فریزر در نظر گرفته‌اید نیز توجه کنید. به خاطر داشته باشید که یخچال فریزر شما باید از هر طرف به اندازه ۵ سانت از کابینت و یا دیوار فاصله داشته باشد.

امکانات

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که از نظر تعداد زیادی از خریداران از اهمیت بالایی برخوردار است، امکانات بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید خارجی می‌باشد. از این امکانات می‌توان به دستگاه ضد باکتری درون یخچال، فیلتر تصفیه آب، یخ‌ساز، آب‌سردکن، نمایشگر LED، محفظه هوم بار و یا فضای Door-in-Door اشاره کرد. طبقات و قفسه‌های داخلی یخچال باید قابلیت تنظیم ارتفاع داشته باشند تا شما به فراخور نیاز خود بتوانید آن‌ها را جابه‌جا کنید. هر فرد متناسب با نیاز خود و همچنین بودجه‌ای که برای خرید یخچال فریزر ساید بای ساید در نظر گرفته است، می‌تواند بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید خارجی را با بالاترین امکانات خریداری نماید.

طراحی و ظاهر

یکی از ویژگی‌هایی که در خرید بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید خارجی مورد توجه خریداران قرار می‌گیرد؛ رنگ و طراحی یخچال فریزر می‌باشد. معمولا یخچال فریزرهای ساید بای ساید در سه رنگ سفید، تیتانیوم و همچنین سیلور تولید و روانه بازار می‌شوند. در نتیجه؛ شما می‌توانید هر یک از این رنگ‌ها را با طراحی مورد نظر خود انتخاب کنید. یخچال فریزرهای ساید بای ساید به صورت ۲ درب، ۳ درب و یا ۴ درب به فروش می‌رسند. سعی کنید یخچال فریزرهایی را خریداری نمایید که جنس روکش آن‌ها، ضد ضربه و ضد خش باشد.

بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید خارجی

هنگام خرید یخچال فریزرهای ساید بای ساید معمولا مدل‌ها و برندهای متفاوتی به شما پیشنهاد می‌شود. خرید بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید خارجی در میان تمامی این برندها کار دشواری است. با این حال، یخچال فریزرهای ساید بای ساید خارجی ال‌جی، بوش، تی سی ال، دوو، کندی، زیرووات و وست پوینت، از جمله بهترین برندهای یخچال فریزر ساید بای ساید خارجی به شمار می‌روند. از این رو؛ ما در این مقاله به بررسی و معرفی ۱۰ یخچال فریزر ساید بای ساید خارجی برتر و پرفروش پرداخته‌ایم. شما نیز با مطالعه مشخصات این یخچال فریزرها و بر اساس نیاز خود می‌توانید هر یک از آن‌ها را خریداری کنید.

معرفی و بررسی ۱۰ یخچال فریزر ساید بای ساید خارجی برتر

یخچال فریزر ساید بای ساید خارجی تی سی ال مدل S545-AWD/ASD/AGD/AMD

یخچالی که انتخاب می‌کنید، یکی از گران‌ترین لوازم آشپزخانه شماست که قرار است بیشتر از ۱۰ سال را با آن سپری کنید. در نتیجه؛ بهتر است با پرداخت کمی مبالغ بالاتر بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید خارجی را خریداری نمایید. کمپانی TCL یکی از کمپانی‌های تولید کننده یخچال فریزر ساید بای ساید است که در کشور چین تولید می‌گردد. S545-AWD/ASD/AGD/AMD، یکی از بهترین مدل‌های تولید شده توسط این کمپانی است که در آمریکا نیز از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار شده است. طراحی زیبا و شیک این محصول، به آشپزخانه شما زیبایی خاصی را هدیه می‌دهد.

یخچال و فریزر این مدل یخچال دارای ۴ طبقه و یک عدد کشو با قابلیت جابه‌جایی و تنظیم ارتفاع می‌باشد. فریزر این مدل دارای یخ‌ساز دستی است. یکی از ویژگی‌های یخچال فریزر ساید بای ساید فناوری نوفراست می‌باشد. گنجایش یخچال این مدل ۳۲۱ لیتر و گنجایش فریزر آن ۱۳۸ لیتر است. در نتیجه؛ می‌توان گفت یخچال فریزر ساید بای ساید S545-AWD/ASD/AGD/AMD دارای ۴۵۹ لیتر ظرفیت می‌باشد. این مدل از یخچال فریزر ساید بای ساید تی سی ال از نظر رده‌بندی مصرف انرژی در رده A+ قرار گرفته است. از نظر کاربران، این محصول طراحی شیک، مصرف انرژی پایین و همچنین کیفیت ساخت بالایی داشته و در دسته بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید خارجی قرار گرفته است.

 

بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید خارجی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع یخچال فریزر ساید بای ساید خارجی موجود در بازار

 

یخچال فریزر ساید بای ساید خارجی ال جی مدل SXB550

کمپانی ال‌جی در کشور کره فعالیت خود را آغاز کرده و به واسطه طراحی شیک و البته کیفیت و طول عمر بالا، در اکثر کشورهای جهان نمایندگی دارد. این برند جزو بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید خارجی می‌باشد. مدل SXB550، از جمله بهترین و البته به‌روزترین یخچال فریزر تولید شده توسط این کمپانی است. این محصول علی‌رقم زیبایی و ظرافت خاصی که دارد، بسیار جادار بوده و به عبارت دیگر گنجایش آن به ۳۲ فوت هم می‌رسد. در نتیجه؛ SXB550 بهترین مدل برای خانواده‌های ۵ نفره محسوب می‌شود.

یکی دیگر از ویژگی‌های یخچال فریزر SXB550 که باعث شده است این محصول در دسته بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید خارجی قرار بگیرد، سیستم Twin Cooling یا همان سیستم خنک‌کننده دوگانه می‌باشد. علاوه بر این‌ها، وجود کمپرسور اینورتر، فیلتر بهداشتی ضد بو و ضد باکتری، جریان برودتی یکنواخت، فناوری انجماد سریع و همچنین عیب‌یاب هوشمند از جمله مواردی هستند که باعث شده‌اند روز به روز به تعداد طرفداران این مدل از یخچال فریزر ال‌جی افزوده شود. برای خرید این محصول می‌توانید به فروشگاه اینترنتی دیجی کالا مراجعه نمایید.

 

بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید خارجی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع یخچال فریزر ساید بای ساید خارجی موجود در بازار

 

یخچال فریزر ساید بای ساید خارجی دوو مدل D4S-2915SS

یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D4S-2915SS، بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید خارجی موجود در بازار می‌باشد. این مدل از یخچال فریزرهای ساید بای ساید دوو، به واسطه طراحی شیکی که دارند، مناسب‌ترین انتخاب برای آشپزخانه‌های شیک و لاکچری به شمار می‌روند. یکی از جدیدترین فناوری‌هایی که امروزه در یخچال فریزرهای جدید مورد استفاده قرار می‌گیرند، فناوری برفک‌زدایی نوفراست می‌باشد. گنجایش این مدل از یخچال فریزر دوو برابر با ۳۲ فوت است. در نتیجه؛ این محصول برای خانوارهای ۵ تا ۷ نفره نیز مناسب گردیده است.

وجود ۴ طبقه و ۲ کشو در یخچال و فریزر باعث شده است تا دست شما برای قرار دادن انواع مواد خوراکی در یخچال فریزر باز باشد. مصرف بسیار پایین انرژی و قرار گرفتن در رده انرژی A+ نیز یکی دیگر از ویژگی‌های این مدل از یخچال فریزر دوو می‌باشد. سرمایش یکنواخت، سیستم انجماد سریع، سیستم سرمایش سریع و همچنین وجود فیلتر تصفیه آب باعث شده است به کیفیت و طول عمر این محصول افزوده شود. برای خرید بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید خارجی دوو می‌توانید به سایت معتبر دیجی کالا مراجعه کرده و این محصول را با قیمتی باورنکردنی خریداری کنید.

 

بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید خارجی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع یخچال فریزر ساید بای ساید خارجی موجود در بازار

 

یخچال فریزر ساید بای ساید خارجی دوو مدل D4S-0036MW

یکی از برندهای نام آشنا در میان برندهای معروف دنیا، برند دوو می‌باشد. یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D4S-0036MW از جمله باکیفیت‌ترین، جادارترین و البته زیباترین محصولات این کمپانی به شمار می‌رود. این محصول از جمله یخچال فریزرهای ۴ درب است که زیبایی باورنکردنی به خانه‌های شما خواهد داد. یخچال فریزر D4S-0036MW از برند دوو، در رنگ‌های سفید و سیلور تولید و به بازار عرضه شده است. وجود سیستم سرمایش هوشمند و سنسورهای دما، این مدل یخچال فریزر را به محصولی خاص تبدیل کرده است. در واقع به این دلیل است که به عنوان بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید خارجی شناخته می‌شود. وجود سنسور دمایی، باعث افزایش ماندگاری مواد غذایی، سبزیجات و همچنین میوه‌ها درون یخچال خواهد شد.

مصرف انرژی یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D4S-0036MW در رده A+ قرار گرفته است. در نتیجه؛ این محصول علاوه بر افزایش ماندگاری مواد غذایی و همچنین کیفیت بالا، انرژی کم‌تری نیز مصرف می‌کند. به همین دلیل است که کاربران و خریداران، این مدل یخچال فریزر را به عنوان بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید خارجی به اطرافیان خود معرفی می‌کنند.

 

بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید خارجی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع یخچال فریزر ساید بای ساید خارجی موجود در بازار

 

یخچال فریزر ساید بای ساید خارجی ال‌جی مدل SX5031WF

یخچال فریزر ساید بای ساید ال‌جی مدل SX5031WF، یکی دیگر از محصولات باکیفیت کمپانی ال‌جی است که امروزه از آن به عنوان بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید خارجی نیز یاد می‌شود. گنجایش این مدل یخچال فریزر برابر با ۳۱ فوت می‌باشد. در نتیجه؛ نگرانی افراد را از بابت جای بسیار کم، رفع کرده است. یخچال فریزر SX5031WF دارای سیستم برفک‌زدایی دیفراست بوده و از نظر مصرف انرژی در طبقه A قرار گرفته است. در صورتی که فراموش کنید درب یخچال و یا فریزر را ببندید، اخطار بازماندن درب را دریافت خواهید کرد.

وجود کمپرسور خطی یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول است که منجر به کاهش صدای یخچال فریزر گردیده است. دور تا دور یخچال فریزر لاستیک ضد باکتری قرار گرفته تا از ورود هرگونه باکتری به داخل یخچال و یا فریزر جلوگیری گردد. روی درب این مدل یخچال فریزر آب‌سردکن و یخ‌ساز تعبیه شده است تا در صورت لزوم، بدون باز کردن درب یخچال بتوانید آب خنک بنوشید. محفظه هوم بار از جمله دیگر ویژگی‌های یخچال فریزر ساید بای ساید SX5031WF می‌باشد. تمام این ویژگی‌ها باعث شده‌اند تا این محصول در دسته بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید خارجی شناخته شود. شایان ذکر است؛ قیمت این محصول نسبت به یخچال فریزرهای مشابه کمی بالاتر است.

 

بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید خارجی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع یخچال فریزر ساید بای ساید خارجی موجود در بازار

 

یخچال فریزر ساید بای ساید خارجی کندی مدل FCA14

یکی دیگر از یخچال فریزرهای ساید بای ساید ۴ درب که از فناوری برفک‌زدایی نوفراست استفاده می‌کند، یخچال فریزر FCA14 از برند کندی می‌باشند. گنجایش این محصول ۴۷۹ لیتر و یا به عبارت دیگر ۱۹ فوت بوده و برای خانواده‌های ۴ نفره انتخاب مناسبی می‌باشد. در نتیجه؛ اگر به دنبال خرید بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید خارجی برای خانواده ۴ نفره خود هستید، خرید این مدل یخچال فریزر توصیه مجموعه ما به شماست. یخچال این محصول دارای ۳ طبقه و ۲ کشو و فریزر آن دارای ۴ طبقه و ۲ کشو است که این طبقات قابلیت جابه‌جایی داشته و به شما این امکان را می‌دهند تا بتوانید انواع خوراکی‌ها و یا مواد غذایی را درون یخچال فریزر خود قرار دهید.

گردش هوای چندگانه، وجود سیستم اکونومی، سیستم انجماد سریع، سیستم خنک‌کنندگی سریع و همچنین قفل کودک از دیگر ویژگی‌های این یخچال فریزر محسوب می‌شوند. اگر قصد خرید بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید خارجی با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت را دارید، خرید یخچال فریزر ساید بای ساید کندی مدل FCA14 را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

 

بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید خارجی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع یخچال فریزر ساید بای ساید خارجی موجود در بازار

 

یخچال فریزر ساید بای ساید خارجی زیرووات مدل Z9S

کمپانی زیرووات یکی دیگر از شرکت‌های تولید کننده یخچال فریزر ساید بای ساید است که در این زمینه بسیار موفق عمل کرده و توانسته است محصولات خود را با عنوان بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید خارجی روانه بازار کند. Z9S یکی از پرطرفدارترین محصولات این کمپانی است که با قیمت بسیار مناسب و کیفیتی باورنکردنی به بازار عرضه شده است. این محصول از جمله یخچال فریزرهای ۴ درب بوده و زیبایی خاصی را به آشپزخانه شما می‌بخشد.

یخچال فریزر زیرووات مدل Z9S، در رده A++ از مصرف انرژی قرار گرفته و دارای سیستم آکونومی نیز می‌باشد. از این رو؛ با خیال راحت و بدون نگرانی سفر کنید. این سیستم باعث می‌شود طی دوران مسافرت شما، یخچال به صورت تنظیم شده و متناسب عمل کند. در این صورت با هیچ مشکلی روبه‌رو نخواهد شد. هوای درونی یخچال Z9S همیشه تازه است. این تازگی باعث افزایش ماندگاری مواد غذایی درون آن خواهد شد. این محصول گنجایشی برابر با ۱۹ فوت داشته و برای یک خانواده ۴ نفره بهترین گزینه خواهد بود. جهت خرید بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید خارجی، یخچال فریزر Z9S مناسب‌ترین انتخاب است.

 

بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید خارجی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع یخچال فریزر ساید بای ساید خارجی موجود در بازار

 

یخچال فریزر ساید بای ساید خارجی وست پوینت مدل WSQ 5916

یکی از جدیدترین و پیشرفته‌ترین یخچال فریزرهای ساید بای ساید موجود در بازار، یخچال فریزر WSQ 5916 است. این محصول در کمپانی وست پوینت تولید و روانه بازار شده است. این مدل یخچال فریزر ساید بای ساید، زیبایی خاصی داشته و از این رو؛ نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب نموده است. روی بدنه فریزر این محصول یک عدد صفحه نمایشگر تعبیه شده است که کاربر از طریق آن می‌تواند تغییرات جدیدی را اعمال کند. جنس روکش WSQ 5916، از مقاومت نسبتا بالایی در برابر خوردگی برخوردار است. در واقع؛ این محصول بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید خارجی است که در بازار با چنین کیفیت و قیمتی به فروش می‌رسد.

شما می‌توانید بدون باز کردن درب یخچال و یا فریزر، از نمایشگر و دیسپنسر روی فریزر استفاده کرده و آبی خنک بنوشید. علاوه بر این‌ها؛ یخچال فریزر ساید بای ساید وست پوینت مدل WSQ 5916 دارای قابلیت اخطار باز ماندن درب نیز می‌باشد. این ویژگی در افزایش طول عمر یخچال فریزر و همچنین افزایش ماندگاری مواد غذایی درون یخچال نقش بسزایی را ایفا می‌کند. جهت خرید بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید خارجی وست پوینت به فروشگاه مجازی و معتبر دیجی کالا مراجعه نمایید.

 

بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید خارجی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع یخچال فریزر ساید بای ساید خارجی موجود در بازار

 

یخچال فریزر ساید بای ساید تی سی ال مدل TR4-540ED

اگر به دنبال خرید یخچال فریزر ۴ درب از برند تی سی ال می‌گردید، انتخاب و خرید یخچال فریزر ۴ درب TR4-540ED پیشنهاد ما به شماست! این محصول دارای قابلیت برفک‌زدایی نوفراست می‌باشد. این قابلیت باعث می‌شود تا به صورت خودکار و بدون کوچک‌ترین دخالت کاربر، یخ‌های اضافی آب شده و این آب اضافی تبخیر گردد. در این صورت دیگر نیازی به تمیز کردن ماهانه فریزر و برفک‌زدایی از آن نخواهد بود. بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید خارجی، برندی است که از طول عمر بالایی برخوردار بوده و بتواند مواد غذایی را در طولانی مدت نگهداری کند. یخچال فریزر ساید بای ساید TR4-540ED تمام این ویژگی‌ها را داراست. در نتیجه؛ به عنوان بهنرین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید خارجی شناخته می‌شود. مصرف انرژی بسیار پایین، قابلیت انجماد سریع، سرمایش سریع و همچنین سرمایش یکنواخت از جمله دیگر ویژگی‌های این محصول به شمار می‌روند.

 

بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید خارجی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع یخچال فریزر ساید بای ساید خارجی موجود در بازار

 

یخچال فریزر ساید بای ساید وست پوینت مدل WSMC-6419ERWD

وست پوینت یکی از برندهای فرانسوی است که سالیان سال است در زمینه تولید لوازم خانگی از جمله یخچال فریزر فعالیت می‌کند. استفاده از مواد اولیه درجه یک و همچنین کیفیت بالای محصولات باعث شده است تا این کمپانی به عنوان بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید خارجی شناخته شود. یکی از مدل‌های یخچال فیرزر ساید بای ساید که توسط این کمپانی تولید شده و طرفداران بسیار زیادی دارد، مدل WSMC-6419ERWD می‌باشد. این مدل یخچال فریزر دارای گنجایش پایینی بوده و برای خانواده‌های ۲ نفره و یا ۳ نفره کفایت می‌کند. از نظر مصرف انرژی نیز این مدل یخچال فریزر در رده A+ قرار می‌گیرد. سیستم برفک‌زدایی نوفراست، وجود فیلتر بهداشتی، آب‌سردکن و یخ‌ساز، محفظه هوم بار و… از جمله ویژگی‌های این محصول است که مورد توجه کاربران قرار می‌گیرد.

 

بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید خارجی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع یخچال فریزر ساید بای ساید خارجی موجود در بازار

 

اگر به دنبال خرید بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید خارجی هستید، می‌توانید به سایت دیجی کالا مراجعه کرده و با مطالعه مشخصات و همچنین بررسی قیمت‌ها، خریدی به صرفه را تجربه کنید.