یخچال فریزر ساید بای ساید ایرانی

0

اگر برای تکمیل جهیزیه خود به دنبال خرید یخچال فریزر ساید بای ساید هستید. اگر یخچال فریزر قدیمی شما خراب شده است و یا به هر دلیلی قصد تعویض آن را دارید. اگر می‌خواهید محصولی ایرانی خریداری کنید. قبل از هر چیزی لازم است با ویژگی‌های خرید بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید ایرانی آشنا شوید. برای این منظور ما در این مقاله قصد داریم؛ به معرفی و بررسی ویژگی‌ها و مشخصات ۱۰ تا از بهترین تولیدات داخل بپردازیم تا شما بتوانید بهترین و به صرفه‌ترین خرید را داشته و علاوه بر خرید یخچال فریزر باکیفیت، از تولیدات داخلی نیز حمایت کنید.

چرا یخچال فریزر ساید بای ساید؟

یخچال فریزرهای ساید بای ساید نسبت به یخچال‌های معمولی، بالا پایین و یا دوقلو از طرفداران زیادی برخوردارند. چرا که این مدل یخچال فریزرها زیبایی خاصی را به ظاهر آشپزخانه شما هدیه می‌دهند. علاوه بر این‌ها شایان ذکر است که بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید ایرانی، دارای مصرف انرژی بسیار پایینی نسبت به مدل‌های دیگر می‌باشد.

یخچال فریزر ساید بای ساید ایرانی یا خارجی؟

اکثر مردم ایران وقتی حرف از خرید کالا می‌شود، در ابتدا به دنبال کالاهای خارجی می‌روند. آن‌ها عقیده دارند که کیفیت و جنس کالاهای وارداتی و تولید خارج، خیلی بهتر از کالاهای ایرانی است. لازم است بگوئیم که امروزه در کشور ما کالاهای با کیفیتی توسط برندهای مختلف ایرانی تولید می‌شوند. این کالاها به واسطه کیفیت بالا، جنس عالی و کارآیی منحصر به فردی که دارند، در رقابت شدید با کالاهای خارجی قرار گرفته‌اند. برخی از این کالاهای ایرانی در رقابت با برندهای خارجی پیروز شده و امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند. در نتیجه؛ خارجی بودن برند نشان دهنده کیفیت بسیار خوب آن نسبت به کالاهای ایرانی نیست! مگر اینکه دوست داشته باشید در خانه خود تنها از لوازم خانگی خارجی استفاده کنید! یکی از کالاهایی که برند ایرانی آن در رقابت با برندهای خارجی قرار گرفته‌اند، یخچال فریزرهای ساید بای ساید می‌باشد. امروزه کمپانی‌های بزرگی در سراسر کشور هستند که توانسته‌اند یخچال فریزرهای ساید بای ساید با کیفیتی را تولید و روانه بازار کنند. شما نیز با مراجعه فیزیکی به فروشگاه‌های لوازم خانگی و یا مراجعه به فروشگاه‌های آنلاین می‌توانید، بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید ایرانی را خریداری نمایید.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع یخچال ساید بای ساید ایرانی موجود در بازار

 

نکاتی که باید در خرید بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید ایرانی مورد توجه قرار دهید

اگر قصد خرید یخچال فریزر ساید بای ساید ایرانی را دارید، لازم است کمی دست نگه‌دارید. قبل از انتخاب و یا خرید بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید ایرانی، باید به چندین نکته توجه کنید. در ذیل به برخی از این نکات اشاره کرده‌ایم:

توجه به ابعاد و گنجایش یخچال و فریزر

هر یک از یخچال‌های ساید بای ساید اندازه و ابعاد متفاوتی دارند. قبل از خرید بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید ایرانی باید به چیدمان کابینت‌های آشپزخانه و جایگاه یخچال فریزر توجه کرده و محصولی را خریداری نمایید که به راحتی در جایگاه قرار بگیرد. توجه به عمق یخچال نیز حائز اهمیت است. چرا که هر چه عمق یخچال بیشتر باشد، جادارتر خواهد بود. توجه به ظرفیت و گنجایش یخچال فریزرهای ساید بای ساید نیز بسته به تعداد نفرات خانواده شماست. با توجه به تعداد نفرات خانواده می‌توانید یخچال فریزری را خریداری نمایید که بتواند تمام نیازهای شما را پاسخگو باشد.

جنس درب و بدنه یخچال‌های ساید بای ساید

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که در خرید بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید ایرانی باید به آن توجه ویژه داشته باشید، جنس درب و بدنه محصول است. سعی کنید، یخچال فریزری را خریداری کنید که دارای بدنه و درب ضد زنگ و مقاوم به رطوبت باشند.

تعداد طبقات و قفسه‌بندی

برای خرید یخچال فریزر ساید بای ساید باید به تعداد طبقات و نحوه قفسه‌بندی نیز توجه داشته باشید. مناسب‌ترین یخچال فریزرهای ساید بای ساید به نحوی طبقه‌بندی شده‌اند که تمامی مواد غذایی درون آن‌ها جای می‌گیرد. در واقع قفسه‌های بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید ایرانی باید به گونه‌ای باشند که بتواند مواد غذایی را از هم تفکیک کند.

تهویه مناسب

وجود تهویه مناسب نیز یکی دیگر از فاکتورهای مهم در خرید بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید ایرانی محسوب می‌شود. داغ نشدن بدنه و همچنین رد و بدل شدن هوای درون یخچال نشان‌دهنده تهویه مناسب می‌باشد.

آب‌سردکن و یخ‌ساز

فاکتور دیگری که در خرید یخچال فریزرهای ساید بای ساید مورد توجه افراد قرار می‌گیرد، داشتن حالت آب‌سردکن و یخ‌ساز می‌باشد. در این صورت همیشه آب خنک و یخ‌های قالبی در دسترس شما خواهد بود.

قیمت

قیمت انواع یخچال فریزرهای ساید بای ساید با هم متفاوت بوده و این تفاوت قیمت بر اثر رنگ محصول، جنس بدنه، وجود آب‌سردکن و یخ‌ساز، تعداد طبقات و ابعاد یخچال اتفاق می‌افتد. شما می‌توانید با در نظر گرفتن بودجه خود، بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید ایرانی را خریداری نمایید.

برند

برند تولید کننده یخچال فریزر ساید بای ساید نیز یکی از مواردی است که افراد در خرید این محصول به آن توجه می‌کنند. ما در زیر، برندهای ایرانی تولید کننده یخچال فریزر ساید بای ساید را به شما معرفی کرده‌ایم. شما نیز بر اساس قیمت، ابعاد و مشخصات دیگر می‌توانید بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید ایرانی را انتخاب و خریداری کنید.

بهترین مارک یخچال ساید بای ساید ایرانی

تصور این که در یک روز گرم تابستانی به منزل بروید و متوجه خراب شدن یخچال شوید، بسیار عذاب‌آور است. از این رو؛ لازم است بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید ایرانی را خریداری کنید تا بتوانید سالیان سال بدون ترس از خراب شدن از آن استفاده کنید. افرادی نیز هستند که برای تشکیل زندگی خود نیاز به خرید یخچال فریزر دارند. این افراد نیز بهتر است با صرف هزینه کمی بالاتر بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید ایرانی را خریداری کنند تا ۴-۵ سال بعد نیازی به پرداخت هزینه مجدد برای خرید این محصول نداشته باشند. ما در این مقاله بهترین برندهای تولید کننده یخچال فریزر ساید بای ساید ایرانی را به شما معرفی می‌کنیم. شما با در نظر گرفتن بودجه خود و همچنین بررسی مشخصات و ویژگی‌های این برندها می‌توانید، بهترین خرید را داشته باشید. از بهترین و با کیفیت‌ترین برندهای تولید کننده یخچال فریزر ساید بای ساید می‌توان به اسنوا، پاکشوما، ایکس ویژن، هیمالیا، امرسان، جی پلاس و الکترو استیل اشاره کرد.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع یخچال ساید بای ساید ایرانی موجود در بازار

 

معرفی ۱۰ تا از پرفروش‌ترین و بهترین مارک‌های یخچال فریزر ساید بای ساید ایرانی

یخچال فریزر ساید بای ساید الکترو استیل مدل Electro Royal

یخچال فریزر الکترو استیل مدل Electro Royal، یکی از مدل‌های یخچال فریزر ساید بای ساید دو درب می‌باشد. مصرف پایین انرژی این مدل یخچال باعث شده است تا جزو بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید ایرانی قرار گیرد. این مدل یخچال، یکی از انواع یخچال‌های جادار با ظرفیت ۵۲۵ لیتری می‌باشد. یخچال فریزر ساید بای ساید الکترو رویال از تنوع رنگی بالایی برخوردار بوده و با در نظر گرفتن سلیقه تمامی افراد توانسته است در دسته خوش طرح‌ترین و بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید ایرانی قرار بگیرد.

آب‌سردکن و یخ‌ساز یخچال فریزر الکترواستیل مدل الکترو رویال کاملا اتومات بوده و به آب شهری متصل می‌شوند. در نتیجه؛ دیگر نیازی نیست محفظه آب‌سردکن و یا یخ‌ساز را خودتان پر آب کنید. شما می‌توانید با استفاده از پنل تنظیماتی که روی درب یخچال فریزر الکترو رویال تعبیه شده است، یکی از سه حالت آب‌ سرد، یخ خرد و یا یخ قالبی را انتخاب کنید. علاوه بر این‌ها، شما با استفاده از این پنل تنظیمات می‌توانید میزان دمای داخل یخچال را نیز تنظیم کنید.

 

بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید ایرانی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع یخچال ساید بای ساید ایرانی موجود در بازار

 

یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2320SS

یکی از محبوب‌ترین برندهای تولید کننده یخچال فریزر ساید بای ساید ایرانی، اسنوا می‌‌باشد. این شرکت توانسته است محصولات خود را با کیفیت بسیار بالا به بازار عرضه کند. از این رو؛ این محصول در بازار به عنوان بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید ایرانی شناخته می‌شود. یخچال فریزر ساید بای ساید S8-2320SS یکی از با کیفیت‌ترین مدل‌های برند اسنوا می‌باشد. کیفیت بدنه، آب‌سردکن، یخ‌ساز و همچنین میزان مناسب سرمای یخچال و فریزر از جمله ویژگی‌های این محصول شناخته می‌شود.

با خواندن نظرات کاربران در سایت فروشگاهی دیجی کالا متوجه خواهید شد که صدای یخچال فریزرهای اسنوا کمی بالاتر از دیگر برندهاست. اما؛ ویژگی‌ها و کاربردهای دیگر این برند باعث شده است، صدای آن آزاردهنده به نظر نرسد. ظرفیت یخچال فریزر S8-2320SS، برابر با ۳۵ فوت است. در نتیجه؛ جزو یخچال فریزرهای ساید بای ساید جادار دسته‌بندی می‌شود. این مدل یخچال فریزر دارای Home bar و یا به عبارت دیگر بار خانگی است. افراد می‌توانند مواد خوراکی پرمصرف خود را درون این محفظه قرار دهند تا از باز و بسته شدن زیاد یخچال جلوگیری کنند. اگر به دنبال خرید بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید ایرانی هستید، خرید یخچال فریزر S8-2320SS می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما باشد.

 

بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید ایرانی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع یخچال ساید بای ساید ایرانی موجود در بازار

 

یخچال فریزر ساید بای ساید امرسان مدل RFR3292D

یکی از جدیدترین محصولات کمپانی امرسان، یخچال فریزر ساید بای ساید امرسان مدل RFR3292D می‌باشد. جنس بدنه و درب یخچال فریزرها معمولا از اهمیت بالایی برخوردار بوده و خریدار در هنگام انتخاب این محصول باید به این موضوع توجه کافی داشته باشد. از آن جایی که جنس بدنه یخچال فریزر RFR3292D از فولاد ضد زنگ بوده و از مقاومت بالایی در برابر رطوبت برخوردار است، تمام این ویژگی‌ها باعث شده است تا این مدل یخچال فریزر را به عنوان بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید ایرانی بشناسیم. یخچال فریزر RFR3292D دارای تکنولوژی نوفراست نیز می‌باشد. این تکنولوژی مانع از برفک زدن فریزر می‌شود. در نتیجه؛ دیگر نیازی به یخ‌زدایی نخواهد بود.

یخچال فریزر ساید بای ساید امرسان مدل RFR3292D دارای سیستم انجماد سریع بوده و در مدت زمان کوتاهی می‌تواند حجم زیادی از سبزیجات، گوشت، مرغ و مواد غذایی دیگر را منجمد کند. باز و بسته کردن بیش از اندازه درب یخچال از طول عمر مواد غذایی موجود در آن می‌کاهد. از این رو؛ روی بدنه این مدل یخچال فریزر، محفظه‌ای با نام هوم بار تعبیه شده است. این محفظه امکان دسترسی آسان کاربران به مواد غذایی پر مصرف را بدون باز کردن درب یخچال فراهم می‌کند. بنابراین؛ هم در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌شود و هم ماندگاری مواد غذایی کاهش پیدا نمی‌کند. برای خرید بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید ایرانی می‌توانید به مجموعه دیجی کالا مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

 

بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید ایرانی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع یخچال ساید بای ساید ایرانی موجود در بازار

 

یخچال فریزر هیمالیا مدل تسلا HRFN60504

یخچال فریزرهای ساید بای ساید به خاطر زیبایی، کیفیت ساخت بالا و مدرن بودن جزو پرفروش‌ترین کالاهای موجود در بازار می‌باشند. کیفیت بالا و همچنین وجود تکنولوژی‌های پیشرفته باعث شده‌اند تا طول عمر و میزان ماندگاری مواد غذایی و سبزیجات درون یخچال تا حد زیادی افزایش پیدا کند. یخچال فریزر هیمالیا مدل HRFN60504، بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید ایرانی است که به واسطه حجم و ظرفیت بالا در دسته یخچال فریزرهای جادار برای خانواده‌های پرجمعیت قرار گرفته است. مدل HRFN60504 از یخچال فریزرهای ساید بای ساید، طراحی متفاوتی داشته و با ظاهری زیبا و همه پسند به بازار عرضه شده است.

این محصول دارای ۲ درب یخچال در بالا و ۲ درب فریزر در قسمت پائینی است. همین تفاوت ظاهری باعث محبوبیت بالای این مدل یخچال شده است. شما با انتخاب یخچال فریزر تسلا مدل HRFN60504 نه تنها بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید ایرانی را خریداری نموده‌اید، بلکه زیبایی را به آشپزخانه خود هدیه داده‌اید. عیب‌یابی خودکار، وجود AVP یا به عبارت دیگر آنتی‌ویروس، محفظه کنترل رطوبت و همچنین یخ‌ساز اتومات از جمله دیگر ویژگی‌های این محصول می‌باشند.

 

بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید ایرانی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع یخچال ساید بای ساید ایرانی موجود در بازار

 

یخچال فریزر ساید بای ساید پاکشوما مدل P190S

یخچال فریزر P190S، حرفه‌ای‌ترین و بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید ایرانی موجود در بازار است که توسط کمپانی پاکشوما تولید گردیده است. این محصول دارای ۴ درب بوده و طراحی ساده و شیک آن باعث می‌شود، آشپزخانه شما لوکس‌تر نشان داده شود. یخچال فریزر ساید بای ساید P190S دارای سیستم اکونومی نیز می‌باشد. هنگامی که از یخچال فریزر استفاده‌ای نمی‌شود، مثلا؛ در مواقعی که شما به مدت چند روز خانه نیستید، سیستم آکونومی فعال شده و مصرف انرژی یخچال تا حد زیادی کاهش می‌یابد. داشتن کمپرسور هوشمند باعث ایجاد سرمایش مورد نیاز یخچال خواهد شد.

هرچه هوای داخل یخچال تازه‌تر باشد، عمر مواد غذایی درون آن افزایش پیدا می‌کند. وجود سیستم گردش هوای چندگانه، هوای درون یخچال را تازه‌تر نگه داشته و هوا را به صورت یکنواخت در تمامی قسمت‌های یخچال پخش خواهد کرد. این محصول دارای یخ‌ساز و آب‌سردکن نیمه اتومات نیز می‌باشد. تمام این ویژگی‌ها باعث شده‌اند تا یخچال فریزر P190S را به عنوان بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید ایرانی بشناسیم.

 

بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید ایرانی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع یخچال ساید بای ساید ایرانی موجود در بازار

 

یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261S

کمپانی اسنوا توانسته است یخچال فریزرهای ساید بای ساید را در ابعاد، رنگ‌ها و ظرفیت‌های متفاوتی تولید کند. در این صورت افراد می‌توانند بسته به سلیقه شخصی، چیدمان کابینت‌های خود و همچنین تعداد اعضای خانواده، مناسب‌ترین یخچال فریزر ساید بای ساید را انتخاب نمایند. یخچال فریزر S8-2261S، بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید ایرانی موجود در بازار است که توسط همین کمپانی تولید می‌گردد. وجود کمپرسور اینورتر باعث می‌شود موتور با سرعت دلخواه کنترل شود. کمپرسور اینورتر کمک می‌کند تا در حین راه‌اندازی، جریان برق افزایش و در حین کار تا حد زیادی کاهش داشته باشد. در نتیجه؛ در مصرف برق نیز صرفه‌جویی خواهد شد. سیستم سرمایش یخچال فریزر S8-2261S، دارای حسگر‌های هوشمند شش‌گانه بوده و کمک می‌کنند تا جریان داخل یخچال در تمامی قسمت‌های آن به صورت یکنواخت پخش گردند. این محصول در رده انرژی A+ قرار گرفته است.

 

بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید ایرانی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع یخچال ساید بای ساید ایرانی موجود در بازار

 

یخچال فریزر ایکس ویژن مدل TF540

یکی از پرطرفدارترین یخچال فریزرهای ساید بای ساید ۴ درب، یخچال فریزر ایکس ویژن مدل TF540 می‌باشد. گنجایش این محصول ۵۴۱ لیتر بوده و در نتیجه فضای بسیار بزرگی را برای کاربران فراهم می‌کند. این مدل یخچال فریزر، مناسب‌ترین و بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید ایرانی برای خانواده‌های پرجمعیت می‌باشد. یخچال TF540 دارای دو طبقه و دو کشو و فریزر آن دارای ۴ کشوی کاربردی و جادار است.

یخچال فریزر ایکس ویژن مدل TF540 دارای فناوری AAT می‌باشد. در بدنه این مدل یخچال‌ها از سنگ تورمالین استفاده شده است. این سنگ با آزاد کردن یون‌های منفی و جریان آن‌ها در یخچال مانع از ایجاد بوی نامطبوع و باکتری درون یخچال خواهد شد. وجود این فناوری باعث شده است یخچال فریزر TF540 را به عنوان بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید ایرانی بشناسیم. گردش یون‌های بار منفی، علاوه بر حفظ تازگی مواد غذایی درون یخچال، باعث کاهش مصرف انرژی تا حد قابل توجهی خواهند شد.

 

بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید ایرانی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع یخچال ساید بای ساید ایرانی موجود در بازار

 

یخچال فریزر ساید بای ساید ایکس ویژن مدل TS550-AWD/ASD

یخچال فریزر TS550-AWD/ASD، محصولی باکیفیت از کمپانی ایکس ویژن است که در دسته بهترین مارک یخچال‌ فریزر ساید بای ساید ایرانی قرار می‌گیرد. این مدل یخچال فریزر دارای ۲ درب بوده و امکان قرار گرفتن تمامی مواد غذایی در قسمت یخچال و فریزر آن به راحتی فراهم شده است. این محصول دارای آب‌سردکن و همچنین یخ‌ساز نیمه اتوماتیک نیز می‌باشد. برای دسترسی به آب خنک، نیازی به باز کردن درب یخچال نخواهد بود، در نتیجه؛ مصرف انرژی کاهش یافته و تازگی مواد غذایی حفظ خواهد شد. مصرف انرژی یخچال فریزر ساید بای ساید TS550-AWD/ASD در رده A قرار گرفته است.

زیبایی و طراحی بسیار شیک این محصول باعث شده است افراد بسیاری نسبت به خرید آن اقدام کرده و آشپزخانه خود را شیک‌تر جلوه ‌دهند. اگر قصد خرید بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید ایرانی را دارید، خرید یخچال فریزر ایکس ویژن مدل TS550-AWD/ASD بهترین انتخاب شما خواهد بود.

 

بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید ایرانی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع یخچال ساید بای ساید ایرانی موجود در بازار

 

یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-M7418BG

کمپانی لوازم خانگی گلدیران توانسته است، محصولات متفاوت و قیمت مناسبی را با نام جی پلاس به بازار عرضه کند. محصولات این کمپانی به گونه‌ای است که توانسته است بخش وسیعی از نیازها و سلیقه‌های افراد را پاسخگو باشد. یکی از محصولات با کیفیت و مرغوب از برند جی پلاس، یخچال فریزر ساید بای ساید GSS-M7418BG می‌باشد. امروزه این مدل یخچال فریزر را با نام بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید ایرانی می‌شناسند. این محصول طراحی شیکی داشته و می‌تواند ظاهری لوکس را به آشپزخانه شما ببخشد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول ایرانی، مصرف انرژی پایین آن است. در واقع؛ یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-M7418BG از نظر رده‌بندی میزان مصرف انرژی در رده A++ قرار گرفته است.

سیستم گردش هوای چندگانه، فناوری نوفراست، سرمایش سریع یخچال و انجماد سریع فریزر، تنها بخشی از ویژگی‌های این محصول می‌باشند. شما می‌توانید با استفاده از نمایشگر LED که روی بدنه فریزر تعبیه شده است، میزان دمای یخچال فریزر را کنترل کنید. گنجایش بالای این مدل یخچال فریزر باعث شده است تا علاوه بر اینکه به عنوان بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید ایرانی شناخته شود، در دسته یخچال فریزرهای ساید بای ساید جادار نیز قرار گیرد.

 

بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید ایرانی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع یخچال ساید بای ساید ایرانی موجود در بازار

 

یخچال فریزر ساید بای ساید پلادیوم مدل PD51

کمپانی الکترواستیل توانسته است بهترین و جدیدترین یخچال فریزر خود را با نام پلادیوم به بازار عرضه کند. این محصول در دسته بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید ایرانی قرار گرفته و نظر افراد بسیاری را به خود جلب نموده است. این مدل دارای سیستم خنک کنندگی دوگانه می‌باشد. از این رو؛ یخچال و فریزر دارای دو سیستم خنک کنندگی مجزا خواهند بود. علاوه بر این‌ها یخچال فریزر پلادیوم مدل PD51 دارای آب‌سردکن اتوماتیک نیز می‌باشد. شما می‌توانید از طریق پنلی که روی درب یخچال تعبیه شده است، میزان دمای یخچال و فریزر را تنظیم کنید. وجود کمپرسور ACC، یخ‌ساز اتومات، مصرف انرژی پایین، طراحی خاص و زیبا باعث شده است تا این مدل در میان مردم محبوب گردد. برای خرید بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید ایرانی، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی دیجی کالا مراجعه کرده و بعد از مقایسه قیمت‌ها یخچال مورد نظر خود را به صورت نقد و یا اقساط خریداری نمایید.

 

بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید ایرانی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع یخچال ساید بای ساید ایرانی موجود در بازار

 

امتیاز دهید