یخچال فریزر‌های ساید بای ساید ایرانی و خارجی

0

انتخاب و خرید بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید، یکی از دغدغه‌های افرادی است که می‌خواهند نسبت به خرید این وسیله ضروری برای خانه و یا محل کار خود اقدام کنند. از آنجایی که امروزه مارک‌ها و مدل‌های متنوعی از یخچال فریزرهای ساید بای ساید در بازار موجود می‌باشد، خرید این وسیله به مراتب سخت‌تر شده است. قیمت یخچال فریزرهای ساید بای ساید بر اساس ویژگی‌ها، نام برند و همچنین سایز و اندازه متفاوت بوده و باعث شده است، انتخاب بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید همچنان سخت‌تر گردد. از این رو؛ ما در این مقاله، درباره مهم‌ترین ویژگی‌های یخچال فریزرهای ساید بای ساید صحبت کرده و ۱۰ تا از پرفروش‌ترین‌های ایرانی و خارجی آن را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

قبل از خرید بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید!

قبل از اینکه نسبت به خرید یخچال فریزرهای ساید بای ساید اقدام کنید، لازم است به چند نکته توجه کافی داشته باشید. توجه به این نکات باعث می‌شود تا شما راحت‌تر بتوانید از میان یخچال‌ و فریزرهای معمولی و یا ساید بای ساید بهترین انتخاب را داشته باشید!

  • ابعاد یخچال: اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که باید به خاطر داشته باشید، ابعاد یخچال فریزرهای ساید بای ساید است. یخچال فریزرهای ساید بای ساید دارای ابعاد مختلفی بوده و ابعاد بزرگ‌تری از یخچال فریزرهای معمولی دارند. افراد باید بر اساس چیدمان کابینت‌های آشپزخانه خود و فضایی که برای یخچال فریزر در نظر گرفته‌اند، مناسب‌ترین ابعاد از بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید را انتخاب نمایند.
  • توجه به عادات غذایی: خرید یخچال فریزرهای ساید بای ساید بیشتر به خانواده‌هایی پیشنهاد می‌شود که دوست دارند، مواد غذایی تازه مصرف کرده و از مصرف غذاهای فریزر شده خودداری می‌کنند. در یخچال فریزرهای ساید بای ساید، معمولا ظرفیت یخچال از فریزر بیشتر است. در نتیجه؛ انتخاب و خرید بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید به افرادی پیشنهاد می‌شود که غذاها و مواد خوراکی را به صورت تازه مصرف می‌نمایند.
  • توجه به بودجه: یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید قبل از خرید بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید به آن توجه کنید، بودجه‌ای است که برای خرید این محصول در نظر گرفته‌اید. همانطور که می‌دانید؛ قیمت یخچال فریزرهای ساید بای ساید از یخچال فریزرهای معمولی بالاتر است. علاوه بر این‌ها؛ افزایش گنجایش و ابعاد یخچال نیز روی قیمت آن تاثیر بسزایی دارد. در نتیجه؛ اگر فکر می‌کنید بودجه خرید این محصول را دارید، می‌توانید نسبت به خرید آن اقدام نمایید.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع یخچال ساید بای ساید موجود در بازار

 

ویژگی‌های بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید

امروزه افراد بسیاری به سمت خرید یخچال فریزرهای ساید بای ساید روی آورده‌اند. چرا که این مدل یخچال‌ها شیک‌تر بوده و فضای لوکس‌تری به آشپزخانه شما می‌دهند. در حالت کلی؛ برای خرید بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید باید با مهم‌ترین ویژگی‌های آن آشنا باشید. بنابراین؛ اگر قصد خرید این وسیله ضروری را دارید و می‌خواهید خریدی به صرفه را تجربه کنید، توجه به این نکات ضروری است!

مصرف برق

میزان مصرف انرژی، از جمله ویژگی‌های بسیار مهم در خرید و انتخاب بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید به شمار می‌رود. یخچال‌ فریزرهای جدید مصرف بسیار پایین‌تری دارند. در واقع؛ رتبه انرژی این محصولات جدید A، A+، A++ و یا A+++ می‌باشد. سعی کنید یخچال فریزرهایی را خریداری نمایید که مصرف کم‌تری داشته باشند. میزان مصرف انرژی را می‌توانید از برچسب انرژی که روی بدنه یخچال وجود دارد، متوجه شوید.

جنس بدنه

جنس بدنه، جنس درب و همچنین جنس لاستیکی که دورتا دور درب یخچال قرار گرفته است، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. جنس بدنه و درب یخچال باید از مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت برخوردار بوده و زنگ نزند. کیفیت بالای جنس درب یخچال نیز به تمیز کردن آن کمک بسیاری می‌کند. جنس لاستیک مغناطیسی که دور درب یخچال قرار دارد باید به گونه‌ای باشد که از ورود هوا به داخل یخچال و بالعکس جلوگیری کند. این ویژگی باعث افزایش طول عمر محصول خواهد شد. بنابراین؛ برای خرید بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید، به جنس درب، بدنه و لاستیک دور درب توجه ویژه‌ای داشته باشید!

تعداد طبقات و قفسه‌ها

قفسه‌بندی مجزا یکی از ویژگی‌هائیست که در یخچال‌های امروزی به خوبی مشاهده می‌شود. تعداد طبقات یخچال فریزرهای ساید بای ساید به تعداد اعضای خانواده و میزان مصرف مواد غذایی آن‌ها بستگی دارد. اگر تعداد اعضای خانواده شما بالاست و یا مواد غذایی زیادی را نگه‌داری می‌کنید، سعی کنید به تعداد طبقات و قفسه‌بندی‌های یخچال فریزر مورد نظر خود توجه کافی داشته باشید. بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید معمولا تعداد طبقات مطلوبی داشته و قفسه‌بندی‌های آن‌ها قابلیت تفکیک دارد.

تهویه

وجود تهویه مناسب، در انتخاب بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید اهمیت بسزایی دارد. یخچال فریزری دارای تهویه مناسب است که بدنه آن داغ نکرده و فضای داخلی آن به خوبی خنک شود. عدم وجود تهویه مناسب باعث کاهش طول عمر یخچال فریزر شما خواهد شد.

نوع خنک کنندگی

سیستم خنک کنندگی در بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید با هم متفاوت می‌باشد. این دسته از یخچال فریزرها از نظر نوع خنک کنندگی در یکی از سه دسته؛ خنک کنندگی بدون برفک معمولی (دوگانه)، خنک کنندگی استاتیک و همچنین خنک کنندگی به همراه تهویه قرار می‌گیرند. سیستم خنک کنندگی استاتیک باعث می‌شود رطوبت درون یخچال در سطح مشخصی قرار گرفته و  تازگی مواد غذایی همچنان حفظ گردد. سیستم تهویه نیز باعث می‌شود با هر بار باز و بسته کردن درب یخچال عمل بازیابی هوا صورت پذیرد. سیستم خنک کنندگی دوگانه نیز ما بین این دو قرار گرفته است.

آب سردکن و یخ‌ساز

امروزه اکثر یخچال‌های ساید بای ساید، دارای قابلیت آب سردکن و یخ‌ساز می‌باشند. با این حال؛ در خرید بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید به این نکته توجه کنید تا همیشه آب سرد و یخ قالبی در دسترس داشته باشید.

همانطور که گفتیم؛ طراحی بسیار شیک، ویژگی‌های منحصر به فرد و پیشرفته بودن یخچال‌های ساید بای ساید باعث شده‌اند تا از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار شوند. به همین دلیل؛ برندهای مختلفی در این زمینه در حال فعالیت بوده و با هم به رقابت پرداخته‌اند. تنوع بالای برندهای ایرانی و خارجی باعث سردرگمی خریداران شده است. از این رو؛ ما در ادامه این مقاله به بررسی مشخصات ۱۰ تا بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید پرداخته‌ایم تا شما بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید.

معرفی ۱۰ تا از بهترین مارک‌های یخچال فریزر ساید بای ساید خارجی و ایرانی

یخچال فریزر ساید بای ساید تی سی ال مدل SS45-AWD/ASD/AGD/AMD

یخچال فریزر ساید بای سایدی که خریداری می‌کنید، در حقیقت یکی از گران‌ترین وسایل در خانه شماست که باید چندین سال آن را مورد استفاده قرار دهید. بنابراین؛ لازم است بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید را خریداری کنید تا بتوانید سال‌های بیشتری را بدون این که نیاز به تعویض و یا تعمیر یخچال داشته باشید با آن بگذرانید. یخچال فریزر تی سی ال مدل SS45-AWD/ASD/AGD/AMD، یکی از انواع یخچال‌های ساید بای ساید است که بیش از ۱۰ سال می‌توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید. یخچال و فریزر این محصول دارای ۴ طبقه و یک عدد کشو هستند. شایان ذکر است که یخ‌ساز یخچال فریزر SS45-AWD/ASD/AGD/AMD خودکار نبوده و از نوع دستی می‌باشد.

رتبه مصرف انرژی این مدل یخچال فریزر از برند تی سی ال، A بوده و در نتیجه؛ مصرف انرژی نسبتا کمی دارد. این محصول جدیدترین و بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید موجود در بازار به شمار می‌رود.

 

بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع یخچال ساید بای ساید موجود در بازار

 

یخچال فریزر ساید بای ساید TS 550-AWD/ASD از برند ایکس ویژن

یکی دیگر از برندهای شناخته شده در زمینه تولید لوازم خانگی، برند ایکس ویژن است که سال‌هاست در این زمینه در حال فعالیت و رقابت است. البته این برند در مقایسه با برندهای دیگر، نوپا محسوب می‌شود. یخچال فریزر TS 550-AWD/ASD، از جمله باکیفیت ترین، مناسب‌ترین و بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید است که از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار می‌باشد. تعداد طبقات و قفسه‌بندی‌های یخچال و فریزر TS 550-AWD/ASD باعث شده‌اند تا شما بتوانید مواد خوراکی خود را به صورت کاملا تفکیک شده درون یخچال قرار دهید. ایکس ویژن طراحی شیک و ساده‌ای داشته و می‌تواند مواد غذایی شما را تا مدت‌ها سالم نگه‌دارد.

یخچال فریزر ساید بای ساید ایکس ویژن مدل TS 550-AWD/ASD برای خانواده‌های کم جمعیت مناسب می‌باشد. این محصول کیفیت و کارایی فوق‌العاده‌ای داشته و امروزه در دسته بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید قرار گرفته است. مصرف انرژی این مدل یخچال فریزر ایکس ویژن در رده A+ قرار گرفته است.

 

بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع یخچال ساید بای ساید موجود در بازار

 

یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-3133MW

برای حفظ تازگی مواد غذایی، میوه و سبزیجات، خرید بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید ضروری است! مدل D2S-3133MW از برند دوو یکی از بهترین و پرفروش‌ترین یخچال فریزرهای موجود در بازار به شمار می‌رود. وجود سیستم کنترلگر دما، کمپرسور پیشرفته و همچنین سیستم سرمایش منجر به افزایش ماندگاری مواد خوراکی موجود در یخچال شده است. این محصول دارای محفظه‌ای به نام Home bar است که امکان دسترسی به برخی از مواد غذایی را برای کاربران راحت‌تر کرده است. کاربران می‌توانند بدون باز کردن درب یخچال و تنها با باز کردن درب این محفظه، به برخی از مواد خوراکی پر مصرف دسترسی سریع داشته باشند.

اگر بخواهیم ویژگی‌های دیگر این محصول را برشماریم، می‌توانیم به وجود سامانه سرمایش فلزی، انجماد سریع، سرمایش سریع یخچال، محفظه نگه‌داری گوشت تازه، فیلتر سه لایه، کمپرسور اینورتر و… اشاره کنیم. برای خرید بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید با قیمت بسیار مناسب، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی دیجی کالا مراجعه کرده و قیمت‌ها را مقایسه کنید.

 

بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع یخچال ساید بای ساید موجود در بازار

 

یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D4S-2915MW

یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D4S-2915MW، از طراحی بسیار شیک و زیبایی برخوردار شده است. علاوه بر این‌ها این محصول، بسیار باکیفیت بوده و می‌تواند چندین سال برای شما کار کند. کیفیت بالا و جنس فوق‌العاده خوب بدنه این مدل یخچال فریزر باعث شده است تا آن را به عنوان بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید خارجی بشناسید. این یخچال فریزر دارای سیستم سرمایش هوشمند نیز می‌باشد. در نتیجه؛ مصرف انرژی تا حد زیادی کاهش می‌یابد. علاوه بر این‌ها وجود کمپرسور هوشمند اینورتر باعث شده است تا نوسانات دمای داخلی یخچال به حداقل رسیده و کارآیی محصول افزایش چشمگیری داشته باشد.

 

بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع یخچال ساید بای ساید موجود در بازار

 

یخچال فریزر ساید بای ساید پاکشوما مدل P190S

یخچال فریزر پاکشوما، یکی دیگر از یخچال فریزرهای زیبا، جادار و کارآمدی است که توسط برند قدیمی پاکشوما تولید شده است. یخچال فریزر پاکشوما مدل P190S ، یکی دیگر از بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید می‌باشد. وجودفناوری‌هایی چون؛ سیستم گردش هوای چندگانه و آکونومی باعث می‌شود هوای درون یخچال تازه شده و مواد غذایی ماندگاری بیشتری داشته باشند. در روی درب یخچال، آب سردکن و همچنین یخ‌ساز نیمه اتوماتیک قرار دارد. این ویژگی باعث شده است تا بدون باز کردن درب یخچال بتوانید آب سرد و یا یخ قالبی مورد نیاز خود را بردارید.

در اکثر ساید بای سایدهای جدید، از پیشرفته‌ترین سیستم‌ها استفاده شده تا ماندگاری مواد غذایی درون یخچال افزایش پیدا کند. یخچال فریزر P190S از برند پاکشوما نیز جزو محصولات جدید بوده و می‌تواند مواد غذایی، میوه و سبزی را به مدت طولانی نگه‌داری نماید. نگهداری مواد غذایی به مدت طولانی یکی از ویژگی‌هائیست که باعث شده است یخچال پاکشوما مدل P190S به عنوان بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید شناخته شود.

 

بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع یخچال ساید بای ساید موجود در بازار

 

یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-M7517W

در طی سال‌های گذشته نمایندگی محصولات الجی را شرکت گلدیران بر عهده داشت. به همین دلیل هم برند گلدیران در این زمینه به تجربه‌های کافی دست پیدا کرده است. یکی از برندهای معروف لوازم خانگی که توسط گلدیران تولید می‌شود، برند جی پلاس می‌باشد. یخچال فریزر GSS-M7517W، بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید بوده و از موتور قدرتمند و البته کم صدا تشکیل شده است.

یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-M7517W از ظرافت و طراحی ویژه‌ای برخوردار می‌باشد. این محصول از تکنولوژی نوفراست نیز برخوردار است. در نتیجه؛ همانند یخچال‌های قدیمی برفک نزده و تمیز کردن آن به سادگی امکان‌پذیر خواهد بود. سیستم گردش هوای چندگانه، سیستم سرمایش سریع و همچنین کاهش میزان مصرف انرژی از جمله ویژگی‌های یخچال فریزر ساید بای ساید GSS-M7517W می‌باشد. وجود تمام این ویژگی‌ها در کنار هم باعث شده است، یخچال فریزر جی پلاس مدل GSS-M7517W به عنوان بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید شناخته شود.

 

بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع یخچال ساید بای ساید موجود در بازار

 

یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-L7515S

یکی دیگر از محصولات شرکت جی پلاس که در دسته بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید قرار گرفته است، GSS-L7515S می‌باشد. این مدل یخچال دارای ابعاد مناسب و طراحی بسیار شیکی است. قرار گرفتن یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-L7515S در آشپزخانه‌، می‌تواند زیبایی خاصی را به خانه شما هدیه کند. روی درب این محصول یک نمایشگر LED تعبیه شده است که شما با استفاده از آن می‌توانید میزان دمای درون یخچال و یا فریزر را تنظیم نمایید. یخچال فریزر GSS-L7515S، از نظر مصرف انرژی در رده‌ی A++ قرار گرفته است. این محصول دارای محفظه‌ای است که شما با قرار دادن مواد غذایی که زودتر خراب می‌شوند، مثل توت فرنگی، قارچ و… درون آن، می‌توانید مدت زمان بیشتری از این مواد غذایی نگه‌داری کنید.

 

بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع یخچال ساید بای ساید موجود در بازار

 

یخچال فریزر ساید بای ساید بوش مدل KAG90AI204

اگر بخواهیم بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید خارجی را به شما معرفی کنیم، یخچال فریزر بوش مدل KAG90AI204، قطعا یکی از گزینه‌های ما خواهد بود. برند بوش از جمله محبوب‌ترین برندهای تولید کننده لوازم خانگی است که در تولید یخچال فریزرهای ساید بای ساید نیز موفق عمل کرده است. این محصول شیک، جادار و کاربردی بوده و برای خانواده‌های با جمعیت متوسط بهترین گزینه است. شرکت بوش روی بدنه یخچال، محفظه‌ای با نام Home bar طراحی کرده است. تا افراد بتوانند بدون باز کردن درب یخچال به برخی از مواد غذایی پر مصرف دسترسی داشته باشند.

وجود فناوری گردش هوای چندگانه درون یخچال فریزر ساید بای ساید بوش مدل KAG90AI204 باعث شده است تا تمامی قفسه‌های یخچال به صورت یکنواخت خنک شوند. این کار از خراب شدن زود هنگام مواد غذایی جلوگیری خواهد کرد. اگر قصد خرید بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید خارجی را دارید، یخچال فریزر بوش مدل KAG90AI204 می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما باشد.

 

بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع یخچال ساید بای ساید موجود در بازار

 

یخچال فریزر ساید بای ساید الجی مدل SXB550

یکی دیگر از بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید خارجی که در میان مردم محبوب بوده و از فروش بی نظیری برخوردار شده است، یخچال فریزر ساید بای ساید الجی مدل SXB550 می‌باشد. ابعاد مناسب، فضای کافی و همچنین ظرافت خاص از جمله ویژگی‌های این محصول به شمار می‌روند. مصرف انرژی این مدل یخچال فریزر از برند الجی، A+ می‌باشد. در نتیجه؛ مصرف کم نیز به ویژگی‌های یخچال فریزر SXB550 افزوده شده است. روی بدنه این مدل یخچال فریزر ساید بای ساید، آب سرد‌کن و یخ‌ساز اتوماتیک تعبیه شده است تا امکان دسترسی به یخ و یا آب خنک به راحتی و بدون باز کردن درب یخچال، برای کاربران فراهم گردد.

سیستم خنک کنندگی دوگانه، وجود کمپرسور اینورتر، وجود فیلتر بهداشتی، فناوری انجماد سریع و همچنین وجود سیستم عیب‌یاب هوشمند، تنها بخشی از ویژگی‌های این یخچال فریزر به شمار می‌روند. این ویژگی‌ها باعث شده‌اند تا نام این محصول در دسته پرفروش‌ترین و بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید قرار بگیرد.

 

بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع یخچال ساید بای ساید موجود در بازار

 

یخچال فریزر ساید بای ساید امرسان مدل NRF3292D

یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین برندهای ایرانی که بیش از ۴۰ سال است در زمینه تولید لوازم خانگی فععالیت می‌کند، برند امرسان می‌باشد. یخچال فریزر امرسان مدل NRF3292D، به عنوان بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید شناخته شده و از جنس و کیفیت مطلوبی برخوردار می‌باشد. گنجایش این مدل یخچال برابر با ۴۰۰ لیتر است. در نتیجه؛ بهترین گزینه برای خانواده‌های ۶ نفره محسوب می‌شود. جنس فولادی بدنه یخچال فریزر امرسان مدل NRF3292D باعث شده است تا در برابر رطوبت مقاوم بوده و از زنگ زدگی در امان باشد.

از ویژگی‌های دیگر این محصول می‌توان به قفل کودک، طبقات شیشه‌ای نشکن، قابلیت تغییر ارتفاع قفسه‌ها، قابلیت تفکیک قفسه‌ها و همچنین گارانتی اشاره کرد. جهت خرید بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید به فروشگاه اینترنتی دیجی کالا مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را ثبت سفارش کنید.

 

بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع یخچال ساید بای ساید موجود در بازار

 

امتیاز دهید