گوشت‌کوب برقی چه مارکی خوبه؟

0

 

 

 

مشاهده تخفیف های ویژه محصولات گوشتکوب برقی و خرید انلاین

 

 

با پیشرفت علم و به روز شدن وسایل برقی، یکسری وسایل قدیم جای خود را به وسایل جدید و پیشرفته دادند. این وسایل جدید قدرت و توان بالایی داشته و در نتیجه سرعت انجام کارها را بالا می‌برند. در ضمن کار کردن با بعضی از دستگاه‌های جدید فوق‌العاده راحت بوده و نیازی به تجربه ندارند. یکی از وسایل برقی که جای وسایل قدیمی‌تر را گرفته،گوشت‌کوب برقی است. از این وسیله در ابتدا که تولید شده بود، فقط در رستوران‌ها و هتل‌های لوکس استفاده می‌شد. ولی رفته رفته وارد زندگی مردم شده و امروزه یکی از لوازم آشپزخانه به حساب می‌آید.

گوشت‌کوب‌های برقی برخلاف نامشان کارآیی زیادی داشته و کارکرد آن‌ها فقط برای کوبیدن گوشت نیست. اگر قصد خرید این وسیله را دارید و نمی‌دایند یک گوشت‌کوب خوب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد و یا به دنبال بهترین و پرفروش‌ترین مارک گوشت‌کوب هستید، این مطلب را مطالعه کنید. ما در این مقاله ۹ تا از پرفروشت‌ترین گوشت‌کوب‌های برقی را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

گوشت‌کوب برقی:


با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، وسایل برقی متنوعی ساخته و تولید شدند که کار را برای زنان خانه‌دار راحت‌تر کردند. یکی از این وسایل برقی که کار را برای خانم‌های خانه‌دار راحت‌تر کرده و استفاده از آن آسان است، گوشت‌کوب برقی است. این وسیله جایگزین گوشت‌کوب‌های معمولی در خانه‌ها شده و به ندرت خانه‌ای یافت می‌شود که این وسیله را خریداری نکرده باشد. استفاده از این وسیله بسیار راحت و سریع است.
گوشت‌کوب برقی از یک بدنه، یک پایه، یک میله و تیغه ساخته شده است.کیفیت تمام این قسمت‌ها در قیمت خرید گوشت‌کوب‌های برقی موثر است.
کاربردهای گوشت‌کوب برقی:
این وسیله رقی با داشتن اندازه‌ای کوچک و جاگیری کم در آشپزخانه‌ها کارایی زیادی دارد. خانم‌های شاغل که فرصت زیادی برای غذا پختن ندارند و یا خانم‌های خانه‌دار که باید ۳ وعده غذا بپزند، این محصول را خریداری کرده و از آن برای کارهای مختلفی استفاده می‌کنند. از جمله کاربردهای گوشت‌کوب برقی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
۱) له کردن و خرد کردن انواع میوه (درست کردن انواع آبمیوه)
۲) له و خردکردن انواع سبزیجات
۳)کوبیدن و له کردن گوشت
۴)هم‌زدن مواد
۵)له کردن یخ
۶) درست کردن غذاهایی مثل حلیم بادنجان و حلیم و…
۷) هم‌زدن تخم‌مرغ
۸) رنده کردن صیفی جات

 

 

 

 

مشاهده تخفیف های ویژه محصولات گوشتکوب برقی و خرید انلاین

 

راهنمای خرید گوشت‌کوب برقی:


وقتی تصمیم به خرید وسیله‌ای می‌گیرید، سعی کنید وسیله‌ای را خریداری کنید که بتواند نیازهای شما را برآورده سازد. برای ساخت گوشت‌کوب برقی باید یکسری معیارها در ذهنتان داشته باشید تا بتوانید بهترین و مناسب‌ترین خرید را تجربه کنید. برای خرید وسیله‌های برقی باید نهایت دقت و توجه را داشته باشید تا از خرید خود راضی باشید. برای این که معیارهای مهم در خرید گوشت‌کوب برقی را بدانید، می‌توانید ادامه مطلب را مطالعه کنید تا دچار ضرر و زیان نشوید.
معیار اول- سرعت، قدرت و توان: سرعت از اصلی‌ترین کارآیی‌های گوشت‌کوب برقی به شمار می‌رود! گوشت‌کوب‌های برقی از نظر سرعت دارای دو نوع تک سرعته و چند سرعته هستند که این سرعت با توجه به آشپزی افراد قابل تنظیم است. هر چه قدرت و توان موتور وسیله برقی شما بیشتر باشد، شما می‌توانید توقع بیشتری از دستگاه خود داشته باشید. یکی از مهم‌ترین عوامل قیمت‌گذاری روی این محصول و دیگر وسایل برقی، قدرت و توان موتور است. بی شک دستگاهی که توان موتوری بالایی داشته باشد،کارآیی بهتری هم خواهد داشت.
معیار دوم- جنس تیغه، پایه و میله: برای خرید گوشت‌کوب برقی حتما باید به جنس آن توجه زیادی داشته باشید. اگر قصد خرید این دستگاه را دارید، مارکی را انتخاب کنید که قسمت پایه آن فلزی باشد. این ویژگی‌ باعث افزایش طول عمر وسیله برقی می‌شود. جنس تیغه‌ها هم از مهم‌ترین معیارهای انتخاب این وسیله برقی است. باید توجه کنید که تیغه‌های این دستگاه از جنس فلز و بلند بوده و به دستگاه پرس شده باشند. از آن‌جایی که قسمت میله این وسیله در تماس با مواد غذاییست، باید به این نکته هم توجه کنید که جنس میله هم حتما فلزی و استیل ضد زنگ باشد.
معیار سوم- جدا شدن قطعات: این ویژگی باعث می‌شود بتوانید تمام قسمت‌های گوشت‌کوب برقی را از هم جدا کرده و به راحتی آن را تمیز کنید و یا جهت شستشو در ماشین ظرفشویی قرار دهید.
معیار چهارم- وزن: درست است که وزن گوشت‌کوب برقی هیچ تاثیری روی کارکرد آن ندارد، ولی بهتر است بدانید، اگر وزن گوشت‌کوب شما کم‌تر باشد کار با آن ساده‌تر خواهد بود.
معیار پنجم- منبع تغذیه: منبع تغذیه این دستگاه‌ها معمولا شارژی و یا برقی است. مسلما نوع برقی آن از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و هم‌چنین طول عمر بالاتری خواهد داشت. از گوشت‌کوب‌های برقی حتما باید نزدیک به پریز استفاده کرد ولی استفاده از گوشت‌کوب‌های شارژی محدود به نزدیک بودن به پریز برق نیست. البته گوشت‌کوب‌های شارژی از برقی سنگین‌تر هستند که همین عامل باعث می‌شود برای آشپزی کم‌تر از آن استفاده شود.

 

 

مشاهده تخفیف های ویژه محصولات گوشتکوب برقی و خرید انلاین

 

 

 

انواع گوشت‌کوب برقی:

گوشت‌کوب‌های برقی در انواع متنوع و کاربردهای مختلف در بازار وجود دارند. ما معمول‌ترین آن‌ها را در زیر آورده‌ایم. با این وجود ممکن است ترکیب این وسیله برقی چندکاره جا به جا شده و یا تغییر کند.

گوشت‌کوب تک‌کاره (فقط گوشت‌کوب برقی):  این گوشت‌کوب از ساده‌ترین نوع گوشت‌کوب‌های برقی به شمار رفته و در چشم به هم زدنی باعث پوره شدن مواد غذایی می‌شود! این نوع از گوشت‌کوب آپشن تنظیم سرعت ندارد و این تنها ایراد وارده به این دسته از گوشت‌کوب‌هاست.

گوشت‌کوب ۲ کاره (گوشت‌کوب و هم‌زن برقی): این نوع از گوشت‌کوب‌های برقی دو سرعته هستند. این گوشت‌کوب برقی هم برای هم‌زدن تخم‌مرغ و هم برای پوره کردن مواد غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در بعضی مدل‌ها گوشت‌کوب دو کاره به جای همزن دارای خردکن است.

گوشت‌کوب برقی ۳ کاره (گوشت‌کوب، خردکن و همزن برقی): این نوع از گوشت‌کوب دارای همزن و خردکن در کنار گوشت‌کوب است. البته کیفیت و کارآیی همزن و خردکن این وسایل برقی خیلی بالا نیست ولی برای کارهای سبک رضایت‌بخش هستند.

گوشت‌کوب ۴ کاره (گوشت‌کوب، همزن، رنده و خردکن برقی): از پیشرفته‌ترین مدل‌های گوشت‌کوب برقی، نوع چندکاره آن است که به صورت عمودی و یا افقی به بازار عرضه می‌گردد. این گوشت‌کوب پرقدرت بوده و توانایی تنظیم سرعت هم دارد.

معرفی پرفروش‌ترین مارک‌های گوشت‌کوب برقی:

گوشت‌کوب‌های برقی معمولا بر اساس برند، جنس، کارکرد، کیفیت ساخت،قدرت موتور، منبع تغذیه و وزن دسته‌بندی می‌شوند و همین موارد است که باعث شده قیمت گوشت‌کوب‌های برقی متغییر باشد.

 

 

مشاهده تخفیف های ویژه محصولات گوشتکوب برقی و خرید انلاین

 

 

۱-گوشت‌کوب‌های برقی تکنو Te-808:

این محصول یکی از محصولات برند تکنو است. گوشت‌کوب‌های برقی تکنو در مدل Te-808 دارای طراحی ساده و همچنین بدنه‌ای سبک هستند. این همزن عملکردی چندکاره دارد. این مدل از گوشت‌کوب‌ها در حین استفاده صدای زیادی از خود تولید نمی‌کنند و مناسب افرادی هستند که از صدای لوازم برقی خوششان نمی‌آید. موتور این مدل گوشت‌کوب برقی صدای خیلی زیادی از خود ساطع نمی‌کند. این دستگاه قابلیت خرد کردن یخ هم دارد و در گرمای تابستان می‌توانید با استفاده از این دستگاه یک نوشیدنی خنک میل کنید. این مدل گوشت‌کوب دارای عملکرد لحظه‌ای یا Pulse نیز می‌باشد.

 

 

 

 

مشاهده تخفیف های ویژه محصولات گوشتکوب برقی و خرید انلاین

 

 

۲-گوشت‌کوب‌های برقی پارس‌خزر مدل HB-5503Ap

اگر به دنبال خرید گوشت‌کوب برقی ایرانی هستید، گوشت‌کوب‌های برقی پارس‌خزر از بهترین انتخاب‌ها هستند. از بین مدل‌های مختلف، بهترین مدل از این برند، مدل HB-5503AP است. هم جنس بدنه و هم جنس دسته‌ی این مدل از گوشت‌کوب‌های برقی از  پلاستیک مقاوم است. وزن گوتش‌کوب ۱.۴ کیلوگرم است. این محصول عملکرد توربو و یا عملکرد لحظه‌ای ندارد. اگر بخواهیم به  این سوال پاسخی مناسب بدهیم که آیا عملکرد گوشت‌کوب‌های برقی پارس‌خزر خوب هست یا نه؟ باید بگوییم، این برند حداکثر توان خود را به کار گرفته تا بتواند بهترین گوشت‌کوب برقی را به بازار عرضه کند.

 

 

 

مشاهده تخفیف های ویژه محصولات گوشتکوب برقی و خرید انلاین

 

 

۳- گوشت‌کوب‌های برقی بوش مدل MSM24500

برند بوش همیشه انتخاب کسانی است که پول بیشتری برای لوازم خانگی خرج می‌کنند و بسیار مشکل پسند هستند. این دستگاه دارای عملکرد لحظه است ولی عملکرد توربو ندارد. این گوشت‌کوب برقی خوش ساخت، از نظر زیبایی هم چیزی کم ندارد. این گوشت‌کوب دارای یک لیوان است که با له کردن مواد دروناین لیوان کارآیی این دستگاه بالا می‌رود. برند بوش تولیدکننده انواع لوازم برقی آشپزخانه از کوچک تا یزرگ بوده و در تمام این مدت موفق عمل کرده است. کیفیت بالا باعث شده است تا این محصول به یکی از پرفروش‌ترین گوشت‌کوب‌های برقی تبدیل شود.

 

 

مشاهده تخفیف های ویژه محصولات گوشتکوب برقی و خرید انلاین

 

 

۴-گوشت‌کوب‌های برقی براون مدل MQ100

برند براون از آن دسته از شرکت‌هایی است که محصولات بی‌کیفیت نمی‌سازد و به سختی می‌توان این نوع از گوشت‌کوب را در تعمیرگاه‌های لوازم خانگی پیدا کرد. این برند لهستانی کیفیت بسیار بالایی داشته و مناسب برای خانم‌های مشکل‌پسند است.براون اولین شرکتی است که حالت چکشی-چرخشی را در شفت تیغه‌های دستگاه ایجاد کردو در این صورتتیغه‌ها علاوه بر حالت چرخش، حرکت چکشی هم خواهند داشت. در این صورت مواد غذایی ریزتر و له‌تر می‌شود.

گوشت‌کوب برقی براون فاقد عملکرد لحظه‌ای و توربو است. وزن این گوشت‌کوب فقط ۵۴۰ گرم است. این وزن پایین باعث می‌شود هنگام استفاده از آن دست خسته نشود. تنها ایرادی که این برند دارد قیمت‌نسبتا بالای آن است. میزان رضایت از خرید این محصول توسط خریداران بسیار بالا است.

 

مشاهده تخفیف های ویژه محصولات گوشتکوب برقی و خرید انلاین

 

 

۵-گوشت‌کوب‌های برقی بوش مدل MSM66155:

گوشت‌کوب برقی بوش در مدل MSM66155 همواره یک دستگاه خوش ساخت است. این مدل از گوشت‌کوب‌ها بسیار خوش دست‌اند و دست شما هنگام استفاده از این وسیله خسته نخواهد شد. این مدل از گوشت‌کوب‌ها مناسب برای تمامی افرادی هستند که دوست دارند تمام مواد غذایی را با هم مخلوط کرده و مورد استفاده قرار دهند. بوش یکی از شرکت‌های تولید کننده لوازم خانگی است که محصولات باکیفیت تولید کرده و بسیار شناخته شده است. این کمپانی یکی از بزر‌گترین و شناخته شده‌ترین تامین‌کنندگان لوازم برقی خانگی به شمار می‌رود. میزان رضایت از خرید خریداران از این محصول نیز بالا بوده و همین باعث شده که این محصول از جمله محصولات پرفروش محسوب گردد.

 

 

مشاهده تخفیف های ویژه محصولات گوشتکوب برقی و خرید انلاین

 

 

۶-گوشت‌کوب‌های برقی مولینکس مدل DD86

مولینکس یکی از برندهایی است که در حال فعالیت و تولید لوازم خانگی است. این برند به خاطر کارآیی محصولات، کیفیت و کارآمدی به یکی از معروف‌ترین برندهای لوازم خانگی تبدیل شده است. این گوشت‌کوب برقی می‌تواند یک دستیار کوچک برای آشپزها باشد و از آن‌جایی که حجم خیلی کمی را اشغال می‌کند، نگرانی برای قرار دادن آن در آشپزخانه نخواهید داشت. این دستگاه دارای تیغه‌های بسیار تیزی بوده و همجنین توان و قدرت بسیار بالایی نیز دارد. همین ویژگی‌هاست که این مدل از مولینکس را محبوب ساخته و آن را در دسته ۹ تا از پرفروش‌ترین گوشت‌کوب‌های برقی قرار داده است.

 

 

 

 

مشاهده تخفیف های ویژه محصولات گوشتکوب برقی و خرید انلاین

 

 

۷-گوشت‌کوب‌های برقی بوش مدل MS6CA4150

اگر برای خرید لوازم خانگی برقی سری به بازار زده باشید، حتما نام این برند بارها به گوش شما خورده است. این گوشت‌کوب‌های برقی دارای بدنه‌ای پلاستیکی . مقاوم هستند. وزن این دستگاه حدود ۰.۵ کیلوگرم است. این دستگاه دارای تنظیمات سرعت در ۱۲ نوع است. گوشت‌کوب برقی بوش مدل MS6CA4150 دارای عملکرد توربو نیز هست. یعنی با فشردن یک دکمه در یک زمان تمام توان خود را برای له کردن و خردکردن مواد غذایی استفاده می‌کند. برند بوش می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما در خرید گوشت‌کوب باشد.

 

 

 

 

 

 

مشاهده تخفیف های ویژه محصولات گوشتکوب برقی و خرید انلاین

 

۸-گوشت کوب‌های برقی گوسونیک مدل GSB-841

گوشت‌کوب برقی گوسونیک از دسته گوشت‌کوب‌های برقی ۳ کاره است. یعنی، علاوه بر داشتن گوشت‌کوب، همزن و خردکن هم دارد. این مدل از گوشت‌کوب‌ها مقاومت بسیار بالایی را دارا هستند. اندازه کوچک و بسیار مناسب و داشتن کارآیی فوق‌العاده باعث شده است که این گوشت‌کوب‌ها جزو ۹ تا از پرفروش‌ترین گوشت‌کوب‌های برقی بازار قرار بگیرند. گوسونیک امروزه یکی از معتبرترین برندهای خاورمیانه به شمار می‌رود. این شرکت ترکیه‌ای به طور مداوم در حال نوسازی و تولید محصولات جدید بوده و به سرعت به سمت اوج حرکت می‌کند. در رنج قیمت‌های پایین، این برند می‌تواند یکی از بهترین خریدهای شما باشد.

 

 

 

 

 

مشاهده تخفیف های ویژه محصولات گوشتکوب برقی و خرید انلاین

 

 

۹-گوشت‌کوب‌های برقی بوش مدل MS61B6170

برند بوش یک برند جهانی برای لوازم خانگی محسوب شده و در حقیقت یکی از معروف‌ترین برندهاست. مدل MS61B6170 از برند بوش دارای عملکرد توربو و لحظه‌ای است. این گوشت‌کوب برقی ساخت کشور اسلوونی است. این دستگاه همچنین دارای همزن بالونی برای تهیه انواع سس، تخم‌مرغ و… نیز می‌باشد. گوشت‌کوب‌های برقی در مدل MS61B6170 دارای تیغه‌های یخ خردکن هم هستند. یعنی؛ به راحتی می‌توانند یخ‌ها را خرد کنند.

 

مقایسه ۹ تا از پرفروش‌ترین دستگاه‌های گوشت‌کوب برقی باهم

 

 

 

مشاهده تخفیف های ویژه محصولات گوشتکوب برقی و خرید انلاین

 

 

 خلاصه کلام

ما در این مطلب درباره گوشت‌کوب برقی و کاربردهای آن صحبت کردیم. گوشت‌کوب‌های برقی یکی از چندین وسایلی هستند که کار را برای خانم‌های خانه‌دار راحت‌تر کرده‌اند. این وسیله انواع مختلفی داشته و در ۴ نوع؛ تک کاره، ۲ کاره، ۳ کاره و ۴ کاره به بازار عرضه می‌شود. نوع تک کاره آن فقط برای کوبیدن و له کردن مناسب است ولی نوع ۴ کارهآن علاوه بر این که برای له کردن و کوبیدن مورد استفاده قرار می‌گیرد، مناسب برای هم‌زدن، رنده کردن و خرد کردن نیز هست.

گوشت‌کوب‌های برقی در انواع مختلف و مدل‌های مختلف به بازار عرضه شده‌اند، به همین دلیل است که خریداران هنگام خرید آن دچار تردید می‌شوند. ما در این مقاله ۹ تا از پرفروش‌ترین گوشت‌کوب‌های برقی را با هم مقایسه کرده‌ایم، تا خریداران برای خرید این وسیله کاربردی بتوانند راحت‌تر تصمیم‌گیری کنند. اگر قصد خرید گوشت‌کوب برقی را دارید به فروشگاه دیجی کالا مراجعه کنید.