کرم و یا ژل روشن کننده کشاله ران و زیر بغل

0

تیرگی زیر بغل و کشاله ران، از جمله مواردی هستند که علاوه بر کاهش زیبایی، کاهش اعتماد به نفس را نیز به همراه دارند. در واقع افرادی که پوست زیر بغل تیره‌ای دارند، برای رفتن به مراسمات، ناچارند لباس‌های آستین‌دار انتخاب کنند. اما؛ جهت کاهش تیرگی‌های زیر بغل و کشاله ران که گاها باعث خجالت افراد می‌شوند، استفاده از بهترین کرم و یا ژل روشن کننده کشاله ران و زیر بغل توصیه می‌گردد.

تیره شدن نقاط مختلفی در پوست ممکن است به دلایل مختلفی اتفاق افتاده باشد. مثلا؛ تجمع لایه‌های مرده پوست در یک نقطه، اصلاح با تیغ و یا زیاد عرق کردن ممکن است باعث ایجاد این مشکل شود. شما می‌توانید با استفاده از بهترین کرم و یا ژل روشن کننده کشاله ران و زیر بغل، این مشکل را رفع کرده و دیگر نگران لباس پوشیدن در مراسمات مختلف نباشید. اگر از آن دسته افراد هستید که مدام به خاطر تیرگی‌های ناحیه تناسلی، کشاله ران و یا زیر بغل، از طرف همسرتان سرزنش می‌شوید، این مطلب از مجله بونگ را تا آخر مطالعه کنید.

ما در این مقاله از مجله بونگ، پرفروش‌ترین و البته بهترین کرم و یا ژل روشن کننده کشاله ران و زیر بغل را مورد بررسی قرار داده‌ایم تا شما بتوانید بهترین انتخاب را داشته و با سرعت بالاتری این تیرگی‌ها را از بین ببرید.

معرفی ۵ برند از پرفروش‌ترین کرم و یا ژل روشن کننده کشاله ران و زیر بغل

کرم روشن کننده درمالیفت مدل Melalift Cream

کرم روشن کننده درمالیفت در حجم ۴۰ میلی‌لیتر تولید شده و برای انواع مختلف پوست مناسب می‌باشد. در واقع؛ این محصول بهترین کرم و یا ژل روشن کننده کشاله ران و زیر بغل شناخته شده در بازار است. به همین دلیل، به عنوان پرفروش‌ترین کرم روشن کننده به فروش می‌رسد. این کرم یکی از محصولات ایرانی از برند معروف و معتبر درمالیفت می‌باشد.

وجود ترکیبات سفید کننده بسیار قوی و موثر در این کرم، باعث شده است تیرگی‌های زیر بغل، کشاله ران و دیگر نقاط بدن شما به راحتی و در کم‌ترین زمان به طور کلی از بین بروند. این محصول از پوست شما در برابر اشعه‌های خورشید نیز محافظت کرده و علاوه بر روشن کردن تیرگی‌های پوست، باعث ایجاد شادابی و نشاط در پوست شما نیز خواهد شد. اگر قصد خرید بهترین کرم و یا ژل روشن کننده کشاله ران و زیر بغل را دارید، کرم روشن کننده درمالیفت می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه کرم روشن کننده درمالیفت مدل Melalift Cream

 

ژل روشن کننده سروینا مدل Normal

ژل روشن کننده سروینا مدل Normal، قوی‌ترین و بهترین کرم و یا ژل روشن کننده کشاله ران و زیر بغل است که استفاده مداوم از آن باعث روشن شدن رنگ پوست این نواحی خواهد شد. بیماری‌های مختلفی همچون؛ آکانتوزیس نیگریکانس، اریتراسما، کاندیدیاز و… باعث ایجاد این مشکل می‌شوند. البته تنها دلیل تیرگی این نقاط از بدن، بیماری نبوده و ممکن است چاقی، تعریق زیاد، اصلاح با تیغ و.. نیز منجر به سیاه شدن زیر بغل و یا کشاله ران شوند.

اکثر کرم‌ها و یا ژل‌های روشن کننده دارای هیدروکینون و اسید کوژیک می‌باشند. در استفاده دراز مدت و مداوم از این دسته کرم‌ها، تحریکات پوستی افزایش یافته و در نتیجه؛ نقاط تیره بدن افزایش پیدا می‌کنند. ژل ۷۵ میلی‌لیتری سروینا مدل Normal، بهترین کرم و یا ژل روشن کننده کشاله ران و زیر بغل است که فاقد هیدروکینون و اسید کوژیک می‌باشد. در واقع می‌توان گفت؛ این ژل بر پایه ترکیبات گیاهی ساخته شده است. عصاره‌های موجود در این ژل، از جمله؛ عصاره شیرین بیان، بید سفید و بابونه باعث کاهش این تیرگی‌ها می‌شوند.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه ژل روشن کننده سروینا مدل Normal

 

کرم روشن کننده Vitamin C Plus نئودرم

یکی از نمادهای زیبایی، داشتن پوستی صاف، شفاف و البته روشن می‌باشد. همانطور که می‌دانید؛ روشن نگه داشتن پوست و یا برنزه کردن آن، کاملا سلیقه‌ای است. برای این که بتوانید پوست خود را روشن نگه دارید و یا نواحی تیره پوست را روشن کنید، بهترین راه استفاده از موثرترین و بهترین کرم و یا ژل روشن کننده کشاله ران و زیر بغل است. کرم روشن کننده نئودرم مدل Vitamin C Plus، یکی از همین کرم‌هاست که تاثیر فوق‌العاده‌ای در روشن کردن نواحی تیره بدن دارد.

کرم روشن کننده نئودرم مدل ویتامین C پلاس، در حجم ۵۰ میلی‌لیتر و قیمتی مناسب به بازار عرضه شده است. این محصول دارای ویتامین‌های A، C و E و همچنین روغن جوجوبا می‌باشد. به همین دلیل؛ علاوه بر روشن کردن پوست و نواحی تیره بدن، به جوانسازی پوست نیز کمک بسیاری می‌کند. این محصول به واسطه داشتن این ترکیبات می‌تواند مانع از پیری زودرس و یا ایجاد چین و چروک روی پوست نیز شود. در واقع کرم روشن کننده نئودرم مدل Vitamin C Plus، بهترین کرم و یا ژل روشن کننده کشاله ران و زیر بغل است که با خرید آن می‌توانید هم از پیری زودرس و یا ایجاد چین و چروک جلوگیری کنید و هم تیرگی‌های روی پوست خود را کاهش دهید.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه کرم روشن کننده Vitamin C Plus نئودرم

 

کرم روشن کننده ووکس مدل DD Cream

کرم روشن کننده ووکس، بهترین کرم و یا ژل روشن کننده کشاله ران و زیر بغل است که در دراز مدت می‌تواند نقاط تیره بدن شما را کمرنگ‌تر و در نهایت روشن کند. این محصول به صورت آنی نیز پوست شما را روشن می‌کند. این کرم به هیچ عنوان روی پوست شما ماسیده نمی‌شود. شما می‌توانید با استفاده از این محصول هم تیرگی‌های بدن خود را از نظر پنهان کنید و هم در استفاده دراز مدت، باعث از بین رفتن لکه‌ها و یا نقاط تیره در بدن خود شوید.

این کرم روشن کننده، دارای حجمی برابر با ۱۰۰ میلی‌لیتر بوده و نسبت به حجمی که داراست، قیمت بسیار مناسبی دارد. مدل DD Cream از کرم روشن کننده ووکس، تاثیر فوق‌العاده‌ای روی پوست شما دارد. قبل از استفاده از این محصول، باید پوست شما عاری از هرگونه آلودگی باشد. از این رو شستن پوست، ۲۰ دقیقه قبل از استفاده از کرم، ضرورت دارد. برای خرید بهترین کرم و یا ژل روشن کننده کشاله ران و زیر بغل، کافیست به معتبرترین مراکز آرایشی و بهداشتی مراجعه کنید. دیجی کالا می‌تواند یک انتخاب بسیار مناسب برای کسانی باشد که اکثر خریدهای خود را اینترنتی انجام می‌دهند.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه کرم روشن کننده ووکس مدل DD Cream

 

کرم روشن کننده ناپلار مدل AG

کرم روشن کننده ناپلار، در حجم ۵۰ میلی‌لیتر به بازار عرضه شده است. این کرم برای تمامی نقاط بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد. وجود انواع ویتامین از جمله ویتامین‌های K و C، در این کرم باعث شده است این محصول به عنوان بهترین کرم و یا ژل روشن کننده کشاله ران و زیر بغل شناخته شود. آربوتین، یکی از ترکیبات بسیار موثری است که در این محصول استفاده شده است. این ترکیب تاثیر بسزایی در روشن شدن لکه‌ها و از بین رفتن کلی تیرگی‌های بدن دارد.

ویتامین‌های K و C که در این محصول استفاده شده است، جریان خون سیاهرگی را بهبود بخشیده و در نهایت از ایجاد تیرگی‌ها جلوگیری می‌کنند. این ویتامین‌ها می‌توانند برای بازسازی پوست نیز تاثیرات بسزایی داشته باشند. کرم روشن کننده ناپلار مدل AG، بهترین کرم و یا ژل روشن کننده کشاله ران و زیر بغل است که در استفاده مداوم و روزانه ۲ یا ۳ مرتبه، تنها به مدت ۸ هفته تاثیرات خود را نشان می‌دهد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه کرم روشن کننده ناپلار مدل AG

 

امتیاز دهید