چه مدل ریش تراشی برای آقایان مناسب است؟

0

راهنمای خرید ریش تراش

خرید ریش تراش : یکی از وسایل کاربردی و ضروی برای آقایان ریش تراش است، ریش تراش وسیله‌ای است که برای مرتب کردن موی صورت از آن‌ استفاده میشود. از گذشته تا کنون وسیله‌های متعددی برای اصلاح صورت استفاده میشود، اما امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی روز به روی وسیله‌های با کیفیت تری ساخته میشود.

در تولید و ساخت ریش تراش های امروزی سعی میشود که از تکنولوژی های به روز استفاده شود. طراحان ریش تراش به دنبال این هستند که وسیله‌ای تولید کنند که هم کار با آن بسیار راحت باشد و هم کمترین آسیب را به پوست برساند.

درست است که تیغ ها هنوز هم وسیله کاربردی برای مرتب کردن ریش آقایان میباشد، اما باید گفت که این وسیله آسیب هایی به پوست میرساند در ثانی کار کردن با آنها حساس است و نیاز به دقت بسیار دارد، از این رو بشر به فکر ساخت وسیله هایی افتاد که این کار را راحت‌تر انجام دهد.

 

خرید ریش تراش

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ریش تراش موجود در بازار

 

امروزه ماشین های اصلاح صورت به دو دسته تریمر و ریش تراش تقسیم میشوند، که از نظر استفاده کاربردهای مختلفی دارند برای مثال تریمر ها قابلیت اصلاح ریش از ته را ندارند اما ریش تراش ها (شیور) برای اصلاح از ته طراحی شده اند.

شما هم بهتر است هنگام خرید ریش تراش ها به تفاوت های آنها دقت داشته باشید تا بتوانید ریش تراشی خریداری کنید که برای شما مناسب باشد.

یکی از مزیت های مهمی که ماشین اصلاح نسبت به تیغ ها دارد این است که شما دیگر لازم نیست اول صورت خود را کفی کنید و سپس ریش خود را اصلاح کنید، با اختراع ماشین اصلاح قابلیت اصلاح در حالت خشک هم به وجود آمد.

 

خرید ریش تراش

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ریش تراش موجود در بازار

 

چرخشی یا فویلی

تیغه های ریش تراش مهمترین قسمت موجود در یک ریش تراش است. تیغه ها به دو دسته چرخشی و فویلی تقسیم میشوند، هرکدام از این مدل تیغه قابلیت و ویژگی های خاص خودشان را دارند.

درمورد اینکه کدام یک از مدل های تیغه ریش تراش با کیفت تر و بهتر است نمیتوان صراحتا پاسخی داد زیرا هرکدام از آنها ویژگی های منحصر به فرد خودشان را دارند.

اما بهتر است قبل از خرید ریش تراش ویژگی های هرکدام از این مدل ها را بدانید همچنین درمورد برند و مارک ریش تراش هم تحقیق بکنید.

بهترین ریش تراشی که امروزه تولید میشود ریش تراش چرخشی با برند فیلیپس میباشد، چنانچه قصد دارید یک ریش تراش بادوام و کاربردی داشته باشید بهتر است این ریش تراش را تهیه کنید. البته شرکت رمینگتون هم امروزه توانسته است ریش تراش های با کیفیتی تولید کند.

 

خرید ریش تراش

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ریش تراش موجود در بازار

 

اما درمورد ریش تراش های فویلی برندهای بیشتری وجود دارد البته بهترین برندهای ریش تراش فویلی پاناسونیک و براون است.

عمده ترین تفاوت میان ریش تراش فویلی و چرخشی تعداد تیغه های آنها میباشد؛ ریش تراش های فویلی دارای یک تا پنج تیغه هستند در حالی که ریش های چرخشی عموما سه تیغه دارند.

امروزه هر شرکت تولید کننده ریش تراش از تکنولوژی به مخصوص به خود استفاده میکند، تا بتوانند ریش تراش های خاص خود را تولید کند همین موضوع سبب میشود که شما هنگام خرید ریش تراش با تنوع چشم گیری مواجه شوید.

ریش تراش های تولید شده توسط شرکت فیلیپس دو لبه هستند و نحوه کار آنها به این صورت است که یک تیغه مو را بلند میکند و تیغه دیگر مو را قطع میکند.

آخرین نوآوری شرکت فیلیپس تیغه های وی شکل است. همچنین در جدید ترین مدل های ریش تراش طراحی شده توسط شرکت پاناسونیک تیغه های تیز شده با فناوری نانو و زاویه ۳۰ درجه تولید شده است.

 

خرید ریش تراش

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ریش تراش موجود در بازار

 

خشک یا مرطوب

در ابتدای تولید ماشین اصلاح، فقط مدل هایی تولید شده بود که در حالت خشک قابل استفاده بودند اما با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی امروزه ماشین های اصلاحی تولید شده است که در برابر نفوذ آب مقاوم است و شما میتوانید هم درحالت خشک و هم مرطوب از آنها استفاده کنید.

برق یا باتری

ماشین های اصلاح برای تامین انرژی خود یا از برق استفاده میکند و یا اینکه توسط باتری این انرژی را بدست می آورند، اما باتری های ماشین اصلاح به دو صورت قابل شارژ و یا غیرقابل شارژ تقسیم میشوند.

 

خرید ریش تراش

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ریش تراش موجود در بازار

 

هرکدام از این مدل ها معایب و یا مزایا خاص خودشان را دارند. اگر ریش تراش شما فقط با برق کار کند شما برای استفاده از آنها مجبورید که همیشه نزدیک پریز برق باشد و اگر زمانی چنین دسترسی برای شما سخت باشد شما را به دردسر می اندازند.

البته باید گفت که ریش ترش هایی که فقط با برق کار میکنند قدرت بالایی دارند زیرا دور موتور آنها بالا میباشد و موها را بهتر اصلاح میکنند.

اما درمورد ماشین های اصلاحی که با باتری کار میکنند عموما به صورت قابل شارژ میباشند اما این موضوع سبب بالا رفتن قیمت ماشین اصلاح میشود ولی شما اگر بخواهید این نکته را درنظر بگیرید که ماشین های اصلاحی که قابل شارژ نیستند را شما مجبورید هرچند وقت یکبار باتری آنها را عوض کنید درنتیجه هزنیه نهایی بیشتری باید بپردازید.

امتیاز دهید