پرفروش‌ترین و بهترین مارک پنکه

0

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه پنکه ها

 

 

پنکه

در فصل تابستان و با وجود گرمای زیاد، یکی از وسایلی که می‌تواند ما را از گرما نجات دهد، پنکه است. پنکه یک وسیله کاربردی است که نسبت به وسایل سرمایشی دیگر از جمله کولر، هم قیمت به صرفه‌ای دارد و هم وزن سبک‌تر. پنکه‌های جدید دارای حالت‌های پیشرفته‌تری از پنکه‌های قدیمی هستند. قیمت این محصول کاملا وابسته به قابلیت‌هاییست که یک پنکه در اختیار شما قرار می‌دهد. البته شایان ذکر است که پنکه فقط مختص فصل گرما نیست و شما میتوانید از آن برای تهویه هوا هم استفاده کنید. شما با خرید بهترین مارک‌های پنکه، یک پنکه با قابلیت‌های بسیار بالا خواهید داشت.

راهنمای خرید پنکه

پنکه‌ها در ۴ نوع رومیزی، ایستاده، سقفی و دیواری در بازار موجود هستند. از آن‌جایی که قیمت پنکه نسبت به وسایل سرمایشی دیگر بسیار ارزان‌تر است، در تمام مغازه‌ها و یا فروشگاه‌ها وجود دارند. برای خرید هر یک از انواع پنکه، باید به چندین نکته توجه کنید. ما در این مقاله از مجله لوازم خانگی بونگ ابتدا درباره ویژگی‌های پنکه خوب و سپس درباره ۱۰ تا از پرفروش‌ترین و بهترین مارک‌های پنکه صحبت کرده‌ایم.

انتخاب نوع پنکه

قبل از خرید پنکه باید بدانید که به قصد خرید چه نوع پنکه‌ای به بازار می‌روید. پنکه‌های رومیزی معمولا برای میزهای کار استفاده می‌شوند و خریداران این نوع پنکه کارمندان، نویسندگان و… هستند که ساعت‌های زیادی را پشت میز کار خود سپری می‌کنند. خرید پنکه‌های ایستاده و یا دیواری هم بستگی به فضای خانه و سلیقه مشتری دارد. برای خرید بهترین مارک‌های پنکه در انواع مختلف و اطلاع از قیمت‌ها به دیجی کالا مراجعه کنید.

میزان صدا

یکی از موارد مهمی که در خرید پنکه مهم است، میزان صداییست که تولید می‌کنند. بیشتر تولید کنندگان پنکه، میزان صدا را روی محصول نمی‌نویسنند. برای همین لازم است، حتما قبل از خرید پنکه را روشن کرده و صدای آن را گوش دهید. از خرید پنکه‌های پر سر و صدا منصرف شوید. چرا که این پنکه‌ها با صدای زیادی که تولید می‌کنند، آرامش را از شما می‌گیرد. البته شایان ذکر است که بهترین مارک‌های پنکه معمولا کم صدا بوده و صدایی که تولید می‌کنند، باعث از دسن رفتن آرامش نخواهد شد.

CFM

CFM یا همان ظرفیت هوادهی (حجم باد دهی)، مقدار هوایی است که پنکه می‌تواند جا به جا کند. بالا بودن این میزان نشان دهنده آن است که هوای بیشتری در محیط جا به جا می‌شود. ظرفیت هوادهی یا حجم باددهی معمولا روی محصولات نوشته شده است. بهترین مارک‌های پنکه، CFM بالایی دارند.

داشتن ایمنی بالا

ایمنی یکی از مسائلی است که در خرید انواع پنکه باید به طور ویژه به آن توجه کنید. پایه‌های محکم، داشتن گارد ایمنی، روکش سیم مناسب و… از موارد ایمنی در محصول به شمار می‌روند. بهترین مارک‌های پنکه دارای نشان استاندارد ایمنی هستند.

 داشتن قابلیت چرخش افقی

یکی دیگر از مواردی که یک پنکه خوب باید داشته باشد، دارا بودن قابلیت چرخش افقی است. تمام پنکه‌های رومیزی ثابت بوده و حالت نوسانی و یا چرخش افقی ندارند. این قابلیت باعث جا به جایی بهتر هوای اتاق می‌شود. این ویژگی به خصوص برای خانه‌های با متراژ بالا بسیار کاربردی است. اگر قصد خرید بهترین مارک‌های پنکه با تمام این ویژگی‌ها را دارید، به سایت دیجی کالا مراجعه کنید.

داشتن ضمانت، کنترل از راه دور، تغییر ارتفاع و… از دیگر ویژگی‌هایی هستند که بهتر است مورد توجه خریدار قرار گیرند.

 

 

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه پنکه ها

 

 

 

 

بررسی پرفروش‌ترین و بهترین مارک‌های پنکه

 

پنکه رومیزی دمنده مدل هاله

 

پنکه هاله یکی از محصولات باکیفیت کمپانی دمنده است. این پنکه رومیزی دارای ۳ پره پلاستیکی است که توسط صفحه‌ای شبکه‌ای محافظت می‌شود. پنکه هاله به خاطر داشتن بدنه‌ای پلاستیکی همواره سبک وزن بوده و وزنی معادل با ۱.۴۵ کیلوگرم دارد. سرعت چرخش پنکه هاله که یکی از بهترین مارک‌های پنکه شناخته شده است، توسط یک پیچ ولومی در سه سطح تنظیم می‌شود. پنکه حالا، یک پنکه چهارگوش بوده و ۲ پایه برای قرارگرفتن روی میز دارد. طی یک براورد کلی از خریداران این محصول دریافتیم که، پنکه هاله با توجه به قیمت و کارآیی، ارزش خرید را دارد. یکی از ایرادات وارده به پنکه هاله عدم چرخش آن است.

 

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه پنکه رومیزی دمنده مدل هاله

 

 

پنکه پارس خزر مدل ۴۰۱۰

 

پنکه پارس خزر مدل ۴۰۱۰، در دسته پنکه‌های ایستاده شرکت پارس خزر قرار می‌گیرد. این مدل از پنکه پارس خزر یک پیچ تنظیم ارتفاع دارد، که از طریق آن می‌توانید ارتفاع پنکه را از ۱۰۵ سانتی‌متر تا ۱۴۵ سانتی‌متر روی پایه استیل تغییر دهید. وزن این پنکه حدود ۷.۵ کیلوگرم بوده و تا حدودی قابلیت جابه جایی دارد. روی پایه این مدل از پنکه پارس خزر تعدادی کلید تنظیم سرعت است، که توسط آن می‌توانید سرعت پنکه را در یکی از ۳ حالت کند، تند و متوسط قرار دهید. از آن‌جایی که این پنکه دارای فیوز حرارتی است، در اثر فعالیت دراز مدت آسیبی به موتور وارد نمی‌شود. بی شک پرفروش‌ترین و بهترین مارک‌های پنکه، دارای قابلیت‌های بسیار زیادی نسبت به قیمتی که دارند، هستند. با توجه به نظرات کاربران این پنکه با توجه به کیفیت ساخت و کارآیی که دارراست، ارزش خرید را دارد.

 

 

 

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه پنکه پارس خزر مدل ۴۰۱۰

 

 

پنکه رومیزی تسکو مدل TFan 01

 

پنکه کوچک تسکو مدل۰۱ TFan، در دسته پنکه‌های رومیزی قرار می‌گیرد. این پنکه شارژی بوده و با یک بار شارژ تا ۲ ساعت نیازی به شارژ مجدد ندارد. در شرایطی که در تابستان با قطعی برق مواجه شوید، این پنکه یک وسیله بسیار کاربردی محسوب می‌شود. وزن این پنکه رومیزی حدود ۱۷۷ گرم و بسیار سبک است. پنکه تسکو مدل TFan 01 دارای طراحی ساخت و کارآیی خیلی خوبی است، ولی کیفیت ساخت آن متوسط می‌باشد. به عبارت دیگر این پنکه یکی از بهترین مارک‌های پنکه‌های رومیزی به حساب می‌آید. سرعت این پنکه هم قابلیت تنظیم در دو حالت کند و تند را داراست. میزان باددهی این پنکه خوب بوده و تا حداکثر ۱ متر می‌تواند برد داشته باشد. این پنکه روی میز کار، روی میز آرایش و برای خنک کردن در صورت نبود برق مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

 

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه پنکه رومیزی تسکو مدل TFan 01

 

پنکه پارس خزر مدل FSR-ADO

 

مدل FSR-ADO یکی دیگر از محصولات شرکت پارس خزر است. این شرکت سالیان سال است که در تولید وسایل برقی میدرخشد. پنکه پارس خزر مدل FSR-ADO هم جزو یکی از بهترین مارک‌های پنکه‌ ایستاده به حساب می‌آید. بدنه پلاستیکی این پنکه باعث شده است وزن آن تا حدودی کاهش یافته و در حدود ۸۰۳۵ گرم باشد.

این مدل از پنکه پارس خزر، قابلیت تنظیم ارتفاع هم دارد. تنظیم ارتفاع کاملا دستی و از طریقه لوله استیل از ۱۰۰ سانتی‌متر تا ۱۲۰ سانتی‌متر امکان‌پذیر است. پایه این مدل از پنکه پارس خزر به قدری محکم و درست طراحی شده است که با تکان‌های کوچک و یا برخورد با چیزی نمی‌افتد. با یک براورد کلی از خریداران این وسیله در می‌یابیم که؛ این وسیله کارآیی، کیفیت ساخت و طراحی خیلی خوب و مورد رضایتی داشته است. پس در نتیجه؛ پنکه پارس خزر مدل FSR-ADO، که یکی از بهترین مارک‌های پنکه محصسوب می‌شود، ارزش خرید را دارد.

 

 

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه پنکه پارس خزر مدل FSR-ADO

 

 

پنکه پارس خزر مدل FSR-SHIBA

 

پنکه پارس خزر مدل FSR-SHIBA یکی از انواع ایستاده‌ی پنکه است. این مدل از پنکه دارای بدنه‌ای پلاستیکی بوده و این ویژگی باعث شده است این دستگاه وزن کمتری داشته باشد. وزن این مدل از پنکه پارس خزر ۸.۴ کیلوگرم است. این مدل از دستگاه، یکی از بهترین مارک‌های پنکه محسوب می‌شود. پنکه پارس خزر مدل شیبا دارای ۶ دور متفاوت سرعت گردش پروانه است. یعنی؛ شما می‌توانید سرعت گردش پروانه را تغییر دهید. این نوع پنکه دارای تایمر ۸ ساعته است که شما می‌توانید، تایمر را با فواصل زمانی ۰.۵ ساعته تنظیم کنید. همچنین این دستگاه دارای قابلیت برنامه‌ریزی در زمان خاموش بودن دستگه نیز می‌باشد. یعنی؛ شما می‌توانید به دستگاه برنامه بدهید که چند ساعت دیگر روشن شود. این دستگاه تمام ویژگی‌های یک پنکه خوب را دارد. خریداران عزیز برای خرید این دستگاه می‌توانند به سایت دیجی کالا مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنند.

 

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه پنکه پارس خزر مدل FSR-SHIBA

 

پنکه پارس خزر مدل۴۰۶۰R

 

مدل ۴۰۶۰R از کمپانی پارس خزر، یکی دیگر از پنکه‌های مدل ایستاده است. این مدل به خاطر داشتن قابلیت تنظیم ارتفاع از ۱۰۵ سانتی‌متر تا ۱۴۵ سانتی‌متر، یکی از بلندترین پنکه‌های ایستاده به شمار می‌رود. وجود ریموت کنترل برای این مدل از دستگاه باعث راحتی کاربر شده و به کاربر این امکان را می‌دهد که تایمر، جهت چرخش، سرعت و… را از راه دور کنترل کند. تایمر این مدل از پنکه پارس خزر دارای فواصل زمانی ۱، ۲، ۴، ۸  ساعته است. وزن این دستگاه تقریبا معادل با ۷.۷ کیلوگرم است. این وزن سبک به کاربر این امکان را می‌دهد که آن را به راحتی جا به جا کند. پنکه پارس خزر مدل ۴۰۶۰R یکی از پرفروش‌ترین و بهترین مارک‌های پنکه به شمار می‌رود. برای خرید این مدل از پنکه، با تمام این ویژگی‌ها باید هزینه بالتری را بپردازید. اما؛ ارزشش را دارد.

 

 

 

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه پنکه پارس خزر مدل۴۰۶۰R

 

 

پنکه دیواری پارس خزر مدل ES7020WKAI

 

مدل ES7020WKAI از کمپانی پارس خزر یکی از با کیفیت‌ترین و بهترین مارک‌های پنکه است. این مدل از پنکه پارس خزر، در دسته پنکه‌های دیواری قرار گرفته است. این پنکه دیواری، مجهزترین و کاربردی‌ترین پنکه دیواری موجود در بازار می‌باشد. وزن این مدل از پنکه‌های پارس خزر بسیار سبک بوده و با داشتن تجهیزات مربوط به نصب روی دیوار، هیچ محدودیتی برای کاربر ایجاد نمی‌کند. این مدل از پنکه دارای تایمر ۸ ساعته با فواصل زمانی ۱، ۲، ۴ و ۸ ساعته است. پنکه دیواری پارس خزر مدل ES7020WKAI مانند پنکه‌های دیگر، علاوه بر داشتن صفحه لمسی، دارای ریموت کنترل از راه دور نیز می‌باشد. این مدل از پنکه با توان حداکثری ۶۰ واتی یکی از محصولات کم مصرف به شمار می‌رود. برای خرید این محصول، به دیجی کالا مراجعه کرده و این مدل از پنکه را با قیمت‌های باور نکردنی خریداری کنید.

 

 

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه پنکه دیواری پارس خزر مدل ES7020WKAI

 

 

پنکه سه منظوره ویداس مدل VIR-8033

 

یکی از بهترین گزینه‌های خرید، پنکه سه منظوره ویداس مدل VIR-8033 است. این پنکه زیبا و کاربردی، جزو دسته‌ی یکی از بهترین مارک‌های پنکه سه کاره محسوب می‌شود. این پنکه دارای ۳ پایه متفاوت است، که بسته به شرایط و سلیقه خریدار، می‌توان از هر ۳ پایه آن استفاده کرد. این پنکه قابلیت کنترل از راه دور داشته و دارای توان مصرفی برابر با ۵۵ وات است. این پنکه دارای سیستم نسیم ساز نیز می‌باشد. این مدل از پنکه ویداس، دارای ۲ حالت چرخش افقی و سکون است. این پنکه در صورتی که روی پایه ایستاده خود قرار گیرد، قابلیت تنظیم ارتفاع دارد. برای خرید این نوع پنکه منحصر به فرد با کارکردی متفاوت و عالی، کافیست به سایت دیجی کالا سری بزنید.

 

 

 

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه پنکه سه منظوره ویداس مدل VIR-8033

 

 

پنکه رومیزی پارس خزر مدل RIMA-FDS

 

پنکه پارس خزر مدل RIMA-FDS یکی از کاربردی‌ترین، باکیفیت‌ترین و بهترین مارک‌های پنکه رومیزی محسوب می‌شود. این مدل پنکه دارای قابلیت تنظیم سرعت در سه حالت کند، تند و متوسط است. این تنظیم سرعت از طریق نشانگر لمسی-LED زیبای این پنکه میسر است. این دستگاه دارای ۳ پره پلاستیکی و یک محافظ یا گارد مخصوص برای جلوگیری از بروز خطرات احتمالی در برخورد با پره‌ی پنکه است. طراحی پایه این پنکه به گونه‌ایست که مانع افتادن آن به خاطر برخورد با چیزی و یا ضربه می‌شود. وزن این پنکه حدود ۵.۸۵ کیلوگرم است. این وزن سبک به کاربر این امکان را می‌دهد که پنکه را به راحتی جا به جا کرده و آن را در مکان‌های مختلف قرار دهد. اگر قصد خرید پنکه رومیزی را دارید، پنکه رومیزی پارس خزر مدل RIMA-FDS می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما باشد.

 

 

 

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه پنکه رومیزی پارس خزر مدل RIMA-FDS

 

 

پنکه پارس خزر مدل ۴۰۷۰R

 

پنکه پارس خزر مدل ۴۰۷۰R یکی دیگر از محصولات تولیدی کمپانی پارس خزر است. این پنکه در گروه پنکه‌های ایستاده قرار گرفته است. با داشتن کارآیی بالا، طراحی زیبا و منحصر به فرد جزو یکی از بهترین مارک‌های پنکه ایستاده محسوب می‌شود. می‌تان این مدل پنکه را به خاطر داشتن وزنی معادل ۸.۵ کیلوگرم، به راحتی جا به جا کرد. این مدل از پنکه پارس خزر به خاطر داشتن قدرت بالاتر و امکان تعیین مسیر از محبوبیت ویژه‌ای در میان خریداران برخوردار است. قابلیت وزش باد به صورت ریتمیک، قابلیتی است که وزش مثل نسیم را شبیه‌سازی می‌کند. داشتن فیوز حرارتی یکی از قابلیت‌هاییست که در صورت روشن بودن مداوم پنکه مانع از آسیب رسیدن به موتور دستگاه می‌شود.

 

 

 

 

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه پنکه پارس خزر مدل ۴۰۷۰R

 

 

نتیجه‌گیری

 

ما در این مقاله از مجله لوازم خانگی بونگ ، درباره پنکه، راهنمای خرید ان و ۱۰ تا از پرفروش‌ترین و بهترین مارک‌های پنکه صحبت کرده‌ایم. همانطور که گفتیم؛ پنکه یکی از وسایل خنک کننده ارزان قیمت بوده و انواع مختلفی دارد. پنکه‌ها در ۴ گروه عمده به بازار عرضه شده‌اند، که شامل؛ رومیزی، دیواری، سقفی و ایستاده می‌شود. خرید هر یک از انواع پنکه بستگی به فضایی دارد که قرار است از آن استفاده کنید. در خرید پنکه به نوع و اندازه آن، میزان صدایی که تولید می‌کند، CFM آن، ایمنی دستگاه، چرخش افقی و… توجه کنید.

CFM پنکه هر چه بالاتر باشد، هوای بیشتری در اتاق جا به جا خواهد شد. داشتن قابلیت چرخش افقی هم به جا به جایی بهتر هوای اتاق کمک می‌کند. داشتن پایه‌های محکم و گارد ایمنی محافظ هم از جمله موارد مهمی است که خریداران باید به آن توجه کنند. بهترین مارک‌های پنکه معمولا تمام این ویژگی‌های ذکر شده را دارند. برای خرید و یا اطلاع از قیمت‌های انواع پنکه، به سایت دیجی کالا مراجعه کنید.

 

 

 

 

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه پنکه ها

 

 

۱/۵ - (۱ امتیاز)