پرفروشترین مارک شارژر گوشی اپل

0

گوشی های هوشمند شرکت اپل یکی از پرمخاطب ترین تلفن های همراه دنیا هستند. این موضوع موجب شده تا لوازم جانبی گوشی آیفون نظیر شارژر اپل نیز با طراحی زیبا و کیفیت فوق العاده به بازار عرضه شوند. نکته قابل توجه درباره آداپتور و کابل شارژ اپل این است که این محصولات قابلیت بازیافت دارند و دوستدار محیط زیست هستند. بنابراین، بتدریج کیفیت اولیه خود را از دست می دهند. این مسئله موجب می شود تا دارندگان شارژر اپل  بخوبی از این محصول نگهداری کنند.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع شارژر گوشی اپل موجود در بازار

اگر قصد خرید شارژر اپل را دارید، بهتر است ابتدا با اهمیت خرید شارژر اصلی اپل و روشهای تشخیص آن از انواع تقلبی آشنا شوید.

اهمیت خرید شارژر اصلی اپل

شارژر باکیفیت و استاندارد تاثیر قابل توجهی در حفظ سلامت باتری در کوتاه مدت و دراز مدت دارد. خرید شارژر تقلبی اپل می تواند آسیب های جدی به دستگاه شما وارد کند که در این جا چند نمونه از آنها را بررسی می کنیم.

  • استفاده از شارژر تقلبی موجب متورم شدن باتری می شود. باتری متورم قابل تعمیر نیست و بایستی تعویض گردد.
  • بیشتر شارژر های تقلبی اپل قابلیت انتقال داده ها (ساپورت دیتا) را ندارند. این موضوع موجب می شود که آداپتور شارژ اپل نتواند دستگاه شما را شناسایی کند.

همانطور که متوجه شدید خرید شارژر تقلبی اپل می تواند آسیب های جدی به دستگاه شما وارد آورد. حتی در مواردی ممکن است موجب از کار افتادن گوشی آیفون شما شود. بنابراین، بهترین روش برای خرید شارژر اپل اصلی مراجعه به فروشگاههای معتبر  لوازم جانبی اپل مانند مجموعه فروشگاههای اینترنتی دیجی کلا است.

اهمیت خرید شارژر اصلی اپل

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع شارژر گوشی اپل موجود در بازار

روشهای تشخیص شارژر اپل اصلی و تقلبی

یکی از بهترین روشهای نگهداری از گوشی هوشمند، شارژ کردن آن با شارژر اصل اپل است. همانطور که در قسمت بالا اشاره شد، شارژرهای تقلبی آسیب های جدی و هزینه بری به گوشی آیفون شما وارد می کنند. روشهای مختلفی برای تشخیص شارژر اصلی از نوع تقلبی آن وجود دارد:

  • قیمت: قیمت شارژر اصل برند اپل از سوی این کمپانی تعیین می شود. بنابراین محصولات ارزانتر حتما تقلبی هستند. البته فاکتور قیمت به تنهایی نمی تواند به شما در تشخیص صحیح اصل یا تقلبی بودن شارژر اپل کمک کند. زیرا برخی فروشگاههای نامعتبر نمونه های تقلبی را تقریبا با همان قیمت نوع اصلی و به جایِ شارژر اصلی به فروش می رسانند.
  • بیشتر آداپتورها و کابل‌های شارژرهای تقلبی، ظرافت و انعطاف پذیری شارژرهای اپل اصلی را ندارند.
  • بر روی بیشتر آداپتورهای فیک اپل، جمله Foxline و عبارتی که مربوط به نام برند است وجود ندارد.
  • برخی نمونه های تقلبی عبارت Apple را به صورت دیگری مانند Appel نوشته اند.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع شارژر گوشی اپل موجود در بازار

روشهایی که در بالا معرفی شد، به شما کمک می کند تا شارژر اپل فیک را از نمونه اصلی آن تشخیص دهید. با این وجود، مقایسه کابل و آداپتور با نمونه اصلی آن روش مطمئن‌تری است.

معرفی پرفروشترین مارک شارژر گوشی اپل

۱-شارژر اصلی آیفون iPhone 13 Mini

شارژر اصلی آیفون ۱۳ مینی شامل یک عدد کابل و یک آداپتور است. این محصول ولتاژ ۲۲۰ ولت را دریافت کرده و آن را به ولتاژ ۵ و جریان ۳ آمپر تبدیل می کند. با خرید این شارژر اصلی کمک قابل توجهی به حفظ سلامت باتری و دوام بیشتر آن می کنید. شارژر اصلی آیفون iPhone 13 Mini کیفیت ساخت بالایی دارد. بنابراین می توانید با خیال راحت و بدون هیچ نگرانی بابت آسیب رسیدن به گوشی خود، از آن استفاده کنید.

شارژر اصلی آیفون iPhone 13 Mini

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع شارژر گوشی اپل موجود در بازار

۲- شارژر بی‌سیم باسئوس مدل WXSW-B01

استند شارژر بی سیم باسئوس مدل WXSW-B01 یکی از فوق العاده ترین گزینه ها برای شارژ همزمان آیفون و اپل واچ یا ایرپاد شما است. ماژول بالایی این دستگاه از تکنولوژی مگ‌سیف پشتیبانی می کند و مناسب آیفون های سری ۱۲ و ۱۳ می باشد. این ماژول نقش هولدر گوشی را نیز دارد. داک پایینی شارژر نیز با تمام دستگاههایی که از استاندارد Qi پشتیبانی می کنند، سازگار است. این ویژگی شارژ همزمان یک آیفون و یک دستگاه مبتنی بر شارژ بی سیم Qi را امکان پذیر می کند.

شارژر بی‌سیم باسئوس مدل WXSW-B01

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع شارژر گوشی اپل موجود در بازار

۳- شارژر دیواری اپل مدل ۲۰ وات

شارژر دیواری اپل مدل ۲۰ وات یکی از پرفروشترین شارژرهای اصلی اپل است. شاید به همین دلیل است که نمونه های فیک، کپی و های کپی این محصول در بازار زیاد است! شارژر ۲۰ وات اپل با گوشی های آیفون سری ۱۲، ۱۳ و ۱۳ مینی سازگاری دارد. با این حال آداپتور ۲۰ وات اپل را می توان برای مدلهای قدیمی تر آیفون نظیر آیفون سری ۱۱ و SE2 که توان ۱۸ وات دارند، نیز استفاده کرد. بنابراین اگر نتوانستید شارژر ۱۸ وات اپل اصلی را در بازار پیدا کنید، آداپتور ۲۰ وات اصل اپل جایگذین مناسبی است.

شارژر دیواری اپل مدل 20 وات

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع شارژر گوشی اپل موجود در بازار

۴- انکر مدل A2633 یا PowerPort III Nano با توان ۲۰ وات

شارژر انکر مدل PowerPort III نانو یکی از پرطرفدارترین شارژرهای اپل در بین دارندگان گوشی آیفون است. این محصول که با نام A2633 نیز شناخته می شود، از نوع شارژرهای Gan یا گالیوم نیترید می باشد. این مدل شارژر قادر است توان زیادی را با صرف انرژی ناچیز ارائه دهد که به این ترتیب، گرمای کمی تولید می کند.

انکر مدل A2633 یا PowerPort III Nano با توان ۲۰ وات

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع شارژر گوشی اپل موجود در بازار

شارژر انکر مدل نانو تقریبا به اندازه شارژر ۵ وات داخل جعبه اپل است. با این حال، طبق ادعای شرکت سازنده، از فناوری PowerIQ 3.0 پشتیبانی می کند و اتلاف گرمای کمتر، ابعاد کوچکتر و توان بسیار بالاتری را ارائه می دهد.

۵- شارژر اصلی آیفون ۱۱ پرو

شارژر ۱۸ وات آیفون ۱۱ پرو دارای پورت USB-C است و کمپانی اپل به همراه آن یک کابل تبدیل به لایتنینگ نیز قرار داده است. از لحاظ سرعت شارژ، این محصول در مقایسه با رقبای خود حرف زیادی برای گفتن ندارد. با این حال، در مدت ۱۵ تا ۳۰ دقیقه تا حد مناسبی شارژ می شود. شارژر اصلی آیفون ۱۱ پرو کیفیت ساخت بالایی دارد و استفاده از آن تاثیر مثبتی در حفظ سلامت و دوام باتری گوشی هوشمند شما دارد.

شارژر اصلی آیفون 11 پرو

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع شارژر گوشی اپل موجود در بازار

در این مطلب از دیتاجو به معرفی پرفروشترین مارک شارژر اصل اپل پرداختیم. انتخاب این موارد با بررسی دقیق از بین هزاران مدل موجود بوده است. برای خرید محبوب ترین مارک‌های شارژر گوشی اپل می توانید به فروشگاه‌های آنلاین دیجی کالا مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت نمایید.

امتیاز دهید