ویتامین‌های رشد و تقویت مو

0

داشتن موهای سالم نشانه زیبایی افراد می‌باشد. به همین دلیل است که افراد به دنبال راهکارهایی می‌گردند تا بتوانند از ریزش موهای خود جلوگیری کرده و آن‌ها را تقویت کنند. برای داشتن موهایی سالم باید تغذیه‌ای سالم داشت. یکی از کارهایی که باعث افزایش ریزش موها می‌شود داشتن رژیم غذایی نادرست و ناسالم می‌باشد. کمبود برخی از مواد غذایی در بدن باعث ریزش مو شدید خواهد شد. در واقع برای داشتن موهای سالم و جلوگیری از ریزش موها، استفاده از بهترین ویتامین‌های رشد و تقویت موها بهترین راهکار می‌باشد.

ویتامین‌های مختلفی در رشد و تقویت موها موثرند.

ویتامین A، E، C، D و همچنین ویتامین‌های خانواده B از جمله موادی هستند که روی رشد موها تاثیر بسزایی دارند. در نتیجه غذا به عنوان بهترین منبع ویتامین شناخته می‌شود. گاهی اوقات که بدن نمی‌تواند ویتامین‌های مورد نیاز خود را از راه غذا دریافت کند، استفاده از بهترین ویتامین‌های رشد و تقویت مو به صورت مکمل غذایی تنها راهکار می‌باشد.

همانطور که گفتیم مواد مغذی و ویتامین‌های مختلفی در رشد، تقویت و حتی جلوگیری از ریزش موها نقش دارند. به همین دلیل است که برای جلوگیری از ریزش مو، تقویت تارهای مو و همچنین تقویت موها استفاده از بهترین ویتامین‌های رشد و تقویت مو پیشنهاد می‌شود.

ما در زیر به هر یک از این مواد، ویتامین‌ها و خواص آن‌ها در رشد و تقویت موها اشاره کرده‌ایم:

ویتامین A: منجر به رشد سلولی خواهد شد.

خانواده ویتامین B: برای جلوگیری از ریزش مو و همچنین استحکام، تقویت و تحریک رشد موها موثر است.

ویتامین C: از ریزش موها تا حد زیادی جلوگیری می‌کند.

روی و آهن: هر یک از این مواد مغذی تاثیر بسزایی در جلوگیری از ریزش مو و تقویت آن برعهده دارند.

کمبود و یا عدم وجود هر یک از این ویتامین‌ها و یا مواد مغذی، باعث ریزش مو و یا نازک شدن تارهای مو خواهد شد. البته عواملی همچون؛ وراثت، عوامل محیطی، هورمونی، رنگ و دکلره، رژیم‌های غلط و همچنین کم‌خونی نیز در ریزش مو موثرند. به همین دلیل؛ بهتر است قبل از خرید بهترین ویتامین‌های رشد و تقویت موها، دلیل اصلی ریزش موهای خود را بدانید. بعد از این که به دلیل اصلی ریزش موها و یا نازک شدن موهای خود پی بردید، می‌توانید ویتامین مورد نیاز بدن خود را خریداری کرده و آن را مصرف کنید.

ما در این مقاله از مجله بونگ قصد داریم؛ ۵ تا از بهترین ویتامین‌های رشد و تقویت موها را برای شما بررسی کنیم. شما می‌توانید این مقاله را مطالعه کرده و سپس نسبت به خرید موثرترین ویتامین‌های رشد و تقویت موهای خود اقدام کنید.

معرفی ۵ تا از بهترین ویتامین‌های رشد و تقویت موها

کپسول هیرویت هلث اید

آلودگی هوا، تغییرات هورمونی، قرار گرفتن در معرض اشعه مضر آفتاب، رژیم غذایی ناصحیح و همچنین وراثت از جمله عواملی هستند که ممکن است باعث ریزش مو و نازک شدن تارهای مو گردند. پر حجم بودن، خوش حالت بودن و همچنین سالم بودن موها نیز باعث افزایش زیبایی در چهره افراد خواهند شد. برای این که مو زیبایی خود را از دست ندهد، لازم است ویتامین‌ها و مواد مغذی آن تامین شود. کپسول هیرویت هلث اید یکی از بهترین ویتامین‌های رشد و تقویت موهاست که می‌تواند ویتامین‌های مورد نیاز تارهای مو را تامین کرده و از ریزش آن‌ها جلوگیری به عمل آورد. وجود ویتامین‌های گروه B، آهن و بیوتین در این کپسول‌ها باعث شده است استحکام تارهای مو بالا رفته و ضخیم‌تر شوند. اگر می‌خواهید یک مکمل مناسب برای رشد و تقویت موهای خود خریداری کنید، کپسول هیرویت هلث اید می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه کپسول هیرویت هلث اید

 

قرص یونی زینک

رادیکال‌های آزاد از جمله عوامل بسیار خطرناکی هستند که می‌توانند روی سیستم ایمنی بدن و همچنین پوست و موی افراد تاثیرات زیادی بگذارند. پوست، مو و سیستم ایمنی بدن از جمله مواردی هستند که در مقایسه با سایر بخش‌های بدن، به آسانی تخریب می‌شوند. بنابراین رسیدگی به این ۳ قسمت و تقویت آن‌ها از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار می‌باشد. استفاده از بهترین ویتامین‌های رشد و تقویت موها، از جمله راهکارهایی است که می‌تواند از ریزش موهای شما جلوگیری کند. قرص یونی زینک، یکی از موثرترین قرص‌های مکمل است که علاوه بر رشد و تقویت موها، تقویت سیستم ایمنی بدن و همچنین تقویت پوست را نیز به همراه دارد. کمک به رفع کم‌خونی، جوان‌سازی پوست و کلاژن سازی، جلوگیری از ریزش مو، تغذیه و تقویت موها، جلوگیری از سفید شدن مو و داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی در برابر رادیکال‌های آزاد از جمله ویژگی‌های این قرص مکمل به حساب می‌آید.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه قرص یونی زینک

 

قرص سیستین B6 زینک رازک

قرص سیستئین B6 زینک رازک حاوی ال سیستئین، آرژنین، ویتامین B6 و همچنین زینک می‌باشد. هر یک از این ترکیبات به نوبه خود می‌توانند روی تحریک رشد موها، درخشان شدن و همچنین جلوگیری از ریزش مو موثر باشند. افزایش رشد کراتین به واسطه وجود سیستئین باعث افزایش درخشندگی و مقاومت موهای شما خواهد شد. حفظ سلامت و پر حجم شدن موها نیز در اثر وجود ویتامین B6 می‌باشد. استفاده از قرص سیستین B6 زینک رازک به عنوان یکی از بهترین ویتامین‌های رشد و تقویت مو باعث حفظ سلامت و تحریک رشد موها خواهد شد. افزایش استحکام مو و تغذیه آن‌ها از دیگر ویژگی‌های مصرف قرص سیستئین به شمار می‌روند. در صورت مصرف مداوم این قرص، تولید کلاژن نیز اتفاق می‌افتد. وجود کلاژن در حفظ و سلامت موها موثر می‌باشد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه قرص سیستین B6 زینک رازک

 

کپسول هیرویت مکس OPD Pharma

اگر به دنبال محصولی می‌گردید که از سلامت موهای شما محافظت کند، خرید کپسول هیرویت مکس او پی دی فارما پیشنهاد مجموعه بونگ به شماست. وجود خانواده ویتامین B و همچنین اسید آمینه‌ها در این کپسول باعث شده‌اند، کپسول هیرویت مکس او پی دی فارما به عنوان یکی از بهترین ویتامین‌های رشد و تقویت موها شناخته شود. همانطور که می‌دانید وجود ویتامین‌های خانواده B، تحریک رشد و درخشندگی موها را به همراه خواهد داشت. ای دسته از ویتامین‌ها می‌توانند جریان خون را در سر افزایش داده و در نهایت فولیکول‌های مو را تقویت کنند. اسید آمینه‌ها نیز با از بین بردن رادیکال‌های آزاد از سفید شدن موهای شما جلوگیری خواهند کرد. اگر نگران سلامت موهای خود هستید، می‌توانید یک بسته ۳۰ عددی از کپسول هیرویت مکس او پی دی فارما را خریداری کنید.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه کپسول هیرویت مکس OPD Pharma

 

قرص بیوتین هلث اید

کلاژن یکی از ترکیبات بسیار مهم در مو می‌باشد. استفاده از قرص بیوتین هلث اید علاوه بر تولید کلاژن باعث تقویت مو، پوست و ناخن نیز می‌گردد. مصرف این قرص می‌تواند دردهای عصبی برخی از بیماران دیابتی را تا حد زیادی کاهش دهد. استفاده از قرص بیوتین هلث اید منجر به تامین نیاز بدن به بیوتین، کاهش التهاب، افزایش سوخت و ساز بدن و حفظ سلامت مو می‌شود. به همین دلیل است که این قرص را به عنوان یکی از بهترین ویتامین‌های رشد و تقویت موها مورد استفاده قرار می‌دهند. این ترکیب حاوی ویتامین‌های خانواده B بوده و علی رقم قیمت مناسبی که دارد می‌تواند رشد موهای شما را افزایش داده و تارهای مو را تقویت کند. اگر قصد دارید بهترین ویتامین‌های رشد و تقویت مو را خریداری کنید، بهتر است از فروشگاه‌های معتبر خرید خود را انجام دهید. دیجی کالا یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر است که انواع مکمل‌ها را با قیمتی ویژه به فروش می‌رساند.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه قرص بیوتین هلث اید

 

امتیاز دهید