معروف‌ترین و بهترین مارک‌های شامپو

0

اگر به دنبال خرید بهترین مارک شامپو بگردید، متوجه تعداد بسیار بالای برندهای شامپو خواهید شد. بهترین مارک شامپو چیست؟ بهترین و مناسب‌ترین شامپو برای موهای آسیب دیده چیست؟ این سوالات، پر تکرارترین سوالاتی هستند که از جانب خریداران شامپو شنیده می‌شوند. برای خرید شامپوی با کیفیت با قیمتی مناسب و استثنایی، که بتواند رشد موهای شما را افزایش داده و مانع از ایجاد موخوره گردد، باید راهنمای خرید شامپو را مطالعه کنید. ما در این مقاله از مجله بونگ یک راهنمای کلی خرید شامپوی با کیفیت را ارائه داده‌ایم تا شما بتوانید خریدی آسان داشته باشید.

قبل از اینکه اقدام به خرید بهترین مارک شامپو کنید، باید نوع و جنس موهای خود را بدانید. مثلا؛ مشخص کنید موی شما ضخیم است یا نازک، چرب است یا خشک؟ تراکم و قابلیت ارتجاعی موها نیز از مواردی است که باید در هنگام خرید شامپو به آن‌ها توجه کنید. در واقع انتخاب شامپویی مناسب، سلامت موهای شما را به همراه دارد. در نتیجه؛ علاوه بر در نظر گرفتن نوع و جنس موها، در هنگام خرید شامپو، باید مشکل موهای خود را نیز بدانید. مثلا ریزش مو، شوره سر، خشکی و یا شکنندگی موها و… از عواملی هستند که در خرید شامپو باید به آن‌ها توجه کنید.

البته استفاده از این شامپوها حتی اگر بهترین مارک شامپو را خریداری کرده باشید، به صورت دائمی کار اشتباهی است. شما باید فقط تا زمانی از این شامپوها استفاده کنید که شرایط موهایتان به حالت نرمال برگردد. ما در این مقاله از مجله بونگ به بررسی ۵ تا از با کیفیت‌ترین و بهترین مارک‌های شامپو پرداخته‌ایم. شما نیز با خواندن این مقاله می‌توانید خریدی هوشمندانه داشته باشید.

معرفی ۵ مارک از معروف‌ترین و بهترین مارک‌های شامپو

شامپو لروکس مدل کراتین

لروکس یکی از برندهای معروف و معتبر در سراسر جهان است. این برند همواره محصولات با کیفیتی را در زمینه‌ی حفاظت از پوست و مو ارائه می‌دهد. یکی از بهترین و موثرترین محصولات برند لروکس، شامپوهای آن هستند. این شامپوها در دسته بهترین شامپوها قرار گرفته‌ و طرفداران بسیاری دارند. اگر می‌خواهید بهترین مارک شامپو را خریداری کنید، این شامپو می‌تواند در لیست خرید شما قرار گیرد.

شامپو کراتینه لروکس، به بافت مو رطوبت رسانی کرده و موهای شما را کاملا صاف و نرم می‌کند. این شامپو به عنوان یک منبع تغذیه‌ی کامل برای موهای شما محسوب می‌گردد. در نتیجه؛ باعث تقویت موهای شما خواهد شد. این مدل از شامپو لروکس که به عنوان بهترین مارک شامپو شناخته شده است، با حجم ۵۵۰ میلی‌لیتر برای موهای آسیب دیده و یا شکننده مناسب بوده و باعث نرم شدن و درخشان شدن موها خواهد شد. در صورتی که موهای شما نیاز به ترمیم و یا تقویت داشته باشند، شامپو لروکس مدل کراتین می‌تواند موهای شما را تغذیه کرده و آن‌های را ترمیم و یا تقویت کنند.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه شامپو لروکس مدل کراتین

 

شامپو نئودرم مدل Nutrisol

اگر برای تقویت موها و جلوگیری از ریزش آن‌ها، به دنبال خرید بهترین مارک شامپو هستید، شامپو نئودرم مدل Nutrisol می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد. این شامپو با حجم ۳۰۰ میلی‌لیتر به فروش می‌رسد. وجود کافئین در شامپو نئودرم، باعث افزایش گردش خون در سر شما می‌شود. افزایش گردش خون در سر، از ریزش موها جلوگیری می‌کند. تغذیه‌ی فولیکول‌های مو و ترمیم موها از دیگر خاصیت‌های وجود کافئین در شامپو نئودرم می‌باشد.

علاوه بر وجود کافئین در این شامپو، از مواد تقویت کننده‌ی دیگری نیز استفاده شده است که به رشد مجدد موهای شما سرعت می‌بخشد. این شامپو می‌تواند به راحتی از هر نوع ریزش مو، چه ریزش سکه‌ای و چه ریزش آندروژنیک و طاسی جلوگیری کند. وجود ترکیبات اکسیژن رسان در این شامپو، باعث ترمیم، تقویت و تغذیه‌ی موهای شما خواهد شد. اگر به دنبال بهترین مارک شامپو برای رفع ریزش موهای خود هستید، شامپو نئودرم مدل Nutrisol را انتخاب کنید.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه شامپو نئودرم مدل Nutrisol

 

شامپو سیر پرژک

برند پرژک یکی از معروف‌ترین برندهای شامپو می‌باشد. این برند معروف برای تمام افراد با هر نوع جنس مویی، محصولاتی تولید کرده است. شامپو سیر پرژک، بهترین مارک شامپو برای جلوگیری از ریزش موهای شما می‌باشد. عصاره سیر، به واسطه خواصی که دارد، مانع ریزش موهای شما خواهد شد. این شامپو می‌تواند از ریزش موهای شما در هر صورتی جلوگیری کند. حتی اگر ریزش موهای شما نشات گرفته از یک بیماری شایع ریزش مو باشند! آدنوزین موجود در عصاره سیر، هم باعث تقویت و ترمیم سلول‌های مو خواهد شد و هم با تاثیر روی ریشه و پیاز موها، رشد مجدد موهای شما را به همراه خواهد داشت.

اگر دارای شوره‌های قارچی هستید، این شامپو را خریداری کنید! سیر و آلیسین موجود در آن، به خاطر داشتن خواص ضد باکتری و ضد قارچ می‌توانند در درمان شوره سر موثر باشند. شما با استفاده از این شامپو می‌توانید پوست سر خود را جوان نگه داشته و آن را از آسیب‌های ناشی از اشعه فرابنفش و … حفظ کنید. شامپو سیر پرژک سالیان سال است که به عنوان بهترین مارک شامپو به فروش می‌رسد. خریداران این محصول از خرید آن بسیار راضی هستند.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه شامپو سیر پرژک

 

شامپو شبنم

شامپو شبنم یکی از قدیمی‌ترین مارک‌های شامپو است. این شامپو در واقع بهترین مارک شامپو برای موهای معمولی و سالم می‌باشد. اگر موهای شما در دسته موهای معمولی بوده و هیچ مشکلی از قبیل موخوره، شوره و… ندارند، خرید این شامپو به شما توصیه می‌شود. شامپو شبنم دارای ترکیبات فعال آنیونی بوده و در نتیجه؛ می‌تواند موهای شما را از هر گونه آلودگی به بهترین نحو ممکن پاک کند. پاک کردن تمامی آلودگی‌ها از سطح مو، بی شک درخشان شدن و براق شدن موهای شما را به همراه خواهد داشت.

وجود ترکیبات و مواد آمفوتری در این شامپوی قدیمی و محبوب، می‌تواند اثر مواد آنیونی شامپو شبنم را از روی پوست و موی شما تا حدودی خنثی کند. شامپو شبنم از جمله پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین شامپوهاست که از دیرباز مورد استقبال بسیاری از مردم قرار گرفته است. این شامپو در مقدار ۱۰۰۰ میلی‌لیتر به بازار عرضه شده است. شامپو شبنم می‌تواند برای مصارف روزانه مورد استفاده قرار گیرد. اگر موهایی سالم و معمولی دارید، استفاده از بهترین مارک شامپو به شما توصیه می‌شود تا آلودگی زدایی موهای شما به بهترین نحو ممکن صورت پذیرد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه شامپو شبنم

 

شامپو فولیکا برای تقویت موها

بهترین مارک شامپو، همواره گران‌ترین شامپو نیست. در واقع شامپویی به عنوان بهترین مارک شناخته می‌شود که بیشترین سازگاری را با موهای شما داشته و بتواند موهای شما را درمان کرده و آن‌ها را حالت‌پذیر کند. از آن‌جایی که جنس و نوع موهای هر فرد متفاوت از دیگری است، در نتیجه؛ بهترین شامپو برای افراد مختلف دارای یکسری ویژگی‌ می‌باشد. یکی دیگر از مواردی که میزان موثر بودن شامپو را تعیین می‌کند، استفاده درست از شامپو می‌باشد. شامپو ضد ریزش و تقویت کننده مو فولیکا در حجم ۲۰۰ میلی‌لیتر به عنوان محبوب‌ترین و پر فروش‌ترین شامپو به بازار عرضه شده است.

این شامپو می‌تواند یک انتخاب مناسب برای خانم‌ها و آقایان بوده و در واقع برای تمام کسانی که موهای آسیب دیده دارند، مناسب است. وجود عصاره آرنیکا و ویتامین‌های B6 و B7، باعث تقویت موهای شما شده و از ریزش موها جلوگیری می‌کند. اگر ریزش مو به یک مشکل جدی برای شما تبدیل شده است، می‌توانید از این مدل شامپو فولیکا استفاده کنید. این مدل از شامپوی محبوب فولیکا برای افرادی که دارای ریزش مو و یا شوره سر هستند، بهترین مارک شامپو محسوب می‌گردد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه شامپو فولیکا برای تقویت موها

 

امتیاز دهید