شامپو رنگ گیاهی

0

اگر می‌خواهید موهای خود را فقط به مدت چند روز رنگ کنید، می‌توانید از یک رنگ موی نیمه دائم استفاده کنید. شامپو‌های رنگ مو گیاهی، معمولا یکی از بهترین محصولات زیبایی هستند که با در نظر گرفتن سلامت و زیبایی موها به صورت همزمان، رضایت مصرف کنندگان را به همراه دارند. این محصول گیاهی، معمولا ماندگاری بالایی نداشته و از نظر ماندگاری بین رنگ موی دائم و رنگ موی موقت قرار گرفته است. در واقع شامپوهای رنگ مو گیاهی، برای افرادی مناسب هستند که دوست دارند مدام در رنگ موهای خود تنوع ایجاد کنند. ولی؛ نگران سلامت موهای خود هستند. این افراد می‌توانند با پرداخت هزینه‌های کم و بدون این که نگران آسیب دیدن ریشه و ساقه موهای خود باشند، چندین بار موهایشان را رنگ کنند. مطالعه این مقاله به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید با بهترین شامپوهای رنگ مو گیاهی آشنا شوید.

همانطور که می‌دانید، شامپوهای رنگ مو عوارض بسیار کم‌تری از رنگ موهای دائم دارند. به همین دلیل؛ افرادی که می‌خواهند از محصولات سالم و فاقد مواد شیمیایی برای تغییر رنگ موهای خود استفاده کنند، بهتر است؛ شامپوهای رنگ مو گیاهی را خریداری کنند. شما می‌توانید پرفروش‌ترین شامپوهای رنگ گیاهی را از فروشگاه‌های معتبر اینترنتی بخرید. برای اینکه خریدی هوشمندانه داشته باشید و با انواع شامپوهای رنگ مو گیاهی آشنا شوید، ما در این مقاله از مجله بونگ، ۵ تا از بهترین شامپوهای رنگ مو گیاهی را مورد بررسی قرار داده‌ایم. شما نیز با مطالعه این مقاله می‌توانید به صرفه‌ترین خرید را داشته باشید.

معرفی ۵ تا از پرفروش‌ترین و بهترین شامپوهای رنگ گیاهی

شامپو رنگ مو سوبارو مدل Fast

همانطور که می‌دانید، سفید شدن موها فقط وابسته به وراثت نبوده و عواملی چون؛ سن، کمبود ویتامین‌ها و مواد معدنی نیز می‌توانند منجر به سفید شدن موها گردند. سفید شدن موها باعث می‌شود سن شما از آن چیزی که هست، بیشتر نشان داده شود. از این رو بسیاری از افراد به خصوص خانم‌ها به دنبال رنگ کردن موهای خود هستند تا بتوانند سفیدی‌های موهای خود را از نظر پنهان کنند. از آن‌جایی که استفاده مداوم از رنگ موهای دائم می‌تواند به تارهای مو آسیب زیادی برساند، در نتیجه؛ استفاده از بهترین شامپوهای رنگ موی گیاهی به شما توصیه می‌گردد.

شامپو رنگ موی گیاهی سوبارو مدل Fast، یکی از همین محصولات گیاهی است که بدون آسیب رساندن به ریشه و یا ساقه موها، رنگدانه‌های طبیعی مو را فعال کرده و باعث رنگ شدن سفیدی‌های مو خواهد شد. این شامپو علاوه بر این که باعث زیبایی مو می‌شود، در درمان آن‌ها نیز موثر است. شامپو رنگ مو سوبارو مانع از ریزش موهای شما خواهد شد. به همین دلیل است که این محصول، به عنوان یکی از بهترین شامپوهای رنگ مو گیاهی شناخته می‌شود.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه شامپو رنگ مو سوبارو مدل Fast

 

شامپو رنگ مو مارال مدل بلوبری

یکی دیگر از پرفروش‌ترین و بهترین شامپوهای رنگ مو گیاهی، شامپو رنگ مو مارال مدل بلوبری است. این شامپو حاوی عصاره بلوبری، کراتین، پروویتامین B5 و ترکیبات سیلیکونی می‌باشد. عصاره بلوبری باعث محافظت از موهای شما می‌شود. ترکیبات سلولزی، کراتین و پرو ویتامین نیز باعث آبرسانی به موها، ترمیم و بازسازی ان‌ها خواهند شد. این شامپو علاوه بر این که می‌تواند موهای شما را تقویت کند، در تغییر رنگ موها نیز بسیار موثر است.

اگر به تازگی موهای خود را دکلره کرده‌اید و رنگ‌های نارنجی و یا زرد در دکلره خود مشاهده می‌کنید، با استفاده از شامپو یلوبری مارال می‌توانید این رنگ‌ها را از بین ببرید. از این شامپو برای کاهش دکلره‌های مو نیز استفاده می‌شود. شامپو ضد زردی مارال، یکی از بهترین شامپوهای رنگ مو گیاهی است که می‌تواند زردی بیش از حد و یا قرمزی موهای شما را از بین ببرد. اگر از رنگ موهای خود ناراضی هستید و یا می‌خواهید مقدار زردی موهای خود را کاهش دهید، بهترین راه استفاده از این شامپوی گیاهی می‌باشد.

 

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه شامپو رنگ مو مارال مدل بلوبری

 

شامپو رنگ مو تونیکا شماره ۹.۱۲

شامپو رنگ مو نیمه دائمی تونیکا یکی از بهترین شامپوهای رنگ مو گیاهی موجود در بازار است که رضایت حداکثری مصرف کنندگان را به همراه داشته است. این شامپو مراقبت از موهای مصرف کنندگان را مهم‌ترین و اساسی‌ترین مسئله می‌داند. شامپو تونیکا شماره ۹.۱۲، یک رنگ زیبا برای موهای ظریف شماست. این دسته از رنگ‌ها، جایگزین بسیار مناسبی به جای رنگ موهای دائمی هستند. زیرا؛ هم ضمن تغییر رنگ می‌توانند موهای شما را سالم نگهدارند و هم رنگ موهای شما را با هزینه‌‌ی بسیار کمی تغییر می‌دهند. با استفاده از شامپو رنگ مو تونیکا، نگران کدر شدن موهای خود نباشید! چرا که این شامپو باعث براقیت موهای شما نیز خواهد شد.

در ترکیبات شامپو رنگ مو تونیکا از الکل، آمونیاک و پراکسید استفاده نشده است. از این رو؛ رنگ موی حاصله به راحتی روی موهای شما پخش خواهد شد. این شامپو در حجم ۱۵۰ میلی‌لیتر به فروش رسیده و یک رنگ جذاب وانیلی سرد را روی موهای شما به نمایش خواهد گذاشت. برای داشتن موهایی با رنگ جذاب، همین حالا بهترین شامپوهای رنگ مو گیاهی را خریداری کنید!

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه شامپو رنگ مو تونیکا شماره ۹.۱۲

 

شامپو رنگ مو مارال شماره ۷

اگر شیفته‌ی تنوع بوده و همواره برای آرایش و زیبایی به دنبال تفاوت می‌گردید؛ استفاده از بهترین شامپو‌های رنگ مو گیاهی می‌تواند یکی از گزینه‌ها و یا سبک‌های متفاوت شما برای زیبایی و جذابیت باشد. شما می‌توانید از خاص‌ترین شامپوهای رنگ مو استفاده کرده و کاملا متفاوت و البته زیبا به نظر بیایید! برای داشتن موهایی جذاب و یا تفاوت ظاهری زیاد، رنگ کردن موها می‌تواند موثر باشد. اما از آنجایی که استفاده از مواد و ترکیبات شیمیایی موجود در رنگ‌های دائم می‌تواند آسیب‌های جدی به تار موهای شما وارد کند، در نتیجه؛ استفاده از شامپوهای رنگ موی گیاهی به شما توصیه می‌شود.

شامپو رنگ موی گیاهی مارال، دارای طیف رنگی بسیار جذابی می‌باشد. اما؛ رنگ شماره ۷ آن طرفداران بسیار زیادی دارد. این شامپو رنگ مو، یک رنگ موی فانتزی است که با چند بار شستشوی موها کمرنگ‌تر خواهد شد. شامپو رنگ مو مارال با شماره ۷، یک رنگ بنفش جذاب برای تمام کسانی است که رنگ موهای فانتزی را دوست دارند. برای خرید بهترین شامپوهای رنگ مو گیاهی به دیجی کالا مراجعه کرده و هر یک از شامپوهای رنگ مو مارال را با رنگ دلخواه خریداری کنید.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه شامپو رنگ مو مارال شماره ۷

 

شامپو رنگ مو بس مدل ۱۲۲۱

شامپو رنگ مو بس مدل ۱۲۲۱، یکی از موثرترین، جذاب‌ترین و بهترین شامپوهای رنگ مو گیاهی می‌باشد. این شامپو رنگ مو، بدون آمونیاک است. در نتیجه؛ برای استفاده از آن به اکسیدان نیازی ندارید. نکته‌ای که باید قبل استفاده از این محصول بدانید، این است که؛ شامپوهای رنگ مو بس معمولا روی موهای از قبل رنگ شده و یا دکلره شده جواب می‌دهند. چون این دسته از موها منافذ بازی داشته و به راحتی پذیرای رنگ می‌باشند.

شامپو رنگ موی بس در حجم ۲۵۰ میلی‌لیتر به بازار عرضه می‌گردد. ماندگاری این رنگ کاملا به جنس و کیفیت موهای شما بستگی دارد. کیفیت ساخت شامپو رنگ مو بس بسیار بالاست. برای خرید بهترین شامپوهای رنگ مو گیاهی، بعد از مقایسه قیمت‌ها، می‌توانید به فروشگاه معتبر اینترنتی دیجی کالا مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه شامپو رنگ مو بس مدل ۱۲۲۱

 

۱/۵ - (۱ امتیاز)