ساعت های دیواری و رومیزی مناسب انواع سبک منزل

0

سلام خدمت همه عزیزان

همونطور که میدونین وقت یکی با ارزش ترین دارایی های هر انسانی است.

پس حتما باید از وقتمون بهترین استفاده رو بکنیم، برای همین میخوایم در مورد ساعت براتون چند خطی بنویسیم.

ساعت دیواری

ساعت دیواری : امروزه در مورد دکوراسیون خانه ایده ها و نظرهای جالبی داده می شود که با طراحی هایی که در زمان های قدیم انجام میشد تفاوت زیادی دارد، اما ساعت دیواری از آن دسته مسائل مهمی در دکور خانه است که هنوز هم اهمیتش به قوت خود باقی است ولی در مورد تنوعی که در مورد ساعت ها به وجود آمده باید گفت که امروزه ساعت ها متناسب با دکور منزل خریداری می شوند و به جرئت میتوان گفت تنوع بسیار زیادی برای ساعت ها ایجاد شده است این موضوع بر کسی پوشیده نیست که دلیل اصلی استفاده از ساعت اطلاع یافتن از زمان و وقت است اما خوب میدانیم که در جهان کنونی راه های دیگری هم برای آگاهی از وقت و زمان به وجود آمده است ولی هنوز هم ساعت عضو همیشگی خانه های ما می باشد.

 

ساعت دیواری

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ساعت دیواری موجود در بازار

 

امروزه بیشتر جنبه زیبایی و طرح و مدل و لوکس بودن ساعت برای ما مهم شده است  چرا که به ساعت به چشم یک وسیله تزئینی در خانه نگاه می کنیم، در اکثر خانه ها ساعت در پذیرایی قرار داده می شود و سعی داریم ساعتی انتخاب کنیم که با دکور و مابقی وسیله های منزل مان هم خوانی داشته باشد. همیشه قبل از خرید ساعت فضای خانه و جایی که قصد دارید ساعت را نصب کنید توجه داشته باشید. در این صورت راحت تر میتوانید ساعت مناسب با خانه و سلیقه خودتان را پیدا کنید، توجه به موضوع سبک چیدمان خانه مسئله مهمی در انتخاب ساعت می باشد، خیلی وقت ها ما نمی دانیم چه ساعتی مناسب سبک دکور خانه می باشد. برای مثال اگر سبک چیدمان خانه شما کلاسیک است بهتر ساعتی بخرید که مناسب با این سبک باشد چون این حفظ هماهنگی بر زیبایی و مدرن بودن خانه ما تاثیر میگذارد. در ادامه در مورد اینکه چه ساعتی مناسب چه سبکی از دکور می باشد توضیح می دهیم.

 

ساعت دیواری

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ساعت دیواری موجود در بازار

 

ساعت دیواری مناسب برای سبک کلاسیک

در سبک کلاسیک به دلیل وجود وقار و شخصیتی که این سبک دارد بهتر است در تمام لوازم این نکته رعایت شود، شما می توانید از ساعت های ایستاده کلاسیک که دارای طرح و نقش می باشند استفاده کنید تا دکوراسیون کلاسیک منزلتان را حفظ کنید و همچین می توانید از ساعت های پاندولی که در نوع ایستاده و دیواری موجود می باشند استفاده کنید.

اما اگر به دنبال ساعت های ساده تری میگردید یک انتخاب خوب برای شما میتواند ساعت های گرد باشد که رنگ های تیره آنها مثل قهوه ای و سیاه و همچنین طلایی برای سبک کلاسیک بهتر است. در مورد طرح ساعت ها در این سبک باید گفت که ساعت هایی که اعداد آنها رومی و عقربه های فرم داری دارند مناسب این سبک از دکوراسیون میباشد.

 

ساعت دیواری

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ساعت دیواری موجود در بازار

 

ساعت دیواری فانتری و مدرن

این مدل از ساعت های دیواری با طرح های فانتزی و جذابی که دارند انتخاب مناسبی برای منازل با سبک مدرن می باشند این ساعت ها برای اتاق خواب و آشپزخانه مناسب می باشد، ساعت های فانتزی به علت اینکه طرح ها و تنوع های زیادی دارند پاسخگوی نیاز هر خانه ای با سبک مدرن می باشند. جذابیت خیره کننده ی این ساعت ها اینقدر زیاد است که تقریبا کل دکور خانه را تحت شعاع قرار میدهید و توجه هر بیننده ای را به خود جلب میکند.

استفاده از این ساعت ها برای اتاق خواب کودک هم مناسب است چرا که طرح های این ساعت ها برای بچه ها جذابیت داشته و با دکور وسایل کودک نیز هم خوانی دارند. انواعی از این ساعت ها با استفاده از شخصیت های کارتونی طراحی شده اند که برای کودکان دوست داشتنی می باشد و زیبایی دکور اتاق کودک را دو چندان میکند.

 

ساعت دیواری

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ساعت دیواری موجود در بازار

 

ساعت دیواری سلطنتی

انواعی از ساعت ها که مناسب برای منازل با سبک کلاسیک و سنتی است و جذابیت و زیبایی قابل توجه ای دارند، این مدل از ساعت ها به شکل ساده و پاندول دار موجود می باشند در این ساعت ها ظرافت و طراحی زیادی دیده می شود.

مدل ایستاده این ساعت ها زیبا و جذاب می باشد اما قبل از خرید این مدل از ساعت ها حتما به فکر یک جای مناسب برای این ساعت در منزلتان باشید.

 

ساعت دیواری

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ساعت دیواری موجود در بازار

 

ساعت های رومیزی

خیلی از افراد علاقه دارند روی میز کاری یا میز تحریر خود یک ساعت رومیزی داشته باشند این مدل از ساعت ها پایه های کوتاهی دارند تا بتوانند ایستایی خود را حفظ کنند و در وسط صفحه آنها طرح های گل یا عروسکی و… وجود دارد که شما با توجه به سلیقه خود یکی از آنها را میتوایند تهیه کنید.

این مدل از ساعت ها قابلیت کوک شدن هم دارند و با استفاده از دکمه هایی که پشت ساعت قرار دارد میتوانیم آلارم و عقربه ها را تنظیم کنید. این ساعت ها وسیله هایی کوچک و کاربردی می باشند که مخصوصا استفاده آنها روی میزکار ضروری است چرا که توجه به زمان از آن دسته مسائل مهم در مسائل کاری می باشد.

امتیاز دهید