راهنمای انتخاب و خرید ۴ مدل کولر گازی

0

کولر گازی

خرید کولرگازی : امروزه مردم برای تامین هوای خنک و مطبوع در فصل تابستان از کولرهای گازی استفاده میکنند. دلایلی مثل بحران کم آبی و مشکلاتی از این قبیل سبب شده که افراد به سمت این وسیله سرمایشی بروند. کولرهای آبی به علت اینکه در فضای خارج از خانه محیط داخلی خانه قرار میگیرند. سبب میشود که آفتاب تابستان مانع از عملکرد مناسب کولر های آبی شود.

کولرهای گازی انتخاب بهتر و منظقی تری میباشند. این مدل از کولرها به راحتی با استفاده از یک کنترل روی هر درجه ای که شما مایل باشید تنظیم میشوند. امروزه کولرهای گازی محبوبیت بیشتری بین مردم پیدا کرده اند و استفاده از این نوع کولرها متداول تر از کولرهای آبی میباشد.

اما چیزی که در انتخاب کولرهای گازی بسیار مهم است انتخاب یک برند خوب، مناسب و قابل اطمینان میباشد. شما باید قبل از خرید این نوع از کولرها درمورد سایر برندهای آنها تحقیق و بررسی داشته باشید تا با رضایت بیشتری خرید انجام بدهید. همچنین به گارانتی آنها دقت داشته باشید و حتما کالایی که میخرید با گارانتی مطمئنی باشد. تا درصورت بروز مشکل احتمالی با خیال راحت اقدام به حل مشکل بوجود آمده بکنید.

 

خرید کولرگازی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کولر گازی موجود در بازار

 

درمورد میزان مصرف کولر گازی خود هم دقت نظر داشته باشید و به برچسب انرژی که روی آنها درج میشود توجه داشته باشید. تا متوجه میزان برق مصرفی آنها باشید. موضوع برچسب انرژی نکته ای که امروزه برای سایر وسایل برقی بزرگ هم حائز اهمیت است. و سازندگان این نوع از وسیله برای اینکه افراد نسبت به میزان مصرف انرژی وسایل منزل خود آگاهی داشته باشند با درج این نکته خیال استفاده کنندگان را راحت میکنند.

بعد از موضوع مصرف انرژی مبحث انتخاب ظرفیت سرمایشی کولرهای گازی مهم است. که باید به آن توجه داشت تا شما بتوانید رضایت بیتشری نسبت به عملکرد کولر گازی خود کسب کنید.

کولرهای گازی انواع مختلفی دارند. این کولرها به صورت کولرهای پنجره ای، ایستاده، اسپلیت و پرتابل میباشد. که در ادامه درمورد هر کدام از آن ها توضیح مختصری گفته میشود. امیدوارم این توضیحات شما را در امر انتخاب یک کولر گازی خوب و مناسب یاری بکنند.

 

خرید کولرگازی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کولر گازی موجود در بازار

 

کولر گازی پنجره ای

این مدل از کولرهای گازی برای خنک کردن یک محیط کوچک مناسب هستند و شما برای اتاق خواب میتوانید از آنها استفاده کنید و برای پذیرایی و در واقع محیط های بزرگ کارآیی خوبی ندارد. از طرفی تمام قطعات این مدل از کولرهای گازی داخل یک جعبه کوچک قرار میگیرد که این موضوع سبب میوشد کولرهای جمع وجوری باشند. نحوه عملکرد این کولرها به این صورت که هوای سرد از یک سو وارد میشود و هوا گرم از سوی دیگر خارج میشود.

کولر گازی ایستاده

این نوع از کولر های گازی برعکس کولرهای پنجره ای برای محیط های برزگ و عمومی مناسب هستند محیط هایی مثل فروشگاه ها و مساجد. این کولرها ظرفیت خوبی برای خنک کردن فضاهای بزرگ دارند.

 

خرید کولرگازی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کولر گازی موجود در بازار

 

کولر گازی اسپلیت

به این مدل از کولرهای گازی کولرهای دو تیکه گفته میشود زیرا یک قسمت از آنها داخل خانه و دیگری خارج از محیط خانه قرار میگیرد که این امر سبب میشود که کمپرسور تا حد امکان از فضای اتاق دور میشود در نتیجه صدای کمتری به گوش برسد و آرامش محیط خانه بهم ریخته نشود.

کولر گازی پرتابل

این کولرها یک قسمتی هستند و صدای زیادی ایجاد میکند اما قابلیت سرمایشی بالایی دارند و فضاهای بسیار گرم را خنک میکنند.

 

خرید کولرگازی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کولر گازی موجود در بازار

 

امتیاز دهید