راهنمای انتخاب و خرید بهترین مارک بخار شوی

0

در سال های اخیر بخار شوی یکی از بهترین ابزارهای تمیز کننده برای زدودن گرد و غبار و رفع انواع ٱلودگی ها در منزل به حساب می آید.  از آنجایی که این ابزار مدرن و تقریبا پیشرفته یکی از لوازم کاربردی در منازل می باشد،  در این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی چند نمونه از بهترین مارک های بخار شوی شما را هر چه بیشتر با این محصول آشنا نموده تا به شما در انتخاب و خرید مطمئن و با کیفیت در این زمینه یاری کرده باشیم.  لطفا با ما در این مطلب همراه باشید.

بخار شوی چیست؟

بخار شوی یکی از دستگاه های خانگی که برای پاک کردن سطوح منزل به کار می رود و با استفاده از بخار آب سطوح را تمیز و پاکسازی می کند.  این دستگاه توانایی تمیز کردن اکثر سطوح نظیر کف،  میزهای پیشخوان،  آشپزخانه،  سرویس بهداشتی و کاشی و غیره را دارد.

امروزه بخار شوی یکی از پاک کننده های قوی و محبوب به حساب می آید که از هر روش دیگری به ویژه پاک کننده های شیمیایی موثرتر و طبیعی تر عمل می کند و قادر است تمام جرم هلی گرد و غبار و ساس ها را از بین ببرد.

این دستگاه همچنین سطوح مختلف را ضد عفونی نموده و روکش های چرب و پارچه های با بوی نامطبوع را تمیز می کند.  بخار شوی دستگاهی چند کاربرده و سالم ترین روش برای تمیز کردن منزل می باشد که فقط با فشار آب و بخار کار می کند و برای همه قابل استفاده است.

ویژگی های بخار شوی

برندهای مختلفی انواع بخار شوی را در مدل و طرح های متفاوت ارائه می کنند،  که هر یک از آنها ویژگی ها و امکانات مخصوص به خود را دارند.  در برخی، دسته های بخار شوی بلند بوده و مانند تی یا جارو برقی می توان آنها را  برای تمیز کردن سطوح اتاق ها و آشپزخانه مورد استفاده قرار داد.

برخی دیگر از دستگاه های بخار شوی که دارای دسته کوچک و سری های مختلف هستند برای تمیز کردن قسمت های باریک و تنگ و غیر قابل دسترس کاربرد دارند.

معرفی و خرید بهترین مارک های بخار شوی

سایت دیجی کالا از فروشگاه های معتبر اینترنتی با چندین سال سابقه درخشان که ارائه کننده انواع کالاها از برندهای مختلف داخلی و خارجی با کیفیت بالا می باشد.  این سایت محصولات خویش را با پایبندی به سه اصل پرداخت در محل،  ضمانت بازگشت کالا و تضمین در کیفیت و سلامت فیزیکی کالا در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان قرار می دهد.

بنابراین می توان اطمینان حاصل نمود که محصولات این سایت دارای ضمانت و کیفیت و ایمنی در خرید هستند. در این راستا نیز بهترین مارک های بخار شوی از برندهای معتبر ایرانی و خارجی توسط این سایت عرضه و به فروش می رسد که می توان جهت انتخاب و خرید آنها به سایت دیجی کالا مراجعه نمود.

در ادامه به پرفروش ترین و بهترین مارک های بخار شوی می پردازیم که در این سایت جزو محصولات محبوب و پرطرفدار مشتریان در این زمینه هستند.

بخار شوی کرشر مدل SC2 EASYFIX

از کاربردهای مهم بخار شوی از بین بردن لکه ها و جمع کردن خاک های باقی مانده و زدودن گرد و غبار می باشد.  استفاده از بخار شوی کرشر به دلیل قدرت و حرارت خوب آلودگی و گرد و غبار را به خوبی از روی سطوح پاک و تمیز می کند.

بخار شوی کرشر مدل SC2 EASYFIX برای تمیز کردن منزل با بخار یک گزینه مناسب است و با تبدیل سریع آب به بخار به خوبی سطوح را تمیز کرده و لکه ها را از بین می برد.  این دستگاه بسیار با کیفیت بوده و عملکرد فوق العاده ای دارد.

وزن این دستگاه در حدود ۲.۹ کیلو گرم و بسیار مناسب است.  به طوری که استفاده از آن فشار اضافی به دست وارد نکرده و فرد احساس خستگی نمی کند.  همچنین می توان به راحتی آن را جا به جا نمود.  این دستگاه قابلیت ذخیره سازی حجم یک لیتر آب را دارد.  ابعاد این دستگاه در اندازه های ۳۸۰*۲۵۴*۲۶۰ سانتی متر می باشد.

برای تولید بخار در این دستگاه به شش الی هفت دقیقه زمان نیاز است.  این دستگاه برای انواع سطوح به ویژه زمین،  دیوار و شیشه مناسب بوده و به خوبی لک ها را پاک می کند.  کشور تولید کننده این دستگاه آلمان و یکی از بهترین مارک های بخار شوی با عملکرد خوب است.

اقلام همراه این محصول نازل گوشه،  نازل دیوار شویی با فرچه لوله های اتصال حوله های کف و دیوار است.  این دستگاه سیمی به طول ۴۰۰ سانتی متر دارد،  تا دسترسی به آن آسان تر باشد.  این دستگاه با حداکثر توان مصرفی ۱۵۰۰ وات کار می کند.

 

خرید بهترین مارک بخار شوی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع بخار شوی موجود در بازار

 

بخار شوی میگل مدل GST 120

این دستگاه در رنگ های مشکی،  سفید و سبز ارائه و عرضه می شود.  بخار شوی میگل از جمله ابزارهای برقی مفید و پر کاربرد برای استفاده روزمره است.  این بخار شوی با از بین بردن باکتری ها از سطوح لباس و پرده و مبل و  شیشه و غیره می تواند کمک قابل توجهی را در پاکسازی و تمیزی منزل داشته باشد.

بخار شوی مکشی میگل مدل GST120 در طی هفت دقیقه آب را به بخار تبدیل کرده و به خوبی از پس تمیز کردن تمام سطوح خانه بر می آید.  مدت بخار دهی این دستگاه ۲۵ دقیقه است.  به همراه این دستگاه ابزارهایی نیز ارائه می شود،  تا به خوبی سطوح مختلف از گرد و غبار و لکه پاکسازی شود.

جنس جوش آور این دستگاه از استیل ضد زنگ بوده و نشانگر روی دستگاه آماده بودن بخار پارویی فرش و سطوح سخت را نشان می دهد.  سری متمرکز کننده بخار با فرچه نایلونی کوچک،  حوله جهت تمام سطوح،  سری شیشه،  حوله دور کش دار و قیف از جمله ابزارهای موجود به همراه این دستگاه است.

وزن این دستگاه حدود ۳.۹۴ گرم می باشد که به راحتی نیز جا به جا می شود و قابل حمل است. این دستگاه قابلیت ذخیره سازی حجم ۱.۲ لیتر را دارد.

 

خرید بهترین مارک بخار شوی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع بخار شوی موجود در بازار

 

بخار شوی کرشر مدل SC4 Eeasy FIX

یکی دیگر از محصولات برند کرشر آلمان در زمینه انواع بخار شوی مدل SC4 EASY FIX می باشد که در کیفیت و عملکرد فوق العاده است. رنگ این دستگاه زرد بوده و دارای طراحی مناسب و زیبا می باشد.

بخار شوی کرشر مدل SC4 EASY FIX برای تمیز کردن انواع سطوح خانه طراحی شده است.  این محصول نصب و جداسازی حوله به نازل زمین را به راحتی و بدون دخالت دست و در کم ترین زمان ممکن انجام می دهد.

زیرا این دستگاه مجهز به سیستم نگهداری سیم برق و محل قرار گیری لوازم جانبی می باشد. این دستگاه با توان حرارتی دو هزار وات، ۳.۲ بار قدرت و شلنگ دو متری کار می کند.  ابعاد این دستگاه ۲۷*۲۵*۳۸ سانتی متر بوده و فضای نسبتا کمی را اشغال می کند.

وزن این دستگاه ۴ گرم و سیمی به اندازه ۴ متر دارد که دسترسی و استفاده از آن را راحت نموده است.  مدت زمانی که این دستگاه برای تولید بخار لازم دارد چهار دقیقه می باشد.  این محصول همچنین ظرفیت ذخیره سازی حجم ۳/۱ لیتر آب را دارد.

از اقلام همراه این محصول نازل کف شویی،  نازل گوشه، فرچه گرد،  نازل دیوار شویی با فرچه خرطومی،  لوله های اتصال حوله های کف و دیوار می باشد.  همچنین این دستگاه مجهز به سیستم مخزن یدکی،  سیستم رسوب زدایی،  سوپاپ اطمینان و کنترل جریان بخار نیز است. این دستگاه به خوبی سطوحی نظیر دیوار،  زمین و شیشه را به خوبی تمیز می کند.

 

خرید بهترین مارک بخار شوی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع بخار شوی موجود در بازار

 

بخار شوی سانلند مدل SL840

یکی دیگر از بهترین مارک های بخار شوی محصول سانلند مدل SLN 40 که دارای قدرت مکش و پاک کنندگی بالا برای انواع سطوح می باشد. این بخار شوی در رنگ های مشکی و نقره ای ارائه می شود.  این دستگاه از محصولات جدید و کاربردی کمپانی سانلند بوده که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و قادر است به فاصله میان کثیفی و سطح نفوذ کرده و آن را از سطح جدا کند.

این دستگاه حتی لکه های سر سخت را نیز از بین می برد و یک وسیله کاربردی برای پاکسازی کامل و تمیزی هر چه تمام تر سطوح می باشد.  ابعاد این بخار شوی در اندازه های ۵۵*۳۴*۳۴ سانتی متر است و وزنی به اندازه ۶ گرم دارد.

به همراه این دستگاه ابزارهایی نظیر سری شیشه شور،  سری پارکت شور،  دو سری فلزی و چهار سری جهت شستشوی سرویس بهداشتی و حمام موجود است که برای تمیز کردن این سطوح به کار می رود.  طول سیم در این دستگاه ۵ سانتی متر می باشد.

همچنین این دستگاه دارای دسته بلند بوده که امکان شست و شوی آسان و به دور از آلوده شدن کاربر را فراهم می کند. مدت زمان مورد نیاز برای تولید بخار در این دستگاه ۱۵ دقیقه بوده و حداکثر ظرفیت ذخیره سازی آب در این بخار شوی ۱.۵ لیتر است.

این بخار شوی با توان مصرفی ۱۵۰۰ وات کار می کند.  مدت زمان قابل استفاده و بخار دهی این دستگاه ۴۵ دقیقه می باشد. این بخار شوی دارای دبی آب به اندازه ۴.۵ بوده و می توان با آن زمین،  شیشه و دیوار را شست و شو داد.

 

خرید بهترین مارک بخار شوی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع بخار شوی موجود در بازار

 

بخار شوی درما مدل DEM-ZQ610

بخار شوی چند منظوره شیائومی مدل DEM-ZQ610 یکی از بهترین مارک های بخار شوی با قدرت زیاد است که سبک بوده و کارآیی بالایی نیز دارد.  این بخار شوی به رنگ سفید است و ظاهر زیبایی دارد.  این بخار شوی با دارا بودن پنج سر تعویضی کارآیی خود را به عنوان یک محصول چند کاره به رخ کشیده و قادر به ایجاد بخار فشار قوی،  رفع کثیری ها ها و پاکسازی کامل می باشد.

یکی از مزیت های این دستگاه بخار شوی که آن را نسبت به سایر محصولات مشابه برتری داده است،  مجهز بودن آن به کیسه بو بر که علاوه بر حذف کثیفی ها بوی بد موادی مانند روغن را نیز از بین می برد.

همچنین برای شست و شوهای طولانی مدت در این دستگاه تانکر آبی با ظرفیت ۲۳۰ میلی لیتر تعبیه شده که به دستگاه متصل می شود و باعث شده تا سرعت کار شما افزایش بیابد. ابعاد این دستگاه در اندازه های ۳۸.۵*۸.۵*۱۸ سانتی متر می باشد.  این محصول وزنی به اندازه ۲.۳ گرم دارد و به راحتی قابل حمل و جا به جایی است.  به طوری که می توان ساعت های طولانی با آن کار نموده بدون آن که احساس خستگی کنید.

پنج برس مخصوص برای تمیز کردن انواع سطوح به همراه دستگاه موجود است.  این دستگاه همچنین مجهز به دو لوله برای تنظیم دامنه محل تمیز کردن سطوح می باشد.  طول سیم در این دستگاه ۴ سانتی متر است.

مدت زمان قابل استفاده از این دستگاه ۱۱ دقیقه می باشد.  این دستگاه با توان مصرفی ۱۶۰۰ کار می کند.  با این بخار شوی می توان انواع سطوح ( زمین،  دیوار و شیشه و غیره ) را شست و شو و تمیز کرد.  طراحی ظاهری این دستگاه زیبا و شکیل بوده و دارای دسته بلند برای تمیز کردن هر چه راحت و آسان سطوح می باشد.

 

خرید بهترین مارک بخار شوی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع بخار شوی موجود در بازار

 

بخار شوی بیترون مدل BSM-10

بیترون یکی دیگر از مارک های بخار شوی که محصولات این برند در زمینه انواع بخار شوی و ابزارهای برقی است که تنوع زیادی دارد.  همچنین تولید و طراحی محصولات این برند بر اساس تکنولوژی به روز  می باشد.

رنگ یاسی این محصول طراحی آن را به جلوه آورده است.  همچنین به دلیل وزن سبک ( حدود ۰.۳ گرم ) و حجم کمی که این محصول دارد به راحتی حمل و جا به جا شده و برای استفاده از آن هیچ گونه فشار اضافی به فرد وارد نمی شود.

ابعاد این محصول در اندازه های ۳۰*۲۰*۱۳۰ سانتی متر می باشد.  این محصول ساخت کشور چین است.  اقلام همراه این دستگاه سه عدد حوله موقتی،  یک عدد حوله پایه برای استفاده روی فرش بوده و طول سیمی به اندازه ۳ سانتی متر دارد.

این دستگاه با توان مصرفی ۹۰۰ وات کار می کند و به خوبی کف زمین را تمیز کرده و برق می اندازد.  این بخار شوی قابلیت ذخیره سازی آب به حجم ۰.۵ لیتر را دارد. مدت زمانی که این دستگاه لازم دارد تا بخار تولید کند یک دقیقه می باشد.  همچنین از این دستگاه می توان به مدت ۱۵ دقیقه استفاده کرد.

در واقع بخار دهی این دستگاه ۱۵ دقیقه است. این وسیله یک محصول کاربردی برای کف انواع زمین سرامیک،  موزائیک و غیره می باشد.  زیرا که با بخار شوی بیترون مدل BSM-10 فقط می توان کف زمین را شست و شوی داد.

 

خرید بهترین مارک بخار شوی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع بخار شوی موجود در بازار

 

بخار شوی بایترون مدل BSX-4100

ابعاد این بخار شوی در اندازه های ۳۵*۴۵ سانتی متر است. این دستگاه وزنی به اندازه ۵ گرم دارد که سبک بوده و به هنگام کار فشار اضافی به فرد وارد نکرده و فرد را خسته نمی کند.  همچنین به دلیل داشتن وزن سبک به راحتی حمل شده و جا به جا می شود.

این محصول ساخت کشور چین می باشد و ابزارهایی به همراه این دستگاه موجود است که به تمیزی و پاکسازی هر چه بیشتر سطوح کمک می کند.  از جمله اقلام همراه این محصول کیف لوازم جانبی،  کفی زمین شوی،  فرچه فلزی و مویی پیمانه،  سری شیشه شور و حوله فرچه اسکاچی است.

طول سیم به اندازه ۳ سانتی متر بوده و این وسیله مناسب برای دیوار،  شیشه و زمین می باشد.  به این معنی که انواع سطوح مختلف را با آن می توان شست و شو داد و تمیز نمود. ظاهر این بخار شوی شیک و زیبا بوده و فضای کمی را نیز اشغال می کند.

قدرت بخار این دستگاه بالا است.  به همراه این دستگاه دفترچه راهنما و گارانتی می باشد که سهولت و ایمنی کاربری را فراهم می کند.  این دستگاه ظرفیت ذخیره سازی آب به حجم ۱.۹ لیتر را دارد. مدت زمانی که این دستگاه نیاز دارد تا بخار تولید کند،  ۵ دقیقه است. مدت زمان قابل استفاده با این دستگاه ۴۰ دقیقه می باشد.

این بخار شوی با توان مصرفی ۱۵۰۰ کار می کند.  این دستگاه به رنگ مشکی براق است که به ساختار و ظاهر آن زیبایی و جذابیت بخشیده و به همین دلیل از طراحی شیک و مدرنی نیز برخوردار می باشد،  که آن را مورد توجه و محبوب کرده است.

 

خرید بهترین مارک بخار شوی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع بخار شوی موجود در بازار

 

بخار شوی فکر مدل MAXI CLEAN

یکی از بهترین مارک های بخار شوی محصول فکر مدل ماکسی کلین آلمانی می باشد که یک محصول ایستاده ۱۰ در ۱ به صورت ملایم و اکولوژیکی و از لوازم پر کاربرد برای نظافت سطوح است. این محصول دارای قدرت بخار بالا و قوی خوب بوده و با عملکرد عالی کلیه سطوح را تمیز و ضد عفونی می کند.

این دستگاه با استفاده از بخار داغ زیاد سطوح مختلف را تمیز و انواع لکه را از سطوح پاک نموده و از بین می برد.  این محصول همچنین آلودگی ناشی از چربی را نیز از بین برده و به طور موثر و بدون استفاده از مواد شیمیایی آن را پاکسازی می کند.  به طوری که ۹۹ درصد از باکتری ها و عوامل بیماری زا از روی سطوح با استفاده از این بخار شوی از بین می رود.

ابعاد این دستگاه در اندازه های ۱۳*۱۳*۱۱۷ سانتی متر می باشد.  وزن این بخار شوی نیز ۱۴۰۰ گرم است.  طول سیم در این بخار شوی ۵۰۰ سانتی متر بوده و به راحتی قابل دسترسی می باشد. این بخار شوی با فنآوری به روز ساخته و طراحی شده است تا مورد رضایت مشتریان باشد.

با کمک طراحی ارگونومیک مولتی فلکس،  مفاصل چرخان،  کفی بخارشوی با چرخش ۱۸۰ درجه ای و سیستم پاک کنندگی قوی این دستگاه شما می توانید مکان هایی که دسترسی آنها کمی دشوار است مانند زیر مبل و گوشه ها،  درزها،  و شکاف های تنگ و باریک را به راحتی تمیز کنید.

این دستگاه همچنین سطوح مختلفی همچون سنگ،  پارکت،  فرش،  موکت،  اپوکسی،  لمینت،  چوب،  سرامیک،  شیشه،  دیوار،  اجاق گاز،  سینی ها،  سرویس بهداشتی،  حمام،  فر،  مایکروویو و سایر سطوح را با ایجاد بخار داغ و قوی تمیز نموده و با سری های مختلف مکان های غیر قابل دسترس را پاکسازی می کند.

بخار شوی مکسی کلین با وجود مخزن آب بزرگ،  قابلیت ذخیره سازی حجم ۳۵۰ لیتر آب را دارد. این دستگاه دارای توان مصرفی به اندازه ۱۳۰۰ وات است،  و تجربه ای فوق العاده از تمیز کردن را به شما می دهد.  این دستگاه همچنین با داشتن فیلتر از بین برنده سختی آب و قابل جا به جایی از کلسیم شدن بخار شست و شوی جلوگیری می کند.  به این صورت عمر دستگاه نیز با دوام و طولانی می شود.

قابلیت های دیگر این دستگاه طول سیم زیاد،  شعاع عملکرد ۶ متری که امکان حرکت و جا به جایی زیادی را برای شما فراهم می آورد.  بعد از اینکه دستگاه را روشن نمودید،  بعد از سی ثانیه دستگاه شروع به گرم شدن کرده و آماده استفاده می گردد.

این بخار شوی شامل چند سری متفاوت بسته به نوع سطوح دارد که شامل یک نازل پنجره/ کف،  یک نازل شکاف،  یک نازل جت،  یک بری کوچک و بزرگ،  اتصال کف،  یک بالشتک کف،  یک اتصال کفگیر،  یک اتصال لباس،  دو پارچه میکرو فایبر برای کف،  یک قاب کشویی. و یک پیمانه و قیف می باشد،  که به وسیله آنها پاکسازی کامل سطوح انجام می گیرد.

به طوری حتی لکه های سمج نیز با استفاده از این دستگاه حذف می شود.  این بخار شوی یکی از کامل ترین محصولات در زمینه بخار شوی و ابزارهای برقی چند کاربره است که به شکل جادویی تمامی آلودگی ها را از هر سطوحی چه سخت و آسان از بین می برد..

 

خرید بهترین مارک بخار شوی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع بخار شوی موجود در بازار

 

بخار شوی کپیتانی مدل Desiderio Pluse

برند کپیتانی با ساخت یک بخار شوی حرفه ای و پر کاربرد نیاز مشتریان را از جهت شست و شوی سطوح مختلف تامین نموده و توانسته است دستگاهی را طراحی و عرضه کند طیف وسیعی از امور نظافتی را انجام دهد.

این دستگاه چهار قابلیت اصلی دارد که آن را از سایر محصولات مشابه متمایز نموده است.  این چهار قابلیت شامل خارج کردن پر فشار بخار،  پاشش مواد شوینده،  مکنده قوی آب و خاک ( خشک کن ) که به پاکسازی کامل سطوح به طور دقیق و سریع کمک می کند. به طوری که هیچ گونه اثری از لک بر روی سطوح باقی نمی گذارد.

این دستگاه مواد شوینده و بخار را بدون توقف پاشش و خارج نموده و جاروبرقی آب و خاک را به شکل مستقل و نیز هم زمان را دارا می باشد. با استفاده از این دستگاه کاستی های اساسی یک بخار شوی معمولی که از جمله عدم استفاده از مواد شوینده و مکنده هم زمان بوده  جبران می شود.

ابعاد این دستگاه ۵۷*۳۸*۶۲ سانتی متر و وزن آن ۱۲ گرم است. این دستگاه دارای یک مخزن ذخیره سازی مواد شوینده  به حجم ۱.۸ لیتری و یک مخزن مجزای رزرو آب جهت بویلر می باشد. چنانچه مایع هر کدام از مخزن ها به اتمام برسد،  دستگاه به طور خودکار بوق هشدار را به صدا در می آورد.  به طور همزمان با پاشش مواد شوینده مکنده دستگاه قادر به انجام عمل مکش بوده که این کار مانع از ریزش آب حاصل از میعان بخار می گردد.

این دستگاه همچنین قادر است سطوح شیشه ای را به طور کامل شسته و خشک کند.  مکنده بسیار قوی در این دستگاه تمام آلودگی ها را در آنی و به طور کامل جمع نموده و به مخزن آب کثیف انتقال می دهد. با استفاده از قابلیت های این دستگاه شست و شوی سطوح پارچه از جمله فرش،  موکت و مبلمان نیز امکان پذیر و موثر و مفید است و می توان آلودگی ها را از عمق بافت پارچه بیرون کشید.

این بخار شوی یک فیلتر آبی دارد که دیگر نیاز نیست کاربر هزینه اضافی جهت خرید فیلترهای کاغذی یا پارچه ای بپردازد و از این لحاظ نیز استفاده از این دستگاه مقرون به صرفه می باشد. این محصول با دارا بودن فیلتر آبی از آسیب رسیدن به موتور مکنده نیز جلوگیری می کند.

این دستگاه علاوه بر شویندگی و پاکسازی سطوح،  محیط را نیز ضد عفونی کرده و حشرات موذی را نیز از بین می برد.  سیستم دمنده باد در این بخار شوی امکان خشک کردن سریع سطوح را فراهم نموده و تمام مراحل پاکسازی به طور کامل به وسیله این دستگاه انجام می گیرد.

اقلام همراه این دستگاه شامل نازل شست و شوی سطوح سخت ( فرش،  موکت،  پارکت و غیره )،  نازل پارویی مبلمان،  فرچه گرد و نرم و زبر بزرگ،  فرچه گرد زبر کوچک،  سه عدد فرچه گرد گوشه کوچک،  نازل شست و شوی گوشه،  نازل شست و شوی توالت فرنگی،  نازل مه پاش،  فرچه مثلثی جهت شست و شوی زوایا،  نازل شست و شوی شیشه و سطوح عمودی به همراه فرچه خرطومی دو متری و استاندارد،  دو عدد لوله نیم متری اورینگ اضافی سر نازل ها و نیز سه عدد کپسول رسوب زدای بویلر می باشد.

این محصول به رنگ سرمه ای و ساخت کمپانی کپیتالی ایتالیا بوده و یکی از بهترین مارک های بخار شوی که از طراحی و ساختار شکیل و جذابی نیز برخوردار است.

 

خرید بهترین مارک بخار شوی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع بخار شوی موجود در بازار

 

بخار شوی نانیوا مدل NS-8550

یکی دیگر از بهترین مارک های بخار شوی محصول نانیوا مدل NS-8550 می باشد که به دلیل ظاهر و طراحی و عملکرد خوب جزو محصولات محبوب مشتریان و مصرف کنندگان است. این دستگاه دارای رنگ سفید و طرح شیک و جذابی می باشد.

ابعاد این دستگاه بخار شوی در اندازه مناسب و استاندارد مطابق با تکنولوژی به روز دنیا است و به راحتی قابل حمل و جا به جایی می باشد.  این محصول با توان مصرفی حداکثر ۲۰۰۰ وات کار می کند.  مخزن این دستگاه دارای ظرفیت ۱.۵ لیتر حجم آب را دارد.

فشار این دستگاه ۴ بوده و مجهز به سیستم کنترل بخار خروجی است. طول سیم نیز در این دستگاه بخار شوی ۵ سانتی متر می باشد. به همراه این دستگاه کیف مخصوص نگهداری ابزار که شامل سری های مختلف بوده که جهت تمیز کردن سطوح مورد استفاده قرار می گیرد.

از مزیت های منحصر به فرد این دستگاه مجهز بودن آن به مکانیزم ایمنی درب قفل شونده با فشار مخزن است.  این دستگاه دارای ۱۶ نازل و برس متفاوت که هر کدام جهت انواع سطوح به کار می رود.  لوله بلند چند تکه نیز از اقلام همراه این بخار شوی می باشد که برای تمیز کاری سطوح مرتفع کاربرد دارد.

این دستگاه همچنین دارای قطع کننده اتوماتیک حفاظت سه گانه و جعبه ابزار نیز است و می توان با آن تمیز کاری فوق العاده و آسان را تجربه نمود.  اگر به دنبال دستگاهی با کارکرد راحت و چند منظوره مناسب هستید،  این محصول می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

 

خرید بهترین مارک بخار شوی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع بخار شوی موجود در بازار

 

بخارشو چگونه کار می کند؟

جهت کار با دستگاه بخار شوی،  آب را در محفظه ذخیره سازی دستگاه ریخته تا گرم شود. سپس آب از طریق شلنگ مخصوص به آن های دستگاه منتقل می شود.  در انتهای دستگاه آب به صورت بخار داغ خارج شده و با توجه به سری های مختلف و میزان کار روزانه مورد استفاده قرار می گیرد.

سری های پاک کننده بخار شوی با توجه به نوع سطوح و کاربردی که دارند،  دارای طراحی متفاوت هستند و تمام کارهای تمیز کاری را بهتر و سریع تر انجام می دهند.

بهتر است بعد از استفاده از بخار شوی کمی صبر نموده تا خنک شود،  و سپس آب اضافی آن را خالی کنید.  این کار به دوام و طول عمر هر چه بیشتر بخار شوی کمک می کند.

نحوه استفاده از سری های پاک کننده بخار شوی

برای استفاده از سری های دستگاه بهتر است سری را آهسته بر روی منطقه یا پارچه مورد نظر گذاشته و جا به جا کنید. اقلام همراه و امکانات بخار شوی های جدید متنوع بوده و برای کاربردهای متعددی نظیر تمیز کردن پنجره ها،  اجاق گاز،  روکش مبلمان و گریه و موارد دیگر می باشند.

سری های جدید همچنین تمیز کردن کاشی و سرامیک،  ضد عفونی کردن سطح آشپزخانه و حمام،  رفع و زدودن ریزگردها از ملافه و تشک ها،  تمیز کردن پنجره ها،  از بین بردن بو از ظروف آشپزخانه و سطل زباله و از بین بردن انواع لک و موارد دیگر را نیز انجام می دهند.

ما در این مطلب به مفصل در مورد ویژگی ها و کاربرد بخار شوی ها و انواع آن برای شما توضیح دادیم.  همچنین چند نمونه از بهترین مارک های بخار شوی را که در سایت دیجی کالا ارائه و عرضه می شود را به شما معرفی نموده تا شما با آگاهی و اطلاعات بیشتری نسبت به انتخاب و خرید این محصول اقدام نمایید.

شما می توانید جهت آشنایی با محصولات متنوع تر در زمینه بهترین مارک های بخار شوی به سایت دیجی کالا مراجعه کنید.  این سایت به محض ثبت سفارش شما نسبت به تحویل کالا در اسرع وقت درب منزل شما اقدام خواهد نمود.

امتیاز دهید