دستگاه تشخیص اصالت اسکناس

0

تمامی افرادی که با حجم بسیار زیادی از اسکناس سروکار دارند، معمولا لزوم استفاده از بهترین مارک دستگاه تشخیص اصالت اسکناس را درک می‌کنند. این افراد با استفاده از دستگاه‌های تشخیص اسکناس به اصل و یا تقلبی بودن اسکناس پی می‌برند. کسانی که در زمینه چاپ اسکناس‌های تقلبی فعالیت می‌کنند، سعی می‌کنند این اسکناس‌های تقلبی را مابین اسکناس‌های اصلی قرار دهند. از این رو؛ با قرار گرفتن اسکناس‌ها در کنار هم، امکان تشخیص اسکناس تقلبی بسیار سخت می‌شود. بهترین و سریع‌ترین راه برای پیدا کردن اسکناس تقلبی، خرید و استفاده از بهترین مارک دستگاه تشخیص اصالت اسکناس می‌باشد. برای آشنایی با این دستگاه و یافتن پرفروش‌ترین و بهترین برند تولید کننده این دستگاه، کافیست این مقاله از مجله بونگ را تا انتها مورد مطالعه قرار دهید. ما در این مقاله؛ علاوه بر توضیح کامل درباره این دستگاه، به معرفی و بررسی ۱۰ تا از پرفروش‌ترین برندهای موجود در بازار پرداخته‌ایم.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه تشخیص اصالت اسکناس موجود در بازار

دستگاه تشخیص اصالت اسکناس

یکی از دستگاه‌هایی که مانع بزرگی برای کلاهبرداری می‌باشد، دستگاه تشخیص اصالت اسکناس است. فرقی نمی‌کند که اسکناس شما ریال باشد، یا دلار و یورو، این دستگاه می‌تواند اسکناس‌های فرعی و تقلبی را از اسکناس‌های اصلی شناسایی کند. جعل‌کنندگان اسناد و اسکناس، نمی‌توانند اسکناس‌ها را به صورت ۱۰۰ درصدی مشابه اسکناس واقعی و اصلی بسازند. قطعا یکسری تفاوت‌ها مابین این دو اسکناس وجود دارد. استفاده از بهترین مارک دستگاه تشخیص اصالت اسکناس، می‌تواند با تشخیص این تفاوت‌ها، مانع کلا‌هبرداری از شما گردد. این دستگاه به راحتی و با سرعتی باورنکردنی می‌تواند تفاوت‌های جزئی مابین اسکناس‌های اصل و تقلبی را بررسی کرده و اسکناس تقلبی را شناسایی کند.

جزئیاتی که کمی پیش درباره آن‌ها صحبت کردیم، به صورت معمول قابل مشاهده نبوده و برای مشاهده این جزئیات باید از اشعه مادون قرمز استفاده گردد. بهترین مارک دستگاه تشخیص اصالت اسکناس، دارای اشعه مادون قرمز بوده و از این طریق می‌تواند تفاوت‌های اسکناس تقلبی با اصل را به نمایش بگذارد. پیشرفت علم و تکنولوژی، باعث شده است دست افراد فرصت طلب در اقتصاد کشور کوتاه گردد. استفاده از دستگاه تشخیص اصالت اسکناس، در بانک‌ها ضرورت دارند. بانک‌ها در واقع بزرگ‌ترین و مهم‌ترین مرکز چرخش پول می‌باشند. رد و بدل شدن اسکناس‌های تقلبی در بانک‌ها می‌تواند مشکلات زیادی را به همراه داشته باشد. دستگاه‌های تشخیص اصالت اسکناس، با اندازه‌گیری طول، عرض و وزن اسکناس و همچنین استفاده از اشعه ماورا بنفش می‌توانند اسکناس تقلبی را تشخیص دهند.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه تشخیص اصالت اسکناس موجود در بازار

مزایای استفاده از بهترین مارک دستگاه تشخیص اصالت اسکناس

قیمت پایین دستگاه: این دستگاه نسبت به کار باارزشی که انجام می‌دهد، از قیمت پایینی برخوردار است. از این رو؛ افراد به راحتی و با کم‌ترین هزینه می‌توانند بهترین مارک دستگاه تشخیص اصالت اسکناس را خریداری نمایند.

سرعت تشخیص: شما با استفاده از انواع دستگاه تشخیص اصالت اسکناس به راحتی و در کم‌ترین زمان ممکن می‌توانید اصل و یا تقلبی بودن اسکناس‌ها را تشخیص دهید. بهترین مارک دستگاه تشخیص اصالت اسکناس در کار خود از سرعت فوق‌العاده بالایی برخوردار می‌باشد.

خطای صفر: کسانی که از این دستگاه استفاده کرده‌اند، به خوبی می‌دانند که احتمال خطا در استفاده از بهترین مارک دستگاه تشخیص اصالت اسکناس صفر است. افراد می‌توانند به این دستگاه اعتماد کرده و تشخیص اصالت اسکناس‌ها را با خیال راحت به آن بسپارند.

احتمال خراب شدن پایین: دستگاه‌های تشخیص اصالت اسکناس خراب نمی‌شوند. فقط گاهی بر اساس شرایط خاصی ممکن است لامپ ماورابنفش آن‌ها بسوزد. در این صورت؛ شخص تنها با خرید یک لامپ ماورابنفش و تعویض آن می‌تواند دستگاه را مجددا راه‌اندازی کند.

انواع دستگاه تشخیص اصالت اسکناس

جیبی: این مدل دستگاه، شباهت بسیار زیادی به لیزر داشته و با استفاده از باتری کار می‌کند. دستگاه‌های تشخیص اصالت اسکناس به راحتی در جیب جای گرفته و از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند. هر فردی لازم است یکی از این دستگاه‌ها را همراه خود داشته باشد.

رومیزی: این دستگاه‌ها به نام دستگاه‌های دستی نیز مشهورند. برای استفاده از بهترین مارک دستگاه تشخیص اصالت اسکناس رومیزی کافیست اسکناس‌ها را تک به تک زیر دستگاه قرار داده و از زره بالا جزئیات مربوط به هر اسکناس را مشاهده نمایید.

برقی: دستگاه‌های تشخیص اصالت اسکناس که با استفاده از برق شهری کار می‌کنند، کارایی بالاتری از دستگاه‌های دیگر دارند. با این حال؛ در صورت قطعی برق این دستگاه‌ها نیز بلااستفاده باقی می‌مانند. امروزه افراد بسیاری نسبت به خرید بهترین مارک دستگاه تشخیص اصالت اسکناس برقی اقدام می‌کنند.

اتوماتیک: کار با دستگاه‌های اتوماتیک بسیار آسان است. چرا که بدون تخصص فرد در تشخیص اسکناس‌های تقلبی، صورت می‌پذیرد. دستگاه‌های تشخیص اصالت اسکناس که به صورت اتوماتیک کار می‌کنند، شباهت بسیار زیادی به دستگاه‌های پول شمار دارند. شما باید اسکناس‌های خود را دسته کرده و درون دستگاه قرار دهید. دستگاه بر اساس طول، عرض، وزن و همچنین جزئیاتی که قبلا درباره آن‌ها صحبت کردیم، می‌تواند اسکناس‌های تقلبی را شناسایی کند. سرعت کار بهترین مارک دستگاه تشخیص اصالت اسکناس اتوماتیک از انواع دیگر بالاتر است.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه تشخیص اصالت اسکناس موجود در بازار

نکاتی که در خرید بهترین مارک دستگاه تشخیص اصالت اسکناس باید مورد توجه قرار دهید

نوع دستگاه: اولین سوالی که در خرید بهترین مارک دستگاه تشخیص اصالت اسکناس از خریداران پرسیده می‌شود، این است که چه نوع دستگاهی می‌خواهند. خریداران نیز باید برحسب نیاز خود یکی از انواع دستگاه را انتخاب و خریداری نمایند. شما خریداران عزیز در هنگام خرید این دستگاه باید به کار خود توجه داشته باشند. اگر روزانه با حجم بسیار بالایی اسکناس سروکار دارید که چک کردن تک به تک اسکناس‌ها وقت بسیاری از شما می‌گیرد، بهتر است مدل‌های اتوماتیک را خریداری نمایید.

منبع تغذیه: دستگاه‌های تشخیص اصالت اسکناس در سه نوع برقی، خورشیدی و باتری کار می‌کنند. انتخاب یکی از این مدل‌ها به سلیقه و نوع استفاده شما بستگی دارد.

توجه به نوع اسکناس: برخی از دستگاه‌های تشخیص اصالت اسکناس، فقط می‌توانند اصل و یا تقلبی بودن اسکناس‌هایی را تشخیص دهند که به ریال می‌باشند. پس اگر قصد خرید بهترین مارک دستگاه تشخیص اصالت اسکناس، برای اسکناس‌های خارجی مثل دلار و یورو را دارید، لازم است در هنگام خرید به قابلیت مغناطیسی در دستگاه‌های تشخیص اصالت اسکناس توجه نمایید.

سرعت: هرچقدر دستگاه تشخیص اصالت اسکناس از سرعت بالاتری برخوردار باشد، کار شما را سریع‌تر انجام می‌دهد. در حقیقت؛ در خرید بهترین مارک دستگاه تشخیص اصالت اسکناس، سرعت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

برند: برای خرید این دستگاه سعی کنید، دستگاهی را انتخاب و خریداری نمایید که از برندی آشنا باشد. برندهای شناخته شده معمولا بهترین مارک دستگاه تشخیص اصالت اسکناس را تولید کرده و از کیفیت بالا و تضمین شده‌ای برخودارند.

قیمت دستگاه: بسته به مواردی همچون؛ نوع دستگاه، منبع تغذیه، سرعت تشخیص و همچنین نام برند، دستگاه‌های تشخیص اصالت اسکناس از قیمت‌های متفاوتی برخوردارند. برای داشتن بهترین مارک دستگاه تشخیص اصالت اسکناس می‌توانید به فروشگاه اینترنتی دیجی کالا مراجعه کرده و برحسب بودجه‌ای که در اختیار دارید، نسبت به خرید این دستگاه اقدام نمایید.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه تشخیص اصالت اسکناس موجود در بازار

معرفی و بررسی ۱۰ تا از پرفروش‌ترین مارک‌های دستگاه تشخیص اصالت اسکناس

دستگاه تشخیص اصالت اسکناس مدل خورشیدی

این دستگاه، بهترین مارک دستگاه تشخیص اصالت اسکناس از نوع جیبی می‌باشد. جنس بدنه این محصول از ABS بوده و به سبب طراحی خاصی که دارد، از دست شما سر نمی‌خورد. نکته مهم و قابل توجهی که باید درباره این دستگاه بدانید این است که با نور خورشید شارژ شده و کار می‌کند. در نتیجه؛ به برق و یا باتری برای شارژ شدن نیازی ندارد. در حقیقت؛ همین مورد است که این دستگاه را به یک دستگاه تشخیص اصالت اسکناس خاص تبدیل کرده است. سه لامپی که در قسمت جلویی دستگاه قرار دارد باعث می‌شوند حداکثر نور برای تشخیص اصالت اسکناس فراهم گردد. برای شارژ این دستگاه، کافیست به مدت چند ساعت آن را در مقابل تابش شدید خورشید قرار دهید. کیفیت بالا و قیمتی مناسب از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول به شمار می‌رود.

 

بهترین مارک دستگاه تشخیص اصالت اسکناس

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه تشخیص اصالت اسکناس موجود در بازار

 

دستگاه تشخیص اصالت اسکناس مدل DL-01

همانطور که گفتیم؛ یکی از انواع دستگاه‌های تشخیص اصالت اسکناس، نوع دستی آن می‌باشد. دستگاه DL-01 بهترین دستگاه تشخیص اصالت اسکناس است که شباهت زیادی با لیزر داشته و جای بسیار کمی را اشغال می‌کند. به گونه‌ای که به راحتی درون کیف پول و یا جیب شما جای می‌گیرد. دستگاه DL-01 دارای یک عدد لامپ ماورابنفش برای تشخیص اصالت اسکناس می‌باشد. دستگاه DL-01، با استفاده از باتری کار می‌کند. اگر به دنبال خرید بهترین مارک دستگاه تشخیص اصالت اسکناس در ابعاد کوچک و قابل حمل هستید، خرید دستگاه DL-01 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. شما با تاباندن اشعه ماورابنفش روی اسکناس می‌توانید جزئیات اسکناس را مشاهده کرده و از اصل و یا تقلبی بودن آن اطمینان حاصل کنید.

 

بهترین مارک دستگاه تشخیص اصالت اسکناس

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه تشخیص اصالت اسکناس موجود در بازار

 

دستگاه تشخیص اصالت اسکناس مدل ۵۰۲۸

یکی دیگر از دستگاه‌های تشخیص اصالت اسکناس که شباهت بسیار زیادی به لیزر داشته و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است، دستگاه ۵۰۲۸ می‌باشد. برای تشخیص اسکناس تقلبی از اصل، کافیست نور ماورابنفشی که از این دستگاه ساطع می‌شود را روی اسکناس تابانده و با مشاهده جزئیات اسکناس، از اصل و یا تقلبی بودن آن اطمینان حاصل کنید. دستگاه DL-01، علاوه بر نور ماورابنفش دارای نور سفید نیز می‌باشد. وزن پایین، کیفیت ساخت بالا، قیمت مناسب از جمله ویژگی‌هائیست که باعث شده‌اند این دستگاه به عنوان بهترین مارک دستگاه تشخیص اصالت اسکناس دستی شناخته شود. شما می‌توانید این دستگاه را از فروشگاه اینترنتی دیجی کالا با قیمتی استثنایی و ویژه خریداری نمایید.

 

بهترین مارک دستگاه تشخیص اصالت اسکناس

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه تشخیص اصالت اسکناس موجود در بازار

 

دستگاه تشخیص اصالت اسکناس چانگ هان مدل AD-2138

اگر به دنبال خرید بهترین مارک دستگاه تشخیص اصالت اسکناس هستید که به صورت چندکاره عمل کند، خرید دستگاه چانگ هان مدل AD-2138 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این دستگاه علاوه بر تشخیص اصالت اسکناس می‌تواند اصل و یا جعلی بودن شاخصه‌های امنیتی دیگر همچون؛ تمبر، گذرنامه و کارت‌های اعتباری را نیز مشخص کند. این دستگاه در دسته دستگاه‌‌های رومیزی قرار می‌گیرد. دستگاه AD-2138، دارای ابعاد جمع و جوری بوده و برای تشخیص اصل و یا تقلبی بودن اسکناس به خریداران پیشنهاد می‌شود. چرا که خریداران با پرداخت یک هزینه می‌توانند، چندین دستگاه را در یک دستگاه خریداری نمایند.

منبع انرژی دستگاه AD-2138، برق ۲۲۰ ولت می‌باشد. از این رو؛ برای استفاده از آن نیازی به خرید باتری و یا شارژ باتری نخواهد بود. اما؛ همین ویژگی گاهی به نقطه ضعف تبدیل می‌شود. زیرا؛ در صورت قطع شدن برق، استفاده از این دستگاه ممکن نیست! این دستگاه ابعاد مناسبی داشته و از قابلیت خاموش شدن خودکار بهره برده است. شما می‌توانید دستگاه AD-2138 را با عنوان بهترین مارک دستگاه تشخیص اصالت اسکناس خریداری نمایید.

 

بهترین مارک دستگاه تشخیص اصالت اسکناس

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه تشخیص اصالت اسکناس موجود در بازار

 

دستگاه تشخیص اصالت اسکناس مدل AD-118AB

برای حفظ ثبات اقتصادی در کشور، باید به اصالت اسکناس اعتماد وجود داشته باشد. دستگاه AD-118AB، یک دستگاه کم حجم و کم وزن است که در تشخیص اصالت اسکناس به خوبی عمل می‌کند. دستگاه AD-118AB انرژی مورد نیاز خود را از برق خانگی تامین می‌کند. دستگاه AD-118AB در تشخیص اصالت اسکناس به خوبی عمل کرده و می‌تواند خیال شما را از بابت اصل و یا تقلبی بودن اسکناس‌ها راحت کند. اگر می‌خواهید یک دستگاه تشخیص اصالت اسکناس با سرعت بالا و قیمت پایین را خریداری کنید، خرید این مدل دستگاه پیشنهاد مجموعه بونگ به شماست. ویژگی‌های دستگاه AD-118AB، باعث شده‌اند که این دستگاه به عنوان بهترین مارک دستگاه تشخیص اصالت اسکناس شناخته شود. دستگاه AD-118AB برای کیفیت بالا و قابلیت‌هایی که دارد، از نظر کاربران امتیازات بالایی را کسب کرده است.

 

بهترین مارک دستگاه تشخیص اصالت اسکناس

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه تشخیص اصالت اسکناس موجود در بازار

 

دستگاه تشخیص اصالت اسکناس پروتک مدل PD100

برای تشخیص اصالت اسکناس در بانک‌ها، صرافی‌ها، هتل‌ها و… باید از بهترین مارک دستگاه تشخیص اصالت اسکناس استفاده کرد. علاوه بر این‌ها در اینگونه مکان‌ها باید از دستگاهی استفاده شود که بتواند اصل و یا تقلبی بودن اسکناس‌های خارجی را نیز تشخیص دهد. از این رو؛ کمپانی پروتک، بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده دستگاه تست پول، اقدام به تولید دستگاهی اتوماتیک با قابلیت تشخیص اصالت اسکناس‌های ملی و خارجی نمود. دستگاه PD100، یکی از تولیدات همین کمپانی است که با استفاده از الگوی مادون قرمز می‌تواند اسکناس‌های تقلبی را از اصل تشخیص دهد.

سرعت عمل دستگاه و سرعت تشخیص اسکناس‌ها در محیط‌های همچون بانک و صرافی که مراجعه کننده بسیاری دارند، از اهمیت بالایی برخوردار است. دستگاه PD100 از برند پروتک از نوع اتوماتیک بوده و سرعت تشخیص بسیار بالایی دارد. کافیست اسکناس‌ها را دسته کرده و درون دستگاه قرار دهید، دستگاه می‌تواند وزن، طول، عرض و همچنین جزئیات هر اسکناس را بررسی کرده و شما را از اصالت آن مطمئن کند. دستگاه PD100، کامل‌ترین و بهترین مارک دستگاه تشخیص اصالت اسکناس موجود در بازار می‌باشد.

 

بهترین مارک دستگاه تشخیص اصالت اسکناس

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه تشخیص اصالت اسکناس موجود در بازار

 

دستگاه تشخیص اصالت اسکناس مدل MD-112

اگر برای تشخیص اصالت ارز و یا اسکناس‌های ملی به دنبال بهترین مارک دستگاه تشخیص اصالت اسکناس هستید که از وزن و ابعاد بسیار مناسبی برخوردار باشد، می‌توانید دستگاه MD-112 را در لیست خرید خود قرار دهید. این دستگاه از دسته دستگاه‌های تست پول شارژی است. بعد از هر بار شارژ کامل می‌توانید به مدت ۲ ساعت از دستگاه MD-112 استفاده کنید. این دستگاه به راحتی حمل شده و استفاده از آن بسیار راحت می‌باشد. برای خرید دستگاه MD-112 می‌توانید به فروشگاه اینترنتی دیجی کالا مراجعه کرده و بعد از مطالعه مشخصات کامل و همچنین مقایسه قیمت محصول با فروشگاه‌های دیگر، نسبت به خرید این دستگاه اقدام نمایید.

 

بهترین مارک دستگاه تشخیص اصالت اسکناس

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه تشخیص اصالت اسکناس موجود در بازار

 

دستگاه تشخیص اصالت اسکناس پروتک BMDC مدل DL-860

امروزه وجود دستگاه‌های تست پول در بانک‌ها، صرافی‌ها و همچنین هتل‌ها ضروری است. این مراکز باید بهترین مارک دستگاه تشخیص اصالت اسکناس را مورد استفاده قرار داده و از ضررهای مالی حاصل از پول تقلبی جلوگیری کنند. یکی از تولیدات باکیفیت کمپانی پروتک، دستگاه BMDC می‌باشد. این دستگاه با دقت و سرعت بالایی می‌تواند اسکناس‌های تقلبی را از اصل تشخیص دهد. دستگاه BMDC مدل DL-860 برای تشخیص اصالت اسکناس از ذره‌بین با بزرگ‌نمایی بالا و همچنین نور UV استفاده می‌کند.

دستگاه DL-860 از جمله دستگاه‌های تست پول کوچک و قابل حمل است که به صورت دستی، تقلبی و یا اصل بودن اسکناس را مشخص می‌کند. برای خرید اینترنتی بهترین مارک دستگاه تشخیص اصالت اسکناس می‌توانید به فروشگاه دیجی کالا مراجعه کرده و این محصول را با تخفیفات ویژه خریداری نمایید.

 

بهترین مارک دستگاه تشخیص اصالت اسکناس

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه تشخیص اصالت اسکناس موجود در بازار

 

دستگاه تشخیص اصالت اسکناس مدل AD-682

یکی از ساده‌ترین و البته ارزان قیمت‌ترین دستگاه‌هایی که برای تشخیص اصالت اسکناس مورد استفاده قرار می‌گیرند، دستگاه AD-682 می‌باشد. انرژی مورد نیاز این مدل دستگاه با استفاده از ۲ عدد باتری قلمی تامین می‌شود. دستگاه AD-682، علاوه بر نور ماورابنفش دارای نور سفید نیز می‌باشد. در نتیجه؛ می‌توانید از آن به عنوان چراغ قوه نیز استفاده کنید. اگر به دنبال خرید بهترین مارک دستگاه تشخیص اصالت اسکناس هستید که دارای ابعاد و وزن بسیار مناسبی بوده و به راحتی حمل شود، خرید دستگاه AD-682 به شما توصیه می‌گردد. این دستگاه کیفیت ساخت مطلوبی داشته و دارای قیمت بسیار مناسبی می‌باشد.

 

بهترین مارک دستگاه تشخیص اصالت اسکناس

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه تشخیص اصالت اسکناس موجود در بازار

 

دستگاه تشخیص اصالت اسکناس مدل دیتکتور

دستگاه تشخیص اصالت اسکناس دیتکتور یکی از دستگاه‌های خاص، کوچک و جیبی می‌باشد. این دستگاه دارای دو قابلیت مغناطیسی و نور فرابنفش بوده و در نتیجه می‌تواند اسکناس‌های ملی، دلار و یورو را نیز تشخیص دهد. دقت و کیفیت بالای این محصول زبانزد خریداران آن می‌باشد. منبع انرژی دستگاه دیتکتور باطری بوده و دستگاه به صورت دستی کار تشخیص اصالت اسکناس را انجام می‌دهد. اگر قصد خرید بهترین مارک دستگاه تشخیص اصالت اسکناس‌های ملی و خارجی را دارید، با کمی تحقیق به دستگاه دیتکتور اعتماد خواهید کرد. چرا که این دستگاه از کیفیت بالا و قیمتی باورنکردنی برخوردار می‌باشد.

 

بهترین مارک دستگاه تشخیص اصالت اسکناس

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه تشخیص اصالت اسکناس موجود در بازار

 

برای خرید انواع دستگاه‌های تشخیص اصالت اسکناس به صورت اینترنتی، باید بتوانید از معتبر بودن فروشگاه اطمینان حاصل کنید. فروشگاه دیجی کالا، در حال حاضر مطمئن‌ترین فروشگاه اینترنتی می‌باشد. از این رو؛ شما می‌توانید بهترین مارک دستگاه تشخیص اصالت اسکناس را با قیمتی استثنایی و با تخفیفات ویژه از این فروشگاه خریداری نمایید.