خرید بهترین فریم های عینک طبی زنانه

0

فریم  عینک طبی زنانه مدل های مختلفی دارد که بر اساس کیفیت،  جنس و طرحی که دارد،  ارائه و عرضه می شود.  همچنین دانستن اینکه چه نوع عینکی با فرم چهره شما همخوانی دارد و نیز دوام و قیمت آن می تواند به شما در انتخاب بهترین فریم عینک های طبی کمک کند.

ما در این مطلب سعی داریم چند نمونه از بهترین فریم های عینک طبی زنانه را معرفی و بررسی کنیم که می تواند به شما در انتخاب و خرید این محصول کمک نماید.  لطفا با ما همراه باشید.

عینک طبی زنانه

از آنجایی که فرم و طراحی عینک در ظاهر شما تاثیر می گذارد. بنابراین باید فرم و رنگ و طرح  عینکی را انتخاب کنید که با صورتتان مطابقت داشته باشد.  زیرا که عینک بخشی از چهره شما محسوب می شود.

 توجه به موارد زیر می تواند به شما در انتخاب و خرید بهترین مدل های فریم عینک طبی کمک کند.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع عینک طبی زنانه موجود در بازار

عینک باید متناسب با صورت بوده و با صورت تطابق داشته باشد

انتخاب رنگ مناسب فریم که برای افراد با پوشش غیر رسمی هستند،  استفاده از فریم های رنگی و نازک مناسب تر است. همچنین برای تیپ های رسمی رنگ های پایه فلزی با تناژ نقره ای و طلایی و یا مشکی مورد قبول می باشد.  فریم های ضخیم،  پلاستیکی،  و یا رنگ روشن با پوشش رسمی و کاری تناسب ندارد.

انتخاب جنس فریم یکی از موارد کلیدی برای انتخاب عینک طبی است.  به طوری که برای فریم های با رنگ روشن کامپوزیت های پلاستیکی و نایلونی مورد استفاده قرار می گیرد.  زیلونایت نیز از جنس های سبک و کاربردی برای فریم می باشد که دارای رنگ های متنوع است.

برای ورزش و تفریحات و سرگرمی نیز استفاده از فریم های پلاستیکی و نایلونی به دلیل انعطاف پذیری و رنگ های مختلف مناسب تر هستند.  فریم های تیتانیوم و آلیاژهای دیگر نیز سبک وزن و منعطف می باشند،  که برای پوست های حساس انتخاب فریمی با آلیاژ نیکل یک انتخاب مناسب است.  همینطور فریم های آلومینیومی به دلیل ارزان قیمت بودن، دوام چندانی ندارد،  اما به لحاظ قیمت پایین، گزینه مناسبی جهت زیبایی و استفاده کوتاه مدت می باشد.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع عینک طبی زنانه موجود در بازار

فریم عینک طبی مدل G1-1101

این فریم یکی از زیباترین و به روز ترین فریم های عینک طبی می باشد که طرفداران زیادی در سال های اخیر داشته است. جنس این فریم از فلز می باشد و هم  خانم ها و آقایان نیز می توانند از آن استفاده کنند.

عدسی های این فریم بدون نمره هستند،  به طوری که می توانید از آن فقط جهت زیبایی نیز بهره ببرید.  همچنین در صورت ضعیف بودن چشم هایتان می توانید  عدسی های مناسب با نمره چشم خود را خریداری نموده و بر روی این فریم تعبیه کنید.

فرم و شکل فریم گرد بوده و عرض آن ۱۲۵ میلی متر می باشد. رنگ فریم طلایی بوده  که جذابیت آن را بیشتر نموده است.  به لحاظ فرم و طرح زیبایی که این فریم دارد،  برای هنرمندان و عکس های هنری مناسب می باشد.  برای این فریم عدسی با عرض ۴۸ میلی متر مناسب است.

همچنین عرض پل این فریم ۲۲ میلی متر می باشد و جنس لنز  برای این فریم از پلی کربنات و رنگ عدسی آن نقره ای و طلایی است. استفاده از این فریم عینک برای افرادی که با رایانه زیاد کار می کنند به لحاظ دوام و زیبایی مفید و مناسب می باشد.  این فریم با فرم صورت های مربع،  بیضی و قلبی جور بوده و به طرز عالی فرد را جذاب تر می کند.

 

بهترین فریم های عینک طبی زنانه

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع عینک طبی زنانه موجود در بازار

 

فریم عینک طبی کد G10018

فریم دیگر با شکل و فرم گرد این محصول است که جهت زیبایی و نیز طبی کاربرد دارد.  این فریم به انواع فرم صورت گرد،  بیضی،  مستطیلی،  مربع و مثلثی می آید.

این محصول از فریم های خاص است که رنگی نقره ای دارد و برای افراد هنرمند و عکس های هنری مناسب می باشد. از دیگر ویژگی های این فریم جذب کنندگی اشعه ماورا بنفش است که تمایز آن را از سایر محصولات مشابه نشان می دهد.

این فریم بسیار مدرن و شیک می باشد و مناسب خانم های خوش سلیقه و امروزی است.  همچنین افرادی که با رایانه زیاد کار می کنند،  استفاده از این عینک مناسب و کاربردی می باشد.  این فریم فرم خاصی دارد و به همراه فریم نیز دستمال مخصوص عینک به عنوان هدیه موجود است.

 

بهترین فریم های عینک طبی زنانه

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع عینک طبی زنانه موجود در بازار

 

فریم عینک طبی مدل مربعی

این محصول یکی از بهترین فریم های عینک طبی زنانه می باشد که برای آقایان هم قابل استفاده است و چشم های شما را با توجه به خاصیت UV400 از اشعه ماورا بنفش محافظت می کند.  این فریم تا حدودی بزرگ بوده و بنابراین برای صورت های درشت مناسب می باشد.

طراحی مربعی و خاص این عینک بسیار شیک است و جزو پر فروش ترین محصولات در این زمینه می باشد. به طوری که شیشه های کاملا استاندارد،  و فرم مربعی و رنگ مشکی این فریم برای هر صورتی جذاب و دلنشین است.

عدسی مناسب برای این فریم دارای عرضی به اندازه ۵۰ میلی متر می باشد.  همچنین پل فریم این عینک در اندازه استاندارد ۳۵ میلی متر است.  شیشه این فریم قابل تعویض بوده و می توانید از شیشه فعلی اش در شب،  روز و محیط های بسته جهت زیبایی و نیز به عنوان عینک آفتابی هم استفاده کنید.  از ویژگی های دیگر این فریم سبکی و کیفیت بالای آن می باشد که استیلی ضد زنگ دارد.  بنابراین در معرض رطوبت هیچ گونه آسیبی به آن وارد نمی شود.

این عینک به صورت های با فرم بیضی،  قلبی،  گرد و مثلثی کاملا جور است.  از این عینک همچنین در هنگام رانندگی و کار با رایانه می توان استفاده نمود.  عرض فریم ۱۴۰ میلی متر و رنگ عدسی آن بی رنگ می باشد.

 

بهترین فریم های عینک طبی زنانه

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع عینک طبی زنانه موجود در بازار

 

فریم عینک طبی مدل تاشو kh98 کد ۱

این عینک مناسب برای هنگام دوچرخه سواری و رانندگی است.  جنس فریم آن فلزی و فرم آن مستطیلی می باشد. عینک مطالعه طبی مدل kh98 کد ۱ قابلیت تاشو را دارد و به دلیل جنس محکم و منعطف برای استفاده طولانی در  شبانه روز پیشنهاد می شود.

از این عینک همچنین می توانید به هنگام مطالعه استفاده کنید.  وسعت دید زیاد و وزن کم این محصول این امکان را به شما می دهد تا در هنگام کارهای روزمره دغدغه ای برای دید راحت نداشته باشید.  به همراه این محصول کیف کمری ( این کیف به کمر متصل می شود ) و نیز دستمال عینک نیز ارائه می شود که در زمانی که از آن استفاده نمی کنید آن را در کیف مخصوص قرار دهید.

رنگ فریم طلایی این عینک جذابیت خاصی دارد و می توان از آن جهت زیبایی نیز استفاده نمود.  همچنین برای افرادی که از عینک های دودی و تدریجی و آفتابی با نمره چشم استفاده می کنند،  مناسب است.  زیرا که این محصول دید کافی را برای فرد ایجاد می کند.

مشخصات استاندارد این محصول شامل عرض فریم ۱۳۰ میلی متر،  عرض عدسی ۲۰ میلی متر و عرض پل ۱.۵ میلی متر هستند و فاقد محافظت UV می باشد،  و عدسی بی رنگ است.  این محصول یکی از بهترین فریم های عینک طبی زنانه می باشد که قابل استفاده برای آقایان هم بوده و به راحتی نیز جمع می شود.

بهترین فریم های عینک طبی زنانه

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع عینک طبی زنانه موجود در بازار

 

فریم عینک طبی مدل Wt6323

برای افرادی که علاقه به گرفتن عکس های هنری دارند و نیز هنرمندان این محصول یکی از بهترین فریم های عینک طبی زنانه می باشد که جذابیت خاصی را به چهره افراد می دهد،  و همچنین می توانید از آن به عنوان عینک طبی نیز استفاده کنید.

جنس فریم این عینک فلزی است و محکمی و دوام خوبی دارد. فرم و شکل فریم نیز گرد می باشد و برای خانم های خوش سلیقه یک انتخاب عالی و فوق العاده است.  فریم این عینک سفید رنگ و عدسی آن طلایی و نقره ای رنگ بوده و به همین دلیل می توانید جهت زیبایی از آن بهره ببرید.

ویژگی های دیگر این فریم دارا بودن عرضی به اندازه ۱۲۵ میلی متر و عرض پل فریم به اندازه ۲۲ میلی متر می باشد.  همچنین اندازه عرض عدسی ۴۸ میلی متر بوده که در اندازه های استاندارد طراحی شده است.

جنس لنز این عینک از پلی کربنات می باشد که دید کافی را به فرد در طول شبانه روز می دهد. از این عینک می توانید در آب و هوای آفتابی به عنوان عینک آفتابی استفاده کنید. به همراه عینک قاب و دستمال مخصوص عینک نیز موجود می باشد. همچنین برای کار با رایانه و لپ تاپ قابل استفاده است.

 

بهترین فریم های عینک طبی زنانه

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع عینک طبی زنانه موجود در بازار

 

فریم عینک طبی مدل ۰۰۳۹kn

فریم عینک طبی مدل ۰۰۳۹kn جنسی از کائوچو دارد که بسیار با کیفیت و مرغوب می باشد. فرم فریم حالت گرد و خاصی دارد که با انواع فرم های صورت قلبی،  لوزی،  مربع و مستطیل جور بوده و مناسب است.

این محصول یکی از بهترین فریم های عینک طبی زنانه می باشد که می توانید جهت زیبایی نیز از آن استفاده کنید.  رنگ فریم مشکی بوده و جذابیت خاصی را به چهره می بخشد.

این فریم همچنین عرضی به اندازه ۱۵۰ میلی متر،  و پلی به عرض ۱۰ میلی متر دارد که به لحاظ طراحی استاندارد و قابل قبول بوده و بر روی چشم به خوبی قرار می گیرد.  عرض عدسی طراحی شده در این عینک نیز ۴۵ میلی متر است.

از دیگر ویژگی های این عینک رنگ عدسی بی رنگ آن می باشد.  این محصول همچنین دارای خاصیت UV400 بوده و از چشم ها در برابر اشعه مارا بنفش خورشید محافظت می کند.  بنابراین به عنوان عینک آفتابی قابل استفاده است.

همچنین از این عینک می توانید در ماهیگیری،  ساحل کنار دریا،  ورزش های فضای باز،  دوچرخه سواری در فضای باز و کوهستان،  شکار و گلف و نیز رانندگی نیز استفاده کنید.  این عینک دارای کارآیی و دوام بالا بوده که در استفاده طولانی مدت روزانه نیز پیشنهاد می شود.

 

بهترین فریم های عینک طبی زنانه

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع عینک طبی زنانه موجود در بازار

 

فریم عینک طبی مدل T 150033

فریم عینک در مدل و شکل گرد طرحی شیک که  همواره مورد پسند بیشتر سلیقه ها بوده و جذابیت خاص خود را دارد.  فریم عینک طبی مدل T 150033 دارای جنس فلزی مونل می باشد و وزن سبکی دارد.  به طوری که با استفاده از این فریم هیچ گونه فشاری را به بینی احساس نمی کنید.

عدسی های این فریم بدون نمره هستند،  و در صورتی که بخواهید می توانید از آن جهت زیبایی نیز استفاده کنید.  همچنین برای افرادی که چشمشان ضعیف است،  با تهیه عدسی مناسب تعبیه شده با نمره چشمشان می توانند از آن استفاده کنند. این فریم دارای کیفیت خوبی می باشد و عدسی آن از یک لایه محافظتی آنتی رفلکس تشکیل شده است که به هنگام کار زیاد و طولانی مدت با تلفن همراه و یا کامپیوتر مناسب بوده و از ایجاد آسیب به چشم جلوگیری می کند.

از ویژگی های دیگر این فریم رنگ نقره ای آن بوده که جذابیت آن را دو چندان نموده است. این عینک جنس لنزی از پلاستیک دارد و عدسی آن بی رنگ می باشد.  این عینک و فریم برای انواع فرم صورت مربع،  گرد،  بیضی،  قلبی،  مستطیلی و لوزی مناسب است. همچنین برای استفاده روزمره کاربرد دارد.

 

بهترین فریم های عینک طبی زنانه

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع عینک طبی زنانه موجود در بازار

 

فریم عینک طبی مدل Tr90 Round Brown Matte

جنس این فریم از TR90 استات بوده که کیفیت و دوام خوبی دارد.  این جنس فریم بسیار سبک و منعطف است.  بنابراین فریم های تولید شده توسط تی آر ۹۰ انعطاف بسیار بالایی دارند و نمی شکنند. قابل توجه اینکه تکنولوژی تولید این متریال فقط در اختیار کشور سوئیس می باشد.

از مزایا و ویژگی های دیگر این فریم به دلیل دارا بودن جنس تی آر ۹۰ به خوبی بر روی صورت قرار گرفته است و هیچ گونه فشاری را بر روی بینی ایجاد نمی کند.  همچنین بعد از استفاده طولانی از آن نیز هیچ اثری از فریم را  بر روی صورت خود نخواهید دید.

رنگ فریم به دلیل جنس اصل تی آر طبیعی بوده و پوششی ندارد.  بنابراین در صورت ساییدگی رنگ آن تغییری نمی کند.  مشخصات دیگر این فریم شامل عرض فریم به اندازه ۱۳۵ میلی متر و عرض پل ۱۹ میلی متر می باشد که در اندازه های استاندارد و مناسب طراحی شده است.  همچنین فرم فریم گرد بوده و عرض عدسی تعبیه شده در آن ۴۸ میلی متر می باشد.  این محصول یکی از بهترین و پرفروش ترین  فریم های عینک طبی محبوب خانم ها و هم آقایان که جزو کالکشن پاییز سال ۲۰۱۸ نیز بوده است.

 

بهترین فریم های عینک طبی زنانه

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع عینک طبی زنانه موجود در بازار

 

فریم عینک طبی زنانه گس مدل GU2541052

یکی از بهترین فریم های عینک طبی زنانه که فیت و  استاندارد روی صورت می باشد،  و به راحتی و آسانی نیز بر روی صورت قرار می گیرد. ظاهر این فریم ساده طراحی شده است،  اما مورد پسند و توجه خانم های به روز و خوش سلیقه می باشد.

جنس این فریم از پلاستیک بوده و وزن بسیار سبکی دارد.  به طوری که بعد از استفاده طولانی مدت از آن فشار و خستگی روی صورت ایجاد نمی کند.  به همراه این عینک کاور مقاوم و دستمال نیز عرضه می گردد.

عدسی این عینک بی رنگ بوده و می توانید از آن جهت زیبایی نیز استفاده کنید.  همچنین در صورت ضعف چشم،  عدسی مناسب با نمره چشمتان را تهیه و بر روی فریم تعبیه نمایید. جنس فریم کائوچو و فرم آن گربه ای مستطیلی شکل است که برای خانم ها یک انتخاب بی نظیر و جذاب محسوب می شود.

این عینک برای استفاده روزمره و در آب و هوای آفتابی کاربرد دارد. همچنین در هنگام رانندگی،  کار با رایانه و لپ تاپ،  ماهیگیری،  گلف و ساحل نیز قابل استفاده می باشد.  رنگ فریم قهوه ای طراحی شده و جذابیت خاصی را به آن بخشیده است.

این فریم با فرم های  صورت مربعی،  گرد،  بیضی،  قلب،  مستطیلی،  مثلثی و لوزی جور و سازگار می باشد،  و به انواع صورت می نشیند.  از دیگر مشخصات این عینک، فریم به  عرض ۱۳۵ میلی متر،  عرض عدسی ۵۴ میلی متر،  عرض پل ۱۷ میلی متر هستند.  این محصول یکی از بهترین فریم های عینک طبی زنانه می باشد که توسط برند ایتالیایی گس طراحی و ساخته شده است. به همراه محصول جعبه مخصوص عینک نیز ارائه می گردد.

 

بهترین فریم های عینک طبی زنانه

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع عینک طبی زنانه موجود در بازار

 

فریم عینک طبی زنانه مدل ۲۰۶۰۶-PIN

این عینک بسیار شیک و جذاب بوده و دارای رنگ صورتی فانتزی برای خانم های خوش سلیقه و امروزی می باشد.  جنس فریم این عینک از پلاستیک مرغوب و با کیفیت است و دوام خوبی دارد.

به دلیل سبکی و راحتی فریم وقتی بر روی صورت قرار می گیرد هیچ گونه فشاری را ایجاد نمی کند و می توانید برای استفاده طولانی مدت روزانه از آن بهره ببرید.  همچنین جهت زیبایی نیز کاربرد دارد. استفاده از این فریم عینک به جذابیت ظاهری شما می افزاید.

از دیگر مشخصات این عینک همچنین عرض فریمی به اندازه ۱۵۰ میلی متر و پل فریم ۷ میلی متری می باشد که  به راحتی بر روی بینی و صورت قرار می گیرد.  این فریم بی رنگ بوده و همچنین عدسی به عرض ۴۵ میلی متر با رنگ صورتی دارد.  فرم فریم نیز ویفرر است.

شما می توانید از این عینک در هنگام کار با رایانه،  لپ تاپ و نیز کار کردن با گوشی همراه استفاده کنید.  به همراه این عینک جعبه مخصوص جهت نگهداری عینک ارائه می شود. این مدل فریم عینک با انواع فرم صورت بیضی، قلبی،  مثلثی و مربعی مناسب و جور می باشد. خاصیت دیگر این عینک جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش UV است که از چشم ها در برابر این اشعه محافظت می کند.

 

بهترین فریم های عینک طبی زنانه

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع عینک طبی زنانه موجود در بازار

 

راهنمای خرید بهترین فریم های عینک طبی زنانه

برای خرید مطمئن مراجعه به فروشگاه های معتبر و نمایندگی فروش برند کالای مورد نظرتان به دلیل کیفیت و قیمت مناسب،  بسیار مهم و ضروری است.

از این رو سایت دیجی کالا از قدیمی ترین فروشگاه های اینترنتی بوده که ارائه کننده انواع کالاها از برندهای مختلف داخلی و خارجی می باشد.  این سایت محصولات خویش را با پایبندی به سه اصل پرداخت در محل،  ضمانت بازگشت کالا و تضمین در کیفیت و سلامت فیزیکی کالا در اختیار مشتریان و متقاضیان قرار می دهد.

در این راستا نیز انواع فریم های عینک طبی زنانه و مردانه توسط این سایت عرضه و به فروش می رسد که شما می توانید جهت انتخاب و خرید این محصول به فروشگاه دیجی کالا مراجعه کنید.

ما در این مطلب به ده نمونه از بهترین فریم های عینک طبی زنانه اشاره نمودیم.  امیدواریم این مطلب شما را در انتخاب بهترین فریم با کیفیت و سلیقه دلخواه تان یاری کرده باشد.

امتیاز دهید