جدیدترین مارک های مینی واش

0

مینی واش ها که از محصولات مدرن و جدید هستند، امروزه کاربرد بیشتری از ماشین های لباسشویی هادارند.  کاربرد اصلی این محصول به دلیل حساس بودن پوست کودک مخصوص شستن لباس های کودکان می باشد. با این حلل می توان از آن برای شستن لباس ها نیز استفاده کرد.

ما در این مقاله از سایت Bong.ir سعی داریم تا جدیدترین مارک های مینی واش را معرفی کنیم که جزو بهترین محصولات در این زمینه هستند. همچنین می تواند در کسب اطلاعات و انتخاب ایمن و خرید رضایتبخش این محصول به شما کمک کند. لطفا با ما همراه باشید.

ویژگی های مینی واش چیست؟

مینی واش یا کهنه شور یکی از دستگاه های برقی که به دلیل حجم کم و مصرف کم انرژی امروزه محبوبیت زیادی پیدا کرده است. از آنجایی کودکان دارای پوست حساسی می باشند، بسیار مهم است که لباس های آنها خوب و تمیز شسته شود.

همچنین گاهی اتفاق می افتد که برای شستن لباس ها باید صبر نموده تا لباس های برای انداختن در ماشین لباسشویی به تعداد کافی برسد تا بتوانید از لباسشویی استفاده کنید. در این مواقع استفاده از مینی واش که حجم کمی را نیز اشغال می کند، برای شستن و خشک شدن سریع لباس ها راهگشا و مناسب است.

ویژگی های مینی واش چیست؟

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مینی واش موجود در بازار

به مینی واش ها لباسشویی های دانشجویی نیز گفته می شود. زیرا در منازل دانشجویی امکان استفاده از ماشین لباسشویی نیست. زیرا حجم لباس ها کم بوده و به لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه نمی باشد. از طرفی مینی واش به راحتی و با سرعت در مدت زمان کوتاه تری ( مدت ۱۰ دقیقه ) لباس ها را می شوید. از این رو مینی واش ها امروزه کاربرد بسیاری داشته و به دلیل حجم کم و ابعاد کوچک و نیز مصرف کمتر انرژی جزو دستگاه های پر مصرف هستند.

حداکثر ظرفیت دستگاه مینی واش حداکثر سه و نیم کیلو گرم می باشد. به طوری که می توان در آن لباس هایی مانند جوراب، لباس کودک و پتو یک نفره و ملحفه و لباس های سبک و کم حجم را شست. همچنین دارای موتور قوی هستند. مینی واش ها اسامی دیگری مانند لباسشویی دم دستی، لباسشویی درب از بالا، لباسشویی سطلی و لباسشویی بچه یا نوزاد دارد.

مزایای استفاده از مینی واش ها زیاد است که می توان به طور خلاصه به اصلی ترین آنها در موارد زیر اشاره کرد که عبارتند:

  • قابل حمل بودن و شستشوی سریع
  • حجم کم و ابعاد کوچک
  • قیمت ارزان و مقرون به صرفه
  • قابلیت شستشوی با کیفیت بالا
  • برخی دارای دسته بوده که حمل و جابه جایی را آسان تر می کنند.
  • دارای طرح و اشکال و رنگ های متنوع و مختلف
  • مصرف انرژی با صرفه تر
  • آب کمتری نسبت به ماشین لباسشویی مصرف می کنند
  • باعث صرفه جویی در زمان می شوند.

فرق مینی واش با ماشین لباسشویی

اگر بخواهیم تفاوت میان مینی واش و ماشین لباسشویی را بیان کنیم می توانیم آنها را در لیست زیر شرح دهیم:

مینی واش ها؛ مصرف کم انرژی- لباسشویی؛ مصرف انرژی بیشتر

مینی واش؛ قیمت پایین- لباسشویی؛ قیمت بالاتر

مینی واش های غیر اتوماتیک؛ عدم خشک کردن لباس- لباسشویی؛ خشک کردن لباس

……ظرفیت مینی واش؛ بین ۳ کیلو- ظرفیت لباسشویی بالای ۷ کیلو گرم

هزینه تعمیرات مینی واش؛ پایین- هزینه تعمیرات لباسشویی؛ قیمت بالا

مینی واش ها سبک و کم حجم- لبلسشویی ها سنگین و پر حجم

فرق مینی واش با ماشین لباسشویی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مینی واش موجود در بازار

انواع مینی واش

مینی واش ها با توجه به کاربرد و قابلیتی که دارند، دارای انواع مختلفی می باشند که عبارتند از:

  • مینی واش ساده

این مینی واش ها خشک کن ندارند و فقط دارای مخزنی می باشند که لباس ها در آن شسته می شود. با این حال از نظر قیمت ارزان تر از بقیه دستگاه های مشابه هستند.

  • مینی واش دارای خشک کن

این دستگاه از یک مخزن شست شو و یک خشک کن تشکیل شده است. به طوری که بعد از شستن لباس ها لباس ها را باید خارج و داخل خشک کن قرار داده تا فرایند خشک کردن را انجام دهد. در اغلب مدل های این نوع مینی واش خشک کن مخزن سبد مانند می باشد.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مینی واش موجود در بازار

  • مینی واش دوقلو

این مینی واش نوع پیشرفته تری از سایر دستگاه هاست. البته این مدل مینی واش نسبت به مینی واش های دیگر وزن و حجم بیشتری دارد. همچنین از کارایی بیشتری برخوردار می باشد. مینی واش دوقلو دو مخزن لباسشوی و خشک کن را کنار هم دارد. بنابراین می توان از  دو مخزن این دستگاه به طور همزمان استفاده نمود.

نکات مهم استفاده از مینی واش ها

با اینکه مینی واش دستگاهی با کارایی بالا و عملکرد خوبی می باشد. ولی به مراتب حساس تر و ظریف تر  از ماشین لباسشویی است. بنابراین رعایت نکات زیر می تواند دوام و عمر مینی واش را بیشتر  و از خرابی آن جلوگیری کند. نکات زیر شامل موارد زیر هستند:

  • به طور معمول ۶۰ درصد حجم مخزن باید در آن لباس قرار داد. بیشتر از گنجایش مینی واش لباس داخل آن قرار ندهید.
  • از شوینده های استاندارد ( ترجیحا مایع لباسشویی ) برای داخل مینی واش استفاده کنید. استفاده از شوینده های غیر استاندارد در مجرای خروجی دستگاه رسوب ایجاد کرده و باعث خرابی آن می شود.
  • تجمع لباس چرک داخل دستگاه باعث رشد باکتری در منافذ جانبی محفظه دستگاه می گردد.
  • بهتر است بعد از هر بار استفاده از دستگاه و شستن لباس ها درب آن را باز بگذارید تا کاملا خشک شود.
  • دستگاه مینی واش را در محیط های مرطوب مانند حمام قرار ندهید. همچنین استفاده از کاورهای ضد آب می تواند عمر دستگاه شما را طولانی تر کند.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مینی واش موجود در بازار

معرفی جدیدترین مارک های مینی واش و نکاتی برای خرید

قبل از اینکه به معرفی جدیدترین مارک های مینی واش بپردازیم، لازم است نکاتی را در هنگام خرید این محصول در نظر داشته باشید. از آنجایی که برندهای مختلفی انواع دستگاه های مینی واش را با کیفیت های مختلف ساخته و عرضه می کنند. بنابراین بهترین کار برای انتخاب یک محصول مناسب و کارآمد این است که از کیفیت آن اطمینان و رضایت کامل را داشته باشید.

موارد زیر نکاتی هستند که شما می توانید برای خرید مینی واش مد نظر قرار دهید. این موارد کمک تان می کن  تا بتوانید محصولی با کیفیت و مطمین را انتخاب کنید:

  • ابعاد مینی واش و حجم مخزن آن
  • داشتن و یا عدم داشتن خشک کن
  • سر و صدا و لرزش کم
  • میزان مصرف انرژی
  • عملکرد راحت و امکان استفاده از زمان بندی و یا نوع شستشو
  • جنس بدنه ضد زنگ
  • امکان شستشو با آب گرم
  • اتوماتیک و یا دوقلو بودن

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مینی واش موجود در بازار

اما سوال اینجاست که از کجا باید بهترین مدل را انتخاب و خریداری کرد؟!

فروشگاه های لوازم خانگی معتبر و زیادی هستند که انواع دستگاه مینی واش را با قیمت و کیفیت مناسب عرضه می کنند. اگر شما قصد خرید اینترنتی جدیدترین مارک های مینی واش را دارید، یکی از بهترین فروشگاه ها که می توانید به آن مراجعه نموده سایت دیجی کالاست.

زیرا این سایت محصولات خویش را با پایبندی و ضمانت صد در صدی به مشتریان عرضه می کند. همچنین محصولات ارایه شده توسط دیجی کالا از برندهای معتبر داخلی و خارجی و با قیمت و کیفیت مناسب هستند. بنایراین شما می توانید با اطمینان از کیفیت و قیمت محصول دلخواه خود را از سایت دیجی کالا خریداری کنید.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مینی واش موجود در بازار

در ادامه ما چند نمونه از جدیدترین مارک های مینی واش را معرفی می کنیم که از محصولات پر طرفدار در دیجی کالا می باشد.

مینی واش اینترنشنال آنیل مدل MWT F14

این محصول از قابلیت شستشوی آبشاری برخوردار است. به طوری که بتوانید در مدت زمان کوتاه تری لباس های تمیزتر از سایر لباسشویی های دیگر داشته باشید. همچنین امکان پرزگیری از لباس ها را نیز به کاربر می دهد.

از دیگر ویژگی های این مینی واش طراحی جدید آن می باشد که با رنگ سفید خود جلوه زیبایی به خانه می بخشد. این محصول قابلیت شستن ۱۲ کیلو لباس را دارد. بنابراین می توانید در آن لباس های خشک، پتو یک نفره، زیرانداز و کفش را نیز بشویید.

مینی واش اینترنشنال آنیل مدل MWT F14

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مینی واش موجود در بازار

این محصول دارای کابینت های دولایه بسیار مقاوم است و طراحی خاص و منحصر به فردی دارد. یکی از کابینت های این مینی واش مربوط به خشک کن می باشد، و دیگری مخصوص شستن لباس هاست. این مینی واش دارای دکمه زمان بندی می باشد که به طور دستی و توسط کاربر قابل تنظیم است. همچنین کلیدها و پیچ تنظیم تعبیه شده در این مینی واش به کاربر این امکان را می دهد تا برنامه های مورد نظر خود را انتخاب و تنظیم کند.

وزن این محصول ۲۰ کیلو گرم و ارتفاع آن ۷۰ سانتی متر می باشد. ابعاد آن نیز در اندازه های ۶۰*۹۰*۱۰۰ سانتی متر طراحی شده است. ویژگی های دیگر این محصول شامل موتور برقی، پمپ تخلیه و قابلیت شست وشوی اسلامی می باشد. به طوری که با دو در ورودی مجزای آب ( جهت خشک کن و قسمت شست وشو ) می توان جریان آب را هدایت نمود.

این محصول با توجه به کیفیت و کارایی خوب قیمت مناسبی دارد و با صرف انرژی کم و با کمترین لرزش و صدا می توانید لباس های زیادی را به وسیله این مینی واش بشویبد. این محصول دارای طراحی مخزن در از بالا است، و سرعت چرخش موتور آن ۱۲۰۰ دور در دقیقه می باشد.

مینی واش تیتومکث مدل TM 106

مینی واش تیتومکث مدل TM106 یک دستگاه جمع و جور در ابعاد ۳۹*۳۵*۵۵ سانتی متر است که خیلی سریع و راحت لباس ها را شسته و خشک می کند. از قابلیت ها و ویژگی های این محصول حرفه ای و بسیار کاربردی می توان به وزن سبک آن اشاره نمود. به طوری که با وزن ۴.۷ کیلو گرم به راحتی قابل حمل است.

این محصول دارای موتور گیربکسی ( نیرو محرکه غیر مستقیم ) بوده و صدای کمی دارد. ارتفاع این محصول در حدود ۵۵  سانتی متر و طول آن به اندازه ۳۹ سانتی متر است. این محصول همچنین عرضی به اندازه ۳۵ سانتی متر دارد. جنس بدنه این مینی واش پلاستیکی از نوع PP_ABS و جنس مخزن از نوع پلاستیک سبک می باشد.

مینی واش تیتومکث مدل TM 106

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مینی واش موجود در بازار

توان مصرفی برای این محصول نیز ۴۰۰ وات است و همچنین دور موتور آن ۱۴۰۰ دور بر دقیقه  می باشد. توان بالا، طراحی زیبا و شیک و نیز مصرف انرژی پایین و جنس بدنه قوی و محکم این محصول، آن را بین مصرف کنندگان محبوب نموده است. زیرا که این محصول از مواد اولیه با کیفیت تهیه شده و مجهز به سبد آبگیری، قابلیت سیستم فرمان تمام لمسی و نیز دارای ورودی مجزای آب می باشد.

مینی واش آ ا گ مدل DS-AWM38B

این محصول دو کاربره ( ماشین لباسشویی و هم  مینی واش ) بوده و  دستگاهی که کار شما را راحت نموده و از قابلیت سیستم خشک کن سریع  برخوردار است. موتور پر قدرت این محصول با توان ۱۴۰۰ دور بر دقیقه کار می کند. همچنین دارای توان ۲۲۰ وات مصرفی می باشد.

مینی واش مدل DS-AWM38B با دارا بودن سیستم دیجیتال و تمام لمسی و نیز کنترل ۱۰ برنامه متنوع،  تمام مراحل شستشو از آبکشی و خشک کردن را نیز به طور خودکار و بدون نیاز به کاربر انجام می دهد. عملکرد این دستگاه مانند یک لباسشویی کامل بوده و دارای وزن ۲۳ کیلو گرم است.

مینی واش آ ا گ مدل DS-AWM38B

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مینی واش موجود در بازار

با این حال به دلیل وزن زیاد امکان جابه جایی را ندارد و باید برای شست و شوی لباس ها در صورت عدم دسترسی به آب به سیستم آبرسانی متصل شود. این محصول همچنین مجهز به سیستم پرز گیری حرفه ای بوده و علاوه بر آن قابلیت تنظیم میزان آب دستگاه را با استفاده از پنل لمسی خود دارد. با این دستگاه می توانید حتی لباس های کمتری را با نصف ظرفیت بشویید. به طوری که نیاز به جمع شدن لباس ها و استفاده از لباسشویی ندارید.

این مینی واش حرفه ای یک محصول با مخزن تمام استیل است که از عمر بالا و استقامت فوق العاده ای برخوردار می باشد.  ابعاد این محصول در اندازه های ۵۱*۴۹*۸۵ سانتی متر است و بدنه بیرونی آن از جنس فایبر گلاس ضد زنگ می باشد. این دستگاه همچنین مجهز به شیشه سکوریت نشکن و دارای صفحه لرزه گیر و نویز گیر و مجهز به پمپ تخلیه است. این محصول در طرح و رنگ سفید و با یک سال گارانتی ( همراه با نصب رایگان ) به شما عزیزان ارایه می شود.

مینی واش اکسلنت مدل ۴۸۸s ظرفیت ۴ کیلوگرم

این مینی واش یک محصول ایرانی با کیفیت بالاست. این محصول ویژه دارای نشان استاندارد می باشد که برای شستشوی لباس های کودکان طراحی و ساخته شده است  جنس بدنه این محصول از پلاستیک مقاوم بوده و دارای پنلی می باشد که دو ولوم چرخشی بر روی آن تعبیه شده است.

با استفاده از این دو ولوم مدت زمان ۳ تا ۱۵ دقیقه را نشان می دهند که می توان بر حسب نیاز و با توجه به حجم و کثیفی لباس آن را طبق زمان مورد نظر تنظیم کنید

مینی واش اکسلنت مدل 488s ظرفیت 4کیلوگرم

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مینی واش موجود در بازار

طراحی این مینی واش جمع و جور می باشد و در ابعاد ۵۵۰*۳۸۰*۳۸۰ سانتی متر طراحی شده است. این محصول همچنین وزن سبکی دارد ( ۷ کیلو گرم ) که به راحتی قابل حمل و جا به جایی می باشد. این مینی واش حدود ۴۰۰ دور بر دقیقه سرعت دارد و با کمترین مصرف انرژی لباس ها را به خوبی می شوید.

حداکثر ظرفیت لباس برای هر بار شستشو با استفاده از این ماشین لباسشویی ۴ کیلو گرم است. نوع مخزن این محصول در از بالا بوده و تنوع رنگی ندارد. از دیگر ویژگی ها و شاید بتوان گفت مزیت های این مینی واش که آن را از سایر محصولات مشابه متمایز می کند، مقاوم بودن آن در برابر رطوبت، پوسیدگی و برق گرفتگی می باشد. بنابراین می توان از آن در حمام هم استفاده نمود.

این محصول همچنین مجهز به خشک کن بوده که به منظور آبگیری لباس ها به صورت سبد آبگیری جداگانه در داخل دستگاه قرار داده شده است. به طوری که بعد از شستشو جهت آبگیری سبد را درون مخزن قرار داده و ولوم خشک کن را بچرخانید. با تنظیم نمودن ولوم تایمر خشک کن لباس ها در مدت بین ۱ الی ۵ دقیقه آبگیری و خشک می شوند. این محصول یکی از بهترین مارک های مینی واش ایرانی ست که نشان استاندارد را به همراه دارد. قیمت این محصول با توجه به کیفیت ش مناسب و بی نظیر است.

مینی واش جنرال تکنیک مدل SH_MW3020

آخرین محصول پیشنهادی برای جدیدترین مارک های مینی واش مدل SH_MW3020 از جنرال تکنیک می باشد که در مصرف انرژی در رده پایین است. همچنین کمترین میزان صدا و لرزش را برای لباسشویی و خشک کن دارد.

مینی واش جنرال تکنیک مدل SH_MW3020 دارای وزن سبک ( در حدود ۶ کیلو گرم ) می باشد. بنابراین به راحتی حمل می شود و قابل جا به جایی ست. ابعاد این مینی واش نیز جمع و جور بوده ( ۳۸*۷۳*۵۵ سانتی متر ) و فضای کمی را اشغال می کند. از این برای افرادی که در خانه های کوچک زندگی می کنند، استفاده از این ممحصول یک مزیت می باشد.

مینی واش جنرال تکنیک مدل SH_MW3020

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مینی واش موجود در بازار

همچنین به دلیل قیمت ارزان و کم حجم بودن و نیز شستشوی آسان جایگزین مناسبی برای ماشین لباسشویی های سنگین و پر هزینه است. دیگر آنکه با استفاده از این مینی واش در مصرف آب و یرق شما نیز صرفه جویی می شود. این مینی واش کاربردی و عالی برای شستن انواع لباس ها می باشد و دارای سرعت خوبی ست.

زمان شستشوی لباس با این دستگاه حدود ۱۵دقیقه می باشد و حداکثر ظرفیت مخزن برای هر بار استفاده از آن ۳ کیلو گرم است.  این محصول همچنین قابلیت دو برنامه شست و شو را دارد. یکی از برنامه ها مربوط به خشک کن می باشد. مخزن این محصول از نوع مدل در از بالا طراحی شده و در طرح ساده ارایه می شود. این محصول با ۱۴۰۰ دور در دقیقه کار می کند.

مینی واش می تواند جایگزین مناسبی برای ماشین لباسشویی  و یا مکمل آن باشد. با این وجود بسیار مهم است که در انتخاب و خرید این محصول دقت نموده تا از لحاظ کیفیت و قیمت آن اطمینان حاصل کنید.

ما در این مقاله از سایت Boong.ir چند نمونه از جدیدترین مارک های مینی واش که جزو محصولات پرفروش در این زمینه هستند، را به شما معرفی کردیم. شما می توانید جهت آشنایی و خرید انواع مینی واش به سایت دیجی کالا مراجعه کنید.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مینی واش موجود در بازار

در صورتی که تمایل دارید تا با به روزترین و بهترین کالاهای لوازم منزل و اسباب و اثاثیه و وسایل برقی جهت خرید آشنا شوید، می توانید مقالات ما را در سایت Boong.ir دنبال کنید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)