جدیدترین مارک قلم لمسی و نگهدارنده موبایل

0

قلم لمسی و نگهدارنده موبایل یکی از وسایل پرکاربرد در بین طراحان گرافیک است. قلم های لمسی یک نوع نیستند. آنها با توجه به نوع صفحه نمایش گوشی یا تبلت، انواع مختلفی دارند. بنابراین، برای کاربردهای مختلف باید از یک قلم نوری مناسب که کارایی لازم را داشته باشد، استفاده کنیم. در ادامه به معرفی و بررسی انواع قلم های لمسی می پردازیم. با مطالعه این مطلب می توانید در خرید قلم لمسی ، انتخاب بهتری داشته  باشید.

قلم لمسی چیست؟

قلم لمسی یا استایلوس نوعی خودکار بدون جوهر است. از قلم لمسی برای طراحی بر روی صفحه نمایش موبایل یا تبلت استفاده می شود. قلم های لمسی به دو نوع اصلی فعال و غیرفعال دسته بندی می شوند.

قلم لمسی چیست؟

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قلم لمسی و نگهدارنده موبایل موجود در بازار

  • قلم لمسی فعال (اکتیو): قلم لمسی فعال دارای یک حافظه داخلی است و با استفاده از بلوتوث یا کابل به دستگاه متصل می شود. این مدل قلم قابلیت تنظیم فشار و پاک کردن دارد. این ویژگی موجب می شود تا طرح شما تمیزتر از طراحی بر روی کاغذ باشد. قابلیت تنظیم فشار در قلم های لمسی به این معنی است که فشار دست شما ضخامت و عمق طرح را مشخص می کند.
  • قلم لمسی غیرفعال (پسیو): قلم لمسی غیرفعال حافظه داخلی ندارد. همچنین، مانند قلم فعال حسگر تنظیم فشار یا قابلیت پاک کردن ندارد. این مدل قلم ها نسبت به قلم فعال سبکتر هستند و قیمت پایین تری دارند.

انواع قلم لمسی از لحاظ تکنولوژی

 

  • قلم لمسی خازنی

قلم های لمسی خازنی نوعی قلم لمسی غیرفعال است. تکنولوژی به کار رفته  در نوع خازنی به این صورت است که قلم به محض نزدیک شدن به صفحه و کوچکترین لمس آن، کار را انجام می دهد و نیاز به اعمال فشار بر روی صفحه گوشی نیست. قلم لمسی خازنی عملکرد ساده ای دارد. از این رو، با استفاده از مقداری سیم و فوم منتقل کننده الکتریسیته ساکن می توان یک قلم لمسی خازنی ساخت. سازگاری بالا در کنار قیمت ارزان ، قلم لمسی خازنی را به یکی از محصولات پرطرفدار موجود در بازار تبدیل کرده است. این محصول باتری ندارد. بنابراین همیشه آماده به کار است.

  • قلم لمسی بلوتوثی

این نوع قلم استایلوس به کمک فناوری بلوتوث، نوع و میزان فشار دست را به دستگاه منتقل می کند. صفحه نمایش دستگاه با استفاده از بلوتوث، محل لمس شده توسط قلم را تشخیص می دهد. در قلم لمسی بلوتوثی میزان دقیق فشاری که به دستگاه وارد می شود، مشخص می شود. استایلوس بلوتوثی به یک منبع تغذیه و شارژ نیاز دارد. هنگام خرید قلم لمسی بلوتوثی باید ابتدا نوع استفاده خود از قلم را مشخص کنید. چنانچه برای طراحی های دیجیتالی خود به قلم لمسی نیاز دارید، بهتر است قلم لمسی با حساسیت بالا را انتخاب کنید.

کاربرد قلم لمسی

هنگامیکه از قلم لمسی استفاده می کنید، صفحه نمایش شما تمیزتر خواهد ماند. با استفاده از قلم لمسی دیگر اثر انگشت بر روی گوشی موبایل یا تبلت نمی ماند. علاوه بر این، در مواقعی که ناخن انگشتان شما بلند است، احتمال خش افتادن صفحه نمایش دستگاه وجود دارد. افزایش دقت و ظرافت در طراحی از دیگر ویژگی های استفاده از قلم لمسی موبایل است.

معرفی جدیدترین مارک قلم لمسی و نگهدارنده موبایل

۱- قلم لمسی و پایه نگهدارنده موبایل مدل SKJMRJNQ002369

قلم لمسی SKJMRJNQ002369 یک محصول ۴ در ۱ است. یک طرف قلم لمسی خودکار معمولی با مغزی قابل تعویض است. سمت دیگر آن، قلم استایلوس است که با تمام گوشی های هوشمند و تبلت سازگار است. هولدر نگهدارنده موبایل و تبلت و یک پد پاک کننده مانیتور از دیگر امکانات این محصول بسیار پرکاربرد و جدید است.

قلم لمسی و پایه نگهدارنده موبایل مدل SKJMRJNQ002369

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قلم لمسی و نگهدارنده موبایل موجود در بازار

با استفاده از قلم لمسی SKJMRJNQ002369 دیگر اثر انگشت بر روی نمایشگر دستگاه شما باقی نمی ماند و طراحی های شما دقیقتر و راحتتر کشیده می شود. به عبارت دیگر، قلم لمسی یک جایگذین مناسب به جای انگشتان شما است. جنس قلم استایلوس از فایبرگلاس است. به همین دلیل بسیار سبک و مقاوم است. این محصول تنوع رنگ بالایی دارد.

۲- قلم لمسی و پایه نگهدارنده موبایل مدل v1

قلم لمسی مدل v1 یک محصول سه کاره ( قلم لمسی، خودکار و نگهدارنده موبایل) است. شما می توانید از این قلم لمسی برای انجام کارهای روزانه خود استفاده کنید. به کمک گیره پلاستیکی که بر روی قلم تعبیه شده است، می توانید قلم را محکم به لباس خود متصل کنید.

قلم لمسی و پایه نگهدارنده موبایل مدل v1

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قلم لمسی و نگهدارنده موبایل موجود در بازار

جنس این محصول از فایبرگلاس است که در عین سبکی استحکام خوبی دارد. قلم استایلوس مدل v1 نیازی به باتری یا شارژ شدن ندارد و تنها با انرژی الکتریکی دستان شما کار می کند! این محصول با تمام وسایل لمسی سازگار است. از هولدر آن می توان جهت تماشای فیلم استفاده کرد.

۳- قلم لمسی ویوو مدل P339

قلم لمسی ویوو مدل p339 از نوع لمسی خازنی است و تنها ۱۷ گرم وزن دارد. ابعاد این محصول ۱۷×۰.۵×۰.۵ سانتی متر است. قلم لمسی ویوو حسگر تنظیم فشار و زاویه دارد. دقت طراحی آن ۴.۰۹۶نقطه فشار است. درپوش آهنربایی این محصول جهت محافظت از کانکتور شارژ کاربرد دارد. جنس نوک قلم مسی و ضخامت آن ۱.۵ میلیمتر است.

قلم لمسی ویوو مدل P339

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قلم لمسی و نگهدارنده موبایل موجود در بازار

این محصول در صورت شارژ کامل می تواند ۲۴ ساعت کامل کار کند. قلم لمسی ویوو با سیستم عاملهای اندروید، ios، آیپد، آیفون، الجی، گلکسی سامسونگ سازگاری دارد. به همراه این محصول یک عدد محافظ چرمی، یک عدد کابل شارژ microusb و دفترچه راهنما در اختیار خریدار قرار می گیرد.

۴- قلم لمسی باسئوس مدل Capacitive ACSXB-A0G

قلم لمسی باسئوس یکی از باکیفیت ترین قلمهای استایلوس است. این قلم از نوع خازنی و دارای پورت usb-c جهت شارژ قلم است. . وزن این محصول ۲۱ گرم و ابعاد آن ۱۸×۰.۹۶×۰.۹۶ سانتی متر است.

قلم لمسی باسئوس مدل Capacitive ACSXB-A0G

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قلم لمسی و نگهدارنده موبایل موجود در بازار

این محصول قابلیت خاموش شدن اتومات را دارد و بعد از گذشت ۵ دقیقه خودکار خاموش می شود. مدت زمان لازم برای شارژ قلم لمسی باسئوس ۱ ساعت است و توانایی ۱۸ساعت کار را دارد. این محصول با آیپد ۶، آیپد مینی نسل ۵، آیپد پرو نسل ۳ یازده اینچی و ۱۲.۹ اینچی سازگار است.

۵- قلم لمسی و پایه نگهدارنده موبایل مدل TOUCH PEN

قلم لمسی مدل TOUCH PEN یکی از سبکترین قلم های لمسی موجود در بازار است. وزن این محصول فقط ۱۰ گرم می باشد. با این وجود از مقاومت بالایی برخوردار است.

قلم لمسی و پایه نگهدارنده موبایل مدل TOUCH PEN

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قلم لمسی و نگهدارنده موبایل موجود در بازار

گیره پلاستیکی که  بر روی بدنه قلم تعبیه شده است نوعی گیره نگهدارنده جهت قرار گرفتن قلم در جیب و استند شدن گوشی یا تبلت جهت تماشای فیلم و سریال است. قلم لمسی TOUCH PEN از تکنولوژی لمسی خازنی پشتیبانی می کند و با تمام مدلهای گوشی موبایل سازگاری دارد. جنس نوک و بدنه قلم بسیار نرم است و هیچ گونه خراشیدگی بر روی صفحه نمایش دستگاه شما ایجاد نمی کند.

در این مطلب ۵تا از جدیدترین مارک های قلم لمسی و نگهدارنده موبایل در بازار ایران را معرفی کردیم. چنانچه قصد خرید قلم استایلوس را دارید، می توانید به مجموعه فروشگاهی دیجی کالا مراجعه کرده و با اطمینان کامل محصول موردنظر خود را بصورت اینترنتی سفارش دهید