بهترین و پرفروش ترین مدل های تمپر قهوه

0

برای اینکه یک قهوه عالی بنوشید و یا تجربه یک اسپرسو خوش طعم را داشته باشید، بهترین کار استفاده از تمپر قهوه می باشد. تمپر قهوه انواع مختلفی دارد که هر کدام از مدل های این محصول دارای ویژگی های خود هستند. بنابراین اگر شما قصد خرید تمپر قهوه خوب و مناسب برای منزل و یا محل کار خود هستید، شناخت این محصول می تواند در انتخاب و خرید ایمن و رضایتبخش به شما کمک کند.

با ما در این مطلب از سایت Boong.ir تا انتها همراه باشید تا با معرفی و بررسی چند نمونه از بهترین و پرفروش ترین مدل های تمپر قهوه و شناخت ویژگی ها و انواع شما را در انتخاب و خرید این محصول کمک کنیم.

تمپر قهوه چیست؟

این ابزار ساده و پرکاربرد دارای ویژگی هایی ست که به قهوه شما طعم و بوی خاصی می دهد. از آنجایی که برخی افراد دوست دارند تا روز خود را با نوشیدن یک قهوه عالی آغاز کنند، استفاده از این وسیله می تواند تجربه دلپذیری را به اوقات آنها ببخشد.

تمپر قهوه چیست؟

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع تمپر قهوه موجود در بازار

تمپر قهوه وسیله ای برای فشرده سازی می باشد که طی آن دانه های اسپرسو کمپرس می شود. باریستاها و یا افرادی که از دستگاه اسپرساز استفاده می کنند.حتما می دانند که استفاده از تمپر و انجام مراحل تمپینگ ( مراحلی برای فشرده سازی اسپرسو )  می توانند قهوه اسپرسوی با کرمای مناسب و خوش طعم را داشته باشند. در غیر این صورت قهوه به دست آمده بسیار بی کیفیت خواهد بود.

از طرفی وجود تمپر باعث شده تا پودر قهوه در در داخل پرتافیلتر به بیرون پرتاب نشود. بنابراین باید ابتدا پودر قهوه در داخل پرتافیلتر دستگاه تبدیل به قرص قهوه شده تا یک قهوه با کیفیت و خوش طعم را ارایه دهد.

انواع تمپر قهوه

تمپرها دارای انواع مختلفی هستند که به لحاظ جنس، دسته و سطح شان با هم فرق دارند. معمولا جنس دسته های تمپر دو نوع می باشند که شامل دسته کالیبری و غیر کالیبری می شوند.

انواع تمپر قهوه

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع تمپر قهوه موجود در بازار

تمپر دسته کالیبری

در این تمپر دسته به پایه وصل نبوده و نیرویی که به آن وارد می شود، به طور یکسان به پایه می رسد. تمپرهای دسته کالیبری برای افراد مبتدی و باریستاهای تازه کار مناسب است. زیرا که به وزنی در حدود ۱۴ کیلوگرم نیرو احتیاج دارند.

تمپر دسته غیر کالیبری

تمپرهای دسته غیر کالیبری دارای طراحی ساده تری هستند و به طور مسدقیم به پایه وصل می باشند. اغلب افراد با تجربه و باریستاهای حرفه ای از این نوع تمپر استفاده می کنند.

تمپر دسته کالیبری

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع تمپر قهوه موجود در بازار

همچنین جنس تمپرها پلاستیک، فلزی و یا از نوع استیل می باشد. جنس های استیل و یا فلزی مواد قوی تری بوده و از استحکام بیشتری نسبت به تمپرهای پلاستیکی برخوردار هستند. اما انواع بر اساس سطح عبارتند از:

تمپر سطح تخت

سطح این تمپرها صاف بوده و در هنگام فشرده سازی کاملا با پودر قهوه به طور یکسان در تماس اند.

تمپر سطح شیاردار

شیارهای روی سطح این تمپرها باعث ایجاد خطوط دایره ای روی سطح پودر قهوه می شوند که آب از این طریق بهتر توزیع و اشباع شده و به کنترل جریان آب کمک می کنند. با این حال برخی به دلیل سخت شستن این نوع تمپر طرفداران زیادی در بین دوستداران قهوه ندارد.

تمپر سطح شیاردار

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع تمپر قهوه موجود در بازار

تمپر سطح محدب

یکی از مزایای ویژه استفاده این نوع تمپر سطح کمی محدب آن می باشد که باعث می شود تا لبه های بیروتی پودر اسپرسو نیز کاملا صاف شده و به هدایت آب به دیواره های داخلی پورتافیلتر کمک می کند. تمپر سطح محدب برای باریستاها و افراد حرفه ای مناسب است. زیرا فشرده سازی را در سطح پودر قهوه به طور یکسان و صحیح انجام می دهند.

تمپر سطح نیمه محدب

این تمپر دارای سطح ترکیبی بین صاف و محدب می باشد. لبه های این تمپر کمی خمیده و وسط آن صاف است. تمپر نیمه محدب وسط سطح پودر قهوه را کمی بیشتر فشرده می کند. به تمپر سطح نیمه محدب c-Flat هم گفته می شود.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع تمپر قهوه موجود در بازار

قطرهای تمپرها نیز متفاوت می باشند و به طور کلی با توجه به سایز پورتافیلتر دستگاه های خانگی و نیمه صنعتی و نیز صنعتی تولید و ارایه می شوند. این تمپرها شامل قطرهایی با اندازه های ۴۹، ۵۱، ۵۳، ۵۷ هستند.

دسته بندی دیگری که برای انواع تمپر ارایه می شود و باید در هنگام خرید این محصول به آن توجه داشته باشید، وزن تمپر است. تمپرها به صورت سبک و سنگین و متوسط می باشند. تمپرهای سبک به خوبی پودر قهوه را فشرده نمی کنند، و برای این کار نیروی اضافی لازم است. همچنین استفاده از تمپرهای سنگین دست را خسته می کند.

معرفی بهترین و پرفروش ترین مدل های تمپر قهوه

ما تا اینجا در مورد ویژگی ها و انواع تمپر قهوه توضیحاتی را شرح دادیم تا شما عزیزان بتوانید با شناخت این موارد، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. از آنجایی که برای انتخاب محصول مناسب باید از کیفیت و کارایی آن نیز اطمینان داشته باشید. بنابراین توصیه ما به شما این است که برای خرید اینترنتی بهترین تمپرهای قهوه به فروشگاه های معتبر لوازم خانگی و برقی مراجعه نموده تا از کیفیت محصول اطمینان حاصل کنید.

یکی از این فروشگاه های اینترنتی معتبر  سایت دیجی کالا می باشد که منبعی ایمن برای خرید انواع کالاها و لوازم برقی و خانگی ست. زیرا که این سایت از آنلاین شاپ های قدیمی بوده و محصولات خویش را با پایبندی به سه اصل پرداخت در محل، ضمانت بازگشت کالا و تضمین در کیفیت و اصالت فیزیکی و سلامت کالا ارایه می کند.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع تمپر قهوه موجود در بازار

همچنین کالاهای ارایه شده توسط دیجی کالا از برندهای معتبر و اصل داخلی و خارجی هستند که می توان نسبت به کیفیت و قیمت آنها اطمینان حاصل نمود. در این راستا نیز بهترین و پرفروش ترین مدل های تمپر قهوه از برندهای معتبر و به نام با کیفیت و قیمت مناسب عرضه می شود، که شما می توانید با مراجعه به این سایت نسبت به خرید محصول مورد نظر خود اقدام کنید.

ما در ادامه به معرفی و بررسی چند مدل از تمپرهای قهوه از سایت دیجی کالا پرداخته ایم که می تواند به شما در انتخاب ایمن و خرید رضایتبخش این محصول کمک نماید.

تمپر مدل فنری سایز ۵۱

این تمپر از نوع فلزی و بسیار با کیفیت بوده که در رنگ های آبی و مشکی موجود می باشد. برای اینکه بتوانید پودر قهوه را در داخل پورتافیلتر به قرص قهوه تبدیل کنید. باید فشاری مناسب به آن وارد کرده تا آب به سختی از آن عبور کند تا قهوه مطبوعی داشته باشید.

برای این کار نیاز به تمپر قوی و با کیفیت دارید تا بتواند سطح بسیار صافی از قهوه را در پورتافیلتر ایجاد کند. در نهایت با سخت عبور کردن جریان آب جوش شما به درون پورتفیلتر شما می تواتید قهوه با کیفیت تری داشته باشید.

تمپر مدل فنری سایز 51

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع تمپر قهوه موجود در بازار

استفاده از تمپر مدل فنری سایز ۵۱ به شما این امکان را می دهد تا با ایجاد فشار مناسب در پورتافیلتر دستگاه اسپرسوساز خود بتوانید یک قهوه عالی درست کنید. شما می توانید این محصول را در منزل و یا محل کار خود داشته باشید و در هر زمان که نیاز بود از آن برای یک تجربه عالی از نوشیدن یک قهوه دلپذیر و مطبوع استفاده کنید.

این تمپر به دلیل داشتن جنس فلزی با ایجاد فشار مناسب موجب یکنواخت شدن تمام سطح قهوه و در نهایت ارایه یک اسپرسو عالی می گردد. این محصول برای دستگاه های خانگی و نیمه صنعتی کاربرد دارد و در سایز ۵۱ ارایه می شود.

تمپر قهوه مباشی مدل ME-TP69

یکی از بهترین و پرفروش ترین مدل های تمپر قهوه محصول مباشی مدل ME-TP69 است. برند مباشی یکی از برندهای معتبر در دنیا می باشد که با ارایه محصولات با کیفیت در زمینه تولید انواع لوازم خانگی برقی توانسته است محبوبیت زیادی را در بین مصرف کنندگان کسب کند.

تمپر قهوه مباشی مدل ME-TP 69 یک محصول کاملا کاربردی و عالی که برای انواع دستگاه های خانگی قابل استفاده است. استفاده از این تمپر یک پودر قهوه فشرده و کاملا یک دست را به شما ارایه می دهد تا بتوانید از طعم اسپرسوی خود لذت ببرید.

تمپر قهوه مباشی مدل ME-TP69

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع تمپر قهوه موجود در بازار

این محصول دارای وزن ۲۸۸ گرم بوده و ساخته شده از آهن ضد زنگ و پلاستیک فشرده می باشد. نحوه استفاده از این محصول به این صورت که پودر قهوه را داخل پورتافیلتر ریخته و با استفاده از تمپر آن را فشرده کنید. به طوری که تمام سطح آن صاف و یکدست شود  سپس پورتافیلتر را داخل دستگاه اسپرسوساز قرار دهید. از این طریق آب به شکل کاملا یکپارچه در محفظه پورتافیلتر جریان دارد و بعد از آن می توانید یک اسپرسو باکیفیت نوش جان کنید.

توصیه می شود برای ایجاد سطح صاف قهوه فشار مناسب و یکسان ایجاد نموده و تمپر را به درستی داخل پورتافیلتر قرار دهید. این محصول در قطر ۵۱ میلی متر می باشد و به رنگ مشکی است.

تمپر قهوه مدل WS51

این تمپر یک محصول مناسب و کاربردی برای انواع دستگاه های خانگی ست. طرح زیبا و شکیلی دارد و در قطر ۵۱  میلی متر طراحی شده و باعث فشردگی و یکنواختی مناسب و یکسان قهوه می شود. این محصول دارای دسته چوبی و وزن سبک ( ۳۱۰ گرم ) می باشد که استفاده از آن را برای کاربر راحت تر می کند.

دسته چوبی محصول در دو رنگ کرم و قهوه ای عرضه می شود. این تمپر همچنین به دلیل جنس قوی و محکم مانع از پاشیدن قهوه به بیرون از دستگاه شده و به خوبی سطح قهوه داخل پورتا فیلتر صاف و یکدست می کند. با فشرده سازی خوب این تمپر  تا شما می توانید یک اسپرسوی دلچسب و خوش طعم داشته باشید.

تمپر قهوه مدل WS51

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع تمپر قهوه موجود در بازار

این تمپر ساخت ایران می باشد، و به گونه ای طراحی شده که مشکل تمپرهای پلاستیکی را برطرف نموده است. به طوری که با ایجاد فشار مناسب عصاره گیری قهوه را بهتر می کند.

تمپر قهوه مدل تکنیکال کد TE51

یکی دیگر از محصولات پرفروش در این زمینه تمپر قهوه مدل تکنیکال با کد TE51 می باشد که محصول بی نظیر و محبوب در بین مصرف کنندگان است. با استفاده این تمپر مراحل فشرده سازی به خوبی انجام شده و با سرعت می توان به یک قهوه عالی با طعم لذیذ آماده کرد.

این محصول به رنگ زرد و مشکی ارایه می شود و برای استفاده آن باید پودر قهوه را درون پورتافیلتر قرار داده و با تمپر کمی فشرده کنید تا سطح قهوه صاف و یکدست شود. باید فشرده سازی طوری انجام گیرد که آب جوش با فشار از دستگاه روی قهوه ریخته شود. در غیر این صورت عصاره گیری کم شده و نمی توانید یک قهوه خوب را ارایه دهید.

تمپر قهوه مدل تکنیکال کد TE51

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع تمپر قهوه موجود در بازار

این محصول همچنین تکنیکال بوده و قابلیت تنظیم ارتفاع را دارد. وزن این تمپر در حدود ۲۰۹ گرم است و دارای قطر ۵۱ میلی متر می باشد. از این رو برای دستگاه های خانگی مناسب است.

دقت کنید برای فشرده سازی با تمپر و مراحل تمپینگ از پودر قهوه استفاده کنید. بنابراین در صورت داشتن دانه قهوه ابتدا آن را پودر کرده و سپس در داخل پورتافیلتر دستگاه بریزید.

تمپر قهوه دلونگی مدل Coffee Tamper

دلونگی یکی از برندهای معتبر و سازنده دستگاه های خانگی برقی به ویژه قهوه ساز است که با ارایه محصولات باکیفیت و منحصر به فرد همواره در ردیف بهترین ها قرار دارد. محصولات دلونگی اغلب به دلیل قهوه ساز و دستگاه اسپرسوساز معروف است. زیرا که این محصولات بر اساس تکنولوژی و دانش فنی متخصصان و طبق نیاز روز بازار ساخته و عرضه می شوند.

تمپر قهوه دلونگی مدل Coffee Tamper

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع تمپر قهوه موجود در بازار

تمپر قهوه دلونگی مدل Coffee Tamper یکی از بهترین محصولات در این زمینه می باشد که برای افراد عاشق قهوه که می خواهند یک روز بی نظیر را تجربه کنند، یک طعم عالی و به یاد ماندنی را هدیه می بخشد. این تمپر مناسب برای دستگاه های خانگی بوده و در قطر ۵۱ ارایه می شود. وزن این محصول دو گرم است و به خوبی می توان از آن استفاده نمود. این محصول در طرح و رنگ آبی کاربنی ارایه می شود.

تمپر قهوه آرکا مدل Tac 49

آخرین محصولی که در این زمینه به شما معرفی می کنیم، تمپر قهوه آرکا مدل Tac-49 می باشد. از آنجایی که فشرده سازی قهوه بسیار اهمیت دارد که اگر به نحو صحیح انجام بگیرد قهوه شما خوش طعم می شود. بنابراین استفاده از یک تمپر خوب و مناسب باعث شده تا پودر قهوه فشرده تر و جریان آب به سختی از آن عبور کند، که در نتیجه قهوه با کیفیت تری خواهید داشت.

تمپر قهوه آرکا در سایز ۴۹ به خوبی قهوه شما را فشرده نموده و سطح صافی از قهوه را در پورتافیلتر دستگاه تان ایجاد می کند، تا از این طریق عصاره گیری قهوه به خوبی صورت پذیرد. از سوی دیگر استفاده از این محصول باعث باقی ماندن فضای کمی در پورتافیلتر می شود که این موضوع فشرده سازی را بهتر و طعم قهوه شما را با کیفیت تر می کند.

تمپر قهوه آرکا مدل Tac 49

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع تمپر قهوه موجود در بازار

این محصول جنسی از ABS نوعی پلاستیک دارد و به رنگ مشکی براق می باشد. وزن محصول در حدود ۲۸۰ گرم بوده و به روش PVD  ( سازگار با صنایع غذایی ) است. همچنین دسته محصول در برابر رطوبت مقاوم می باشد و دیواره جانبی تمپر جهت سنجش میزان فشار با شیارهای مدرج طراحی شده است.

ما در این مقاله از بونگ به بررسی و معرفی چند نمونه از بهترین و پرفروش ترین مدل های تمپر قهوه پرداخته و نکات و ویژگی های آنها را برای شما شرح دادیم. پیشنهاد ما به شما این است که تمپری را انتخاب کنید که استفاده آن برای شما راحت تر بوده و از کیفیت خوبی برخوردار باشد. امیدوارم که از خواندن این مطلب لذت برده باشید.

در صورتی که تمایل دارید تا با کالاهای محبوب و پرطرفدار مصرف کنندگان در سایت دیجی کالا جهت خرید این محصولات آشنا شوید، مقالات ما را در سایت Boong.ir دنبال کنید.