بهترین و پرفروش ترین مبدل برق

0

مبدل برق و یا به صورت تخصصی‌تر اینورتر، دستگاهی است که می‌تواند ولتاژ برق غیر قابل استفاده را به ولتاژ قابل استفاده تبدیل کند. در این صورت شما به راحتی می‌توانید دستگاه خود را به برق زده و از طریق مبدل مقدار مورد نیاز برق دستگاه را مصرف کنید. مبدل‌ها معمولا برای خودرو و همچنین وسایل دیجیتالی مثل لپ تاپ، شارژر گوشی و… مورد استفاده قرار می‌گیرند. شما می‌توانید از بهترین مبدل‌های برق برای دستگاه‌های حساس دیگر استفاده کنید.

اگر قصد خرید یک مبدل برق با کیفیت را دارید، باید نکات مربوط به خرید بهترین مبدل‌های برق را مد نظر قرار دهید. شما برای خرید مبدل، باید نیاز خود را در نظر بگیرید. این که می‌خواهید برای چه منظوری مبدل خریداری کنید، اهمیت زیادی داشته و شما را در خریدی بهتر راهنمایی خواهد کرد. مورد بسیار مهم دیگر، توجه به توان ورودی و خروجی دستگاه است. مثلا؛ مبدل مورد استفاده برای لپ تاپ با مبدل مورد استفاده برای خودرو متفاوت است. نکته دیگر اندازه و وزن مبدل است. اگر می‌خواهید مبدل را همیشه به همراه داشته باشید، بهتر است مبدلی را خریداری کنید، که علاوه بر سایز کوچک، وزنی سبک داشته باشد. جنس و کیفیت بدنه و قطعات فلزی استفاده شده در انواع مبدل، در کارآیی و طول عمر مبدل‌ها بسیار موثر است.

در حالت کلی؛ بهترین مبدل‌های برق در زندگی روزمره کاربردهای بسیار زیادی دارند. از این رو افراد زیادی به فکر خرید یک مبدل با کیفیت و قیمت مناسب افتاده‌اند. ما در تلاش هستیم تا بتوانیم برای خریدی به صرفه شما را راهنمایی کنیم. از این رو؛ در این مقاله از مجله بونگ به بررسی و معرفی ۵ مدل از بهترین و پرفروش‌ترین مبدل‌های برق پرداخته‌ایم.

معرفی ۵ مارک از پرفروش‌ترین مبدل‌های برق

مبدل برق Merkan مدل KT-168

مبدل برق مرکان مدل KT-168، از جمله بهترین مبدل‌های برق موجود در بازار است. این مبدل برق دارای وزنی سبک و اندازه‌ای مناسب بوده و به واسطه کیفیت بسیار بالای قطعات و مواد اولیه مورد استفاده در آن از جمله پرفروش‌ترین مبدل‌های برق موجود در بازار قرار گرفته است. این مبدل می‌تواند تا توان ۲۵۰۰ ولت آمپر را هم پشتیانی کند. مبدل برق مرکان مدل KT-168 در برابر گرد و غبار، رطوبت و دما مقاومت بسیار بالایی را از خود نشان می‌دهد.

این مبدل برق از نوع ۳ به ۲ می‌باشد. در نتیجه؛ می‌تواند جریان برق مورد نیاز دستگاه‌های سه شاخه و یا دو شاخه تیغه‌ای را تامین کند. ولتاژ ورودی مبدل برق مرکان مدل KT-168، ۲۵۰ ولت است. اگر می‌خواهید یکی از بهترین مبدل‌های برق را خریداری کنید، مبدل مرکان بهترین انتخاب خواهد بود.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه مبدل برق Merkan مدل KT-168

 

مبدل برق هادرون مدل A10-1

مبدل هادرون مدل A10-1، برای اتصال انواع مختلفی از دو شاخه‌های برق شامل؛ اروپایی، آمریکایی، چینی و… به پریزهای ایرانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر طراحی بسیار زیبا و کاربردی، این مبدل از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. یک نوار نورانی دور مبدل طراحی شده است تا در هنگام اتصال مبدل به پریز برق، نوری ملایم را به اطراف پخش کند. این طراحی باعث زیباتر شدن محصول شده است. جنس بدنه مبدل برق هادرون از پلی کربنات است. پلی کربنات یک پلاستیک بسیار مقاوم است که باعث افزایش طول عمر مبدل می‌گردد. معمولا جنس بدنه بهترین مبدل‌های برق از پلی کربنات می‌باشد.

در این مبدل از اتصالات فلزی از جنس برنج و فسفر برنز استفاده شده است. به همین دلیل؛ حرارتی در داخل مبدل ایجاد نمی‌شود و این وسیله برقی آسیبی نمی‌بیند. مبدل برق هادرون مدل A10-1 توسط شرکت هادرون توان ساخته و تولید شده است. در میان تمامی برندهای موجود در بازار، مبدل برق هادرون از کیفیت و رضایت بسیار بالایی برخوردار است. قیمت بسیار مناسب، کاربردی بودن، ظاهری شیک و همچنین طول عمر بالای وسیله برقی، از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین مبدل‌های برق به حساب می‌آید. این محصول ساخت ایران بوده و با افتخار روی آن برچسب ساخت ایران تگ شده است. تنوع رنگی این مبدل باعث شده است که برای هر سلیقه‌ای مناسب باشد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه مبدل برق هادرون مدل A10-1

 

مبدل برق هادرون مدل A08-1

برای اتصال سوکت‌های برق آمریکایی به پریزهای ایرانی، نیاز به یک تبدیل و یا مبدل داریم. مبدل برق هادرون مدل A08-1 از جمله مبدل‌های با کیفیتی است که می‌تواند سوکت‌های آمریکایی را به پریزهای ایرانی متصل کند. نوع اتصال این مبدل در واقع دو به دو است. این محصول اتصال بسیار محکمی با سوکت برقرار کرده و به واسطه داشتن کیفیت و استحکامی بسیار بالا، جزو یکی از پرفروش‌ترین و بهترین مبدل‌های برق قرار گرفته است. ولتاژ کاری مبدل هادرون مدل A08-1 تا ۲۵۰ ولت متناوب می‌باشد.

جنس بدنه مبدل برق هادرون از پلی کربنات و ABS است. قطعات فلزی بکار رفته در این مبدل برق از جنس برنج و یا فسفر برنز می‌باشد. در نتیجه؛ از گرم شدن قطعات داخلی مبدل جلوگیری به عمل می‌آید. به خاطر لرزش دست هنگام اتصال دو شاخه به پریز و یا حتی فنری بودن پریزهای برق، در کسری از ثانیه جرقه‌هایی پشت سر هم اتفاق می‌افتد. این جرقه‌ها باعث می‌شوند در چند ثانیه ولتاژ بالا رفته و دستگاه شما آسیب ببیند. از این رو نیاز به استفاده از بهترین مبدل‌های برق در هر خانه‌ای احساس می‌شود.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه مبدل برق هادرون مدل A08-1

 

 مبدل برق Merkan مدل G87

یکی دیگر از محصولات کمپانی Merkan، مبدل برق مدل G87 است که به عنوان یکی از بهترین مبدل‌های برق سه به دو به بازار عرضه می‌گردد. برای اتصال دو شاخه‌های تیغه‌ای و یا سه شاخه‌ها به پریز برق از این مبدل استفاده می‌شود. حداکثر جریانی که این مبدل می‌تواند منتقل کند، ۱۶ آمپر است. از آن‌جایی که برخی وسایل برقی صادر می‌شوند، ممکن است که با پریزهای ایرانی سازگار نباشند. از این رو؛ استفاده از بهترین مبدل‌های برق ارزان‌ترین راه حل برای استفاده از وسایل برقی است.

مبدل‌های سه به دو از جمله کاربردی‌ترین مبدل‌های برقی هستند. با اتصال مبدل برق مرکان به پریز برق، برق مورد نیاز دستگاه‌ها فراهم می‌شود. وزن این محصول حدود ۲۵ گرم و بدنه آن از جنس پلاستیک است. شما می‌توانید از این محصول برای تمامی وسایل برقی خود که دارای سه شاخه و یا دو شاخه‌های تیغه‌ای هستند، استفاده کنید. برای خرید بهترین مبدل‌های برق، با در نظر گرفتن تمامی ویژگی‌ها و قیمت‌ها به فروشگاه اینترنتی دیجی کالا مراجعه کنید.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه  مبدل برق Merkan مدل G87

 

مبدل برق پرهام مدل ۴۵

مبدل برق پرهام مدل ۴۵، از جمله مبدل‌های ۳ به ۲ است که برای بسیاری از وسایل وارداتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مبدل علاوه بر این که می‌تواند سه شاخه را به دو شاخه استاندارد تبدیل کند، ولتاژ مورد نیاز وسیله برقی را نیز در اختیار آن قرار می‌دهد. به همین دلیل طول عمر دستگاه بالاتر می‌رود. این مبدل یکی از بهترین مبدل‌های برق است که مورد استفاده افراد بسیاری قرار می‌گیرد. جنس بدنه مبدل برق پرهام از بهترین و مقاوم‌ترین مواد پلاستیک است. همین امر باعث افزایش کارآیی و همچنین طول عمر وسیله برقی می‌گردد.

مبدل پرهام دارای اندازه بسیار کوچکی بوده و وزن آن سبک است. در نتیجه؛ به راحتی می‌توان آن را در کیف دستی خود قرار داده و بدون هیچ دردسری آن را حمل کنید. حداکثر ولتاژ ورودی این مبدل ۲۵۰ ولت است که این ولتاژ با ولتاژ استاندارد ایران سازگار است. بدنه این مبدل در برابر شکستگی و فشار بسیار مقاوم می‌باشد. استفاده از مواد اولیه درجه یک باعث شده است این محصول به یکی از بهترین مبدل‌های برق تبدیل گردد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه مبدل برق پرهام مدل ۴۵

 

امتیاز دهید