بهترین و پرفروش ترین مارک شامپو بچه

0

آیا به دنبال خرید شامپویی مناسب برای فرزند خود هستید؟ آیا نمی‌دانید کدام شامپوها مناسب موی سر فرزند شماست؟ ما در این مقاله از مجله بونگ سعی کرده‌ایم، به تمامی سوالات شما در باب بهترین شامپو بچه پاسخ دهیم. برای این که پاسخ این سوالات را پیدا کنید، این مقاله را تا آخر مطالعه کنید. همانطور که می‌دانید، پوست و موی کودک بسیار حساس بوده و در اثر استفاده کردن از شامپوهای نامناسب آسیب می‌بیند. به همین دلیل است که برای پوست و موی کودکتان باید از شامپوهای مخصوص کودک که قدرت قلیایی کم‌تری دارند، استفاده کنید.

برای این که حمام رفتن را برای کودک خود جذاب کنید، کافیست از شامپویی استفاده کنید که آزاردهنده نبوده و چشم کودک شما را نسوزاند. امروزه با وجود برندهای مختلف انتخاب شامپوی مناسب بسیار سخت است. از این رو؛ ما در این مقاله از مجله بونگ ، مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین شامپو بچه را مورد بررسی قرار داده‌ایم. با مطالعه این مقاله، می‌توانید مناسب‌ترین و البته به صرفه‌ترین شامپو بچه را خریداری کنید.

شامپوی مخصوص کودک باید ضد حساسیت و عاری از رایحه‌های مصنوعی باشد. اگر می‌خواهید یک شامپوی معطر برای کودک خود خریداری کنید، حتما از طبیعی بودن رایحه موجود در شامپو اطمینان حاصل کنید. خرید و استفاده از شامپوهایی با PH خنثی و ارگانیک، یکی دیگر از ویژگی‌هائیست که باید در خرید شامپو بچه به آن توجه کنید. شامپوهایی که PH آن‌ها خنثی است، چشم کودک شما را اذیت نمی‌کنند. در تولید شامپوهای ارگانیک نیز، از مواد شیمیایی استفاده نمی‌شود. به همین دلیل پوست کودک شما خشک و خشن نخواهد شد. بررسی تمام این ویژگی‌ها در خرید بهترین شامپو بچه باعث می‌شود حمام رفتن برای کودک شما جذاب شود.

برای این که خریدی آسان و البته ارزان قیمت داشته باشید، ما در این مقاله از مجله آرایشی و بهداشتی بونگ، به معرفی ۵ برند از پرفروش‌ترین و بهترین شامپو بچه‌ها پرداخته‌ایم. کافیست فقط چند دقیقه از وقت خود را صرف خواندن این مقاله کنید تا بتوانید مقرون به صرفه‌ترین و با کیفیت‌ترین شامپوها را خریداری کنید.

معرفی ۵ برند معروف از بهترین و پر فروش‌ترین شامپو بچه‌های موجود در بازار

شامپو بچه فیروز ۷۵۰ میلی‌لیتری

یکی از لذت بخش‌ترین کارهای مادر، حمام کردن کودک است. اگر از یک شامپوی مناسب برای شستشوی کودک خود استفاده کنید، یقینا آرامش را در هنگام استحمام کودک خواهید دید. شامپو بچه فیروز، یکی از قدیمی‌ترین و بهترین شامپو بچه‌ها می‌باشد. وجود ترکیبات موثر در این شامپو از وز شدن موهای کودک شما جلوگیری می‌کند. PH شامپو بچه فیروز خنثی است. در نتیجه؛ چشم فرزند شما را تحریک نکرده و مانع از قرمزی و یا تورم چشم کودک خواهد شد. کمپانی فیروز، از جمله اولین تولید کنندگان محصولات بهداشتی کودک به شمار می‌رود. این کمپانی با تولید محصولات با کیفیت توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب کرده و امروزه در جایگاه بزرگ‌ترین شرکت تولید کننده محصولات بهداشتی کودک قرار بگیرد.

شامپو فیروز، یک محصول ایرانی بسیار با کیفیت است که می‌توانید از آن جهت شستشوی روزانه موهای کودک خود استفاده کنید. یکی از ویژگی‌هایی که باعث شده است این شامپو به عنوان بهترین شامپو بچه شناخته شود و بسیاری از افراد در میان تمامی برندهای شامپو بچه، برند فیروز را انتخاب کنند، این است که این شامپو مناسب موهای بزرگسالان نیز می‌باشد.افراد دارای موهای ضعیف و حساس، جهت شستشوی موهای خود می‌توانند از این شامپو استفاده کنند.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه وکس شامپو بچه فیروز ۷۵۰ میلی‌لیتری

 

شامپو بچه هیدرودرم

شامپو بچه هیدرودرم، یکی از شامپو بچه‌های ملایم با عصاره بابونه و کالندولا می‌باشد. این شامپو در حجم ۲۵۰ میلی‌لیتر تولید شده و امروزه به عنوان یکی از پر فروش‌ترین و بهترین شامپو بچه‌ها شناخته می‌شود. شامپو بچه هیدرودرم برای موی سر و پوست بدن نوزاد مناسب می‌باشد. در نتیجه؛ شما با پرداخت یک هزینه، هم شامپو بدن و هم شامپو سر کودک خریداری می‌کنید. شامپو هیدرودرم، دارای فرمولاسیونی بسیار ملایم بوده و مانع از ایجاد حساسیت روی پوست نوزاد شما می‌شود.

استفاده از شامپو بچه هیدرودرم، نه تنها باعث تمیز شدن موی فرزند شما می‌گردد، بلکه نرمی و لطافت خاصی را به پوست کودکتان هدیه می‌دهد. تقویت لایه‌های پوستی، رفع گره خوردگی موها، تامین رطوبت پوستی و همچنین وجود پروتئین‌ در این شامپو، باعث شده است تا به عنوان پر طرفدارترین و بهترین شامپو بچه شناخته شود.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه شامپو بچه هیدرودرم

 

شامپو بچه فیروز با عصاره اسطوخدوس

همانطور که گفتیم موی کودکان بسیار حساس و نازک بوده و از این رو؛ زود گره می‌خورد. در واقع شامپویی مناسب موی کودک شماست که علاوه بر قدرت تمیز کنندگی موی سر کودک، بتواند پیچ خوردگی و یا گره خوردگی موی کودک شما را باز کرده و باعث نرمی مو شود. شامپو بچه فیروز با عصاره اسطوخدوس، چشم کودک شما را نمی‌سوزاند و به خاطر وجود یکسری ترکیبات ملایم در آن، می‌توان از این شامپو به صورت روزانه نیز استفاده کرد. شرکت فیروز، کلیه محصولات بهداشتی خود را از نظر ضد حساسیت بودن در آزمایشگاه‌ها به صورت دوره‌ای تست کرده و همواره بهترین شامپو بچه را تولید کرده است.

بزرگسالانی که دارای موی بسیار ضعیف و نازک هستند نیز می‌توانند از شامپو بچه فیروز با عصاره اسطوخدوس استفاده کنند. از آن‌جایی که شامپو بچه فیروز فاقد هر گونه مواد الکلی است به پوست شما و کودکتان هیچ آسیبی وارد نمی‌کند. به همین دلیل؛ شما عزیزان می‌توانید از این شامپو برای شستشوی صورت و یا پاک کردن آرایش استفاده کنید. برای خرید بهترین شامپو بچه با برند معروف فیروز می‌توانید به دیجی کالا مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه شامپو بچه فیروز با عصاره اسطوخدوس

 

شامپو بچه اکتیو مدل Yellow

شامپو بچه Yellow، یکی از محصولات برند معروف اکتیو می‌باشد. این برند سعی کرده است با طراحی‌های کودکانه روی جلد شامپوها، کودک شما را به حمام کردن مشتاق‌تر کند. شما عزیززان می‌توانید بسته به علاقه فرزند خود هر یک از شامپو بچه‌های اکتیو را خریداری کنید. شامپو بچه Yellow، در حجم ۲۵۰ میلی‌لیتر به بازار عرضه شده است. این شامپو یکی از بهترین شامپو بچه‌های موجود در بازار است که نرمی و لطافت خاصی را به موهای کودک شما هدیه می‌کند.

شامپو بچه اکتیو به موهای کودک شما آبرسانی کرده و آن را نرم و حالت پذیر می‌کند. اگر می‌خواهید یکی از بهترین شامپو بچه‌های پر طرفدار و پر فروش‌ را خریداری کنید، شامپو بچه اکتیو مدل Yellow می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه شامپو بچه اکتیو مدل Yellow

 

شامپو بچه ایروکس مدل Non Irritant

شامپو بچه ایروکس، از جمله تولیدات ایرانی به شمار می‌رود. شامپو بچه ایروکس در حجم ۲۰۰ میلی‌لیتر تولید شده است. بعد از استفاده از این شامپو برای موهای کودک خود، متوجه کیفیت بالای این محصول خواهید شد. سورفاکتات‌های مورد استفاده در تولید شامپو ایروکس باعث شده‌اند، این شامپو چشم کودک شما را تحریک نکند و با ایمنی بسیار بالا به موهای کودک شما طراوت خاصی می‌بخشد. این شامپو به عنوان بهترین شامپو بچه شناخته می‌شود. چرا که اثر نرم کنندگی بسیار بالایی روی موهای کودک شما دارد.

شامپو بچه ایروکس مدل Non Irritant، دارای ویتامین E، ویتامین B5 و پروتئین‌های گندم می‌باشد. از این رو علاوه بر قدرت تمیز کنندگی و نرم کنندگی بالایی که دارد می‌تواند به حالت پذیری بهتر موها و همچنین ترمیم کردن ساختار مو بپردازد. پیشگیری از موخوره و جلوگیری از گره خوردگی از دیگر تاثیرات این شامپو بچه روی موهای کودکان شماست. از این رو، شامپو بچه ایروکس، جزو پر فروش‌ترین و بهترین شامپو بچه‌های موجود در بازار قرار گرفته است.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های شامپو بچه ایروکس مدل Non Irritant

 

امتیاز دهید