بهترین و پرفروش ترین مارک خودکار

0

ما در این مقاله از مجله بونگ، بهترین مارک‌های خودکار را مورد بررسی قرار داده‌ایم. برندهای کیان، پنتر، سفیر، پرشیا و کنکو از جمله بهترین و پرفروش‌ترین مارک‌های خودکار می‌باشند. برای این که بتوانیم بهترین خودکار را مشخص کنیم، ویژگی‌های یک خودکار با کیفیت را در نظر گرفته‌ایم. ویژگی‌هایی چون کیفیت ساخت، جنس بدنه و نوک، وزن خودکار، خوشنامی و برند سازنده از جمله ویژگی‌هایی هستند که از طریق آن‌ها می‌توان بهترین مارک خودکار را مشخص نمود. اگر شما از جمله افرادی هستید که با خرید بهترین مارک‌های خودکار مشکل دارید، بهتر است این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. ما برای راهنمایی بهتر شما، در این مقاله از مجله بونگ، ۵ برند معروف و پرفروش از بهترین خودکارها را بررسی کرده‌ایم.

معرفی ۵ برند معروف و معتبر از بهترین و پرفروش‌ترین مارک‌های خودکار

خودکار کیان (نوک ۰.۷ میلی متر و بسته ۵ عددی)

برای این که بتوانید یک نوشته‌ی بسیار زیبا و روان داشته باشید، باید از محصولی استفاده کنید که به نوشتن شما سرعت بدهد. یکی از نوشت افزارهایی که مورد استفاده افراد بسیاری قرار می‌گیرد، خودکار است. سایز نوشتاری نوک خودکارها با هم متفاوت می‌باشد. افراد، بسته به نیاز و سلیقه خود می‌توانند خودکار مورد نظر خود را خریداری نمایند. کمپانی ایرانی کیان، یکی از شرکت‌های بسیار مشهور است که در زمینه تولید خودکار‌های با کیفیت بسیار موفق عمل کرده است. خودکارهای کیان یکی از بهترین مارک‌های خودکار هستند.

این خودکارها در ۴ رنگ سبز، مشکی، آبی و قرمز به بازار عرضه شده‌اند. افرادی که به صورت روزانه از خودکار استفاده زیادی دارند، معمولا خودکارهای کیان را خریداری می‌کنند. زیرا؛ نوک این خودکارها مدادی و دارای ضخامت ۰.۷ میلی متر می‌باشد. همچنین جنس نوک خودکارهای کیان ساچمه‌ای بوده و به واسطه بدنه‌ای از جنس پلاستیک مرغوب به عنوان یکی از پرفروش‌ترین و بهترین مارک‌های خودکار شناخته می‌شوند. شما با استفاده از این محصول به راحتی روان بودن را احساس خواهید کرد. با خرید مجموعه ۵ عددی خودکارهای کیان، کیفیت نوشته‌های خود را بالا ببرید.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه خودکار کیان (نوک ۰.۷ میلی متر و بسته ۵ عددی)

 

خودکار پرشیا مدل لیان (مجموعه ۳ عددی)

خودکار پرشیا بعد از خودکارهای کیان از جدیدترین و بهترین مارک‌های خودکار محسوب می‌شود. ژله‌ای بودن جوهر خودکار پرشیا باعث روان بودن این محصول شده است. شما می‌توانید بدون قطع شدن جوهر و یا حتی ریختن جوهر اضافه روی کاغذ خود، یک خط طویل بکشید. برای این کار کافیست از خودکار پرشیا مدل لیان استفاده کنید. نوک این خودکارها نیز در سایزهای ۰.۷ میلی متر و ۱ میلی متر وجود دارند. شما می‌توانید هر کدام از این خودکارها را با قیمتی استثنایی و در رنگ دلخواه خریداری کنید. جوهر مورد اسنفاده در تولید این خودکار، جوهری آلمانی می‌باشد. ولی؛ این محصول در حالت کلی تولید کشور عزیزمان ایران است.

شما علاوه بر اینکه با خرید این محصول از تولید داخل حمایت می‌کنید، می‌توانید یک خوکار با کیفیت و قیمت مناسب را خریداری کنید. خودکار پرشیا مدل لیان که از جمله پر فروش‌ترین و بهترین مارک‌های خودکار محسوب می‌شود، در سه رنگ آبی، قرمز و مشکی تولید شده است. برای خرید هر یک از رنگ‌های این خودکار خوش رنگ و با کیفیت، کافیست به دیجی کالا مراجعه کرده و مجموعه ۳ عددی این خودکار را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه خودکار پرشیا مدل لیان (مجموعه ۳ عددی)

 

خودکار سفیر مدل الوند (بسته ۸ عددی)

خودکار یکی از نوشت افزارهائیست که به صورت روزمره مورد استفاده اقشار مختلف جامعه قرار می‌گیرد. بنابراین لازم است با بهترین مارک‌های خودکار آشنا شوید. یکی دیگر از پرفروش‌ترین و البته بهترین مارک‌های این نوشت افزارها، خودکار سفیر مدل الوند است. این خودکار به خاطر کیفیت بسیار بالا در تولید، قیمتی مناسب و همچنین روان بودن در میان مردم از محبوبیت بالایی برخوردار شده‌اند.

بیشتر دانش آموزان و یا دانشجویان و حتی کارمند ادارات از خریداران خودکار سفیر می‌باشند. زیرا این خودکار یکی از بهترین مارک‌های خودکار بوده و توانسته است رضایت افراد مختلفی را به خود جلب کند. بدنه پلاستیکی شفاف و گرد این خودکار مانع از خستگی انگشتان شما در طولانی مدت شده است. شما می‌توانید با استفاده از این خودکار یک خط صاف، بدون قطعی جوهر و یا لک (ناشی از ریختن جوهر اضافی) روی کاغذ بکشید. خودکارهای سفیر مدل الوند در رنگ‌های مشکی، آبی و قرمز با ضخامت نوشتاری ۰.۷ روانه بازار شده‌اند. شما می‌توانید بسته ۸ عددی خودکارهای سفیر را با بهترین قیمت از دیجی کالا خریداری کنید.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه خودکار سفیر مدل الوند (بسته ۸ عددی)

 

خودکار کنکو مدل فینو (بسته ۵ عددی)

در صنعت لوازم التحریر و نوشت افزارها، کنکو یک برند نام آشناست. برند کنکو همواره انواع لوازم التحریر با کیفیت را تولید کرده است. یکی از محصولاتی که در میان عموم پر مصرف است، خودکار کنکو مدل فینو می‌باشد. این خودکار برای تمام کسانی که دوست دارند پهن و پر رنگ بنویسند، گزینه‌ای مناسب است. خودکارها معمولا از جمله نوشت افزارهای پر کاربرد هستند که به واسطه داشتن ویژگی‌های خاص، طرفدار پیدا می‌کنند. خودکار کنکو مدل فینو دارای رنگ‌های بسیار جذاب است که جوهر پس نمی‌دهند. این ویژگی یکی از ملاک‌های بهترین مارک‌های خودکار محسوب می‌شود. روان بودن و همچنین پر رنگ بودن جوهر، از دیگر ویژگی‌های  خودکارهای با کیفیت است. خودکار کنکو به خاطر داشتن تمام این ویژگی‌ها، بسیار معروف و پر طرفدار می‌باشد. در نتیجه؛ طرفداران منحصر به فرد خود را دارد.

بدنه این خودکار از یک پلاستیک شفاف ساخته شده است. این خاصیت به شما این امکان را می‌دهد که به موقع خودکار خود را تعویض کنید. خودکارهای کنکو دارای رنگ‌های آبی، مشکی، قرمز و سبز هستند. وزن سبک خودکار کنکو مدل فینو باعث می‌شود تا شما بتوانید بدون خسته شدن دستتان، متن‌های طولانی را بنویسید. خودکار کنکو که از بهترین مارک‌های خودکار است، دارای یک سرپوش گیره دار می‌باشد. گیره خودکار کنکو را می‌توانید به پیراهن خود متصل کنید. خودکارهای کنکو در سه مدل مختلف تولید می‌شوند که مدل فینو گران‌ترین مدل این خودکار با کیفیت است.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه خودکار کنکو مدل فینو (بسته ۵ عددی)

 

خودکار پنتر با نوک ۰.۷ میلی متر

در چند سال اخیر، خودکار پنتر جزو یکی از نوشت افزارهای پرفروش بوده است. برند پنتر، یک برند معروف در زمینه تولید انواع نوشت افزار است که به واسطه کیفیت بالا، محصولات متنوعی را روانه بازار کرده است. از این رو، در میان مردم از محبوبیت بالایی برخوردار شده است. این خودکار که جزو بهترین مارک‌های خودکار محسوب می‌شود، توانسته است نیاز تمامی اقشار جامعه را رفع کند. استاندارد بودن این محصول یکی دیگر از دلایل محبوبیت آن به شمار می‌رود. بدنه‌ی خودکارهای پنتر معمولا از پلاستیک شفاف می‌باشند. البته در برخی از انواع این خودکارها از یک پوشش مخملی استفاده شده است که این پوشش مانع از سر خوردن دست می‌شود.

ضد رطوبت بودن نوک این خودکارها باعث شده است تا هم در برابر رطوبت مقاوم باشند و هم در برابر فشار و ضربه مقاومت بالایی داشته باشند. خودکارهای پنتر دارای ضخامت ۰.۷ میلی متر و ۱ میلی متر هستند که نوک ۰.۷ میلی متر آن به عنوان قلم ریز و نوک ۱ میلی متری آن به عنوان قلم درشت شناخته می‌شود. البته شایان ذکر است که نوع قلم ریز از قلم درشت پرفروش‌تر است. خودکار پنتر که یکی از پرفروش‌ترین و بهترین مارک‌های خودکار محسوب می‌شود، علاوه بر  داشتن ۴ رنگ آبی، سبز، مشکی و قرمز، رنگ‌های فانتزی نیز دارد. رنگ‌های فانتزی این خودکار پرفروش شامل صورتی، فیروزه‌ای، بنفش و همچنین نارنجی می‌شود. خودکار پنتر دارای یک نوک ساچمه‌ای است که باعث روان بودن خودکار در نوشتار شده است.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه خودکار پنتر با نوک ۰.۷ میلی متر

 

امتیاز دهید