بهترین و پرفروش ترین ست قوری و کتری

0

چای یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌های گرم می‌باشد. برای خوشمزه شدن این نوشیدنی، مزه و نوع چای به تنهایی اهمیت نداشته و قوری و کتری مورد استفاده در تهیه چای از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند. از این رو؛ افراد بسیاری در خرید این وسیله پر مصرف، وسواس به خرج داده و همواره به دنبال خرید بهرین ست‌های قوری و کتری هستند. در حقیقت قوری و کتری دو عضو جدا نشدنی در آشپزخانه‌های ایرانی به شمار می‌روند. امروزه انواع مختلفی از قوری و کتری‌ها در بازار موجود می‌باشند که هر فرد بسته به سلیقه شخص خود می‌تواند یکی از این ست‌ها را در رنگ دلخواه خریداری کند.

خرید قوری و کتری نیز مانند اقلام دیگر نیاز به راهنمایی دارد. جنس قوری و کتری، گنجایش و ظرفیت آن‌ها، شیردار بودن و یا نبودن و… از جمله مواردی هستند که در هنگام خرید بهترین ست‌های قوری و کتری باید به آن‌ها توجه کنیم. ما در این مقاله از مجله لوازم خانگی بونگ ؛ سعی کرده‌ایم ۵ تا از پرفروش‌ترین ست‌های موجود در بازار را مورد بررسی قرار دهیم. شما نیز با مطالعه این مقاله می‌توانید خریدی سودمند داشته باشید.

معرفی ۵ تا از پر فروش‌ترین و بهترین ست‌های قوری و کتری

ست قوری و کتری مدل FUN-M

ست قوری و کتری FUN-M، یکی از کاربردی‌ترین و بهترین ست‌های قوری و کتری موجود در بازار است. این قوری وکتری هر دو از جنس روحی بوده و در رنگ‌های مختلفی در بازار وجود دارند. شما می‌توانید این قوری و کتری روحی را در هر یک از ۱۲ رنگ موجود خریداری کنید. کتری این ست حدود ۲ لیتر و قوری آن حدود ۶۰۰ میلی‌لیتر گنجایش دارد. در نتیجه؛ برای یک خانواده ۸ نفره کفایت می‌کند.

قوری و کتری FUN-M، همراه همیشگی شما در پیک نیک‌ها هستند. به جای درست کردن و نوشیدن چای فلاکس، از خوردن چای آتشی لذت ببرد. شما می‌توانید بدون نگرانی از آسیب دیدن کتری و یا قوری، این ست دوست داشتنی و کاربردی را به راحتی روی آتش قرار داده و طعم لذیذ و دوست داشتنی چای آتشی را بچشید. برای خرید بهترین ست‌های قوری و کتری برای پیک نیک‌های خود کافیست به دیجی کالا مراجعه کرده و این ست را با رنگ دلخواه و قیمتی باور نکردنی خریداری کنید.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه ست قوری و کتری مدل FUN-M

 

ست قوری و کتری مدل کوک از برند نسترن

اگر به دنبال یکی از بهترین ست‌های قوری و کتری می‌گردید که هم گنجایش بالایی داشته باشد و هم آشپزخانه شما را جذاب‌تر کند، خرید ست قوری و کتری نسترن مدل کوک به شما پیشنهاد می‌شود. جنس کتری این ست جذاب از استیل ضد زنگ بوده و در طولانی مدت در اثر رطوبت زنگ نخواهد زد. جنس قوری این ست نیز از چینی می‌باشد. از آن‌جایی که رنگ استیل- سفید در هر آشپزخانه‌ای مشاهده می‌شود، ست کردن این قوری و کتری با وسایل دیگر آشپزخانه کار سختی نخواهد بود.

گنجایش کتری و قوری نسترن مدل کوک به ترتیب؛ ۶ لیتر و ۰.۵ لیتر می‌باشد. شما می‌توانید بدون بلند کردن کتری از روی گاز، یک چای خوش رنگ بریزید! شیر تخلیه موجود در قسمت پایینی کتری به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی برای مهمانان خود چای بریزید. جنس دسته این شیر از جنس باکالیت است تا در هنگام داغ شدن کتری و جوش آمدن آب، دست شما نسوزد. قیمت این ست در مقایسه با بهترین ست‌های قوری و کتری موجود در بازار بسیار مناسب می‌باشد. برای خرید این ست جذاب و دوست داشتنی، این محصول را به سبد خرید خود اضافه کنید. هزینه پستی این ست جذاب کاملا رایگان می‌باشد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه ست قوری و کتری مدل کوک از برند نسترن

 

ست قوری و کتری مدل Aten از برند پونته

کمپانی پونته، یکی از بهترین تولید کنندگان لوازم آشپزخانه می‌باشد. این کمپانی در تولید وسایل آشپزخانه نظیر؛ قابلمه، قوری و کتری، تابه و… همواره از بهترین مواد استفاده کرده است. از این رو؛ توانسته است محبوبیت بالایی را در میان خانم‌های خانه‌دار کسب کند. ست جذاب و دوست داشتنی Aten، یکی از بهترین ست‌های قوری و کتری این برند می‌باشد. این برند از نظر کیفیت ساخت و طراحی در رقابت شدید با محصولات خارجی قرار دارد.

جنس این کتری ۳ لیتری از استیلی مقاوم است. قوری این ست جذاب نیز چینی بوده و دارای ۰.۸ لیتر گنجایش می‌باشد. رنگ‌های جذاب قوری این ست باعث شده است تا بتوانید به راحتی آن را با وسایل آشپزخانه خود ست کنید! قوری ست Aten، دارای ۶ رنگ جذاب است که شما می‌توانید بسته به سلیقه خود هر یک از رنگ‌های آن را خریداری کنید. برای جذاب‌تر شدن این ست، رنگ دسته‌های کتری با رنگ قوری مشابه می‌باشد. شیر تخلیه موجود در قسمت پایینی کتری این ست، در جذابیت آن نقش بسزایی داشته است. برای استعلام قیمت و یا خرید بهترین ست‌های قوری و کتری می‌توانید به فروشگاه اینترنتی دیجی کالا مراجعه کنید.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه ست قوری و کتری مدل Aten از برند پونته

 

ست قوری و کتری ونتی

قوری و کتری یکی از پر کاربردترین و پر مصرف‌ترین وسایل در هر خانه‌ای می‌باشد. از آن‌جایی که از این وسایل به صورت مداوم استفاده می‌شود، در نتیجه باید جنسی را خریداری کنیم، که در طولانی مدت نیازی به خرید مجدد و یا تعویض آن نباشد. ست قوری و کتری ونتی، یکی دیگر از بهترین ست‌های قوری و کتری موجود در بازار است که البته طرفداران بسیاری نیز دارد. جنس کتری این ست جذاب از استیل بسیار مقاوم بوده و دارای ۳ لیتر ظرفیت می‌باشد. کف کتری این ست، از چدن ساخته شده است. در نتیجه؛ در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌شود. قوری این ست نیز دارای ۰.۸ لیتر گنجایش می‌باشد.

چدنی بودن کفه کتری این ست باعث شده است تا بتواند مقاومت بسیار بالایی در برابر بی آب ماندن و سوختن داشته باشد. جنس قوری ست ونتی از پیرکس بوده و دارای یک صافی است که از ورود هر تفاله‌ای به درون لیوان چای جلوگیری می‌کند. ست قوری و کتری ونتی، یکی از با کیفیت‌ترین و بهترین ست‌های قوری و کتری موجود در بازار به شمار می‌رود. شما می‌توانید بسته به سلیقه خود این ست زیبا را در رنگ دلخواه خریداری کنید.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه ست قوری و کتری ونتی

 

ست قوری و کتری هپی فامیلی

اگر به دنبال خرید بهترین ست‌های قوری و کتری هستید تا با وجود استفاده مداوم آسیب نبینند، ست قوری و کتری هپی فامیلی می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد. قوری و کتری هپی فامیلی یکی از ست‌های بسیار با کیفیت است. این ست جذاب و با کیفیت دارای کتری ۳ لیتری استیل و همچنین قوری ۰.۷۵ لیتری چینی می‌باشد. قوری و کتری هپی فامیلی در ۶ رنگ دوست داشتنی و بسیار شاد تولید و به بازار عرضه شده‌اند. به همین دلیل به کاربران و خریداران حق انتخاب می‌دهند که رنگ دلخواه و مورد نظر خود را خریداری کنند.

استفاده از این ست دوست داشتنی و کاربردی برای ۶ نفر نیز مناسب می‌باشد. روکش باکالیت روی دسته کتری مانع از داغ شدن دسته و سوختن دست شما می‌شود. یکی از مواردی که باعث شده است این ست جزو پر فروش‌ترین و بهترین ست‌های قوری و کتری‌ موجود در بازار باشد، داشتن دو درپوش برای کتری است. در حقیقت این کتری دارای یک درپوش اضافه است که روی کتری قرار گرفته و قوری را به خوبی نگه می‌دارد. در واقع این درپوش مانع از سر خوردن قوری از روی کتری می‌شود. ست قوری و کتری هپی فامیلی طراحی منحصر به فردی داشته و قیمت بسیار مناسبی دارد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه ست قوری و کتری هپی فامیلی