بهترین و پرفروش ترین دستمال مرطوب های بازار

0

دستمال‌های مرطوب یکی از محصولاتی هستند که زندگی را برای آدمی راحت‌تر کرده‌اند. این محصولات، به مواد پاک کننده آرایش آغشته شده و می‌توانند به راحتی هرگونه آرایش و یا آلودگی را از روی پوست پاک کنند. بنابراین؛ برای شناخت بهتر این محصول، ما در این مقاله از مجله بونگ به بررسی ویژگی‌های بهترین دستمال مرطوب پرداخته‌ایم.

 همانطور که می‌دانید پوست یکی از حساس‌ترین نقاط بدن است که میزان حساسیت آن در افراد مختلف، متفاوت می‌باشد. امروزه به خاطر استفاده بسیار زیاد از لوازم آرایشی، سلامت پوست به خطر افتاده است! از این رو لازم است که در ساعاتی از شبانه روز کوچک‌ترین آلودگی روی پوست نباشد. در گذشته برای شستشو و پاک کردن پوست صورت از آلودگی‌ها و مواد آرایشی، از صابون و مواد پاک کننده این چنینی استفاده می‌کردند. صابون‌ها، چربی مورد نیاز پوست را از بین برده و در نتیجه باعث خشکی پوست و یا حتی پوسته پوسته شدن پوست می‌شدند. از این رو؛ کم کم خرید بهترین دستمال مرطوب رواج پیدا کرد.

خرید بهترین دستمال مرطوب و استفاده از آن می‌تواند مانع از ایجاد مشکلات پوستی شود. البته به خاطر داشته باشید که استفاده بیش از اندازه از دستمال‌های مرطوب نیز خشکی پوست و آسیب‌های جدی به پوست را به دنبال خواهد داشت.

موارد مصرف دستمال مرطوب

دستمال‌های مرطوب موارد مصرف بسیاری دارند. استفاده به عنوان پاک کننده آرایش یکی از موارد مصرف دستمال مرطوب به شمار می‌رود. در واقع مواد و ترکیبات خاص موجود در این دستمال‌ها باعث شده است که برای از بین بردن غبار از روی سطوح، تمیز و براق کردن کیف و کفش چرم، تمیز کردن صفحه کلید و پاک کردن صفحه تلفن همراه مورد استفاده قرار گیرند. به همین دلیل است که خرید بهترین دستمال مرطوب، به تمامی افراد مخصوصا بانوان توصیه می‌گردد.

یکی دیگر از مواردی که باعث شده است دستمال مرطوب به عنوان پرفروش‌ترین محصول شناخته شود، استفاده از آن برای پاک کردن کودک می‌باشد. البته این دسته از دستمال‌ها مناسب پوست حساس کودک هستند. شما می‌توانید به جای هربار شستشوی پاهای کودک، از دستمال مرطوب ضد حساسیت و مناسب کودک استفاده کنید. در واقع بافت دستمال‌های مرطوب معمولی با دستمال‌های مرطوب مناسب کودک مشابه هم است. اما در تولید بهترین دستمال مرطوب کودک، از فرمولاسیونی خاص استفاده شده است که با پوست بدن کودک بیشترین سازگاری را داشته باشد.

بسیاری از مواقع پیش آمده است که در مکانی خاص به دور از آب و صابون، نیازمند پاک کردن دستان خود هستید، در نتیجه؛ با به همراه داشتن دستمال مرطوب مشکل شما حل خواهد شد. لازم است بدانید که برای پاک کردن آرایش چشم حتما از بهترین دستمال مرطوب‌های مناسب چشم استفاده کنید تا بتوانید به راحتی و در عرض چند ثانیه، آرایش چشمان خود را پاک کنید. بدون اینکه به چشمان خود آسیبی بزنید!

ترکیبات موجود در دستمال مرطوب

دستمال مرطوب دارای گلیسیرین، نرم کننده، آب و مقداری شوینده ملایم می‌باشد. گلیسیرین یک مایع شفاف است که فاقد بو بوده و خاصیت مرطوب کنندگی نیز دارد. مرطوب کنندگی سطح پوست توسط گلیسیرین باعث شده است این محصول را با نام دستمال مرطوب بشناسیم. نرم کننده موجود در این دستمال‌ها سبب نرمی و لطافت پوست شده و از پیری زودرس پوست و ایجاد چین و چروک ممانعت به عمل می‌آورد. برای اینکه بتوانید بهترین دستمال مرطوب را خریداری کنید، باید به راهنمای خرید آن توجه داشته باشید.

ویژگی‌های بهترین دستمال مرطوب

توجه به ترکیبات سازنده: قبل از خرید بهترین دستمال مرطوب حتما به ترکیبات سازنده آن توجه کنید. این امر برای کسانی که حساسیت پوستی دارند، بسیار اهمیت دارد. مثلا وجود متیلیسوتیازولینون در پوست‌های حساس باعث ایجاد خارش، قرمزی و تورم خواهد شد.

معطر بودن دسمال مرطوب: دستمال‌های معطر برای پاک کردن دست‌ها از آلودگی‌ها کاربرد دارند.

توجه به قدرت مرطوب کنندگی: دستمال‌هایی که دارای قدرت مرطوب کنندگی بالاتری هستند، برای نواحی حساس بدن مورد استفاده قرار می‌گیرند.

قدرت پاک کنندگی: پاک کنندگی سریع و عالی این محصول از ویژگی‌های دیگر بهترین دستمال مرطوب موجود در بازار می‌باشد.

بعد از استفاده از دستمال مرطوب…

اگر می‌خواهید پوستی صاف داشته باشید و آرایش خود را در هر زمان که بخواهید بدون دردسر پاک کنید، استفاده از دستمال‌های مرطوب پیشنهاد می‌شود. از آن‌جایی که ممکن است این دستمال‌ها دارای ترکیبات حساسیت زا برای برخی از پوست‌های حساس باشند، در نتیجه شستشوی صورت با استفاده از مواد شوینده ملایم و یا فیس براش‌ها بعد استفاده از بهترین دستمال مرطوب ضروری است.

ما در این مقاله از مجله بونگ به بررسی مشخصات ۱۰ برند معروف و معتبر از پرفروش‌ترین و بهترین دستمال‌ مرطوب می‌پردازیم. تا شما بتوانید بهترین و به صرفه‌ترین خرید را داشته باشید.

معرفی ۱۰ برند معروف و پرفروش دستمال مرطوب

دستمال مرطوب بیول مدل F&H

اگر برای پاک کردن آرایش پوست صورت خود، به دنبال خرید بهترین دستمال مرطوب می‌گردید، دستمال مرطوب بیول مدل F&H بهترین انتخاب خواهد بود. این دستمال می‌تواند چربی‌های اضافه روی پوست، آلودگی‌ها و همچنین ترکیبات آرایشی را از روی پوست صورت شما پاک کرده و احساس شادابی برای شما به همراه داشته باشد. این محصول علاوه بر این که به عنوان پاک کننده آرایش مورد استفاده قرار می‌گیرد، می‌تواند همزمان پوست شما را نرم و مرطوب کرده و از خشکی پوست جلوگیری کند.

دستمال مرطوب بیول مدل F&H علاوه بر اینکه به عنوان بهترین دستمال مرطوب شناخته شده است، در دسته پرفروش‌ترین و به صرفه‌ترین دستمال‌های مرطوب نیز قرار می‌گیرد. این محصول دارای ۴ بسته ۱۰ عددی دستمال مرطوب در رایحه‌های مختلف است. هر یک از رایحه‌ها با یک رنگ در بسته بندی این محصول مشخص شده‌اند. رنگ آبی عصاره بابونه، رنگ سبز عصاره آلوئه‌ورا، رنگ سفید عصاره کالاندولا و رنگ مشکی، فاقد عصاره بوده و برای استفاده آقایان مفید می‌باشد. دستمال مرطوب بیول مدل F&H ویتامین‌های مختلفی همچون E، A و D را داراست. این دستمال با قدرت پاک کنندگی بسیار بالایی که دارد، می‌تواند بدون از بین بردن چربی‌های مورد نیاز پوست، پوست شما را تمیز نماید.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه دستمال مرطوب بیول مدل F&H

 

دستمال مرطوب نیوساد مدل Normal

امروزه استفاده از مواد و لوازم آرایشی، رواج پیدا کرده و اکثریت خانم‌ها از این وسایل استفاده می‌کنند. همانگونه که برای آرایش کردن از وسایل آرایشی باکیفیت و استاندارد استفاده می‌کنید، برای پاک کردن آرایش نیز، باید بهترین دستمال مرطوب را خریداری کنید. یکی از قسمت‌های حساس صورت که باید از تمیز شدن آن مطمئن باشیم، پوست دور چشم است. پوست دور چشم از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بوده و به راحتی و با کم‌ترین دقت چروک می‌شود. در نتیجه؛ باید بهترین نوع دستمال مرطوب را برای پاک کردن آرایش چشم استفاده کنید. یکی از این دستمال‌های مرطوب، دستمال نیوساد مدل Normal می‌باشد.

دستمال مرطوب نیوساد مدل Normal، یک بسته ۶۴ عددی است که بدون هیچ رایحه و یا الکلی، برای پاک کردن آرایش دور چشم و یا پاک کردن آلودگی از پوست‌های حساس مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول دارای عصاره خیار و بهترین مواد مرطوب کننده بوده و در نتیجه برای انواع پوست مناسب می‌باشد. این دستمال مرطوب ضد حساسیت و ضد آلرژی نیز می‌باشد. بنابراین؛ بعد استفاده از آن نیازی به شستشوی پوست نیست. قدرت پاک کنندگی بالا و همچنین میزان رطوبت عالی، باعث شده است این محصول جزو بهترین دستمال مرطوب‌ها قرار بگیرد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه دستمال مرطوب نیوساد مدل Normal

 

دستمال مرطوب دلفین مدل B5

اگر به محتویات درون کیف یک نوزاد توجه کرده باشید، بی شک با دستمال مرطوب مخصوص کودک مواجه شده‌اید. در واقع این محصول، یکی از ملزومات مهم برای پاک کردن آلودگی‌ها از بدن کودک به شمار می‌رود. دستمال‌های مرطوب کودک از نظر بافت مشابه دستمال‌های معمولی می‌باشند. ولی؛ در تولید آن‌ها از فرمولاسیون خاصی استفاده شده است که به پوست بدن کودک شما آسیبی وارد نشود. با استفاده از بهترین دستمال مرطوب کودک، مراقبت از پوست کودک و یا نوزاد شما راحت‌تر خواهد بود.

دستمال مرطوب دلفین مدل B5، از جمله بهترین دستمال مرطوب‌های کودک به شمار می‌رود. این محصول حاوی ویتامین‌هایی نظیر ویتامین E و همچنین ویتامین B5 می‌باشد. تعداد ۱۲۰ برگ پد مرطوب کننده در هر بسته بندی این محصول قرار گرفته است که باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما خواهد شد. دستمال مرطوب کودک B5، علاوه بر این که قدرت پاک کنندگی بسیار بالایی دارد، می‌تواند پوست فرزند دلبند شما را نرم و مرطوب نگه داشته و مانع از خشکی پوست گردد. اگر به دنبال خرید یکی از بهترین دستمال مرطوب‌های کودک هستید، دستمال مرطوب کودک دلفین مدل B5 می‌تواند یکی از انتخاب‌های شما باشد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه دستمال مرطوب دلفین مدل B5

 

دستمال مرطوب بانیو مدل ۰۰۲

همانطور که می‌دانید؛ پا و بدن نوزادان بعد از هر بار تعویض پوشک، نیاز به شستشو دارد. با توجه به این که پوست نوزادان بسیار حساس است، استفاده مداوم از آب و مواد شوینده (حتی مواد شوینده ملایم) می‌تواند باعث خشکی پوست نوزاد شما گردد. از این رو استفاده از بهترین دستمال مرطوب ضرورت پیدا می‌کند. کمپانی بایو توانسته است در این زمینه موفق عمل کرده و انواع دستمال مرطوب را با رایحه و تعداد مختلف در هر بسته بندی تولید کند. دستمال مرطوب بایو مدل ۰۰۲، یکی از محصولات همین شرکت موفق می‌باشد. درون بسته بندی این محصول ۱۲۰ عدد پد مرطوب کننده معطر قرار گرفته است. شما می‌توانید با استفاده از این دستمال‌های مرطوب، بدن نوزاد خود را از هرگونه آلودگی پاک کنید.

بافت دستمال مرطوب کودک ۰۰۲ بانیو، بسیار نرم و پنبه‌ای بوده و به عبارت ساده‌تر سازگاری بالایی با پوست نوزاد شما خواهد داشت. در این محصول از مواد نرم کننده به صورت کاملا کنترل شده‌ استفاده شده است. این دستمال مرطوب کودک، قدرت تمیز کنندگی بسیار بالایی داشته و علاوه بر این‌ها می‌تواند باعث نرم شد پوست فرزند شما گردد. دستمال مرطوب بانیو مدل ۰۰۲ که به عنوان بهترین دستمال مرطوب کودک شناخته شده است، می‌تواند در نبود آب کار راه‌انداز بوده و از خشکی بیش از اندازه پوست کودک شما جلوگیری کند.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه دستمال مرطوب بانیو مدل ۰۰۲

 

دستمال مرطوب بانیو مدل Make Up

یکی از خوشایندترین کارها برای هر خانمی این است که بتواند در کم‌ترین زمان صورت خود را از آرایش پاک کند. دستمال مرطوب بانیو مدل Make Up، همان وسیله‌ایست که خانم‌ها از استفاده کردن از آن بسیار راضی هستند. شستن آرایش صورت با استفاده از آب و مواد شوینده بسیار سخت بوده و علاوه بر این‌ها باعث آسیب رسیدن به پوست افراد می‌شود. اما؛ استفاده از دستمال‌های مرطوب بانیو مدل Make Up این کار را برای بانوان راحت‌تر کرده است. کیفیت ساخت بالا، رطوبت متعادل و همچنین قدرت پاک کنندگی بسیار عالی باعث شده است این محصول به عنوان بهترین دستمال مرطوب شناخته شود.

این محصول دارای روغن و ترکیبات معطر بوده و به واسطه داشتن PH بسیار مناسب، مانع از آسیب رسیدن به پوست شما خواهد شد. دستمال مرطوب Make Up از برند بانیو، علاوه بر این که در پاک کردن مواد آرایشی از پوست صورت قدرت بسیار بالایی برخوردار است، باعث نرم و لطیف شدن صورت می‌شود. اگر قصد خرید بهترین دستمال مرطوب را دارید، به فروشگاه اینترنتی دیجی کالا مراجعه کنید.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه دستمال مرطوب بانیو مدل Make Up

 

دستمال مرطوب دافی مدل لاو

پوست یکی از اصلی‌ترین و تاثیرگذارترین عوامل زیبایی محسوب می‌شود. تمام خانم‌ها دوست دارند پوستی سالم داشته باشند. برای این که پوستی سالم داشته باشید باید از آن مراقبت کرده و تمامی موارد بهداشتی پوست را رعایت کنید. یکی از راه‌هایی که شما را به داشتن پوستی سالم نزدیک می‌کند، پاک کردن پوست از لوازم آرایشی می‌باشد. برای این منظور کمپانی دافی، دستمال مرطوب مدل لاو را تولید کرده است تا بانوان عزیز بتوانند با استفاده از آن پوست خود را از تمامی وسایل آرایشی پاک کنند. دستمال مرطوب دافی مدل لاو، یکی از بهترین دستمال مرطوب‌های موجود در بازار است که می‌تواند پوست شما را از هرگونه مواد آرایشی پاک گرداند.

این محصول دارای ۵۰ عدد پد مرطوب بدون آمونیاک است. دستمال مرطوب دافی مدل لاو، فاقد الکل، پارابن و صابون می‌باشد. به همین دلیل؛ برای انواع پوست مناسب بوده و هیچگونه حساسیتی ایجاد نخواهد کرد. رایحه بسیار خوشبو، میزان رطوبت متعادل، کیفیت ساخت بالا و همچنین قیمت بسیار مناسب، سبب شده است این محصول به عنوان بهترین دستمال مرطوب شناخته شده و از محبوبیت بالایی در میان مصرف کنندگان برخوردار شود.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه دستمال مرطوب دافی مدل لاو

 

دستمال مرطوب دافی مدل ۵ in 1

دستمال مرطوب ۵ in 1 از برند دافی، برای پاک کردن صورت و لب‌ها از مواد و ترکیبات آرایشی مناسب می‌باشد. این محصول قدرت پاک کنندگی بسیار بالایی داشته و به راحتی می‌تواند انواع لوازم آرایشی حتی نوع ضد آب آن را از روی صورت پاک کند. اگر برای پاک کردن آرایش صورت خود از بهترین دستمال مرطوب استفاده کنید، نه تنها پوست صورت شما به بهترین نحو از آرایش پاک می‌شود، بلکه نرم و مرطوب نیز خواهد شد. دستمال مرطوب دافی دارای عصاره‌های خیار، لیمو، بابونه و آلوئه‌ورا است. در نتیجه؛ معطر بوده و دارای PH متعادلی نیز می‌باشد.

دستمال مرطوب استوانه‌ای دافی مدل ۵ in 1 دارای یک بسته ۷۰ عددی پد مرطوب کننده است که تا مدت‌ها نیاز شما را از خرید این محصول رفع خواهد کرد. این مدل از دستمال مرطوب دافی، فاقد صابون و پارابن می‌باشد. در نتیجه؛ برای انواع پوست مناسب بوده و هیچ حساسیتی را ایجاد نخواهد کرد. اگر قصد خرید بهترین دستمال مرطوب برای پاک کردن آرایش صورت خود را دارید، دستمال مرطوب دافی مدل ۵ in 1 می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه دستمال مرطوب دافی مدل ۵ in 1

 

دستمال مرطوب بانیو مدل آنتی باکتریال

دستمال‌های مرطوب دارای انواع مختلفی بوده که هر یک از آن‌ها کاربردهای مختلفی نیز دارند. استفاده از بهترین دستمال مرطوب، باعث پاکسازی پوست می‌شود. دستمال مرطوب بانیو مدل آنتی باکتریال جایگزین بسیار مناسبی برای پاک کردن صورت از مواد آرایشی به جای روش‌های قدیمی همچون شستشوی پوست صورت با آب و مواد شوینده می‌باشد. استفاده از دستمال مرطوب برای پاک کردن آلودگی‌ها از روی پوست صورت دارای مزایای زیادی است. دستمال مرطوب بانیو مدل آنتی باکتریال علاوه بر این که می‌تواند پوست صورت شما را به خوبی پاک کند، باعث نرم و مرطوب کردن پوست شما نیز خواهد شد.

این محصول دارای رایحه‌ای معطر بوده و به واسطه داشتن ویتامین‌ E، به عنوان یک تقویت کننده بسیار عالی برای پوست شناخته می‌شود. پاک کننده آرایش آنتی باکتریال بانیو دارای ۶۰ عدد پد مرطوب است که در یک بسته بندی پلاستیکی قرار گرفته اند. این محصول جاگیر نبوده و به راحتی درون کیف آرایشی شما جا می‌شود. داشتن ترکیبات روغنی و همچنین PH مناسب باعث شده است این محصول به عنوان بهترین دستمال مرطوب شناخته شود.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه دستمال مرطوب بانیو مدل آنتی باکتریال

 

دستمال مرطوب دافی مدل Adult Wipes

دستمال مرطوب یک محصول کاملا بهداشتی است که استفاده از آن بسیار راحت می‌باشد. این دسته از محصولات بهداشتی انواع مختلفی دارند که البته هر یک از آن‌ها کاربردهای متفاوتی را نیز دارا می‌باشند. دستمال‌های مرطوب برا تمامی سنین وجود دارند. شرکت‌های تولید کننده این محصول بهداشتی با طبقه بندی میزان حساسیت پوست، اقدام به تولید این دستمال‌ها برای استفاده افراد از بدو تولد تا پیری نموده است. دستمال مرطوب دافی مدل Adult Wipes، یکی از بهترین دستمال مرطوب‌هاست که توسط کمپانی معروف و معتبر دافی تولید شده و برای سنین بزرگسالی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این محصول، بهترین دستمال مرطوب برای دست، صورت و بدن بزرگسالان می‌باشد. دستمال مرطوب دافی مدل Adult Wipes، دارای عصاره کالاندولا یا همان گل همیشه بهار، عصاره آلوئه‌ورا و ویتامین E می‌باشد. در نتیجه؛ می‌تواند برای خنک کردن پوست و کاهش التهابات بسیار مفید باشد. اگر می‌خواهید یک محصول بهداشتی پرمصرف برای پدران و مادران سالمند خود تهیه کنید، می‌توانید خرید دستمال مرطوب دافی مدل Adult Wipes را در لیست خرید خود قرار دهید.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه دستمال مرطوب دافی مدل Adult Wipes

 

دستمال مرطوب نینو مدل Eye

دستمال مرطوب نینو، یکی دیگر از بهترین دستمال مرطوب‌های موجود در بازار است. این محصول برای مصارف خاصی تولید شده است. مثلا دستمال مرطوب نینو مدل Eye در یک پک ۴۵ عددی، برای پوست‌های حساس نظیر پوست دور چشم مناسب می‌باشد. شما می‌توانید بدون کوچک‌ترین نگرانی از این دستمال مرطوب برای پاک کردن آرایش چشم خود استفاده کنید. این مدل از دستمال مرطوب نینو فاقد آمونیاک بوده و به همین جهت، هیچ حساسیتی برای پوست شما ایجاد نخواهد کرد.

دستمال مرطوب Eye از برند نینو، دارای عصاره گل گیلاس ژاپنی می‌باشد. این محصول با تنظیم PH پوست شما، آرایش و هرگونه آلودگی را از روی پوست از بین می‌برد. در نتیجه؛ برای انواع پوست مناسب بوده و آسیبی به پوست شما وارد نخواهد کرد. ویتامین E موجود در این دستمال مرطوب سبب شده است که این محصول علاوه بر پاک کردن آرایش، به پوست شما رطوبت رسانی کرده و آن را نرم و مرطوب کند. این دستمال، بهترین دستمال مرطوبی است که می‌تواند پف زیر چشم را نیز کاهش دهد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه دستمال مرطوب نینو مدل Eye

 

امتیاز دهید